Ik blijf nog heel eventjes hoop houden.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 13:10 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat zal wel niet. We schrappen hem vast door.
Poolse vriend van mij zegt dat de nieuwe coach het niet zo in hem ziet zitten, dus wie weet. Geen idee of het waar is etc natuurlijk, maar er zullen vast wel eens artikelen in de Poolse krant verschijnen over 1 van hun betere spelers.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 13:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik blijf nog heel eventjes hoop houden.
Zeker weten!quote:
Ik ben erg blij dat Bram van Polen gestopt is.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 14:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
Je bent als verdediger inmiddels wel een enorme sukkel als je niét bij PSV in beeld bent geweest de afgelopen weken
Die schijnt weer vrij te zijnquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 14:40 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik ben erg blij dat Bram van Polen gestopt is.
Almere is wel een ideale tegenstander nu, zal wel weer zo'n potje worden als vorige week. Veel counters tegen, goaltje tegen maar het aanvallende surplus zal uiteindelijk verlossing brengen. Ik vul alvast een both to score in. PSV heeft het voordeeltje van een simpel programma nu. (al hebben alle clubs topclubs, wie je daar ook bij rekent, niet een zwaar programma in de eerste fase)quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 14:46 schreef tompsv18 het volgende:
Morgen missen we ook nog Bakayoko, Saibari en Schouten blijkbaar. Verdediging van Jong PSV erbij. Dan wordt het zelfs tegen fucking Almere lastig.
Bakayoko en Schouten zullen ook nog wel vertrekken.
Dit meen je toch godverdomme niet? Die Saibari is toch ook wel ontzettend blessuregevoelig hè. Maar dan nog, echt veel blessures.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 14:46 schreef tompsv18 het volgende:
Morgen missen we ook nog Bakayoko, Saibari en Schouten blijkbaar. Verdediging van Jong PSV erbij. Dan wordt het zelfs tegen fucking Almere lastig.
Kalm aan. Lang - De Jong - Lozano is nog steeds heel goed. Ook Lozano is nog steeds outer class.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 14:46 schreef tompsv18 het volgende:
Bakayoko en Schouten zullen ook nog wel vertrekken.
Is in dit geval nog wel voordelig voor NL, bij de grotere competities stopt het ingaand eerder en kan je nog wel wat overtollige spelers daar vandaan halen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 12:43 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wat nog achterlijker is: Het is overal anders. Hoe moeilijk kan het zijn voor de FIFA/UEFA weet ik veel wie dat zou moeten regelen, om een regel te maken om dat overal gelijk te laten lopen?
Misschien druppelt er dan ook geld naar beneden in de Nederlandse piramide. Ben benieuwd wat er die drie dagen gebeurt.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 17:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is in dit geval nog wel voordelig voor NL, bij de grotere competities stopt het ingaand eerder en kan je nog wel wat overtollige spelers daar vandaan halen.
Ja hoe vaak heb je die zien spelen de laatste jaren?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 19:40 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ik vind Kurzawa wel een interessante optie op linksback.
Ik zal je vertellen ik las die naam. Ik denk die komt me bekend voor. Op transfermarkt gekeken. Bij PSG gespeeld.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 19:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja hoe vaak heb je die zien spelen de laatste jaren?
Na 2 september vervalt dat naar copium.quote:
Je ziet het wel eens gebeuren dat bij verdedigers ineens het kwartje lijkt te vallen en dat ze van stuntelaars ineens naar degelijk of goed gaan. Maar over het algemeen geldt ook bij verdedigers het "wat goed is komt snel".quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 20:00 schreef PSVCL het volgende:
[ x ]
Oppegardzie nog steeds potentie in die jongen.
Oppegard kan je in de meeste eredivisie thuiswedstrijden zonder problemen opstellen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 20:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je ziet het wel eens gebeuren dat bij verdedigers ineens het kwartje lijkt te vallen en dat ze van stuntelaars ineens naar degelijk of goed gaan. Maar over het algemeen geldt ook bij verdedigers het "wat goed is komt snel".
Bij Oppie kan het kwartje maar beter snel vallen want anders was dit zijn laatste seizoen PSV.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |