abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214777530

Landskampioenschap (25x)
1929, 1935, 1951, 1963, 1975, 1976, 1978,
1986, 1987, 1988, 1989, 1991, 1992, 1997,
2000, 2001, 2003, 2005, 2006, 2007, 2008,
2015, 2016, 2018, 2024

KNVB Beker (11x)
1950, 1974, 1976, 1988, 1989, 1990, 1996,
2005, 2012, 2022, 2023

Johan Cruijff Schaal (13x)
1992, 1996, 1997, 1998, 2000, 2001, 2003,
2008, 2012, 2015, 2016, 2021, 2022, 2023

Europacup I (1x)
1988.

UEFA Cup (1x)
1978.

PSV - RKC 5-1
Heracles - PSV 1-3
Almere CIty - PSV
PSV - Eagles
PSV - NEC
Fortuna - PSV
Willem II - PSV
PSV - Sparta
AZ - PSV
PSV - PEC Zwolle
Ajax - PSV
NAC - PSV
PSV - FC Groningen
FC Utrecht - PSV
PSV - FC Twente
Heerenveen - PSV
PSV - Feyenoord
PSV - AZ
PEC Zwolle - PSV
PSV - NAC
NEC - PSV
PSV - Willem II
PSV - FC Utrecht
Eagles - PSV
PSV - Heerenveen
RKC - PSV
PSV - Ajax
FC Groningen - PSV
PSV - Almere City
FC Twente - PSV
PSV - Fortuna
Feyenoord - PSV
PSV - Heracles
Sparta - PSV

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

[ Bericht 3% gewijzigd door PSVCL op 22-08-2024 18:32:41 ]
pi_214777595
twitter

_O_
pi_214777647
quote:
1s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 17:51 schreef ISVV het volgende:
Goh, nog geen nieuws. Doe maar rustig Earnest.

Oh, toch wel. Faye gaat naar Stade Rennes. Weer een optie minder.
Zorgwekkend dat een talent liever naar de nr 10 van Frankrijk gaat dan de kampioen van Nederland die in de CL actief is.
pi_214777650
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 18:39 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]
Zorgwekkend dat een talent liever naar de nr 10 van Frankrijk gaat dan de kampioen van Nederland die in de CL actief is.
Als PSV serieus interesse had getoond en had doorgezet had ie natuurlijk gewoon voor PSV gekozen.
pi_214777671
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 18:39 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Als PSV serieus interesse had getoond en had doorgezet had ie natuurlijk gewoon voor PSV gekozen.
Waar baseer je dat op? Wishful thinking?
pi_214777686
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 18:43 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]
Waar baseer je dat op? Wishful thinking?
Heb nergens voorbij zien komen dat PSV concreet is geweest voor hem... alleen maar wat vage interesse.

Verwacht zelf dat PSV met die Japanse toplevel centrum verdediger van Gladbach bezig is en de Vrij..
Dan heb je direct een CL waardige verdediging staan _O_
pi_214777710
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 18:45 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Heb nergens voorbij zien komen dat PSV concreet is geweest voor hem... alleen maar wat vage interesse.

Verwacht zelf dat PSV met die Japanse toplevel centrum verdediger van Gladbach bezig is en de Vrij..
Heb je nog steeds geen rechtsback en ook geen CL waardige linksback want Dest is pas na de winterstop terug als PSV waarschijnlijk al is uitgeschakeld.
pi_214777748
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 18:45 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Rik Elfrink: PSV bezig met Faye. Gaat niet door was maar vage interesse voor.
Rik Elfrink: PSV wil Itakura. Ja deze speler is veel Toplevelder hoor!!
pi_214778268
twitter
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_214778374
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 18:49 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]
Heb je nog steeds geen rechtsback en ook geen CL waardige linksback want Dest is pas na de winterstop terug als PSV waarschijnlijk al is uitgeschakeld.
Denk je nou echt dat PSV zonder backs uit de transferperiode gaat komen? Je kunt toch wel een beetje invullen hoe dit gaat verlopen; op de (ene)laatste dag worden er nog 3 a 4 verdedigers aangetrokken.

En wat zijn CL waardige backs? Er doen toch zoveel ploegen mee die matige backs hebben die wel in de CL spelen? Wat dacht je van Feyenoord met Nieuwkoop?
pi_214778386
Verder overigens wel eens met @PSVCL dat dit (ondanks dit stroeve stuk) nog steeds een ontzettend succesvolle transferperiode kan worden voor PSV. Mensen zitten nu ontzettend op het negatieve stuk, maar als PSV 'gewoon' nog een aantal verdedigers haalt dan zit de absolute winst er natuurlijk in dat je blok op het middenveld en het aanblijven van Bakayoko een feit is.
pi_214778422
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 20:03 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Denk je nou echt dat PSV zonder backs uit de transferperiode gaat komen? Je kunt toch wel een beetje invullen hoe dit gaat verlopen; op de (ene)laatste dag worden er nog 3 a 4 verdedigers aangetrokken.

En wat zijn CL waardige backs? Er doen toch zoveel ploegen mee die matige backs hebben die wel in de CL spelen? Wat dacht je van Feyenoord met Nieuwkoop?
Want paniekaankopen op de laatste dag zijn in het verleden vaak een succes gebleken?

Feyenoord speelt alleen met Nieuwkoop als die nieuwe coach vasthoudt aan zijn nieuwe systeem. Anders speelt dar Geertruida.
pi_214778465
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 20:08 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]
Want paniekaankopen op de laatste dag zijn in het verleden vaak een succes gebleken?

Feyenoord speelt alleen met Nieuwkoop als die nieuwe coach vasthoudt aan zijn nieuwe systeem. Anders speelt dar Geertruida.
Het gaat er meer om dat ook een club als Feyenoord zat spelers heeft (ook in de basis 11) die niet CL waardig zijn. Maar goed, dat geldt voor ongeveer alle ploegen in de CL behalve de top 6 teams natuurlijk.

En niet alle aankopen op de laatste dag zijn paniekaankopen natuurlijk. Het huren van Bella-Kotchap vond ik bijvoorbeeld wel weer een voorbeeld van een paniekhandeling. Maar als ze op de laatste dag rond zouden komen met iemand waar ze nu al mee in gesprek zijn dan is daar toch niks paniekerigs aan?
pi_214778529
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 20:11 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Het gaat er meer om dat ook een club als Feyenoord zat spelers heeft (ook in de basis 11) die niet CL waardig zijn. Maar goed, dat geldt voor ongeveer alle ploegen in de CL behalve de top 6 teams natuurlijk.

En niet alle aankopen op de laatste dag zijn paniekaankopen natuurlijk. Het huren van Bella-Kotchap vond ik bijvoorbeeld wel weer een voorbeeld van een paniekhandeling. Maar als ze op de laatste dag rond zouden komen met iemand waar ze nu al mee in gesprek zijn dan is daar toch niks paniekerigs aan?
Bella-Kotchap heeft dramatisch uitgepakt, maar kon ik destijds goed begrijpen. Als dat nu een van de vier aanwinsten zou zijn dan hoor je me niet. Nu kan het zomaar het geval zijn dat zo een soort deal onze beste optie wordt.
pi_214778538
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 20:11 schreef Solispolar het volgende:

[..]

Het was PSVCL die begon over een CL waardige verdediging, niet ik. Ik gaf daarop aan dat niet de gehele verdediging dat is.

Als dat het geval is dan is het niet paniekerig, maar het lijkt er op nu op dat de A en B keuzes niet willen komen dan wel onbetaalbaar zijn en nu nog in alle haast moet worden doorgeschakeld naar de C keuzes. Want waarom anders zo lang wachten met aankopen terwijl je nu met een gemankeerde verdediging speelt?
pi_214778547
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 20:03 schreef Solispolar het volgende:

[..]

Als PSV plotseling 4 geweldige verdedigers weet te halen, die heel toevallig allemaal voltreffers zijn en die allemaal zonder gewenning in te passen zijn. En ohja als niemand meer weg gaat.
pi_214778612
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 20:17 schreef CR7 het volgende:

[..]
Als PSV plotseling 4 geweldige verdedigers weet te halen, die heel toevallig allemaal voltreffers zijn en die allemaal zonder gewenning in te passen zijn. En ohja als niemand meer weg gaat.
Het hoeven niet 4 geweldige verdedigers te zijn he. Vorig jaar hadden we ook de minst gepaseerde verdediging met o.a. Ramalho en Teze, die kunnen er volgens de kenners niks van. 1 of 2 toppers met 1 of 2 redelijke verdedigers gaat al voldoende zijn.

quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 20:16 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]
Het was PSVCL die begon over een CL waardige verdediging, niet ik. Ik gaf daarop aan dat niet de gehele verdediging dat is.

Als dat het geval is dan is het niet paniekerig, maar het lijkt er op nu op dat de A en B keuzes niet willen komen dan wel onbetaalbaar zijn en nu nog in alle haast moet worden doorgeschakeld naar de C keuzes. Want waarom anders zo lang wachten met aankopen terwijl je nu met een gemankeerde verdediging speelt?
Ik snap vooral dat laatste niet. Waarom zo lang afwachten terwijl je pro-actief al kunt gaan bedenken dat je verdedigers nodig gaat hebben (nota bene al jaren de achilleshiel van PSV). Op die manier manoeuvreer je jezelf ook in een ongemakkelijke onderhandelingspositie inderdaad.

Ik snap wel wat je zegt hoor, ook dat die Japanner van Gladbach dan als een C-keuze voelt. Technisch gezien is het ook een C-keuze, maar je kunt moeilijk stellen dat een basisspeler van Gladbach C-garnituur is natuurlijk, ondanks dat het in dit geval misschien wel de 3de keuze zou zijn.

Ik heb wel het gevoel dat het gewoon goed gaat komen, maar ik denk vooral dat dit een pak makkelijker had kunnen gaan.
pi_214778808
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 20:04 schreef Solispolar het volgende:
Verder overigens wel eens met @:PSVCL dat dit (ondanks dit stroeve stuk) nog steeds een ontzettend succesvolle transferperiode kan worden voor PSV. Mensen zitten nu ontzettend op het negatieve stuk, maar als PSV 'gewoon' nog een aantal verdedigers haalt dan zit de absolute winst er natuurlijk in dat je blok op het middenveld en het aanblijven van Bakayoko een feit is.
Ja heel top, kun je volgend seizoen een hele verdediging en middenveld kopen. Gaat vast goed
  Moderator donderdag 22 augustus 2024 @ 20:40:03 #19
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_214778836
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 19:52 schreef RipCity het volgende:
[ x ]
_O-
What can change the nature of a man?
pi_214778838
twitter

Wanhopig op zoek naar verdedigers _O_ _O-
pi_214778839
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 20:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]
Ja heel top, kun je volgend seizoen een hele verdediging en middenveld kopen. Gaat vast goed
Spelers komen en spelers gaan, zo werkt dat bij voetbalverenigingen. Dat hoef ik jou als Ajacied niet te vertellen denk ik.
  donderdag 22 augustus 2024 @ 21:08:23 #22
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_214779304
Weer een dag zonder verdedigers, dat gaat nu natuurlijk over het weekend heen. Wat een club.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_214779500
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 21:08 schreef GotenSSJ het volgende:
Weer een dag zonder verdedigers, dat gaat nu natuurlijk over het weekend heen. Wat een club.
friday transferday
pi_214779764
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 20:40 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Spelers komen en spelers gaan, zo werkt dat bij voetbalverenigingen. Dat hoef ik jou als Ajacied niet te vertellen denk ik.
Uiteraard maar een hele verdediging en belangrijke middenvelders en aanvallers vervangen in 1 Window blijft lastig. Noa7K zal toch wel weer eens weg willen lijkt me
pi_214779812
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 21:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]
Uiteraard maar een hele verdediging en belangrijke middenvelders en aanvallers vervangen in 1 Window blijft lastig. Noa7K zal toch wel weer eens weg willen lijkt me
Ze denken ook echt dat ze de nieuwe Kroos en Modric op hun middenveld hebben. Samen met blind paard Bakoyoko en Noano 7 traumas op je feestje en opa Luuk. En dat ze daarmee wel met 4 waardeloze verdedigers even met gemak kampioen worden. Die komen echt van een koude kermis thuis zo. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')