Don't be cheeky.quote:Op maandag 19 augustus 2024 22:47 schreef aeque het volgende:
[..]
Pure kroket?
Komen die ook in percentages net als chocola?
Iedereen zweert er bij. Ik vind het niet te hachelen.quote:Op maandag 19 augustus 2024 22:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben 1x in de week in Rotterdam, daar hebben ze om de hoek een Bram Ladage zitten. Snacks zijn daar best ok. De friet... nog niet geprobeerd.
Die zijn ook heel prima, alleen jammer dat ze geen mayonaise hebben maar alleen fritessausquote:Op maandag 19 augustus 2024 22:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben 1x in de week in Rotterdam, daar hebben ze om de hoek een Bram Ladage zitten. Snacks zijn daar best ok. De friet... nog niet geprobeerd.
tussen mij en haar is het wel eerlijk en heb gezegd ook wil best praten enzo, maar er kan nooit relatie zijn tussen ons als je wat met ander hebt.quote:Op maandag 19 augustus 2024 22:46 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Maar je zegt net dat je spijt hebt dat je afgehouden hebt. En daarbij ook dat je nog vrienden wilt zijn. Maar liever meer.
Vind ik toch opmerkelijk dat je niet eerlijk bent (misschien zelfbescherming) maar het kan zelfs manipulatief lijken want je wilt toch meer? En dat zeg je niet.
En zij is nu verder gegaan met dan wel een fout vriendje maar toch heb je een bepaald verantwoordelijkheidsgevoel. Ze heeft nu iemand, moet jij dan ook niet verder gaan?
Wwt een geweldige tent. Service bij de snackbar.quote:Op maandag 19 augustus 2024 22:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Wij waren zaterdag bij de snackbar. We aten daar een bestelden ook drinken. Of we er een glas bij wilde
Vast geen katholiek dorp anders was er wel een kroeg geweestquote:
Vies is het nooitquote:Op maandag 19 augustus 2024 22:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
zonder broodje nog lekkerder vind ik
Knap welquote:Op maandag 19 augustus 2024 22:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zelfs die verneuken ze in dat godvergeten kutdorp waar ik werk
En dat op 1 minuut loopafstand. Ik kwam er al in mijn studententijd toen kreeg je een waxinelichtje op tafel als je kwam etenquote:Op maandag 19 augustus 2024 22:49 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Wwt een geweldige tent. Service bij de snackbar.
Die staat er tussen.quote:Op maandag 19 augustus 2024 22:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vast geen katholiek dorp anders was er wel een kroeg geweest
rotterdam meet, ja een legendarische uit R&P was dat wel ja. hahahahahaha 20 jaar terug. lolquote:Op maandag 19 augustus 2024 22:49 schreef hemarookworst het volgende:
Ken wel andere leuke plekken voor patat in Rotterdam hoor
Ik heb geen idee wat voor mensen er wonen, maar je hebt er als iemand in Arnhem vast wel van gehoord.quote:Op maandag 19 augustus 2024 22:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vast geen katholiek dorp anders was er wel een kroeg geweest
Verplaats je in hem, zou jij het leuk vinden als je vriendin nog zou praten met een exdate. Niet wetende waar jullie het over hebben?quote:Op maandag 19 augustus 2024 22:48 schreef kree het volgende:
[..]
tussen mij en haar is het wel eerlijk en heb gezegd ook wil best praten enzo, maar er kan nooit relatie zijn tussen ons als je wat met ander hebt.
dat is duidelijk en begrepen onderling ons dus. Dus daar lijkt mij dan niks mis mee?
Dat haar gekke vriendje daar dan onwijs problemen mee heeft is meer tussen haar en hem als mij en haar lijkt me?
Frietje ongesteldquote:
Is de eigenaar Chinees?quote:Op maandag 19 augustus 2024 22:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zelfs die verneuken ze in dat godvergeten kutdorp waar ik werk
Tuurlijk.quote:Op maandag 19 augustus 2024 22:48 schreef kree het volgende:
[..]
tussen mij en haar is het wel eerlijk en heb gezegd ook wil best praten enzo, maar er kan nooit relatie zijn tussen ons als je wat met ander hebt.
dat is duidelijk en begrepen onderling ons dus. Dus daar lijkt mij dan niks mis mee?
Dat haar gekke vriendje daar dan onwijs problemen mee heeft is meer tussen haar en hem als mij en haar lijkt me?
Aww liefquote:Op maandag 19 augustus 2024 22:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Wij waren zaterdag bij de snackbar. We aten daar een bestelden ook drinken. Of we er een glas bij wilde
Ketchupquote:
Kijk! Die mensen snappen het.quote:Op maandag 19 augustus 2024 22:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En dat op 1 minuut loopafstand. Ik kwam er al in mijn studententijd toen kreeg je een waxinelichtje op tafel als je kwam eten
Die had ik al genoemdquote:Op maandag 19 augustus 2024 22:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ketchupben je een Amerikaan ofzo? Bestaan zoveel sauzen en dan kies je ketchup. Neem dan curry
Arnhem? Daar heb ik nog nooit gewoondquote:Op maandag 19 augustus 2024 22:50 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat voor mensen er wonen, maar je hebt er als iemand in Arnhem vast wel van gehoord.
nee? maar er is niks raars... enne als ze dat beiden niet willen ofzo dan is het wmb ook best.quote:Op maandag 19 augustus 2024 22:50 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Verplaats je in hem, zou jij het leuk vinden als je vriendin nog zou praten met een exdate. Niet wetende waar jullie het over hebben?
Jup, en ook nog andere tent en geen idee waar die vandaan komen maar wel NL's. Het is allemaal kut daar want geen concurrentie. En dan reviews lezen op internetquote:
Ik ook, de snackbar hier om de hoek.quote:Op maandag 19 augustus 2024 22:49 schreef hemarookworst het volgende:
Ken wel andere leuke plekken voor patat in Rotterdam hoor
Ow dacht ik, dan ben ik in de war met een anderquote:Op maandag 19 augustus 2024 22:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Arnhem? Daar heb ik nog nooit gewoond
Lief?quote:
Ik krijg de indruk dat je geen grote fan bent van dat dorp, klopt dat?quote:Op maandag 19 augustus 2024 22:52 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Jup, en ook nog andere tent en geen idee waar die vandaan komen maar wel NL's. Het is allemaal kut daar want geen concurrentie. En dan reviews lezen op internetZe vinden het allemaal top want niemand komt ooit buiten dat godvergeten kutdorp.
In een snackbarquote:Op maandag 19 augustus 2024 22:52 schreef maily het volgende:
[..]
Lief?
Gewoon een normale vraag als je drinken bestelt. Of je het uit je blikje drinkt of dat je er een glas bij wilt.
Kun jij gedachten lezen?quote:Op maandag 19 augustus 2024 22:52 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik krijg de indruk dat je geen grote fan bent van dat dorp, klopt dat?
"WILDE GIJ EEN RIETJE?!"quote:Op maandag 19 augustus 2024 22:52 schreef maily het volgende:
[..]
Lief?
Gewoon een normale vraag als je drinken bestelt. Of je het uit je blikje drinkt of dat je er een glas bij wilt.
Kon nergens anders kiezen toen ik in Hongkong woondequote:Op maandag 19 augustus 2024 22:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ketchupben je een Amerikaan ofzo? Bestaan zoveel sauzen en dan kies je ketchup. Neem dan curry
Als zij voor eeuwig bij die man blijft. En jou alleen belt om te vertellen hoe het gaat. En jullie nooit een relatie krijgen.quote:Op maandag 19 augustus 2024 22:52 schreef kree het volgende:
[..]
nee? maar er is niks raars... enne als ze dat beiden niet willen ofzo dan is het wmb ook best.
maarja zo gaat het niet.
Ik was mijn handen in onschuld....
jij ook rotterdammert?quote:Op maandag 19 augustus 2024 22:52 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik ook, de snackbar hier om de hoek.
Wel van papier want het milieu.quote:Op maandag 19 augustus 2024 22:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"WILDE GIJ EEN RIETJE?!"
Thailand is ketchup of sweet chiliequote:Op maandag 19 augustus 2024 22:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Kon nergens anders kiezen toen ik in Hongkong woonde
da ken ok nogquote:Op maandag 19 augustus 2024 22:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"WILDE GIJ EEN RIETJE?!"
Die meteen oplossenquote:Op maandag 19 augustus 2024 22:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wel van papier want het milieu.
Hapje papier-machéquote:Op maandag 19 augustus 2024 22:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wel van papier want het milieu.
Okquote:Op maandag 19 augustus 2024 22:52 schreef kree het volgende:
[..]
nee? maar er is niks raars... enne als ze dat beiden niet willen ofzo dan is het wmb ook best.
maarja zo gaat het niet.
Ik was mijn handen in onschuld....
gelukkig genoeg anders lekkers te eten daarquote:Op maandag 19 augustus 2024 22:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Thailand is ketchup of sweet chilie
"Eej moatje! Hier hedde oew blikske cooooollllaaaaaaa!!!"quote:
Als zij voor eeuwig bij die man blijft. En jou alleen belt om te vertellen hoe het gaat. En jullie nooit een relatie krijgen.quote:Op maandag 19 augustus 2024 22:54 schreef kree het volgende:
vergeet trouwens niet dat ik weet dat ze mishandeld is door vriendje die ze nu heeft enzo he? dat maakt het verhaal mss nog anders.
maar hoe fucked up dat ik daar dan tussen in zit???
en weet doe ik zelf wel beetje ook. Maar dat komt omdat ik mss nog wel beetje om haar geef en het niet gun.
mag want snap jullie, tis precies waar ik dus ook twijfels over heb.quote:Op maandag 19 augustus 2024 22:55 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Okwou gewoon een ander inzicht geven
Jij gunt het hem niet.quote:Op maandag 19 augustus 2024 22:54 schreef kree het volgende:
vergeet trouwens niet dat ik weet dat ze mishandeld is door vriendje die ze nu heeft enzo he? dat maakt het verhaal mss nog anders.
maar hoe fucked up dat ik daar dan tussen in zit???
en weet doe ik zelf wel beetje ook. Maar dat komt omdat ik mss nog wel beetje om haar geef en het niet gun.
Zij maakt de grenzen ook vaag.quote:Op maandag 19 augustus 2024 22:56 schreef kree het volgende:
[..]
mag want snap jullie, tis precies waar ik dus ook twijfels over heb.
Met milkshakes zijn die papieren rietjes helemaal een drama. Of je krijgt een brainfreeze of je rietje is al weg als je te lang wacht.......quote:
nou dat is de vraag dus ja? Ik denk ik niet uiteindelijk.quote:Op maandag 19 augustus 2024 22:56 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Als zij voor eeuwig bij die man blijft. En jou alleen belt om te vertellen hoe het gaat. En jullie nooit een relatie krijgen.
Wil je dan nog contact houden?
"Eej kul!"quote:Op maandag 19 augustus 2024 22:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Eej moatje! Hier hedde oew blikske cooooollllaaaaaaa!!!"
Heeft ze ook vriendinnen waar ze dat kwijt kan? Haar moeder? Een zus?quote:Op maandag 19 augustus 2024 22:57 schreef kree het volgende:
[..]
nou dat is de vraag dus ja? Ik denk ik niet uiteindelijk.
Maarre kan het moeilijk negeren he als ze huilend verhaal verteld aan telefoon naar mij.
quote:
Even lullig over praten.quote:Op maandag 19 augustus 2024 22:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik probeer uit te vogelen wat het kutdorp is zodat ik kan bevestigen dat het idd een kutdorp is
Oosterbeek heeft een station, Amstelveen is een van de grotere gemeentes zonderquote:Op maandag 19 augustus 2024 22:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Kutdorp met 2 kerken, minimaal 1 snackbar en geen kroeg in de buurt van Arnhem.
Renkum heeft 4 kerken
Heelsum heeft 2 kerken, maar geen snackbar
Oosterbeek is wat Amstelveen is voor Amsterdam.
Elden is opgeslokt
Huissen kan
Westervoort is geen dorp
Velp is een buitenwijk
Schaarsbergen kan
Of is het nog verder weg?
Als jij stiekem de bedoeling hebt om haar voor je te winnen.. ben je ook niet helemaal eerlijk tochquote:Op maandag 19 augustus 2024 22:57 schreef kree het volgende:
[..]
nou dat is de vraag dus ja? Ik denk ik niet uiteindelijk.
Maarre kan het moeilijk negeren he als ze huilend verhaal verteld aan telefoon naar mij.
ik gun het hem zeker niet nee als ik de verhalen zo hoor. enne hoeft ze niet eens voor mij te kiezen. maar iig mss wel iemand anders. zo zie ik hetquote:Op maandag 19 augustus 2024 22:56 schreef maily het volgende:
[..]
Jij gunt het hem niet.
Je probeert dus om haar voor jou te winnen.
Dus toch.
Laten we dat dorp voor het gemak even Lobith noemenquote:Op maandag 19 augustus 2024 22:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik probeer uit te vogelen wat het kutdorp is zodat ik kan bevestigen dat het idd een kutdorp is
En multi functioneel.quote:Op maandag 19 augustus 2024 22:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Je kent zelf ook roestvrijstalen rietjes kopen hè? Die kunnen gewoon in de vaatwasser
Psiesquote:Op maandag 19 augustus 2024 22:57 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Met milkshakes zijn die papieren rietjes helemaal een drama. Of je krijgt een brainfreeze of je rietje is al weg als je te lang wacht.......
Nou gaat het al niet goed met haar.quote:Op maandag 19 augustus 2024 22:59 schreef kree het volgende:
[..]
ik gun het hem zeker niet nee als ik de verhalen zo hoor. enne hoeft ze niet eens voor mij te kiezen. maar iig mss wel iemand anders. zo zie ik het
banden met familie zijn helemaal kut (haar verhaal) met familie juist omdat hun ook problemen hebben met die gozer. alleen met dr pa geloof ik nog goed contact.quote:Op maandag 19 augustus 2024 22:58 schreef maily het volgende:
[..]
Heeft ze ook vriendinnen waar ze dat kwijt kan? Haar moeder? Een zus?
Dit is voor de kenners, maar Oosterbeek is kak en voor hippe mensen die niet in de stad willen wonen, maar er niet iets buiten. Oosterbeek treft veel ex binnenringers uit Amsterdam.quote:Op maandag 19 augustus 2024 22:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Oosterbeek heeft een station, Amstelveen is een van de grotere gemeentes zonder
hmmmm nee je ziet dat toch verkeerd.. jammer dat je zo denkt eigenlijk want zo ben ik helemaal niet. Ik gun haar wel het geluk jah en met wie maakt me niet uit. maarre ik ben ook weer niet zo'n lul als ik haar zo lang ken dat ze niet ff de verhaal bij mij kwijt mag kunnen.quote:Op maandag 19 augustus 2024 22:59 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Als jij stiekem de bedoeling hebt om haar voor je te winnen.. ben je ook niet helemaal eerlijk toch
Vraag Killem straks maar.quote:
Nee eigenlijk niet.quote:
Nee.quote:Op maandag 19 augustus 2024 23:01 schreef HappyCharly het volgende:
Wie is er nu aan de beurt om ellende te delen?
Mag ik
Dat ligt niet eens in de buurt van Arnhem johquote:Op maandag 19 augustus 2024 22:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Laten we dat dorp voor het gemak even Lobith noemen
Ja serieus gast, of je probeert een move te maken maar laat je niet de guy to go to worden als een cuck als zij het even moeilijk heeft een geen verandering wil.quote:Op maandag 19 augustus 2024 23:00 schreef kree het volgende:
[..]
banden met familie zijn helemaal kut (haar verhaal) met familie juist omdat hun ook problemen hebben met die gozer. alleen met dr pa geloof ik nog goed contact.
geen idee? dat is helemaal aan haar dan he lijkt me?quote:Op maandag 19 augustus 2024 23:00 schreef maily het volgende:
[..]
Nou gaat het al niet goed met haar.
Stel dat het uitgaat met die knakker, STEL, wat dan?
Das niet, andere kant van de rijn wel ja. Maar kutdorp.quote:Op maandag 19 augustus 2024 23:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat ligt niet eens in de buurt van Arnhem johdat is Duitsland
Ik denk dat ik het niet verkeerd ziequote:Op maandag 19 augustus 2024 23:01 schreef kree het volgende:
[..]
hmmmm nee je ziet dat toch verkeerd.. jammer dat je zo denkt eigenlijk want zo ben ik helemaal niet. Ik gun haar wel het geluk jah en met wie maakt me niet uit. maarre ik ben ook weer niet zo'n lul als ik haar zo lang ken dat ze niet ff de verhaal bij mij kwijt mag kunnen.
Trustenquote:
Ah dacht ik al, keek er iets te veel met een planologische bril naarquote:Op maandag 19 augustus 2024 23:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dit is voor de kenners, maar Oosterbeek is kak en voor hippe mensen die niet in de stad willen wonen, maar er niet iets buiten. Oosterbeek treft veel ex binnenringers uit Amsterdam.
Vandaar de Amstelveen vergelijking
ja, maar ik heb principe dat ik dat niet doe met iemand die relatie heeft. als het uit is. wellicht.quote:Op maandag 19 augustus 2024 23:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja serieus gast, of je probeert een move te maken maar laat je niet de guy to go to worden als een cuck als zij het even moeilijk heeft een geen verandering wil.
Klinkt hard, maar zo is het wel.
Soms is dat nodigquote:Op maandag 19 augustus 2024 23:03 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Jij wisselt ook constant van aardig naar lomp
Make up your mind
Dan zal er niet veel veranderen ben ik bang maat.quote:Op maandag 19 augustus 2024 23:04 schreef kree het volgende:
[..]
ja, maar ik heb principe dat ik dat niet doe met iemand die relatie heeft. als het uit is. wellicht.
Nee Stig, nee.quote:Op maandag 19 augustus 2024 23:05 schreef aeque het volgende:
Of je neemt niet alles zo serieus natuurlijk, het is maar een idee.
Doe niet zo lomp.quote:
wie weetquote:Op maandag 19 augustus 2024 23:05 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dan zal er niet veel veranderen ben ik bang maat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |