SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Mijn voeten niet echt nee. Mijn armen zijn wel een tikkeltje bruinerquote:
Die beesten zitten waar jij op dat moment niet zoekt.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 18:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik heb mijn matras en alle hoeken van de slaapkamer grondig gecontroleerd en geen beestjes gevonden.
Dacht ik ook meteen. Ik had, toen ik een van katten in huis nam van een boerderij, ook last van dit soort wondjes.quote:
quote:Op woensdag 21 augustus 2024 20:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
morgen maar eens weer naar de huisarts
Beter 1 keer teveel dan 1 keer te weinig naar de HAquote:
quote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Beter 1 keer teveel dan 1 keer te weinig naar de HA
De glans is ervwel vanafquote:Op woensdag 21 augustus 2024 22:04 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Waarom kom je nog zo weinig op fok @:Geerd
Bbqen en bier klappenquote:Op woensdag 21 augustus 2024 22:05 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ja en dus, wat doe je dan met je tijd behalve bier klappen op je witte tuinstoelen
heb ik net gedaan!quote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:49 schreef vul_maar_in het volgende:
Lijken idd vlooiepikken (opengekrabt) Zet vanavond een paar schoteltjes met een waxinelichtje met wat water en sop erin in je huis en kijk morgen of je vlooien ziet drijven.
Ik zie er ook eerder krabletseltjes in.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 23:28 schreef Jippie het volgende:
Lijken mij gewoon wat krabbelplekjes, hoeven niet perse van een insectenbeet te zijn. Soms heb je gewoon een droge huid die kriebelt, zeker met die hitte. Maar het heeft wel iets weg van vlooienbeet of zwarte mieren beet Maar hoe kom je aan die blauwe plek?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 11:06 schreef vul_maar_in het volgende:
Houd ons niet langer in spanning @:capuchon_jongen, wat was de vangst?
De val is negatief. 3 zulke vallen gezet. Geen enkel beestje gevangenquote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:49 schreef vul_maar_in het volgende:
Lijken idd vlooiepikken (opengekrabt) Zet vanavond een paar schoteltjes met een waxinelichtje met wat water en sop erin in je huis en kijk morgen of je vlooien ziet drijven.
toch aids dan ben ik bangquote:Op donderdag 22 augustus 2024 15:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
[..]
De val is negatief. 3 zulke vallen gezet. Geen enkel beestje gevangen
Wel ik heb donderdag heel de dag buiten gezeten bij vrienden. Maar ik had wel schoenen en sokken aan. Misschien zijn ze in mijn schoenen gekropen.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 15:21 schreef summer2bird het volgende:
Is er een kans dat je in een mierennest bent gaan staan?
Ben zelf vorig jaar per ongeluk midden in een rode mierennest gaan staan.
Voelde ze niet bijten maar de volgende dag zaten mijn voeten en benen onder de bulten en enorme jeuk
Jeetje, ik hoop dat je er weer snel boven op bent naar deze nare situatiequote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wel ik heb donderdag heel de dag buiten gezeten bij vrienden. Maar ik had wel schoenen en sokken aan. Misschien zijn ze in mijn schoenen gekropen.
Dat is het enige theorie dat ik me kan voorbeelden.
De situatie blijft hetzelfde er zijn geen beten bij gekomen. Enkel dat ik jeuk heb over heel mijn lichaam. Maar dat zou eventueel een allergische reactie kunnen zijn op de mierenbeten
Weet niet of het schurft is, maar dat gaat ook overal jeuken*, en er komen steeds meer rode vlekjes bij.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wel ik heb donderdag heel de dag buiten gezeten bij vrienden. Maar ik had wel schoenen en sokken aan. Misschien zijn ze in mijn schoenen gekropen.
Dat is het enige theorie dat ik me kan voorbeelden.
De situatie blijft hetzelfde er zijn geen beten bij gekomen. Enkel dat ik jeuk heb over heel mijn lichaam. Maar dat zou eventueel een allergische reactie kunnen zijn op de mierenbeten
uiteindelijk is alles weggegaan. niets bijgekomen. zal wel een paar mierenbeetjes zijn geweest.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 08:59 schreef Horzula het volgende:
[..]
Weet niet of het schurft is, maar dat gaat ook overal jeuken*, en er komen steeds meer rode vlekjes bij.
Schurft is vrij simpel te behandelen, je kunt naar de huisarts voor een recept (ivermectine) of je kunt permetrine crème kopen bij sommige drogisten waarmee je in twee keer behandelen (en je kleding wassen/een paar dagen in een plastic zak doen. Heb je dus twee tubes nodig.
Ikzelf ga naar de apotheek op Amsterdam CS, maar je kunt het ook bij Kruidvat bestellen.
Mensen doen heel dramatisch over schurft terwijl de behandeling héél gemakkelijk is, hoewel je wel grondig te werk moet gaan.
* ) dan krijg je er een 'schurfthekel' aan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |