abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 22 augustus 2024 @ 16:05:52 #1
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_214776585

Gedragsregels in dit topic
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Makkelijk eerste
  Moderator donderdag 22 augustus 2024 @ 16:07:29 #2
505534 crew  Flitsbezorger
Binnen een kwartier bij je!
pi_214776596
FEYENOORD _O_
Op maandag 16 december 2024 21:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Flitsbezorger en Bezsen niet
  donderdag 22 augustus 2024 @ 16:08:20 #3
474254 GurneyIsBestOke
pi_214776606
quote:
‘Patrik Wๅlemark… Wแt een goede voetballer’, Een vleugje Lionel Messi, een beetje Arjen Robben en een tipje Steven Berghuis"
~Martijn Krabbendam

https://www.vi.nl/pro/pat(...)rd-een-supertransfer

@Scrummie
Makkelijk eerste
pi_214776610
Lionel Messi zonder groeihormonen, de blessuregevoeligheid van Robben en een tipje NSB

Klopt toch gewoon wel aardig.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214776776
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 16:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
En jij ook Wotte
Maat wanneer heb ik ooit aan die OP gezeten.
pi_214776802
Eens met Krabby wel, heb Walemark altijd een uitstekende voetballer gevonden. Alleen het fysiek en de mentaliteit van een driejarig meisje en dan is ondanks z'n kwaliteiten dit uiteindelijk het resultaat.
  donderdag 22 augustus 2024 @ 16:38:29 #7
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_214776810
Volgens mij waren we allemaal erg blij met Walemark toen ie net begon, of in ieder geval erg enthousiast. Ja, het komt wel eens voor dat iemand het niet waar maakt of stil blijft staan in zijn ontwikkeling (in dit geval zelfs achteruit).
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_214776864
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 15:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Ja krijg er steeds meer een Pietje-gevoel bij, voortdurend domme punten inbrengen en advocaat van de duivel spelen om maar aandacht te krijgen. Als hij binnenkort met rassentheorie๋n komt weet ik het zeker.
Ik voer gewoon een discussie op een discussieforum als je die discussie niet wilt aangaan reageer je niet. Het is allemaal niet zo heel moeilijk.

Het is een normale discussie toch? Ik zeg niets wat bijzonder raar is of compleet uit de duim gezogen.

Snap het gezeur niet zo eerlijk gezegd. Wat is het punt van zitten op een discussieforum en iedere afwijkende mening in een discussie diskwalificeert op basis van vermeende clubvoorkeur?
  donderdag 22 augustus 2024 @ 16:47:18 #9
474254 GurneyIsBestOke
pi_214776881
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 16:38 schreef Vis1980 het volgende:
Volgens mij waren we allemaal erg blij met Walemark toen ie net begon, of in ieder geval erg enthousiast. Ja, het komt wel eens voor dat iemand het niet waar maakt of stil blijft staan in zijn ontwikkeling (in dit geval zelfs achteruit).
Het is daarna ook een beetje uitgekomen dat deze transfer vooral was omdat de Veerman transfer mislukt was, dan dat dit een knappe transfer was. Een voor die tijd duur en mislukt gokje.
Makkelijk eerste
pi_214776893
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 16:38 schreef Vis1980 het volgende:
Volgens mij waren we allemaal erg blij met Walemark toen ie net begon, of in ieder geval erg enthousiast.
Dat viel wel mee. Misschien de mensen die dit soort stukken van Martijn Krabbendam serieus nemen, en @Pistolero ongetwijfeld.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214776937
twitter

Ramiz en Luts met een pingpong batje.

Nu moet @GurneyIsBestOke wel fan zijn van Ramiz.
  donderdag 22 augustus 2024 @ 16:56:34 #12
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_214776945
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 16:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Het is daarna ook een beetje uitgekomen dat deze transfer vooral was omdat de Veerman transfer mislukt was, dan dat dit een knappe transfer was. Een voor die tijd duur en mislukt gokje.
Een ding is zeker, inderdaad, het bleek een enorme flop.
pi_214776947
twitter

het deuntje is belangrijk
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  donderdag 22 augustus 2024 @ 17:01:05 #14
474254 GurneyIsBestOke
pi_214776982
quote:
1s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 16:45 schreef Wotte het volgende:

[..]
Ik voer gewoon een discussie op een discussieforum als je die discussie niet wilt aangaan reageer je niet. Het is allemaal niet zo heel moeilijk.

Het is een normale discussie toch? Ik zeg niets wat bijzonder raar is of compleet uit de duim gezogen.

Snap het gezeur niet zo eerlijk gezegd. Wat is het punt van zitten op een discussieforum en iedere afwijkende mening in een discussie diskwalificeert op basis van vermeende clubvoorkeur?
Je kaapt voortdurend discussies met slecht onderbouwde meningen die afwijkend zijn puur om maar tegen de stroming in te gaan, dat is gewoon een beetje vermoeiend want de helft van de tijd zijn we nu jou aan het uitleggen dat je er niks van begrijpt.

Je doet in principe niks fout dus ga door met zo ‘discussi๋ren’ als je wil, maar de reden dat je irritant gevonden wordt is niet je clubvoorkeur maar je eindeloze stroom aan poepmeningen.

Echter, als je serieus genomen wil worden, doe gewoon iets meer je best en cre๋er enkel discussie als je echt iets zinnigs toe te voegen hebt.
Makkelijk eerste
pi_214777119
quote:
1s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 17:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Je kaapt voortdurend discussies met slecht onderbouwde meningen die afwijkend zijn puur om maar tegen de stroming in te gaan, dat is gewoon een beetje vermoeiend want de helft van de tijd zijn we nu jou aan het uitleggen dat je er niks van begrijpt.

Je doet in principe niks fout dus ga door met zo ‘discussi๋ren’ als je wil, maar de reden dat je irritant gevonden wordt is niet je clubvoorkeur maar je eindeloze stroom aan poepmeningen.

Echter, als je serieus genomen wil worden, doe gewoon iets meer je best en cre๋er enkel discussie als je echt iets zinnigs toe te voegen hebt.
Het is een openbaar forum daarbij lijkt het mij nou echt niet zo'n bijzondere invalshoek.

Dat Feyenoord voorgesorteerd heeft op een vertrek deze zomer van o.a. Gimenez en daarom vermoedelijk wel wil verkopen maar nu gezien het verschil tussen vermeende bod en vermeende vraagprijs te hoog in de boom zit.
  donderdag 22 augustus 2024 @ 17:25:52 #16
474254 GurneyIsBestOke
pi_214777167
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 17:18 schreef Wotte het volgende:

[..]
Het is een openbaar forum daarbij lijkt het mij nou echt niet zo'n bijzondere invalshoek.

Dat Feyenoord voorgesorteerd heeft op een vertrek deze zomer van o.a. Gimenez en daarom vermoedelijk wel wil verkopen maar nu gezien het verschil tussen vermeende bod en vermeende vraagprijs te hoog in de boom zit.
Alleen kan Ueda er echt heel weinig van en wordt hij niet goed geacht die rol als eerste spits over te nemen, als je het een beetje volgt had je dit geweten. Je take slaat echt nergens op.

Dat ‘ja maar het is een openbaar forum’-argument vind ik altijd een beetje sneu, dat is het zeker maar je vraagt je ook af waarom je totaal niet serieus genomen wordt, nou dan, doe er iets mee.
Makkelijk eerste
  Moderator donderdag 22 augustus 2024 @ 17:29:24 #17
505534 crew  Flitsbezorger
Binnen een kwartier bij je!
pi_214777192
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 16:56 schreef klaasweetalles het volgende:
[ x ]

het deuntje is belangrijk
Wat een downgrade is die nieuwe tune zeg -O-
Op maandag 16 december 2024 21:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Flitsbezorger en Bezsen niet
  donderdag 22 augustus 2024 @ 17:31:08 #18
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_214777204
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 17:29 schreef Flitsbezorger het volgende:

[..]
Zal ook vast veel geld gekost hebben, al dat geld om een liedje minder epic te maken.
pi_214777248
quote:
1s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 17:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Alleen kan Ueda er echt heel weinig van en wordt hij niet goed geacht die rol als eerste spits over te nemen, als je het een beetje volgt had je dit geweten. Je take slaat echt nergens op.

Dat ‘ja maar het is een openbaar forum’-argument vind ik altijd een beetje sneu, dat is het zeker maar je vraagt je ook af waarom je totaal niet serieus genomen wordt, nou dan, doe er iets mee.
Dus omdat jij, als supporter, Ueda niet goed genoeg acht heb ik achterlijke argumenten dat ze hebben voorgesorteerd. Je ziet die jongen niet op trainingen, ze hebben miljoenen betaald die schrijven ze niet zomaar af zonder een reeks wedstrijden. Die gaat een kans krijgen. Lijkt me nogal wiedes allemaal.

Ik vraag me niet af of je me serieus neemt of niet. Dat interesseert me weinig. De helft van de tijd lopen we hier wat te ouwehoeren.

Die persoonlijke aanvallen steeds zijn mijns inziens nutteloos. Nergens voor nodig.
pi_214777259
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 17:29 schreef Flitsbezorger het volgende:

[..]
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214777300
Laat Ueda eens met rust.
  donderdag 22 augustus 2024 @ 17:45:02 #22
474254 GurneyIsBestOke
pi_214777312
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 17:35 schreef Wotte het volgende:
Ik vraag me niet af of je me serieus neemt of niet. Dat interesseert me weinig. De helft van de tijd lopen we hier wat te ouwehoeren.

Die persoonlijke aanvallen steeds zijn mijns inziens nutteloos. Nergens voor nodig.
quote:
1s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 16:45 schreef Wotte het volgende:
Waarom vraag je het dan?

De rest was niet persoonlijk en ik zie juist jou het nogal vaak persoonlijk maken (dat doe je nu ook weer met je ‘jij als supporter’), dus tja. Geen idee of je bewust aan het derailen bent of dit echt je niveau is, maar ik heb er genoeg tijd aan gespendeerd, veel plezier verder met je meningen drammen :)
Makkelijk eerste
pi_214777450
Ueda kwam wel goed toch als Santi eenmaal verkocht was voor 50 miljoen _O-
blablablabla
pi_214777452
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 17:35 schreef Wotte het volgende:

[..]
Dus omdat jij, als supporter, Ueda niet goed genoeg acht heb ik achterlijke argumenten dat ze hebben voorgesorteerd. Je ziet die jongen niet op trainingen, ze hebben miljoenen betaald die schrijven ze niet zomaar af zonder een reeks wedstrijden. Die gaat een kans krijgen. Lijkt me nogal wiedes allemaal.

Waardeloze troll ben jij zegt. Doe eens beter je best ofzo. :')
pi_214777563
quote:
OLIJ

Intussen is Feyenoord ook al begonnen met de zoektocht naar een competitieve concurrent voor Timon Wellenreuther. De Duitser heeft bij een vertrek van Bijlow alleen de jonge Mikky van Sas achter zich. Feyenoord brengt momenteel een aantal keepers in kaart, maar de kans bestaat dat de club zijn nieuwe doelman zondag al in de ogen kijkt, als de bekerwinnaar op Het Kasteel de Rotterdamse Derby speelt tegen Sparta, waar Nick Olij het doel (nog) verdedigt.
Krabby
VBL SC influencer
Left, right, behind
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')