Gruwelijk was het.quote:
Chris Woerts noemt 15mln GPB. Met de huidige koers 18mln. Dus zal wel ergens in de buurt zitten idd.quote:Op maandag 28 oktober 2024 13:32 schreef golfer het volgende:
Ik zag ergens ruim 20 miljoen staan?
https://www.elfvoetbal.nl(...)eld-voor-hun-ontslag
en het leek me ook wel een kwelling geworden daarquote:Op maandag 28 oktober 2024 13:04 schreef borisz het volgende:
Fijn voor Ten Hag dat ie heeft bijgetekend in de zomer.
Extra grote cheque mee naar huis.
Bijna alles kopen wat je hartje begeert en de rest van je leven nooit meer hoeven te werken.quote:
Bijna ? Wat moet je met al die zooi ? Ik werk al 24 jaar niet meer en ik heb alles wat ik nodig heb. Helaas is goede gezondheid niet te betalen.quote:Op maandag 28 oktober 2024 15:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Bijna alles kopen wat je hartje begeert en de rest van je leven nooit meer hoeven te werken.
Echt enorm tegenvallend wat ie daar heeft neergezet. En dan aankoopbeleid..... ajai. Die lijst met middelmaat, 600 miljard miljoen uitgeven en dan eindigen met Zirkzee in de spits en mannen als Malacia op het wedstrijdformulier. Dat ie Labyad meenam van Utrecht was achteraf dus al een hele grote indicatie voor een zwakke plek bij ons aller Erik.quote:Op maandag 28 oktober 2024 13:32 schreef golfer het volgende:
Ik zag ergens ruim 20 miljoen staan?
https://www.elfvoetbal.nl(...)eld-voor-hun-ontslag
Buschauffeur was een Indo.quote:
Kun je wel de klassieker kijken?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:14 schreef borisz het volgende:
[..]
Buschauffeur was een Indo.. Trein was veilig.
Inmiddels groeten uit Darp. Daar staat mn bed twee nachten.
Ja tablet staat aan. Zelfs een nieuwe aangeschaft ivm de vakantie (en voor de komende jaren). Mn oude was traag en nu heb ik gewoon fatsoenlijk beeld.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Kun je wel de klassieker kijken?
Dankzij jouw nieuwe tablet dus makkelijk gewonnen.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:16 schreef borisz het volgende:
Ja tablet staat aan. Zelfs een nieuwe aangeschaft ivm de vakantie (en voor de komende jaren). Mn oude was traag en nu heb ik gewoon fatsoenlijk beeld.
Vandaag nieuw bureau en bureaustoel (laten) installeren. Brengt geluk.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:16 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja tablet staat aan. Zelfs een nieuwe aangeschaft ivm de vakantie (en voor de komende jaren). Mn oude was traag en nu heb ik gewoon fatsoenlijk beeld.
Allemaal dood. Ik had veel "contact" met Olav (Popolon) Justme vaak aan de telefoon en plaatste mijn foto in de Fotoboek. Ook Bauke (Cynix) jaar geleden overleden.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 22:45 schreef Da_Sandman het volgende:
En toen struinde ik door het Ajax-topic door wat oude Hools. Met JustMe, en popolon. Maar ook static, de feitelijke veroorzaker van de grote VBL-rel. Ook al niet meer onder ons.
Wat was het hier vroeger leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |