Ik vind het vooral leuk als er een verhaaltje bij staat.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:17 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ik heb er lol in alhier op de vroege ochtend wat plaatjes samen te stellen. Ik hoop echt dat jullie mede-KLB-ers er wat aan hebben.
Ik ga mijn best doen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:26 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ik vind het vooral leuk als er een verhaaltje bij staat.
Ik vind het altijd wel fijn.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:17 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ik heb er lol in alhier op de vroege ochtend wat plaatjes samen te stellen. Ik hoop echt dat jullie mede-KLB-ers er wat aan hebben.
Zou je een tenner betalen voor een shout out?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:46 schreef Mortaxx het volgende:
Denk dat Niels een goede vlogger zou zijn
De plaatjes updaten met tijd. Best mooi geregeld. Kan alleen op dezelfde dag.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:52 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ik vind het fijn als je al vroeg post, voelt minder alleen op de wereld.
Weg met max verstappenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:59 schreef Näsenbar het volgende:
Max crasht vol in de Oranje bocht en dan is het einde carričre, u leest het hier voor het eerst.
Beter dan Gio?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:46 schreef Mortaxx het volgende:
Denk dat Niels een goede vlogger zou zijn
Dat is iedereen welquote:
Deze had ik niet verwachtquote:
Sorry ik liet mij even gaanquote:
Bedankt uv kaart helpt ook, hoef geen pet op voor mijn kale kop vanmiddag, als ik ga wandelen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 22:41 schreef Niels0Kurovski het volgende:
04.25amGoedemorgen.
Meteo
Vanochtend in het noorden een enkele bui, vanmiddag vrijwel overal droog. De wind komt uit het (zuid)westen en is matig, aan de kust (vrij) krachtig. Het wordt maximaal 21ēC.
Aktueel:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Prognose:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Satelliet laatste 6 uur:
[ afbeelding ]
Hoer? welke hoer.quote:
Neequote:Op woensdag 21 augustus 2024 16:31 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Heeft die ene gast die ook zo liep te janken al euthanasie laten plegen?
Hou je smoel!quote:
Net als het leven!quote:
Ga naar de gymquote:Op woensdag 21 augustus 2024 16:30 schreef vrijgevochten het volgende:
Mijn rug overbelast de laatse week, de tering onderrug zit helemaal vast
Je hebt vast wel leuke vooruitzichtenquote:
Ik ga maandag weer. 2x 35 minuten fietsen en even de rug en schouders doen.quote:
??quote:Op woensdag 21 augustus 2024 16:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wanneer ga je eens naar mij luisteren
Weet niet man. Heb niet de drive om een eigen leven op te bouwenquote:Op woensdag 21 augustus 2024 16:40 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Je hebt vast wel leuke vooruitzichten
Of blijf je eeuwig onder de vleugels van ouders?
Die gaan ook wel een keer dood toch..
Primaquote:Op woensdag 21 augustus 2024 17:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Weet niet man. Heb niet de drive om een eigen leven op te bouwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |