Daar hoop ik ook opquote:
Boeit niemandquote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:59 schreef Wotte het volgende:
[..]
Dat hij kan scoren bij een Engelse topclub in de Premier League. Het lijkt me allemaal niet zo moeilijk. Ik vind dat persoonlijk een leuke speler.
Spelers uit de Eredivisie moet je altijd maar afwachten natuurlijk dat lijkt me ook te gelden voor Gimenez. Zeker gezien de tweede seizoenshelft.
Wat zijn de geruchten rondom Feyenoord?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 22:02 schreef Zipportal het volgende:
Mooi alle rommel verkocht. Nu ANNOUNCE.
Ik was er aan het rondreizen met een vaste gids, dus ik wist van te voren dat het kon gebeuren. Maar dat het ook daadwerkelijk gebeurde was wel heel bijzonder jaquote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:51 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Bijzonder verhaal dat wel
Meer krijg ik niet uit mijn toetsenbord![]()
Wat dacht je zelf toen je het allemaal zag gebeuren?
Excelsior en dordt, eens. Spartanen zijn de Rotterdamse holmaatjes van die Amsterdammers, die tent mag ompleuren.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 20:52 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Ik ook.
Ben sowieso pro-Rotterdam-Rijnmond in alle sporten.
Clubjes als Sparta, Excelsior en Dordt zijn geen concurrenten. Eerder schattig om naar te kijken.
quote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:18 schreef Irritatie100 het volgende:
Sparta komt niet eens uit Rotterdam joh, ik beschouw ze gewoon als Schiedammers. Als geboren en getogen Vlaardinger moet ik dus niks van ze hebben.
En in beiden wil je niet dood gevonden worden.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 22:15 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ligt toch nauwelijks over de grens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
Ze gaan ook allemaal in dat dorp dood aan diabetes omdat ze niks anders drinken dan cola (lol)quote:Op woensdag 21 augustus 2024 22:08 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik was er aan het rondreizen met een vaste gids, dus ik wist van te voren dat het kon gebeuren. Maar dat het ook daadwerkelijk gebeurde was wel heel bijzonder ja
Sowieso dat dorp, ze waren de hele dag bezig met zelfgemaakte vuurpijlen afsteken dus het klonk alsof er permanent oorlog was en in de kerk zelf stonden er geen banken maar lag de hele grond vol dennennaalden die je in de brand kon steken (want dat was in het ritueel de erste stap, als dat niet werkte kwam de kip pas).
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
Ik zie het wel gebeuren dat dit het blijft eigenlijk.quote:
Ik snap sowieso niet dat Schiedam en Vlaardingen als zelfstandige worden gezien en daarbovenop beide een gemeente zijn.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 22:15 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ligt toch nauwelijks over de grens
quote:Op woensdag 21 augustus 2024 22:20 schreef De_Pel het volgende:
[..]Mijn vriend @Flitsbezorger en ik komen van ROTTERDAM ZUIDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is inderdaad significant beterquote:Op woensdag 21 augustus 2024 22:22 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Mijn vriend @:Flitsbezorger en ik komen van ROTTERDAM ZUID
Ja.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 22:26 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dat is inderdaad significant beter
In 4 liter flessenquote:Op woensdag 21 augustus 2024 22:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ze gaan ook allemaal in dat dorp dood aan diabetes omdat ze niks anders drinken dan cola (lol)
Zou ik wel matig vinden.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 22:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zie het wel gebeuren dat dit het blijft eigenlijk.
Nee joh. Er komt in ieder geval nog een middenvelder denk ik.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 22:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zie het wel gebeuren dat dit het blijft eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |