Het tegen het lekkere windje in fietsen was minder lekkerquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 14:09 schreef Puzzie het volgende:
Yeps hier prachtig weer met een lekker windje , ff boodschappen en naar buiten
34? Waar zit je nu dan?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 12:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee.
Las trouwens dat het hier volgende week een dag 34 wordt
Helemaal als je een brug over moet of op hele vlakke plekken met weinig bebossing fietstquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 14:12 schreef engine het volgende:
[..]
Het tegen het lekkere windje in fietsen was minder lekker
Ja tussen de weilanden door. De weg terug was leukerquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 15:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Helemaal als je een brug over moet of op hele vlakke plekken met weinig bebossing fietst
Dat sowiesoquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 15:38 schreef engine het volgende:
[..]
Ja tussen de weilanden door. De weg terug was leuker
Gewoon in Nederland. Stond vanmorgen op buienradarquote:
Met mij wel hoorquote:
Ah dat moet ook gebeurenquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 15:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Met mij wel hoor
Rustig aan het opruimen/schoonmaken,
maar met iemand niet zo zo te zien
Max 27 in Amsterdam volgens mijn app volgende weekquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 15:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gewoon in Nederland. Stond vanmorgen op buienradar
Het stond er toch echt vanmorgennj staat er voor donderdag 31quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 15:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Max 27 in Amsterdam volgens mijn app volgende week
Hier komt het ook niet bij 30 of hogerquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 15:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Max 27 in Amsterdam volgens mijn app volgende week
Lekker vakantieklusje jaquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 15:58 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah dat moet ook gebeuren![]()
Die in het gifje niet nee
Ook in de vakantie gaat dat door..quote:
Donderdag 29 hierquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 16:03 schreef Lovely het volgende:
32 donderdag eerder ook 34 en daarna weer 31
Dit is juist zo'n vakantieding hier.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 16:04 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ook in de vakantie gaat dat door..
Dat is ook warmquote:
En wat er weg kan?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 16:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit is juist zo'n vakantieding hier.
Kasten echt leegtrekken sorteren en opruimen/schoonmaken
Meestal is het hier een van de warmste gebieden als het zo heet isquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 16:07 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat is ook warm
Niet warmer dan 25.. is een prima temperatuur
Ja, das opruimen voor mijquote:
Sommige ruimen wel op maar bewaren vervolgens alles wel..quote:
Oh nee, ik voor ik verhuisde al heel erg opgeruimd. En wil dat volhouden.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 16:15 schreef Lovely het volgende:
[..]
Sommige ruimen wel op maar bewaren vervolgens alles wel..
Nja nieuwe dingen kopen is fijn..quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 16:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh nee, ik voor ik verhuisde al heel erg opgeruimd. En wil dat volhouden.
Lukt redelijk, al loopt mijn 'nog te kopen' lijstje hierdoor ook wel weer vol.
En duurquote:
Maar is ook iets nuttigs?quote:
Ja, wat er nu opstaat is alleen maar nuttigquote:
Nou dan gewoon kopen hahaquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 16:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, wat er nu opstaat is alleen maar nuttig
Zit meer te kijken wanneer ik het bezorgd wil hebben.quote:
Nou wanneer je thuis bentquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 16:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zit meer te kijken wanneer ik het bezorgd wil hebben.
Hopelijk morgen de hele dag de trein in.
Ik wil een heel aantal dagjes weg komende week.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 16:27 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou wanneer je thuis bent
Ga je op reis?
Leukquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 16:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik wil een heel aantal dagjes weg komende week.
Dus lekker treinen in DE, BE en LU
Dankquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who cares if one more light goes out?
In the sky of a million stars. ♪
quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 16:33 schreef Lovely het volgende:
[..]Nog beter tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anders gevraagd, al weggeweest?stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
Wel een dagjes weg en volgende week misschien nog ergens heenquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 16:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nog beter toch
Anders gevraagd, al weggeweest?
Helemaal lekker dusquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 16:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wel een dagjes weg en volgende week misschien nog ergens heen
Ik denk een museum of naar hortusquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 16:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Helemaal lekker dus
Weet je al waar je heen zou willen?
Leukquote:
Hoe oud ben je geworden?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 16:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat klinkt goedquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 16:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik was niet jarigquote:
Botanische tuin in Wenen is ook heel mooi trouwensquote:
Hortus in Amsterdam is ook topquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 17:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Botanische tuin in Wenen is ook heel mooi trouwens
Jij wel?quote:
Ziet er idd ook mooi uitquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 17:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Botanische tuin in Wenen is ook heel mooi trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |