Wat vind jij van deze kwestie. Ik heb me er niet echt in verdiept. Maar is de reden die hij aangeeft plausibel ?quote:
Ik vind het te ver gezocht... maar zou meer details moeten hebben. Aerosolen zijn nogal vluchtig...quote:Op donderdag 22 augustus 2024 07:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat vind jij van deze kwestie. Ik heb me er niet echt in verdiept. Maar is de reden die hij aangeeft plausibel ?
Goed dat Kyrgios zich in ieder geval duidelijk uitspreektquote:Op donderdag 22 augustus 2024 07:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat vind jij van deze kwestie. Ik heb me er niet echt in verdiept. Maar is de reden die hij aangeeft plausibel ?
Kleine kans. Zo zonde, want hij had die laatste pot makkelijk kunnen pakken.quote:
quote:Jesper de Jong heeft drie afmeldingen nodig om alsnog te worden toegelaten tot het hoofdtoernooi van de US Open. Dat is bekend geworden na de kwalificaties. De nummer 130 van de wereld verloor in New York in de derde kwalificatieronde en hoopt als ’lucky loser’ alsnog mee te mogen doen.
„Zwaar, zwaar, zwaar. Nu fingers crossed dat ik alsnog als lucky loser mee mag doen”, schreef De Jong (24) na zijn nederlaag op Instagram Stories. Hij liet in de laatste kwalificatieronde twee wedstrijdpunten onbenut tegen de Australiër Li Tu, die uiteindelijk in het hoofdschema werd gekoppeld aan Carlos Alcaraz.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |