Zoiets wat sinterklaas ook heeftquote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:47 schreef pullup het volgende: [..] Dees heeft een echt uitgebreide sheet
maar dan in een moderne versiequote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:50 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zoiets wat sinterklaas ook heeft
Wij hebben of hadden onze eigen mosterd, maar toen lustte ik nog geen mosterdquote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:50 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zoiets wat sinterklaas ook heeft
Is ook wel sterk qau smaakquote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Wij hebben of hadden onze eigen mosterd, maar toen lustte ik nog geen mosterd
Met een Speckplattequote:
Denk het welquote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
is dat hetzelfde als kalte Platte?
die Oostenrijkers hadden eigenlijk de voorlopers op de borrelplankquote:
nr 5387quote:
Sommige dingen hebben ze wel goed geregeld daarquote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
die Oostenrijkers hadden eigenlijk de voorlopers op de borrelplank
lekker eten daar hoorquote:Op donderdag 22 augustus 2024 22:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Sommige dingen hebben ze wel goed geregeld daar
met ketchupquote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
lekker met een likseltje mosterd
8 graden ? Dat heb ik al lang niet meer waargenomenquote:Op donderdag 22 augustus 2024 22:01 schreef Fogel het volgende:
Het weer is ook ietwat wisselvallig hier. Alles tussen de 8 graden en regen tot 23 graden met volop zon deze week.
JAGIELLONIA 1 AJAX 3quote:
Ik zat die naam ook nog te copy pastenquote:Op donderdag 22 augustus 2024 22:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Ajax in Polen tegen Jagieleleoo Bialuowej ook nog een penalty
ja boeienquote:Op donderdag 22 augustus 2024 22:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik zat die naam ook nog te copy pasten
Nee zijn er 2 ...quote:Op donderdag 22 augustus 2024 22:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja,maar is toch niet nur en spel
okay salzburg in kiew maar kann niet kijkenquote:Op donderdag 22 augustus 2024 22:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Ajax in Polen tegen Jagieleleoo Bialuowej ook nog een penalty
Nee in Kiev spelen ze al lang niet meer, in Polen meestalquote:Op donderdag 22 augustus 2024 22:16 schreef mario390 het volgende:
[..]
okay salzburg in kiew maar kann niet kijken
ik geloof ze spelen niet in kiew
ja allemaalquote:Op donderdag 22 augustus 2024 22:17 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee salzburg, rapid, lask ook
zijn somige spelen
Ik deze week nog. Standkachel maar aangezet voordat ik de auto in gingquote:Op donderdag 22 augustus 2024 22:06 schreef pullup het volgende:
[..]
8 graden ? Dat heb ik al lang niet meer waargenomen
Ik vrees voor volgende week eigenlijkquote:
Ik zou voor een film gaan iddquote:Op donderdag 22 augustus 2024 22:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik vrees voor volgende week eigenlijk
Als ze niet 100% scherp zijn omdat ze 'er toch al zijn' kan het wel eens heel moeilijk worden
Je zult maar met je vette zeilboot voor anker liggenquote:Op donderdag 22 augustus 2024 22:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Deze is er volgende week donderdag voor marc
https://www.filmtotaal.nl/film/25750
Die is wel heel slecht ja. Dan is zelfs die van vanavond nog beterquote:Op donderdag 22 augustus 2024 22:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Deze is er volgende week donderdag voor marc
https://www.filmtotaal.nl/film/25750
Wat kan er nou helemaal mis gaanquote:Op donderdag 22 augustus 2024 22:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Je zult maar met je vette zeilboot voor anker liggen
Piraten! ARRRRRRRRRRRRRRRRRrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op donderdag 22 augustus 2024 22:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat kan er nou helemaal mis gaan
Ik gok dat Chufi iets anders bedoeldequote:Op donderdag 22 augustus 2024 23:00 schreef Fogel het volgende:
[..]
Piraten! ARRRRRRRRRRRRRRRRRrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Tis geen Noorwegen .... zag die Vikingboten wel varen daar bij Bergenquote:Op donderdag 22 augustus 2024 23:00 schreef Fogel het volgende:
[..]
OK .. ik ken dr nietquote:Op donderdag 22 augustus 2024 23:17 schreef mario390 het volgende:
melissa naschenweng interview en portrait
Fogelquote:Op donderdag 22 augustus 2024 23:00 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hee Puzzquote:
Ik ken haar ook niet hoorquote:
Wauw! Ik heb al ff niet meer gekeken, gaat lekkerquote:
Men zat er min of meer op te wachten ... duurde wel lang ...quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 00:31 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wauw! Ik heb al ff niet meer gekeken, gaat lekker
Dat is ook zo, maar ik volg het allemaal wat minder de laatste tijdquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 00:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Men zat er min of meer op te wachten ... duurde wel lang ...
Ja dat mag .. soms gewoon ff wat anders ...quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 00:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat is ook zo, maar ik volg het allemaal wat minder de laatste tijd
Morguhquote:
Leuk is dat he dat jonge grut op die lange stelten.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 07:51 schreef pullup het volgende:
Gisteren het jonge girafje gezien in Artis![]()
Een keer per jaar doe ik nog een rondjes daar, jammer dat ze nog steeds aan het klussen zijn aan het aquarium wanmt dat lijkt al wel 3 jaar aan de gang
Best weer een flinke uitbarstingquote:
Gelukkigquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 08:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
nee hoor, staat nog steeds in de OP
zulke heerlijke mosterd haal ik er natuurlijk niet uitquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 08:32 schreef pullup het volgende:
[..]
GelukkigWel leuk met die smileys in de TT
Ja heel apart, gaat ook nog wel spektakel opleveren in Zandvoort denk ikquote:
De herfst is vervroegd begonnenquote:
Ow ja die ellende is dit weekend, wij gaan morgen de nieuwe auto ophalen in Heemstede en totaal geen rekening met eventuele drukte gehouden, dus ik hoop dus dat het meevalt.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 08:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja heel apart, gaat ook nog wel spektakel opleveren in Zandvoort denk ik
Felies @D !quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:49 schreef Deisyy het volgende:
@:D. is jarig!![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ [url=https://res.cloudinary.com/hallmarknl/image/fetch/f_auto,q_auto,w_440/https://cdn.hallmark.eu/I(...)53a43.jpg]afbeelding[/url] ]
[ afbeelding ]
ik zie alleen maar een minitaartje in de TT, moeten we dat delen met zijn allen?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 08:53 schreef D. het volgende:
[..]
Jij was leverancier
En ik zie dat ik 2 soorten heb
Mobiel heb ik een andere zag ik, dus dat zijn er al 2quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 08:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik zie alleen maar een minitaartje in de TT, moeten we dat delen met zijn allen?
Hoe moet het dan?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 08:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
het was weer even zoeken hoe het moest, maar het ziet er wel extra vrolijk uit met die versiering.
je moet de codes van alle smileys uit je hoofd lerenquote:
Owwwwquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 09:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
je moet de codes van alle smileys uit je hoofd leren
Oeh dat is inderdaad niet het goede weekeinde 😀 ik ga daar zeker niet in de buurt komen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 08:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow ja die ellende is dit weekend, wij gaan morgen de nieuwe auto ophalen in Heemstede en totaal geen rekening met eventuele drukte gehouden, dus ik hoop dus dat het meevalt.
quote:
Mitella aanquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 08:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow ja die ellende is dit weekend, wij gaan morgen de nieuwe auto ophalen in Heemstede en totaal geen rekening met eventuele drukte gehouden, dus ik hoop dus dat het meevalt.
slimme autoverkoper heeft daar vorige week ook niet even voor gewaarschuwdquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 09:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Oeh dat is inderdaad niet het goede weekeinde 😀 ik ga daar zeker niet in de buurt komen.
Je kan vragen of ze 'm bij jullie thuis afleveren.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 09:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
slimme autoverkoper heeft daar vorige week ook niet even voor gewaarschuwd
als ik mijn gips nog had gehad had ik al die F1-malloten aan de kant kunnen duwenquote:
dat is wel heel decadent jaquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 09:57 schreef maily het volgende:
[..]
Je kan vragen of ze 'm bij jullie thuis afleveren.
Met een strik eromquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 09:57 schreef maily het volgende:
[..]
Je kan vragen of ze 'm bij jullie thuis afleveren.
dezelfde, maar dan een bi-tone, wit met zwart dak etc.quote:
Alles is relatiefquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 10:15 schreef D. het volgende:
[..]
Dank je
Ik ben zelfs nog een jonkie las ik
50 is ook nog jongquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 10:15 schreef D. het volgende:
[..]
Dank je
Ik ben zelfs nog een jonkie las ik
Ja preciesquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 00:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat mag .. soms gewoon ff wat anders ...
OMG Deis respectquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 09:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En ietsje jonger neem ik aanquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 10:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
dezelfde, maar dan een bi-tone, wit met zwart dak etc.
Maar dan moet je het nog ook op FOK! gaan doen en afwachten of het werkt als je hebt geopendquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 10:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
of je zoekt een website waar ze staan
ja dat wel, en kijken of je de juiste soort code hebtquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 10:31 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar dan moet je nog ook op FOK! gaan doen en afwachten of het werkt als je hebt geopend
Krijg je dan een krul van de meester?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 09:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat bedoel ikquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 10:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ja dat wel, en kijken of je de juiste soort code hebt
een stickerquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 10:32 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Krijg je dan een krul van de meester?
op wit zie je het vuil en stof minder dan op zwartquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 10:49 schreef D. het volgende:
[..]
Mooie bak
Wel heel wit, maar jij wast 'm graag
Hm, nouja, da's ook zoquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 10:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
op wit zie je het vuil en stof minder dan op zwart
En...heb je de kraan aangezet?quote:
Echt hequote:
Ik had dat waarschijnlijk wel een heel klein beetje gedaanquote:
quote:
Veel aan het hoofd.quote:
Ik ookquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 11:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik had dat waarschijnlijk wel een heel klein beetje gedaan
Dank je.quote:
Hey Nijnquote:
Hoi.quote:
Dank jullie welquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 11:22 schreef oma-Nijn het volgende:
[ afbeelding ]
Maak er een mooie dag van.
Ook namens Silverfox.
ja die zijn allemaal met een medaille teruggekomenquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 11:25 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Veel aan het hoofd.
Hoe ben jij gevaren op de Olympische Spelen?
Nou ja, jij niet, maar je pupillen.
Geloof ik niets vanquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 11:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik had dat waarschijnlijk wel een heel klein beetje gedaan
Ministraaltje en heel evenquote:
we zullen op jou de Kärcher eens zetten als je ligt te slapenquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 11:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Ministraaltje en heel evenNiet dat ik hem kleddernat laat worden hehe maar daar slapen moet ie toch afleren
Gefeliciteerd. 2 kameraden zijn alle dagen geweest, iedere dag andere sporten. Hebben de eerste gouden bij het roeien gezien en de laatste gouden van Hassan denk ik?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 11:33 schreef pullup het volgende:
[..]
ja die zijn allemaal met een medaille teruggekomen2 zelfs met goud
Haha, dat is nog langer geleden, bijna 11 jaarquote:
age is just a numberquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 11:49 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Haha, dat is nog langer geleden, bijna 11 jaar
Nopequote:Op vrijdag 23 augustus 2024 11:49 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. 2 kameraden zijn alle dagen geweest, iedere dag andere sporten. Hebben de eerste gouden bij het roeien gezien en de laatste gouden van Hassan denk ik?
3 x gespot op tv, dat was wel grappig.
Ben jij nog geweest?
Veel ongelukken met Nederlandse vakantiegangersquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 12:30 schreef Deisyy het volgende:
Weer een Nederlander vermist op Samos
https://www.telegraaf.nl/(...)k-me-ernstige-zorgen
terwijl ze de telefoon even ervoor nog gebruikt had om haar vriendin in te lichten dat ze ging wandelen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 12:32 schreef maily het volgende:
[..]
Veel ongelukken met Nederlandse vakantiegangers![]()
OT: ze ging een wandeling maken en haar telefoon was uitgeschakeld.
Ik ga nu allerlei scenario's verzinnenquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 12:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
terwijl ze de telefoon even ervoor nog gebruikt had om haar vriendin in te lichten dat ze ging wandelen.
en de telefoon is gevonden, best vreemd.
het zal je dierbare maar zijn
Nee.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 12:38 schreef Lovely het volgende:
Dit soort nieuws berichten lees je liever niet..
Ja best veel dit jaar, ook dat ze van een berg afgevallen zijn of verdronkenquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 12:30 schreef Deisyy het volgende:
Weer een Nederlander vermist op Samos
https://www.telegraaf.nl/(...)k-me-ernstige-zorgen
Dit soort ook nietquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 12:38 schreef Lovely het volgende:
inderdaad, wat zal de dochter die nog in Nederland is zich machteloos voelen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 12:38 schreef Lovely het volgende:
misschien heeft het ook te maken met de extreme hitte in zuid-europa, al valt dat op Samos de laatste dagen wel mee met 32 graden.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 12:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja best veel dit jaar, ook dat ze van een berg afgevallen zijn of verdronken
Nee, hoor je ook regelmatig de laatste tijdquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 12:40 schreef maily het volgende:
[..]
Dit soort ook niet
Al die kinderen.die uit ramen vallen
https://nos.nl/artikel/25(...)cident-in-drie-weken
Geen idee.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 12:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
misschien heeft het ook te maken met de extreme hitte in zuid-europa, al valt dat op Samos de laatste dagen wel mee met 32 graden.
afschuwelijk. lijkt ook een trend inmiddelsquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 12:40 schreef maily het volgende:
[..]
Dit soort ook niet
Mwa,dan hebben ze ook iets bij het raam staan waar ze op kunnen klimmen.. of klimmen ze op de vensterbank?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 12:40 schreef maily het volgende:
[..]
Dit soort ook niet
zo dan, nog even flink zomeren dus.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 12:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee.
Las trouwens dat het hier volgende week een dag 34 wordt
Hier eerst ook nu 31 gradenquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 12:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee.
Dat klinkt al beterquote:
in mijn app staat dat het zondag in jouw regio 20 graden en windkracht 2 wordt, dat zou wel een prima weertje zijn.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 12:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat klinkt al beter
Duimen dat het zondag een beetje beter wordt. ga een dagje met de kids uit en het ziet er niet echt lekker uit
Staat de ene dag regen, dan een dag weer niet en maar 20 graden en veel wind ook.
ALs het maar droog blijft
Hier wel droog en zonnig zondag, maar goed kan ineens weer veranderen..morgen avond code geel hier..quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 12:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat klinkt al beter
Duimen dat het zondag een beetje beter wordt. ga een dagje met de kids uit en het ziet er niet echt lekker uit
Staat de ene dag regen, dan een dag weer niet en maar 20 graden en veel wind ook.
ALs het maar droog blijft
Of ze laten ramen openstaan waar kinderen zelf bij kunnen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 12:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, hoor je ook regelmatig de laatste tijd
Lettten mensen niet meer op hun kinderen of zo, of zijn ze te druk met hun mobieltje bezig?
Een ongeluk zit in een klein hoekje , we weten niets van de oorzaak dus aannames over mobiel gebruik vind ik niet slim en ook niet helemaal eerlijk.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 12:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, hoor je ook regelmatig de laatste tijd
Lettten mensen niet meer op hun kinderen of zo, of zijn ze te druk met hun mobieltje bezig?
Mijn kinderen hebben ook een hoop ongelukjes overleeft ,quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 13:00 schreef maily het volgende:
[..]
Of ze laten ramen openstaan waar kinderen zelf bij kunnen.
Ja.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 13:06 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mijn kinderen hebben ook een hoop ongelukjes overleeft ,
Ik zelf heb als kind ook een hoop veroorzaakt waar mijn ouders niet om hadden gevraagd of gerekend
hoe zijn de eerste schooldagen van je kleindochter verlopen?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 13:06 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mijn kinderen hebben ook een hoop ongelukjes overleeft ,
Ik zelf heb als kind ook een hoop veroorzaakt waar mijn ouders niet om hadden gevraagd of gerekend
Al twee weken lang is het de ene dag regen en de andere dag weer droogquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 12:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
in mijn app staat dat het zondag in jouw regio 20 graden en windkracht 2 wordt, dat zou wel een prima weertje zijn.
Volgens mij heel goed , mijn zoon vertelde me van de week dat juf had gezegd dat ze het goed doet , morgen komt ze bij mij logerenquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 13:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
hoe zijn de eerste schooldagen van je kleindochter verlopen?
ik duim voor mooi weer zondagquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 13:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Al twee weken lang is het de ene dag regen en de andere dag weer droog
Ik hoop en vrees. Is veel buiten wat de kids en zo kunnen doen.
goed om te horen, vooral ook omdat ze het zo spannend vond.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 13:11 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Volgens mij heel goed , mijn zoon vertelde me van de week dat juf had gezegd dat ze het goed doet , morgen komt ze bij mij logerenDus ik ben heel erg benieuwd wat ze me allemaal gaat vertellen
quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 13:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
goed om te horen, vooral ook omdat ze het zo spannend vond.
maar morgen weet je nog meer
ZO graad of 22 zonder al te veel wind en geen regen is okequote:Op vrijdag 23 augustus 2024 13:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik duim voor mooi weer zondag![]()
ik ga zelf een dagje naar Arnhem, dus komt me ook wel uit.
Het tegen het lekkere windje in fietsen was minder lekkerquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 14:09 schreef Puzzie het volgende:
Yeps hier prachtig weer met een lekker windje , ff boodschappen en naar buiten
34? Waar zit je nu dan?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 12:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee.
Helemaal als je een brug over moet of op hele vlakke plekken met weinig bebossing fietstquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 14:12 schreef engine het volgende:
[..]
Het tegen het lekkere windje in fietsen was minder lekker
Ja tussen de weilanden door. De weg terug was leukerquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 15:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Helemaal als je een brug over moet of op hele vlakke plekken met weinig bebossing fietst
Dat sowiesoquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 15:38 schreef engine het volgende:
[..]
Ja tussen de weilanden door. De weg terug was leuker
Gewoon in Nederland. Stond vanmorgen op buienradarquote:
Met mij wel hoorquote:
Ah dat moet ook gebeurenquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 15:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Met mij wel hoor
Rustig aan het opruimen/schoonmaken,
maar met iemand niet zo zo te zien
Max 27 in Amsterdam volgens mijn app volgende weekquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 15:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gewoon in Nederland. Stond vanmorgen op buienradar
quote:
Het stond er toch echt vanmorgennj staat er voor donderdag 31quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 15:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Max 27 in Amsterdam volgens mijn app volgende week
Hier komt het ook niet bij 30 of hogerquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 15:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Max 27 in Amsterdam volgens mijn app volgende week
Lekker vakantieklusje jaquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 15:58 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah dat moet ook gebeuren![]()
Die in het gifje niet nee
Donderdag 29 hierquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 16:03 schreef Lovely het volgende:
32 donderdag eerder ook 34 en daarna weer 31
Dit is juist zo'n vakantieding hier.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 16:04 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ook in de vakantie gaat dat door..
Dat is ook warmquote:
En wat er weg kan?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 16:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit is juist zo'n vakantieding hier.
Kasten echt leegtrekken sorteren en opruimen/schoonmaken
Meestal is het hier een van de warmste gebieden als het zo heet isquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 16:07 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat is ook warm
Niet warmer dan 25.. is een prima temperatuur
Sommige ruimen wel op maar bewaren vervolgens alles wel..quote:
Oh nee, ik voor ik verhuisde al heel erg opgeruimd. En wil dat volhouden.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 16:15 schreef Lovely het volgende:
[..]
Sommige ruimen wel op maar bewaren vervolgens alles wel..
Nja nieuwe dingen kopen is fijn..quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 16:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh nee, ik voor ik verhuisde al heel erg opgeruimd. En wil dat volhouden.
Lukt redelijk, al loopt mijn 'nog te kopen' lijstje hierdoor ook wel weer vol.
Ja, wat er nu opstaat is alleen maar nuttigquote:
Nou dan gewoon kopen hahaquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 16:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, wat er nu opstaat is alleen maar nuttig
Zit meer te kijken wanneer ik het bezorgd wil hebben.quote:
Nou wanneer je thuis bentquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 16:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zit meer te kijken wanneer ik het bezorgd wil hebben.
Hopelijk morgen de hele dag de trein in.
Ik wil een heel aantal dagjes weg komende week.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 16:27 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou wanneer je thuis bent
Ga je op reis?
Leukquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 16:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik wil een heel aantal dagjes weg komende week.
Dus lekker treinen in DE, BE en LU
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 16:33 schreef Lovely het volgende:
[..]Nog beter tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anders gevraagd, al weggeweest?stupidity has become as common as common sense was before
Wel een dagjes weg en volgende week misschien nog ergens heenquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 16:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nog beter toch
Anders gevraagd, al weggeweest?
Helemaal lekker dusquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 16:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wel een dagjes weg en volgende week misschien nog ergens heen
Ik denk een museum of naar hortusquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 16:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Helemaal lekker dus
Weet je al waar je heen zou willen?
Hoe oud ben je geworden?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 16:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat klinkt goedquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 16:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Botanische tuin in Wenen is ook heel mooi trouwensquote:
Hortus in Amsterdam is ook topquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 17:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Botanische tuin in Wenen is ook heel mooi trouwens
Ziet er idd ook mooi uitquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 17:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Botanische tuin in Wenen is ook heel mooi trouwens
Staan veel platen met Iris in de naam kwam ik achterquote:
Wel eens geweest daar?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 18:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Staan veel platen met Iris in de naam kwam ik achter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |