Is lastig als een van de buurtgenoten weer fijn de muziek op standje straaljager heeft staan inclusief bass wat door het hele complex trilt.quote:
Trilgenotquote:Op woensdag 21 augustus 2024 15:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Is lastig als een van de buurtgenoten weer fijn de muziek op standje straaljager heeft staan inclusief bass wat door het hele complex trilt.
Jezus wat een idootquote:Op woensdag 21 augustus 2024 15:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Is lastig als een van de buurtgenoten weer fijn de muziek op standje straaljager heeft staan inclusief bass wat door het hele complex trilt.
oh sorryquote:Op woensdag 21 augustus 2024 15:15 schreef aeque het volgende:
[..]
quote:
Hier, hoor je het is van een ander.quote:
quote:Op woensdag 21 augustus 2024 15:17 schreef Lovely het volgende:
[..]
Iemand die het opvalt dat ik weg was![]()
Hai birdie bird![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 augustus 2024 15:18 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Hier, hoor je het is van een ander.
quote:Op woensdag 21 augustus 2024 15:18 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Hier, hoor je het is van een ander.
Nou ik ben er voorlopig weerquote:Op woensdag 21 augustus 2024 15:18 schreef Kissingbird het volgende:
[..]Uh ja dat valt wel op als je er niet bent
maar ik ga weer... moet nog wat dingen doen![]()
![]()
om indoorfestival in mijn eentje te herbelevenquote:Op woensdag 21 augustus 2024 15:20 schreef Lovely het volgende:
[..]![]()
Maar echt hoor. Snap niet waarom mensen hun muziek zo hard hebben aan staan
had je vakansie?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 15:21 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou ik ben er voorlopig weer![]()
Succes met dingen doen
Standje gehoorschadequote:Op woensdag 21 augustus 2024 15:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
om indoorfestival in mijn eentje te herbeleven
Viel mij ook op hoor.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 15:17 schreef Lovely het volgende:
[..]
Iemand die het opvalt dat ik weg was![]()
Hai birdie bird![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ook niet. Maar ik woon liever sowieso ergens in een hutje op de hei.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 15:20 schreef Lovely het volgende:
[..]![]()
Maar echt hoor. Snap niet waarom mensen hun muziek zo hard hebben aan staan
Ah did you miss me?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 15:24 schreef aeque het volgende:
[..]
Viel mij ook op hoor.
[..]
Ik ook niet. Maar ik woon liever sowieso ergens in een hutje op de hei.
Jaquote:Op woensdag 21 augustus 2024 15:27 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah did you miss me?
Een klein boerderijtje afgelegen is leuker
Scheelt weerquote:Op woensdag 21 augustus 2024 15:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
gelukkig heb ik festivaloordopjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |