Lekker! Moet ik ook weer eens maken.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 18:25 schreef Curiosity het volgende:
[ link | afbeelding ]
Brioche buns sloppy Joe.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 12:58 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik een variant op dit recept van porchetta (ik doe het aan het draaispit van mijn oven) met daarbij gebakken krielaardappels, een salade van komkommer en tomaat met een frisse vinaigrette en een saus met diverse paddenstoelen.
Ondergewaardeerd ditquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 18:25 schreef 88-4 het volgende:
Aardappelen met witlof, geraspte kaas en een roomsaus
Ziet er goed uit!quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 18:25 schreef Curiosity het volgende:
[ link | afbeelding ]
Brioche buns sloppy Joe.
quote:
Die porchetta jonguh!quote:
Waar ga je heen?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 18:57 schreef Boca_Raton het volgende:
Wegens zenuwen voor een treinreis morgen niet gekookt. Ik heb het gehouden bij twee Vloer Volkoren boterhammen met leverworst. Straks neem ik nog wat krekkers met pitjeskaas.
Hoi Molo, ik ga van Franeker naar Abcoude. En dat is een eind. Ik ben wel eens flauwgevallen in de trein, dat wil ik niet nog een keer, vandaar de zenuwen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 19:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Waar ga je heen?![]()
En waarom de zenuwen?
Hier een bakje met de laatste chips in huis in afwachting van de oven die frittata bakt. Duurt lang
Ik moest Abcoude opzoekenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 19:12 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Hoi Molo, ik ga van Franeker naar Abcoude. En dat is een eind. Ik ben wel eens flauwgevallen in de trein, dat wil ik niet nog een keer, vandaar de zenuwen.
Thxxquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 19:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik moest Abcoude opzoeken
Goede reis alvast!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |