SPOILER: LET OP! Dit is vooral géén DTS - ajb. Want:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:10 schreef SwJ het volgende:
Na een tijdelijk slotje en een duidelijke waarschuwing gaat dts gewoon door: gemiddeld 15 tr's per dag. De meest klik ik met een facepalm gewoon weg: lange tenen, niemand kan meer iets hebben, overal wordt een sneer in gezocht, slachtofferrol, enz.
De rest zijn terechte tr's: users die het spel te serieus nemen, niet slapen om de puntjes, anderen niet kunnen negeren, overal op moeten reageren.
Eén groot toxisch wespennest. Zeker als je er niet middenin zit en het van buitenaf bekijkt. Ongezond en onwenselijk.
Maar goed. Een gewaarschuwd bolker telt voor 2: DTS gaat op 1 september weer open, als ik t niet vergeet. En nee, geen andere sc's overnemen met gebolk aub.
Lovely is lovelyquote:
Wow is t zo'n lange TTquote:Op donderdag 22 augustus 2024 18:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die past niet in het invoerveld
Gelukt met mensen regelen die je kunnen helpen?quote:
Een geluksbrenger van hier, en een buurman.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 18:33 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gelukt met mensen regelen die je kunnen helpen?
Dank je voor het aanbod, maar er zijn al te veel devzero TTs geweest. Toch aardig dat je aan me dachtquote:Op donderdag 22 augustus 2024 18:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die past niet in het invoerveld
Ah toppie..quote:Op donderdag 22 augustus 2024 18:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Een geluksbrenger van hier, en een buurman.
Zo'n steekwagen is idd wel een uitkomst.. anders moet je het tillen op zich qua gewicht wil het wel, maar weinig houvast en dat maakt het weer lastig om te tillenquote:Op donderdag 22 augustus 2024 18:38 schreef ToT het volgende:
De koelkast en wasmachine staan al buiten; doordat ik het afgelopen half jaar intens getraind heb, was het deze keer allemaal een stuk minder moeilijk te dragen.
Ik heb een steekwagentje en het busje heeft een lift dus het moet allemaal wel goed komen.
Veel spul ligt al klaar in de schuur in dozen, andere dingen moeten nog in huis aangepakt worden, maar dat komt vast wel goed!
A L L E S!!!!quote:Op donderdag 22 augustus 2024 18:40 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zo'n steekwagen is idd wel een uitkomst.. anders moet je het tillen op zich qua gewicht wil het wel, maar weinig houvast en dat maakt het weer lastig om te tillen
Wil je alles spullen verhuizen of meer grote/zware dingen enz
Klein spul kan idd ook een dag later, mocht het idd niet lukken qua tijdquote:Op donderdag 22 augustus 2024 18:42 schreef ToT het volgende:
[..]
A L L E S!!!!
Nou ja, zo veel mogelijk.
Goed bezig ToTquote:Op donderdag 22 augustus 2024 18:38 schreef ToT het volgende:
De koelkast en wasmachine staan al buiten; doordat ik het afgelopen half jaar intens getraind heb, was het deze keer allemaal een stuk minder moeilijk te dragen.
Ik heb een steekwagentje en het busje heeft een lift dus het moet allemaal wel goed komen.
Veel spul ligt al klaar in de schuur in dozen, andere dingen moeten nog in huis aangepakt worden, maar dat komt vast wel goed!
En daarna? Verkopen of huur je nu?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 18:42 schreef ToT het volgende:
[..]
A L L E S!!!!
Nou ja, zo veel mogelijk.
Ik ga van koop naar goedkoop!quote:Op donderdag 22 augustus 2024 18:45 schreef devzero het volgende:
[..]
En daarna? Verkopen of huur je nu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |