Hmm klinkt best leuk.quote:Op donderdag 12 september 2024 13:21 schreef praadje het volgende:
Kijkt iemand de serie 'de ring'? En is het wat?
Angela de Jong kraakte het helemaal af in haar column twee dagen geleden. Ik ga zo weer genieten van Dit Was Het Nieuws en Lübach.quote:Op donderdag 12 september 2024 13:21 schreef praadje het volgende:
Kijkt iemand de serie 'de ring'? En is het wat?
Ik kijk het ook en vind het leuk.quote:
Precies! Kijkt lekker weg.quote:Op vrijdag 13 september 2024 19:32 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik kijk het ook en vind het leuk.
Veel mensen hakken erop... Kijk dan niet.
Volgens mij trekt hij best veel kijkers!(Ook via terugkijken.)
Jep! Precies de reden waarom ik niet kijkenquote:Op vrijdag 13 september 2024 19:32 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik kijk het ook en vind het leuk.
Veel mensen hakken erop... Kijk dan niet.
Volgens mij trekt hij best veel kijkers!(Ook via terugkijken.)
Dit is er één van. Ben weer bang.....quote:Op zondag 15 september 2024 07:06 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Normaal sta ik zondags vroeg op om Match of the Day in de herhaling te kijken, nu nog een uurtje eerder voor dit programma. Zin an. Net wel een geweldig voorprogramma in Hart van Nederland. Peter Gilles werd als Tokkie ingehaald. Bewoners moeten van de camping af, anders krijgt ie een boete per dag van 50.000 euro. Graatmagere, rokende, grauwe viswijven met tattoo's tot in de nek, naast ditto mannen maar dan dik, scheldend en dreigend. Best eng dat dit soort mensen bestaat. Het terugkijken waard. Was de late uitzending van gisteravond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |