Ik vind het allemaal ingestudeerd overkomen. En die jongen in de kiosk vind het ook spannend gezien zijn trillende handen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 22:28 schreef Felagund het volgende:
Eline en die (ex-)rolstoelbasketballer hebben wel chemie.
In het verleden hadden we Lisette Teunissen. Door een progressieve spierziekte van S4 naar S3 gegaan.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 08:49 schreef heywoodu het volgende:
Heeft iemand eigenlijk een idee waarom Nederland volgens mij vrijwel nooit deelnemers heeft in de klasses met de zwaarste beperkingen? Misschien lijkt het maar zo hoor, maar bijvoorbeeld in het zwemmen kan ik me niet herinneren dat we Nedderlandse deelnemers hebben in de klasses waar ze bijvoorbeeld vanuit een rolstoel het water in worden geholpen, terwijl we dergelijke mensen uiteraard wel hebben in het land.
Overigens zit ik het zwemmen van gisteravond te kijken en zoals bij elke Spelen: de zwemmers zonder armen, fenomenen
Letterlijk geen armen hebben en dan zo hard door het water jagen, dan ben je een echte baas
Het gaat nu wel door.quote:Op zondag 1 september 2024 07:58 schreef chufi het volgende:
Uitgesteld ivm waterkwaliteit.. misschien morgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |