Een nieuw gezicht!quote:
Sabaton?! Dat had ik niet achter je gezocht.quote:Op maandag 26 augustus 2024 12:05 schreef Luuntje het volgende:
Middag...
Even hobbien hier onder het genot van Sabaton The Art of War.
🤘
RIPquote:Op maandag 26 augustus 2024 13:25 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee.Mijn wijnstruik is geknapt door de harde wind van zaterdagavond.
Niet dood hoor. Alleen de top ligt eraf!quote:
Dat is wel een gelukquote:Op maandag 26 augustus 2024 13:32 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Niet dood hoor. Alleen de top ligt eraf!
Ergens wel. De druiven waren toch zuur dit jaar door de vele regens.quote:
Azijn!quote:Op maandag 26 augustus 2024 13:36 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ergens wel. De druiven waren toch zuur dit jaar door de vele regens.
Gelukkig hoef ik het niet uit te pissen dit jaar.quote:
quote:Op maandag 26 augustus 2024 13:38 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Gelukkig hoef ik het niet uit te pissen dit jaar.
Ja lees al langer mee hier. Maar zal mezelf introduceren. Ik ben nagelslak! Lijkt me leuk om af en toe mee te postenquote:
quote:Op maandag 26 augustus 2024 13:56 schreef Nagelslak het volgende:
[..]
Ja lees al langer mee hier. Maar zal mezelf introduceren. Ik ben nagelslak! Lijkt me leuk om af en toe mee te posten
Ik ben en blijf verrassendquote:Op maandag 26 augustus 2024 13:27 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Sabaton?! Dat had ik niet achter je gezocht.
Even geluisterd. Klinkt niet slecht.quote:
Welkom en doe mee!quote:Op maandag 26 augustus 2024 13:56 schreef Nagelslak het volgende:
[..]
Ja lees al langer mee hier. Maar zal mezelf introduceren. Ik ben nagelslak! Lijkt me leuk om af en toe mee te posten
Ik merk het.quote:
"Klinkt niet slecht"quote:Op maandag 26 augustus 2024 14:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Even geluisterd. Klinkt niet slecht.
Ik had het wel achter je gedacht.quote:
Bedankt. Ik vind je ondertitel erg leuk. Conjurer of cheap tricks. Geen Gandalf dus.quote:
Komtquote:Op maandag 26 augustus 2024 15:12 schreef Nagelslak het volgende:
[..]
Bedankt. Ik vind je ondertitel erg leuk. Conjurer of cheap tricks. Geen Gandalf dus.
Ik doe graag mee. Leuk om te lezen dat het een sex slow chat is maar weinig of sex gaat (van wat ik tot nu toe gelezen heb)
Was wel lastig om dat tempo bij te houden.quote:Op maandag 26 augustus 2024 15:37 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Ja duhhh...je hebt niks anders gehoord in mijn auto
Af en toe kan ik best een Gandalf zijn hoor. Soms zelfs een Saruman. En wanneer mijn IQ weer tientallen punten gaat dalen, dan ben ik een Radagast.quote:Op maandag 26 augustus 2024 15:12 schreef Nagelslak het volgende:
[..]
Bedankt. Ik vind je ondertitel erg leuk. Conjurer of cheap tricks. Geen Gandalf dus.
Ik doe graag mee. Leuk om te lezen dat het een sex slow chat is maar weinig of sex gaat (van wat ik tot nu toe gelezen heb)
Door jouw aanwezigheid zeker.quote:
Zozozozozo....quote:Op maandag 26 augustus 2024 15:38 schreef aeque het volgende:
[..]
Was wel lastig om dat tempo bij te houden.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |