Ze proberen me al jaren over te halen. Verder zei een vriend van me, die er wel aan meedoet, dat het niks voor mij is. Te fanatiek en je mag niet dribbelen.quote:
ben er nog hoor! zit wel midden in detox en begonnen met dagbehandeling. Weer structuur beetje, maar ben eindelijk van medicijnen af! Pa is soort van wonder. Zoals het er nu uitziet gaat hij niet tussen 6 planken het hospice uit. Maar kan niet meer naar huis, dus op wachtlijst verzorgingshuis. Gelukkig heb ik zelf nu wel fijne groep en begeleiders. Detox was een hel deze keer , heb veel moeten bijslapen deze week.quote:
Ok laters meske. Nu doorzetten. Take care en tot laters. Dikke kus.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:49 schreef Ole het volgende:
[..]
ben er nog hoor! zit wel midden in detox en begonnen met dagbehandeling. Weer structuur beetje, maar ben eindelijk van medicijnen af! Pa is soort van wonder. Zoals het er nu uitziet gaat hij niet tussen 6 planken het hospice uit. Maar kan niet meer naar huis, dus op wachtlijst verzorgingshuis. Gelukkig heb ik zelf nu wel fijne groep en begeleiders. Detox was een hel deze keer , heb veel moeten bijslapen deze week.
We bellen Herman!
Half oktober? Dan doe ik deze etappe https://www.wandelnet.nl/(...)-Rossumpad-etappe-03quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 06:19 schreef tong80 het volgende:
@:borsz, wanneer nu eindelijk eens het mooie Bommel met dito uiterwaarden? Koffie in huis.
Ik ben de 14e jarig. En Rossum is het mooiste dorp van de Bommelerwaard. Goeiemorgen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 20:51 schreef borisz het volgende:
[..]
Half oktober? Dan doe ik deze etappe https://www.wandelnet.nl/(...)-Rossumpad-etappe-03
Gecondoleerdquote:Op zondag 1 september 2024 19:23 schreef Ole het volgende:
Pa gister alsnog snel overleden. Het is goed. Gewacht op de kinderen en daarna gaan slapen..
Het was klaar zo..
Heel veel sterkte, Olequote:Op zondag 1 september 2024 19:23 schreef Ole het volgende:
Pa gister alsnog snel overleden. Het is goed. Gewacht op de kinderen en daarna gaan slapen..
Het was klaar zo..
Dankquote:
Dank lieverd. Wordt zware week nuquote:
Jeetje. Gecondoleerd meske.quote:Op zondag 1 september 2024 19:23 schreef Ole het volgende:
Het was klaar zo..
11e is een optie.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 11:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben de 14e jarig. En Rossum is het mooiste dorp van de Bommelerwaard. Goeiemorgen.
Gecondoleerd.quote:Op zondag 1 september 2024 19:23 schreef Ole het volgende:
Het was klaar zo..
quote:Op zondag 1 september 2024 19:23 schreef Ole het volgende:
Het was klaar zo..
Leuk. Goeiemorgen.quote:
Gecondoleerd Ole, veel sterktequote:Op zondag 1 september 2024 19:23 schreef Ole het volgende:
Het was klaar zo..
Dank je. Bizar nu hoor!quote:Op dinsdag 3 september 2024 13:20 schreef borisz het volgende:
Dikkevoor Ole vandaag.
Gefeliciteerdook al heb je andere dingen aan je hoofd.
Sterkte morgen.quote:Op donderdag 5 september 2024 22:28 schreef Ole het volgende:
Morgen definitief afscheid. Ga proberen te slapen
Sterkte.quote:Op donderdag 5 september 2024 22:28 schreef Ole het volgende:
Knuffelquote:Op donderdag 5 september 2024 22:28 schreef Ole het volgende:
Wat een dag.. en meer. Al weken in achtbaan. Het was echt een heftige tijd. Ook misverstanden en spanningen. Moet even heel veel zaken verwerken nu. En dan krijg je mail notabene op dag dat ze weten uitvaart. Even tot rust komen voor ik reageer.quote:
quote:Op zaterdag 7 september 2024 00:04 schreef Ole het volgende:
Economen en psychologen gaan niet altijd samen
Ik ben tegenwoordig voorzitter van een voetbalclub en we gaan het introduceren hier (dank voor het plaatje in de OP, dat is weer wat hulp voor ons), ben benieuwd. Het klink wel goed eigenlijk. Beetje wandel-voetballen, bakkie pleur, slechte verhalen en sociaal betrokken blijven bij de club / de sport.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 12:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze proberen me al jaren over te halen. Verder zei een vriend van me, die er wel aan meedoet, dat het niks voor mij is. Te fanatiek en je mag niet dribbelen.
Het is echt leuk. Ik ben niet negatief. Maar is niet echt iets voor mij. Als je wil heb ik wel informatie voor je, of kan ik zo voor je krijgen. Ben benieuwd van welke club je voorzitter bent.quote:Op dinsdag 10 september 2024 08:25 schreef manny het volgende:
[..]
Ik ben tegenwoordig voorzitter van een voetbalclub en we gaan het introduceren hier (dank voor het plaatje in de OP, dat is weer wat hulp voor ons), ben benieuwd. Het klink wel goed eigenlijk. Beetje wandel-voetballen, bakkie pleur, slechte verhalen en sociaal betrokken blijven bij de club / de sport.
Ik denk ook dat het leuk wordt. Als we van start zijn deel ik nog wel een kleine update. We hebben een heel informatiepakket en materiaal van de bond gekregen, dus vooralsnog niets extra nodig.quote:Op dinsdag 10 september 2024 08:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is echt leuk. Ik ben niet negatief. Maar is niet echt iets voor mij. Als je wil heb ik wel informatie voor je, of kan ik zo voor je krijgen. Ben benieuwd van welke club je voorzitter bent.
Snap ik. Ik heb daar altijd minder moeite mee.quote:Op dinsdag 10 september 2024 09:05 schreef manny het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het leuk wordt. Als we van start zijn deel ik nog wel een kleine update. We hebben een heel informatiepakket en materiaal van de bond gekregen, dus vooralsnog niets extra nodig.
Dat soort details deel ik niet ivm het internet.
Geen rijbewijs en ben er zeer tevreden mee. Huur super goedkoop en woon schitterend. Geen relatie, dus kost me geen geld. Hoef niet op vakantie. Geen alcohol en sigaretten. Laatste jaren duizenden euro's "gespaard" Zo boodschappen doen en hoef niet op koopjes of afgeprijsd te letten. Goeiemorgen trouwens.quote:Op woensdag 11 september 2024 18:51 schreef borisz het volgende:
Voor werk dagje Breda.
Zo blij dat ik nooit in die dagelijkse files hoef te zitten...
Ik kijk niet,want geen Ziggo en in het muziek gebouw Ehv, voor een avondje metalquote:Op dinsdag 17 september 2024 19:34 schreef borisz het volgende:
Een echte tegenstander en PSV weet weer waar het staat...
Op deze manier houdt de nieuwe trainer het niet lang uit...quote:
Oeps!quote:
Mooi resultaat van Ajax.quote:
Kennis van me is vertaler.. Hij is niet blij met AIquote:Op donderdag 19 september 2024 16:05 schreef borisz het volgende:
We zitten op kantoor een beetje te spelen met een AI-apps van Googel. Gooi er een document in en er komt een podcast uit. Weleenswaar Nederlands document in een Engels systeem. Maar het was best grappig om te horen.
Die hoeft alleen nog maar de zinnen goed Nederlands te maken.quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:18 schreef Ole het volgende:
[..]
Kennis van me is vertaler.. Hij is niet blij met AI
Indrukwekkend. En nog steeds onvoorstelbaar eigenlijk. Maar helaas wel echt.quote:Op zondag 29 september 2024 12:04 schreef golfer het volgende:
Het was een indrukwekkende avond voor ons.
Moeizaam en een idiote scheidsrechter die met gele kaarten bleef strooien.quote:
quote:
De regel is: als je je kan voorstellen dat je werk vervangen wordt door een computer, dan wordt je werk vervangen door een computer.quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:18 schreef Ole het volgende:
[..]
Kennis van me is vertaler.. Hij is niet blij met AI
Was gezellig net borisz. Hebben we het wel over voetballen gehadquote:Op zondag 6 oktober 2024 18:38 schreef borisz het volgende:
Woutje Weghorst! Zolang het maar bij voetballen blijft.
Leuk potje vandaag.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 16:50 schreef borisz het volgende:
Was gezellig Tong.
Telstar, FCDB, De Nees. Voetbal kwam wel even langs
Ik geniet ervan. Moet alleen niet te lang gaan duren. Anders wordt er echt schade aangericht. Nog 2 weekjes of zo.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 09:27 schreef manny het volgende:
En nu we het toch de hele tijd over politiek hebben.
Wat een ongelofelijke bende maken die droeftoeters van Geert en Caroline er van. Ik had al lage verwachtingen, maar dit ondertreft echt alles. Een ouderwetse "man man man" is hier op zijn plaats. Niet te geloven wat een kneuzenkermis.
Dank je.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |