Zal je zien dat er weinig of geen transfers gaan plaatsvinden.quote:Op zondag 25 augustus 2024 09:50 schreef manny het volgende:
Godsallememaggies wat moet er veel gebeuren deze week. Maar goed, dat zal voor heel veel clubs gelden. Lijkt wel alsof ze allemaal wachten tot het laatste moment. En "for the love of god" laat Bergwijn voor een schep geld vertrekken.
Kan toch haast niet. Iedereen zit nog met spelers waar ze vanaf willen, en posities waar ze nog iets kunnen gebruiken. Kroes kan aan de bak.quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zal je zien dat er weinig of geen transfers gaan plaatsvinden.
De hele PL heeft veel meer te besteden dan top NL en zelfs een divisie lager betalen ze meer dan veel clubs in de eredivisie en dan heb je nog een stuk of 5-6 landen waarvan subtop interessanter is dan top NL.quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:46 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Is het niet meer een eredivisie probleem? Worden veel hengeltjes uitgegooid en interesse getoond maar niemand hapt. Zelfde zie je bij PSV, denk dat iedereen het er wel over eens is dat ze dringend een set nieuwe verdedigers nodig hebben, maar tot nu toe naast alles en iedereen gegrepen.
Denk dat we langzaam het punt naderen dat het gewoonweg niet meer te doen is voor kleine landen. Geld uit Engeland, Miljardair sugardadies en dergelijke is niet tegen op te boksen.
Er kan wel meer niet, maar moet het nog maar zien.quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:40 schreef manny het volgende:
[..]
Kan toch haast niet. Iedereen zit nog met spelers waar ze vanaf willen, en posities waar ze nog iets kunnen gebruiken. Kroes kan aan de bak.
Het is een internationaal probleem, de PL alleen komt waarschijnlijk al tot een miljard minder uitgaves aan transfers ten opzichte van vorig jaar. Het gaat internationaal de stilste transferzomer in jaren worden.quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:46 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Is het niet meer een eredivisie probleem? Worden veel hengeltjes uitgegooid en interesse getoond maar niemand hapt. Zelfde zie je bij PSV, denk dat iedereen het er wel over eens is dat ze dringend een set nieuwe verdedigers nodig hebben, maar tot nu toe naast alles en iedereen gegrepen.
Denk dat we langzaam het punt naderen dat het gewoonweg niet meer te doen is voor kleine landen. Geld uit Engeland, Miljardair sugardadies en dergelijke is niet tegen op te boksen.
Het duurt niet lang meer voordat ze op het tweede niveau in Engeland meer te besteden hebben...quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
De hele PL heeft veel meer te besteden dan top NL en zelfs een divisie lager betalen ze meer dan veel clubs in de eredivisie en dan heb je nog een stuk of 5-6 landen waarvan subtop interessanter is dan top NL.
Dat hebben ze al, deze zomer voor 470 mio verkocht en 217 gekocht tegenover 148 en 61.quote:Op zondag 25 augustus 2024 13:49 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Het duurt niet lang meer voordat ze op het tweede niveau in Engeland meer te besteden hebben...
Ik ben altijd wel fan geweest van Brobbey maar het constant niet fit zijn en de nonchalante houding zorgen er toch voor dat die van mij ook weg zou mogen, zeker als je Weghorst in zijn plaats zetquote:Op zondag 25 augustus 2024 11:17 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Bergwijn en Brubbie s.v.p. voor een hoop geld.
Das wat overdreven, er zijn vier landen (Duitsland, Spanje, Italië en Frankrijk) met een betere top en daar houdt het wel op.quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
De hele PL heeft veel meer te besteden dan top NL en zelfs een divisie lager betalen ze meer dan veel clubs in de eredivisie en dan heb je nog een stuk of 5-6 landen waarvan subtop interessanter is dan top NL.
Portugese top slechter dan de Nederlandse is nogal discutabel.quote:Op zondag 25 augustus 2024 14:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Das wat overdreven, er zijn vier landen (Duitsland, Spanje, Italië en Frankrijk) met een betere top en daar houdt het wel op.
NL top is al blij als ze soms een rondje verder gaan in de CL terwijl het daar gewoon gebruikelijke kost is met 1 of meerdere clubs .quote:Op zondag 25 augustus 2024 14:41 schreef Wotte het volgende:
[..]
Portugese top slechter dan de Nederlandse is nogal discutabel.
ik vermoed dat het om de subtop ging. Anders eensquote:Op zondag 25 augustus 2024 14:41 schreef Wotte het volgende:
[..]
Portugese top slechter dan de Nederlandse is nogal discutabel.
Denk dat AZ en Twente ook wel een stevige dobber hebben aan Braga. Ajax ook trouwensquote:Op zondag 25 augustus 2024 15:14 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
ik vermoed dat het om de subtop ging. Anders eens
Gaat lekker daar in Rotterdam maar ik snap er geen kut van he. Ouwe kenners.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 17:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jij begrijpt er echt helemaal niets van, doe dan ook wat minder alsof.
haha nou idd. Reken alsnog nergens op maar die zijn niet zo goed als dat sommigen denken. Die nieuwe coach is ook gewoon een paar niveautjes minder dan dat er eerst zatquote:Op zondag 25 augustus 2024 16:31 schreef Heeinz het volgende:
Je zou bijna gaan denken dat we kans maken in de Klassieker
Na een jaar waar je over twee duels 0-10 verliest, lijkt bescheidenheid me een handige zaak.quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:51 schreef Pedroso het volgende:
Denk dat het nog te vroeg is om resultaat te halen volgende week maar het zal dit keer wel close zijn.
Van het spelersmateriaal van Feyenoord hoef je sowieso niet onder de indruk te zijn, alleen Geertruida, Timber en Hancko zouden een meerwaarde zijn bij Ajax (buiten de geblesseerde Hartman), de rest is hooguit gelijkwaardig met wat er bij Ajax rondloopt (en vaak ook minder).
Ze gaan volgende week ook niet winnen maar het zal wel close zijn. Zo gek is dat toch niet?quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:52 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Na een jaar waar je over twee duels 0-10 verliest, lijkt bescheidenheid me een handige zaak.
Bescheidenheid heeft nog nooit een iemand verder gebracht dan middelmaat.quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:52 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Na een jaar waar je over twee duels 0-10 verliest, lijkt bescheidenheid me een handige zaak.
We zijn helaas nog niet zover dat een driepunter uit de kuip weer een zekerheidje is, maar beter dan vorig seizoen is dan ook weer niet zo heel moeilijk.quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:56 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ze gaan volgende week ook niet winnen maar het zal wel close zijn. Zo gek is dat toch niet?
En och, er kan in een jaar tijd veel veranderen. Zeker nu er bij Ajax wat meer rust is gecreëerd van bovenaf.
Nee, ik ben dit seizoen al blij als we de opgaande lijn weer te pakken krijgen na een jaar of 3 alleen maar meer puinzooi, Wat dat betreft ben ik wel tevreden met de lijn die nu is ingezet. Eerst een goede organisatie in alle geledingen en dan komt het succes later ook wel weer.quote:Op zondag 25 augustus 2024 17:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
We zijn helaas nog niet zover dat een driepunter uit de kuip weer een zekerheidje is, maar beter dan vorig seizoen is dan ook weer niet zo heel moeilijk.
Ja en straks weer 7 spelers wisselen en 1-1 tegen NAC met Farioliball.quote:Op zondag 25 augustus 2024 18:32 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Nee, ik ben dit seizoen al blij als we de opgaande lijn weer te pakken krijgen na een jaar of 3 alleen maar meer puinzooi, Wat dat betreft ben ik wel tevreden met de lijn die nu is ingezet. Eerst een goede organisatie in alle geledingen en dan komt het succes later ook wel weer.
Je hebt nu ook een coach nodig die intelligent is en de spelers weet te raken, wat dat betreft ben ik wel blij met Farioli. Gelukkig niet weer zo'n 'voelbaljongen' met een Ajax achtergrond, daar ben ik voorlopig wel even klaar mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |