Ze proberen me al jaren over te halen. Verder zei een vriend van me, die er wel aan meedoet, dat het niks voor mij is. Te fanatiek en je mag niet dribbelen.quote:
ben er nog hoor! zit wel midden in detox en begonnen met dagbehandeling. Weer structuur beetje, maar ben eindelijk van medicijnen af! Pa is soort van wonder. Zoals het er nu uitziet gaat hij niet tussen 6 planken het hospice uit. Maar kan niet meer naar huis, dus op wachtlijst verzorgingshuis. Gelukkig heb ik zelf nu wel fijne groep en begeleiders. Detox was een hel deze keer , heb veel moeten bijslapen deze week.quote:
Ok laters meske. Nu doorzetten. Take care en tot laters. Dikke kus.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:49 schreef Ole het volgende:
[..]
ben er nog hoor! zit wel midden in detox en begonnen met dagbehandeling. Weer structuur beetje, maar ben eindelijk van medicijnen af! Pa is soort van wonder. Zoals het er nu uitziet gaat hij niet tussen 6 planken het hospice uit. Maar kan niet meer naar huis, dus op wachtlijst verzorgingshuis. Gelukkig heb ik zelf nu wel fijne groep en begeleiders. Detox was een hel deze keer , heb veel moeten bijslapen deze week.
We bellen Herman!
Half oktober? Dan doe ik deze etappe https://www.wandelnet.nl/(...)-Rossumpad-etappe-03quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 06:19 schreef tong80 het volgende:
@:borsz, wanneer nu eindelijk eens het mooie Bommel met dito uiterwaarden? Koffie in huis.
Ik ben de 14e jarig. En Rossum is het mooiste dorp van de Bommelerwaard. Goeiemorgen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 20:51 schreef borisz het volgende:
[..]
Half oktober? Dan doe ik deze etappe https://www.wandelnet.nl/(...)-Rossumpad-etappe-03
Gecondoleerdquote:Op zondag 1 september 2024 19:23 schreef Ole het volgende:
Pa gister alsnog snel overleden. Het is goed. Gewacht op de kinderen en daarna gaan slapen..
Het was klaar zo..
Heel veel sterkte, Olequote:Op zondag 1 september 2024 19:23 schreef Ole het volgende:
Pa gister alsnog snel overleden. Het is goed. Gewacht op de kinderen en daarna gaan slapen..
Het was klaar zo..
Dankquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |