Kan nog steeds.quote:
Mooi. En de Poolse voor Zalewski.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:52 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Braziliaanse shirtjes, kan haast niet anders.
Ik weet alleen niet of de clubs zich gaan melden waar hij de overstap voor wil gaan maken. Kan me na dat interview van vorige week niet voorstellen dat ie voor de Brightons van deze wereld wil gaan spelen en de meeste clubs in het segment daarboven hebben zijn positie toch al wel ingevuld.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 22:23 schreef tompsv18 het volgende:
Veerman baalde er duidelijk van dat er nog geen club voor hem is gekomen. Wil meer uitgedaagd worden. Als er nog een club zich gaat melden de komende week, wordt ook dat een lastig dossier.
Hij weet zelf ook wel dat ‘ie geen Kroos is hoor, daar doet een beetje afgunst t.o.v. collega’s die wel een leuk aanbod krijgen niet overal aan af.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 22:27 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik weet alleen niet of de clubs zich gaan melden waar hij de overstap voor wil gaan maken. Kan me na dat interview van vorige week niet voorstellen dat ie voor de Brightons van deze wereld wil gaan spelen en de meeste clubs in het segment daarboven hebben zijn positie toch al wel ingevuld.
En volgens Hans Kraay komt Renan Lodi naar PSV. Het lijkt me stug dat we 2 LBs gaan halen, maar hopelijk komt 1 van de 2. We hebben wel iemand nodig die er direct kan staan daar.quote:
Neequote:Op zaterdag 24 augustus 2024 22:56 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ik lees dat Tagliafico voor een appel en een ei weg mag bij Lyon. Lul van een vent, maar prima LB toch?
Beide spelers zullen er gelijk staat en zijn CL ready, genoeg ervaringquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 22:59 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
En volgens Hans Kraay komt Renan Lodi naar PSV. Het lijkt me stug dat we 2 LBs gaan halen, maar hopelijk komt 1 van de 2. We hebben wel iemand nodig die er direct kan staan daar.
Geen idee wat hier staat?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 22:54 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Hij weet zelf ook wel dat ‘ie geen Kroos is hoor, daar doet een beetje afgunst t.o.v. collega’s die wel een leuk aanbod krijgen niet overal aan af.
Goed verhaal. Ik maak even wat aantekeningen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 22:54 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Hij weet zelf ook wel dat ‘ie geen Kroos is hoor, daar doet een beetje afgunst t.o.v. collega’s die wel een leuk aanbod krijgen niet overal aan af.
Onze Kroos moet lekker nog een jaartje blijven en afscheid nemen met 2 titelsquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 22:54 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Denk dat als het kwartje goed valt en je Schouten, Bakayoko en Boscagli binnenboord houdt. Zelf nog een centrale verdediger, linksback en rechtsback kan halen. Je best wel eens heel ver kan komen in Europaquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:55 schreef Solispolar het volgende:
Overigens wel pijnlijk voor de Eredivisie dat een ploeg met met 2 verdedigers in de selectie alsnog zo makkelijk zijn wedstrijden wint :’) PSV gaat zelfs zonder verdediging van alle clubs buiten de top 4 winnen. Als er 3 verdedigers bijkomen dan zijn die andere clubs ook kansloos denk ik.
Komen ze goed weg, Almere is dodelijk in de blessuretijdquote:Op zondag 25 augustus 2024 00:42 schreef PSVCL het volgende:
[ x ]
Smeerlap die Makkelie. Heeft dit vaker geflikt bij PSV.
quote:Op zondag 25 augustus 2024 01:02 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Komen ze goed weg, Almere is dodelijk in de blessuretijd
En die clubs hebben natuurlijk ook gewoon het EK gekeken.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 22:27 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik weet alleen niet of de clubs zich gaan melden waar hij de overstap voor wil gaan maken. Kan me na dat interview van vorige week niet voorstellen dat ie voor de Brightons van deze wereld wil gaan spelen en de meeste clubs in het segment daarboven hebben zijn positie toch al wel ingevuld.
Denk niet dat ie neerkijkt op de Brightons, maar dat ie de lat voor zichzelf sportief gezien legt bij clubs die spelen voor het kampioenschap en Champions League. Komen die niet dan blijft ie liever bij PSV.quote:Op zondag 25 augustus 2024 08:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En die clubs hebben natuurlijk ook gewoon het EK gekeken.
Nee beetje flauw, Veerman is een prima speler maar als hij neerkijkt op de Brightons dan is de poel niet zo groot natuurlijk. Maar als fan van PSV zou ik het natuurlijk absoluut niet erg vinden dat hij nog een seizoen blijft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |