Arno denkt dat hij meedoet aan de bachelor, maar versieren moet toch echt van twee kanten komen.quote:Op zondag 25 augustus 2024 23:19 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Arno is gewoon niet te harden, die heeft de arrogantie dat ie met een vies krot alle adonissen uit Nederland aan trekt. Ten eerste: hij heeft niets te bieden, naast leuke hondjes en hele leuke kipjes, waarvan die de overbodige hanen zelf de nek omdraait. Heel onsympathiek en vindt elke kandidaat een die zijn best moet doen…..als haan in een kippenhok.
Houdt van aandacht.quote:Op maandag 26 augustus 2024 10:39 schreef Quoi het volgende:
Dat telefoontje van Iris met Jan(nis)![]()
Ik hoop dat Jan zegt: alleen als de andere mannen weggaan. Iets met dat vijfde wiel.
Wat doet Iris toch raar. Snap er weinig van.
Ja aan de andere kant kan Jan natuurlijk niks claimen. Hij weet waar hij aan mee doet en dat er andere mannen komenquote:
Haha jaquote:Op maandag 26 augustus 2024 03:59 schreef FreshFruit het volgende:
De Voiceover: "In het Zuid-Afrikaanse belooft het een zinderende dag te worden in Mirjams bush."
Hoop toch echt dat Jan er niet in trapt, ze noemt hem n.b. haar grote broerquote:Op maandag 26 augustus 2024 10:39 schreef Quoi het volgende:
Dat telefoontje van Iris met Jan(nis)![]()
Ik hoop dat Jan zegt: alleen als de andere mannen weggaan. Iets met dat vijfde wiel.
Wat doet Iris toch raar. Snap er weinig van.
Hij heeft gewoon niets te melden, daarom wil hij geen traditionele date. We hebben je wel door, Mikequote:Op maandag 26 augustus 2024 18:56 schreef Stepperoller het volgende:
Wat is Mike toch een ontzettende pick me met zijn gezemel over hoe mainstream dates inferieur en ongemakkelijk zijn
Met zijn haantjes gedrag op een plank.quote:Op maandag 26 augustus 2024 19:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon niets te melden, daarom wil hij geen traditionele date. We hebben je wel door, Mike
Ja, mee eens. Hij lijkt dan totaal geen interesse te hebben in die vrouwen, wat een leeghoofd. Een potje kaarten kan nog net. Het kan natuurlijk ook een soort verlegenheid zijn. Begreep dat hij het wel goed kan vinden met de dorpsbewoners.quote:Op maandag 26 augustus 2024 19:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon niets te melden, daarom wil hij geen traditionele date. We hebben je wel door, Mike
Wat een rare actie, Jan terughalen zodat ze Peter beter kan leren kennenquote:Op maandag 26 augustus 2024 18:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoop toch echt dat Jan er niet in trapt, ze noemt hem n.b. haar grote broerOh en ze wil wel Peter nog even beter leren kennen. zucht
Ze wil Peter neuken en met Jan uit eten.quote:Op maandag 26 augustus 2024 20:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat een rare actie, Jan terughalen zodat ze Peter beter kan leren kennen
Dat snap nu ik ook niet helemaal. Ik zou toch zeggen dat Peter moet optiefen dan.quote:Op maandag 26 augustus 2024 20:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat een rare actie, Jan terughalen zodat ze Peter beter kan leren kennen
Dit is wel héél slecht.quote:
Ziet er best wel stoer uit.quote:Op maandag 26 augustus 2024 19:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Met zijn haantjes gedrag op een plank.
Ik denk dat je nog gelijk hebt ookquote:Op maandag 26 augustus 2024 20:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze wil Peter neuken en met Jan uit eten.
Welnee, ze zoekt een zakenpartner.quote:Op maandag 26 augustus 2024 21:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk dat je nog gelijk hebt ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |