Ik ben tegenwoordig voorzitter van een voetbalclub en we gaan het introduceren hier (dank voor het plaatje in de OP, dat is weer wat hulp voor ons), ben benieuwd. Het klink wel goed eigenlijk. Beetje wandel-voetballen, bakkie pleur, slechte verhalen en sociaal betrokken blijven bij de club / de sport.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 12:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze proberen me al jaren over te halen. Verder zei een vriend van me, die er wel aan meedoet, dat het niks voor mij is. Te fanatiek en je mag niet dribbelen.
Het is echt leuk. Ik ben niet negatief. Maar is niet echt iets voor mij. Als je wil heb ik wel informatie voor je, of kan ik zo voor je krijgen. Ben benieuwd van welke club je voorzitter bent.quote:Op dinsdag 10 september 2024 08:25 schreef manny het volgende:
[..]
Ik ben tegenwoordig voorzitter van een voetbalclub en we gaan het introduceren hier (dank voor het plaatje in de OP, dat is weer wat hulp voor ons), ben benieuwd. Het klink wel goed eigenlijk. Beetje wandel-voetballen, bakkie pleur, slechte verhalen en sociaal betrokken blijven bij de club / de sport.
Ik denk ook dat het leuk wordt. Als we van start zijn deel ik nog wel een kleine update. We hebben een heel informatiepakket en materiaal van de bond gekregen, dus vooralsnog niets extra nodig.quote:Op dinsdag 10 september 2024 08:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is echt leuk. Ik ben niet negatief. Maar is niet echt iets voor mij. Als je wil heb ik wel informatie voor je, of kan ik zo voor je krijgen. Ben benieuwd van welke club je voorzitter bent.
Snap ik. Ik heb daar altijd minder moeite mee.quote:Op dinsdag 10 september 2024 09:05 schreef manny het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het leuk wordt. Als we van start zijn deel ik nog wel een kleine update. We hebben een heel informatiepakket en materiaal van de bond gekregen, dus vooralsnog niets extra nodig.
Dat soort details deel ik niet ivm het internet.
Geen rijbewijs en ben er zeer tevreden mee. Huur super goedkoop en woon schitterend. Geen relatie, dus kost me geen geld. Hoef niet op vakantie. Geen alcohol en sigaretten. Laatste jaren duizenden euro's "gespaard" Zo boodschappen doen en hoef niet op koopjes of afgeprijsd te letten. Goeiemorgen trouwens.quote:Op woensdag 11 september 2024 18:51 schreef borisz het volgende:
Voor werk dagje Breda.
Zo blij dat ik nooit in die dagelijkse files hoef te zitten...
Ik kijk niet,want geen Ziggo en in het muziek gebouw Ehv, voor een avondje metalquote:Op dinsdag 17 september 2024 19:34 schreef borisz het volgende:
Een echte tegenstander en PSV weet weer waar het staat...
Op deze manier houdt de nieuwe trainer het niet lang uit...quote:
Oeps!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |