Niks mis met een vocale vrouwquote:Op donderdag 22 augustus 2024 10:28 schreef Luuntje het volgende:
Dat laatste vooral
Mij horen..... uhm
Dit!quote:Op donderdag 22 augustus 2024 10:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Niks mis met een vocale vrouw
Oehquote:
Sallyquote:
Ik zal niet iemand de oren er vanaf kreunenquote:Op donderdag 22 augustus 2024 10:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Niks mis met een vocale vrouw
Mijn buurman vraagt me wel eens de camera te verplaatsenquote:Op donderdag 22 augustus 2024 13:02 schreef LordofLeaves het volgende:
@:Luuntje, het zijn een stel mafkezen. Maar ik heb nog grotere mafketels als buren gehad.
Er zijn vast wel wat fokkers te vinden die wel cameraman willen spelen tijdens jullie sessies.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 14:03 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Mijn buurman vraagt me wel eens de camera te verplaatsen![]()
Maar verder....
Camera nog wel.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 14:03 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Mijn buurman vraagt me wel eens de camera te verplaatsen![]()
Maar verder....
De enige die kreunt ben ik zelf, maar dat komt door mijn gewrichten.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 14:02 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Ik zal niet iemand de oren er vanaf kreunen![]()
Maar vocal ja....
"Oeh... ah... oh..."quote:Op donderdag 22 augustus 2024 14:14 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
De enige die kreunt ben ik zelf, maar dat komt door mijn gewrichten.
Piepende en krakende wagens leven het langstquote:Op donderdag 22 augustus 2024 14:14 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
De enige die kreunt ben ik zelf, maar dat komt door mijn gewrichten.
Ik olie alles goed!quote:Op donderdag 22 augustus 2024 14:34 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Piepende en krakende wagens leven het langst
Ja, ik wordt ook gesmeerd hoorquote:Op donderdag 22 augustus 2024 14:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik olie alles goed!
quote:
Meestal wil ik gedragen worden.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 14:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Oeh... ah... oh..."
"Lord, stel je niet aan en kom die trap op."
Viesterd.quote:
Eugh.. nepslijm.quote:
Dat is aeque's dokterquote:
Wil ik dit weten?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 15:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat is aeque's dokter
Met zoveel olie? Ik twijfel zelf.quote:
Ja, dat moet.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 15:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Met zoveel olie? Ik twijfel zelf.
quote:
Slijm en olie. Jullie weten zeker dat jullie ooit seks hebben gehad?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 15:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Met zoveel olie? Ik twijfel zelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |