In het kader van patiënt... de echo van mijn nieren en blaas leverde op dat er geen zichtbare reden te zien is voor mijn sterk verminderde nierfunctie.quote:Op woensdag 22 januari 2025 06:39 schreef manny het volgende:
Goedemorgen, patiënten en andere burgers en buitenlui…
Ik had al een vermoeden.quote:Op woensdag 22 januari 2025 10:26 schreef Ole het volgende:
Hi! Ik ben er nog hoor! In 7e week intensieve therapie. Daar kan ik maar heel beperkt op internet. Vanaf maandag weer lekker thuis![]()
Nu met proefverlof 😜
Ja, net geweest. Geen spataderen. Wel volgende week röntgen voor onderbuik, om uitzaaiingen uit te sluiten. Het wordt wel een steunkous. Verder geluld over voetbal met hem nadat bleek dat ik daar over schrijf. We waren het er over eens dat TOP-Oss niet in het betaalde voetbal thuis hoort.quote:Op woensdag 22 januari 2025 14:28 schreef golfer het volgende:
@:tong80 Heb jij al uitsluitsel van jouw echo-onderzoek?
Nu waarschijnlijk ook weer schildklier niet goed. Komt er nu uit!!quote:Op woensdag 22 januari 2025 17:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik had al een vermoeden.Doorzetten nu hè.
quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:47 schreef Ole het volgende:
[..]
Nu waarschijnlijk ook weer schildklier niet goed. Komt er nu uit!!
Ja, knulletje.quote:
Sterker nog, net huisarts aan de lijn. Het zal een steunkous worden.quote:
Afgang.quote:
Niet kunnen kijken. Dit gaan ze in de terugwedstrijd heus wel rechtzetten.quote:
Hhehe, komen daar beelden vanquote:Op donderdag 23 januari 2025 23:08 schreef golfer het volgende:
Overigens gaven de röntgenfoto's en het gesprek met de orthopeed aan dat mijn heupen gelukkig nog prima in orde zijn en er geen sprake is van artrose. Gelukkig dus geen vervangende heupoperatie.
Orthopeed vermoedt dat het de aanhechting van de kleine bilspieren aan het bot is en heeft als experiment er een enorme spuit met verdoving en ontstekingsremmer tot op het bot ingezet.
Verder moet ik toch weer proberen te lopen en vanwege mijn slechte evenwicht moet ik dat met stokken gaan doen. Dus van die stomme nordic stokken besteld.
In het nieuwe speelsysteem heb je geen returns.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 08:20 schreef tong80 het volgende:
Niet kunnen kijken. Dit gaan ze in de terugwedstrijd heus wel rechtzetten.
Goeiemorgen.
Wat mij betreft niet.quote:
Ik heb laatst een geweldige column geschreven. Dat ironie een serieuze zaak is.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:58 schreef golfer het volgende:
[..]
In het nieuwe speelsysteem heb je geen returns.
Ze spelen op 30-1 nog 1 thuiswedstrijd tegen Galatasaray
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |