Kennis van me is vertaler.. Hij is niet blij met AIquote:Op donderdag 19 september 2024 16:05 schreef borisz het volgende:
We zitten op kantoor een beetje te spelen met een AI-apps van Googel. Gooi er een document in en er komt een podcast uit. Weleenswaar Nederlands document in een Engels systeem. Maar het was best grappig om te horen.
Die hoeft alleen nog maar de zinnen goed Nederlands te maken.quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:18 schreef Ole het volgende:
[..]
Kennis van me is vertaler.. Hij is niet blij met AI
Indrukwekkend. En nog steeds onvoorstelbaar eigenlijk. Maar helaas wel echt.quote:Op zondag 29 september 2024 12:04 schreef golfer het volgende:
Het was een indrukwekkende avond voor ons.
Moeizaam en een idiote scheidsrechter die met gele kaarten bleef strooien.quote:
quote:
De regel is: als je je kan voorstellen dat je werk vervangen wordt door een computer, dan wordt je werk vervangen door een computer.quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:18 schreef Ole het volgende:
[..]
Kennis van me is vertaler.. Hij is niet blij met AI
Was gezellig net borisz. Hebben we het wel over voetballen gehadquote:Op zondag 6 oktober 2024 18:38 schreef borisz het volgende:
Woutje Weghorst! Zolang het maar bij voetballen blijft.
Leuk potje vandaag.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 16:50 schreef borisz het volgende:
Was gezellig Tong.
Telstar, FCDB, De Nees. Voetbal kwam wel even langs
Ik geniet ervan. Moet alleen niet te lang gaan duren. Anders wordt er echt schade aangericht. Nog 2 weekjes of zo.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 09:27 schreef manny het volgende:
En nu we het toch de hele tijd over politiek hebben.
Wat een ongelofelijke bende maken die droeftoeters van Geert en Caroline er van. Ik had al lage verwachtingen, maar dit ondertreft echt alles. Een ouderwetse "man man man" is hier op zijn plaats. Niet te geloven wat een kneuzenkermis.
Dank je.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |