Ik vind ze wel leuk samen, ik denk echter niet dat het echt wat voor de lange termijn is. Als ze naar NL gaat vinden ze het allebei wel prima dat het stopt. /gokjequote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:06 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
En zijn ogen straalden, dat maakte ook wel verschil, vind ik.
In Sparta oh nee Spartoquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:09 schreef Pisces29 het volgende:
Iris eet graag van alle walletjes. Een beetje als Arno. Krijgt nooit aandacht en voelt zich nu God.
Dit ja. “Nu hoeft het voor mij niet meer hoor.”quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:11 schreef casita het volgende:
Ach kleuter Jan is op zijn pik getrapt,
We zetten allemaal thee als Arno in beeld komt.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:12 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Niet homofoob bedoeld, maar de fragmenten en verhaallijn van Arno vind ik niet zo interessant
HAHAHAHAHAHHAHAAHAquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
We zetten allemaal thee als Arno in beeld komt.
Dat lees ik meer. Heel de sfeer is ook gewoon kut.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:12 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Niet homofoob bedoeld, maar de fragmenten en verhaallijn van Arno vind ik niet zo interessant
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:14 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dat lees ik meer. Heel de sfeer is ook gewoon kut.
Ze zijn ook zo saai niet likeable.
Ja en ook beetje Joshua vibe bij die ene man zo van; ik laat me even van mijn goede kant zien, maar ben niet geinteresseerd ofzoquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:14 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dat lees ik meer. Heel de sfeer is ook gewoon kut.
Ze zijn ook zo saai.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |