abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214809651
Iris heeft helemaal niets meer met Nederland, maar zoekt wel een Nederlandse man. Oké…

Iris wil dat Jan terugkomt omdat ze de nieuwe man niet leuk vindt en Peter allergisch is voor zeevoedsel. Wat een egoïstische vrouw is het toch.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_214809663
Fijn dat Anja die vent eindelijk naar huis stuurt, wat een kwelling.
pi_214809671
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2024 23:19 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Arno is gewoon niet te harden, die heeft de arrogantie dat ie met een vies krot alle adonissen uit Nederland aan trekt. Ten eerste: hij heeft niets te bieden, naast leuke hondjes en hele leuke kipjes, waarvan die de overbodige hanen zelf de nek omdraait. Heel onsympathiek en vindt elke kandidaat een die zijn best moet doen…..als haan in een kippenhok.
Arno denkt dat hij meedoet aan de bachelor, maar versieren moet toch echt van twee kanten komen.
pi_214809684
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 10:39 schreef Quoi het volgende:
Dat telefoontje van Iris met Jan(nis) :X

Ik hoop dat Jan zegt: alleen als de andere mannen weggaan. Iets met dat vijfde wiel.

Wat doet Iris toch raar. Snap er weinig van.
Houdt van aandacht.
pi_214809815
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 12:31 schreef viceversa het volgende:

[..]
Houdt van aandacht.
Ja aan de andere kant kan Jan natuurlijk niks claimen. Hij weet waar hij aan mee doet en dat er andere mannen komen
pi_214810296
nou, de eerste aflevering van deze week vind ik wel echt veelbelovend.

Goed dat Iris eindelijk inziet wat een baas Jan is.

Fijn dat Mike eindelijk er zelf ook achter is dat ie smoor op Noor is, hij lijkt echt heelblik als hij het over haar heeft.

Ik vind Anja en Peter ook zo snoezig :)
Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_214811561
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 03:59 schreef FreshFruit het volgende:
De Voiceover: "In het Zuid-Afrikaanse belooft het een zinderende dag te worden in Mirjams bush."
Haha ja _O-
Bokito is kansloos, Sjoerd O+ leuk om te zien en een prima kerel (tot nu toe)
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_214811603
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 10:39 schreef Quoi het volgende:
Dat telefoontje van Iris met Jan(nis) :X

Ik hoop dat Jan zegt: alleen als de andere mannen weggaan. Iets met dat vijfde wiel.

Wat doet Iris toch raar. Snap er weinig van.
Hoop toch echt dat Jan er niet in trapt, ze noemt hem n.b. haar grote broer :') Oh en ze wil wel Peter nog even beter leren kennen. zucht
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_214811960
Wat is Mike toch een ontzettende pick me met zijn gezemel over hoe mainstream dates inferieur en ongemakkelijk zijn
pi_214812029
quote:
1s.gif Op maandag 26 augustus 2024 18:56 schreef Stepperoller het volgende:
Wat is Mike toch een ontzettende pick me met zijn gezemel over hoe mainstream dates inferieur en ongemakkelijk zijn
Hij heeft gewoon niets te melden, daarom wil hij geen traditionele date. We hebben je wel door, Mike
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_214812079
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 19:07 schreef Fascination het volgende:

[..]
Hij heeft gewoon niets te melden, daarom wil hij geen traditionele date. We hebben je wel door, Mike
Met zijn haantjes gedrag op een plank.
pi_214812316
Eindelijk weer eens een vermakelijke uitzending. Dat werd tijd.

Dat telefoongesprekje tussen Iris en Jan was wel geregisseerd toch? Hopelijk trapt Jan er niet in. Die is veel te leuk voor Iris. Die simpele Amsterdammer is echt niets voor haar, dat zag je na 2 seconde in de auto al.

Mike die Noor weer uitnodigt. Dat was wel te verwachten en zal ook wel zo gestuurd worden. Els bij Robert-Jan terug sluit ik ook niet uit.

Wel schattig dat Peter echt kriebels lijkt te hebben voor Anja. Ben benieuwd of dat andersom ook zo is.
pi_214812583
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 19:07 schreef Fascination het volgende:

[..]
Ja, mee eens. Hij lijkt dan totaal geen interesse te hebben in die vrouwen, wat een leeghoofd. Een potje kaarten kan nog net. Het kan natuurlijk ook een soort verlegenheid zijn. Begreep dat hij het wel goed kan vinden met de dorpsbewoners.
pi_214812665
Mirjam heeft eindelijk eens een leuke vent over de vloer met Sjoerd. Je merkt ook meteen dat zij anders wordt.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_214812784
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 18:13 schreef Soury het volgende:

[..]
Hoop toch echt dat Jan er niet in trapt, ze noemt hem n.b. haar grote broer :') Oh en ze wil wel Peter nog even beter leren kennen. zucht
Wat een rare actie, Jan terughalen zodat ze Peter beter kan leren kennen _O-
pi_214812792
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 20:48 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Ze wil Peter neuken en met Jan uit eten.
  Official ESF Kreviewer maandag 26 augustus 2024 @ 20:51:17 #142
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_214812797
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 20:48 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Dat snap nu ik ook niet helemaal. Ik zou toch zeggen dat Peter moet optiefen dan.
  Official ESF Kreviewer maandag 26 augustus 2024 @ 20:52:09 #143
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_214812804
Overigens valt het me op dat Mirjam elke keer wel hele dure klokjes om der pols heeft. Deze aflevering een Panerai van zeker 5 tot 10k.
pi_214812816
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_214812849
quote:
Dit is wel héél slecht. :|W
pi_214812852
quote:
9s.gif Op maandag 26 augustus 2024 19:13 schreef Soury het volgende:

[..]
Met zijn haantjes gedrag op een plank.
Ziet er best wel stoer uit. :P
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_214813090
quote:
10s.gif Op maandag 26 augustus 2024 20:49 schreef Soury het volgende:

[..]
Ze wil Peter neuken en met Jan uit eten.
Ik denk dat je nog gelijk hebt ook :D
pi_214813119
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 21:26 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Ik denk dat je nog gelijk hebt ook :D
Welnee, ze zoekt een zakenpartner.
  maandag 26 augustus 2024 @ 22:27:43 #149
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_214813575
Ik moest wel lachen om Iris met die twee nieuwste mannen op het terras, 'we zijn Hollanders dus we praten gewoon hollands', ze ging een beetje dood van binnen :D

En ik heb de topics niet gevolgd, dus misschien is dit al honderd keer gezegd maar die camping van Thijz doet me denken aan de tuin van de familie flodder en die vrouwen vinden het fantastisch :?
Sowieso vind ik Thijz een nare man, Albert trouwens ook. Ik snap echt niet dat daar überhaupt vrouwen op gereageerd hebben. Albert heeft een hoop geld dus misschien is dat het, maar dat is geen verklaring voor Thijz. Wat doen die vrouwen zichzelf aan?
pi_214813685
Heerlijke rebound aflevering
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')