abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214771220
quote:
1s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 14:08 schreef ISVV het volgende:

[..]
Ben ik nou de enige die Rik Elfrink niks vindt? Met zijn flauwe grappen de hele dag.
Flauwe grappen vind ik prima, hij melkt ze alleen nogal eens tot in den treure uit. :D

Verder is het gewoon de beste bron voor PSV-nieuws. Niet dat hij zo fantastisch is. Meestal lijkt ook hij pas dingen te weten als hij ze mág weten van PSV. Maar betere bron van actueel PSV-nieuws ben ik nog niet tegen gekomen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_214771245
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 20:21 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Ja. Ik prefereer echter iemand die niet terecht staat voor een verkrachtingszaak.
Nog even los van het morele aspect moet je als club sowieso wegblijven van spelers die verwikkeld zijn in serieuze strafzaken.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  woensdag 21 augustus 2024 @ 20:25:46 #278
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_214771248
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 20:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
Flauwe grappen vind ik prima, hij melkt ze alleen nogal eens tot in den treure uit. :D

Verder is het gewoon de beste bron voor PSV-nieuws. Niet dat hij zo fantastisch is. Meestal lijkt ook hij pas dingen te weten als hij ze mág weten van PSV. Maar betere bron van actueel PSV-nieuws ben ik nog niet tegen gekomen.
De nieuwtjes zijn sinds Thijs Slegers bij PSV ging werken inderdaad bijna niet meer te krijgen. Tenzij iemand in de bosjes ligt om een foto van Gotze bij het stadion te nemen.

Maar aan de andere kant zijn alle 'serieuze' geruchten via Rikkert etc. van de laatste weken ook allemaal alweer geklapt. Sepp, Montiel, Tete, Gosens. Nagalo hoor je ook niets meer over.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_214771299
Uneken _O_
0-2 PSV.

Liverpool kan er niks van
pi_214771300
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 20:25 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
De nieuwtjes zijn sinds Thijs Slegers bij PSV ging werken inderdaad bijna niet meer te krijgen. Tenzij iemand in de bosjes ligt om een foto van Gotze bij het stadion te nemen.

Maar aan de andere kant zijn alle 'serieuze' geruchten via Rikkert etc. van de laatste weken ook allemaal alweer geklapt. Sepp, Montiel, Tete, Gosens. Nagalo hoor je ook niets meer over.
Thijs heeft de boel goed dicht lopen timmeren bij PSV destijds ja. Wat eigenlijk ook het beste is voor de club maar als supporter snak je in dit soort tijden nou eenmaal naar goed nieuws :P

Maar als Rikkert er mee komt weet je wel dat ze er echt serieus mee bezig zijn (geweest). En als hij zegt dat het onzin is, dan is het ook altijd onzin. Wat dat betreft zit het wel goed met zijn bronnen binnen de club.

Zorgwekkend is het wel dat er ondertussen door wel heel veel namen een streep gezet is.
  woensdag 21 augustus 2024 @ 20:34:22 #281
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_214771312
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 20:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
Thijs heeft de boel goed dicht lopen timmeren bij PSV destijds ja. Wat eigenlijk ook het beste is voor de club maar als supporter snak je in dit soort tijden nou eenmaal naar goed nieuws :P

Maar als Rikkert er mee komt weet je wel dat ze er echt serieus mee bezig zijn (geweest). En als hij zegt dat het onzin is, dan is het ook altijd onzin. Wat dat betreft zit het wel goed met zijn bronnen binnen de club.
Dat is waar, hij brengt geen onzin en PSV zal wel degelijk geinformeerd hebben naar deze spelers. Bedoelde meer dat ook die nieuwtjes niet echt in een vergevorderd stadium lijken te zijn gezien ze alle 4 geklapt zijn. Dus waarom hij deze nieuwtjes wel mocht weten maar andere niet begrijp ik niet helemaal :P
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_214771343
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 20:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

IJs en weder dienende.
  Moderator woensdag 21 augustus 2024 @ 21:20:30 #283
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_214771746
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 20:38 schreef ISVV het volgende:

[..]
IJs en weder dienende.
Weer wat geleerd.
What can change the nature of a man?
pi_214773247
Denk dat je dit seizoen wel kan opgeven als Boscagli en Benitez vertrekken.

Dan moet je een compleet nieuwe achterhoede kopen in tien dagen.
pi_214773661

Rikgod. zelfs toen zag die er al uit als een 58-jarige journalist.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_214774243
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 07:57 schreef Wotte het volgende:

Dat lijkt me sterk, mits het enigszins kwaliteit is wat je binnenhaalt.
Dit, dus.
pi_214774282
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 10:37 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Dat lijkt me sterk, mits het enigszins kwaliteit is wat je binnenhaalt.
Denk dat het een hele uitdaging wordt om een links/rechtsback plus centraal duo en een keeper. Te halen en dat is denk ik niet eens overdreven.

Gaat 'm niet worden ben ik bang.
  donderdag 22 augustus 2024 @ 10:54:29 #288
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_214774387
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 10:44 schreef Wotte het volgende:

[..]
Denk dat het een hele uitdaging wordt om een links/rechtsback plus centraal duo en een keeper. Te halen en dat is denk ik niet eens overdreven.

Gaat 'm niet worden ben ik bang.
Dan worden ze alsnog op z’n minst makkelijk tweede.
  donderdag 22 augustus 2024 @ 10:58:57 #289
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_214774424
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 07:57 schreef Wotte het volgende:

Challenge taken

https://www.psvinside.nl/(...)rectiekamer-bij-psv/
  donderdag 22 augustus 2024 @ 11:16:30 #290
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_214774597
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 10:54 schreef fetX het volgende:

[..]
Dan worden ze alsnog op z’n minst makkelijk tweede.
Dat sowieso maar dan heb je in de CL wel een gigantisch probleem. Begint ook alweer over een klein maandje.

Maar er zal snel wat bijkomen, hopen dat het ook de juiste kwaliteit is. En dan moet je ze nog inpassen. Die Afrikaanse spelers zijn ook niet ideaal met nu ook CL groepspotten in januari. Ik had toch wel verwacht dat PSV in deze fase zijn zaakjes wat beter voor elkaar had, zeker omdat de sterspelers wél zijn gebleven.
pi_214774709
quote:
Ik vind het nou niet echt van hoogstaand beleid getuigen.
  donderdag 22 augustus 2024 @ 11:58:12 #292
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_214774940
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 11:32 schreef Wotte het volgende:

[..]
Dit, en dan is Bosz boos op Veerman als ie een uitspraak doet wat eigenlijk voortvloeit uit dit beleid. Daarnaast moeten eventuele "versterkingen" ook nog in het elftal ingepast worden voor de champions league campagne begint. Dat is over een maand al.

Er zijn dus echt wel versterkingen nodig die er direct staan en niet van die halfbakken, onervaren huur opties zoals Egan Riley, Hoever, Bella-ketchup en consorten.
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_214774998
quote:
Wat zijn ze stoer he, wat zijn ze koel. Alleen jammer dat verkopende clubs nu de prijs lekker op kunnen drijven.
pi_214775282
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 11:32 schreef Wotte het volgende:

[..]
Je moet beleid ook vooral niet overschatten op dit niveau in het hyper opportunistische wereldje van het voetbal.
Alsof er nu ineens zoveel anders aan het gebeuren is dan een jaar terug, of het jaar daar voor.

Het hangt vaak toch een beetje van geluk aan elkaar, een aantal factoren die samen komen en dan precies juist vallen.

In Brands heb ik geen vertrouwen - die heeft nog nooit een gebalanceerde selectie samen gesteld -, maar Ik heb er wel geloof in dat Stewart een voldoende selectie weet te creëren. Niet dat dat voldoende gaat zijn voor de CL, maar de illusie dat we (of een andere club uit een kleinere competitie) structureel een rol kunnen spelen op het hoogste niveau in Europa heb ik al lang laten varen.

Ik hoop vooral dat we dadelijk een selectie hebben staan die gewoon leuk voetbal laat zien. Het afgelopen jaar was wat dat betreft echt een verademing in vergelijking met het jaar er voor waar elke wedstrijd gewoon ronduit bagger was om naar te kijken.
pi_214775542
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 12:44 schreef vivelafete het volgende:

[..]
Je moet beleid ook vooral niet overschatten op dit niveau in het hyper opportunistische wereldje van het voetbal.
Alsof er nu ineens zoveel anders aan het gebeuren is dan een jaar terug, of het jaar daar voor.

Het hangt vaak toch een beetje van geluk aan elkaar, een aantal factoren die samen komen en dan precies juist vallen.

In Brands heb ik geen vertrouwen - die heeft nog nooit een gebalanceerde selectie samen gesteld -, maar Ik heb er wel geloof in dat Stewart een voldoende selectie weet te creëren. Niet dat dat voldoende gaat zijn voor de CL, maar de illusie dat we (of een andere club uit een kleinere competitie) structureel een rol kunnen spelen op het hoogste niveau in Europa heb ik al lang laten varen.

Ik hoop vooral dat we dadelijk een selectie hebben staan die gewoon leuk voetbal laat zien. Het afgelopen jaar was wat dat betreft echt een verademing in vergelijking met het jaar er voor waar elke wedstrijd gewoon ronduit bagger was om naar te kijken.
Verbaas me er wel vaker over. Dit voelt ook allemaal vrij reactief allemaal. Je ziet van mijlenver aankomen dat er aan spelers getrokken wordt. Is in het niet in deze window dan geheid volgende zomer.

Nu wacht je tot pakweg de laatste week en ineens moeten er nog vier komen. Ik neig er inmiddels na dat vorig jaar een toevalstreffer was van PSV.

Ik denk dat Feyenoord dat nog van alles traditionele topclubs nog iets van lijn in het beleid valt te ontdekken. Aankopen van Ueda, Beelen en Zeroukki om het vertrek van Sterkhouders op te vangen.
  donderdag 22 augustus 2024 @ 13:49:22 #296
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_214775768
Als je nu nog moet kopen betaal je sowieso een premium en of je moet weer afdankertjes huren zoals gewoonlijk.

Keeper kan je eventueel wel huren van Chelsea die hebben er 8 ofzo voor het 1 e elftal.

Volgens Transfermarkt is Mats Hummels nog beschikbaar en Aurier voor de rechtsback.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_214775784
quote:
1s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 13:49 schreef PirE het volgende:
Als je nu nog moet kopen betaal je sowieso een premium en of je moet weer afdankertjes huren zoals gewoonlijk.

Keeper kan je eventueel wel huren van Chelsea die hebben er 8 ofzo voor het 1 e elftal.

Volgens Transfermarkt is Mats Hummels nog beschikbaar en Aurier voor de rechtsback.
Misschien moeten we satellietclub worden van ze. Kan madueke jaartje overkomen om transfer van bakayoko over te nemen en zo hebben ze nog 3.5 elftal wat we wel in kunnen passen.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_214777350
Goh, nog geen nieuws. Doe maar rustig Earnest.

Oh, toch wel. Faye gaat naar Stade Rennes. Weer een optie minder.
pi_214777445
Continu worden we afgetroefd. Lekker 2 maanden bezig zijn met Van den Berg en hopen dat je ‘m kunt oppikken voor 15 miljoen, terwijl hij nu voor 35 miljoen is verkocht. Dan zit je er finaal naast. Zullen wel paniekaankopen/huren worden in de laatste week.
pi_214777525
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')