Thalys naar Parijs, ging ook lekker vlotquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 08:13 schreef Groepfunder het volgende:
Ik ben met de trein naar Duitsland gereden. Met 300 km/u door het landschap gescheurd. Lekker hoor.
Ja, Eurostar is ook leuk. Tussen Amsterdam en Antwerpen en tussen Brussel en Paris Gare du Nord. Tussen Antwerpen en Brussel ..., merk je pas hoeveel langzamer het gaat als je geen 300 km/u rijdt.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 08:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Thalys naar Parijs, ging ook lekker vlot
Dat wel, totdat je ziet dat je auto's inhaaltquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 08:24 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Ja, Eurostar is ook leuk. Tussen Amsterdam en Antwerpen en tussen Brussel en Paris Gare du Nord. Tussen Antwerpen en Brussel ..., merk je pas hoeveel langzamer het gaat als je geen 300 km/u rijdt.
Er is weinig zo leuk als in een trein een file voorbij rijden.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 08:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat wel, totdat je ziet dat je auto's inhaalt
Niet echt, heb wel twee dagen geleden in mijn hand gezaagd met redelijke hoge snelheid.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 09:48 schreef Groepfunder het volgende:
Morning, Lord!
Heb jij recentelijk ook nog ergens mee gescheurd?
Papier telt mee.
Ah, je hand gescheurd. Pijnlijk!quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 09:55 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Niet echt, heb wel twee dagen geleden in mijn hand gezaagd met redelijke hoge snelheid.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 09:55 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Niet echt, heb wel twee dagen geleden in mijn hand gezaagd met redelijke hoge snelheid.
Het is al weer goed hoor. Oppervlakkige wond en de Captain America pleister deed een hoop goed.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 09:55 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Ah, je hand gescheurd. Pijnlijk!
Het was mijn linkerhand en ik was een pistoletje aan het openzagen met een broodzaag. Beetje dom.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 09:56 schreef Luuntje het volgende:
[..]![]()
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
Toch niet je faphand he?
Ai....gelukkig viel het mee.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 09:57 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Het was mijn linkerhand en ik was een pistoletje aan het openzagen met een broodzaag. Beetje dom.
Nee, heb vandaag wat plakken volkoren brood. Gesneden en al.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 10:00 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Ai....gelukkig viel het mee.
Maarre....niet meer doen hé,
Lord!quote:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 09:55 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Stigs!quote:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 13:03 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Stigs!![]()
Handje is alweer goed hoor. Kan er weer prima mee aan mijn zak krabben.
Lijkt mij ook. Voor de rest is die linkerhand vrij werkloos.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 13:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Toch wel het belangrijkste!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |