abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 19 augustus 2024 @ 16:54:17 #1
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_214754557
https://nos.nl/artikel/25(...)eologisch-extremisme

quote:
Britse overheid wil vrouwenhaat aanpakken als 'ideologisch extremisme'

De Britse overheid gaat plannen maken om vrouwenhaat te onderzoeken en aan te pakken. Daarbij zal vrouwenhaat behandeld worden als elke andere vorm van ideologisch extremisme. De minister van Binnenlandse Zaken, Yvette Cooper, wil op die manier ideologische trends in kaart brengen, die een "bedreiging vormen voor de democratie"

Daar maakt misogynie, vrouwenhaat dus, een onderdeel van uit. Verder ziet Cooper een toenemende groei in extremisme in verschillende richtingen, zoals naar radicaalrechts en islamisme. Met het onderzoek wil de Britse overheid de oorzaken van radicalisering van met name jonge mensen in kaart brengen, om die verder in de gaten te houden en terug te dringen.

Incel-cultuur
Haat en geweld tegen vrouwen is al langer een onderwerp waar de Britse overheid zich zorgen over maakt. Het gaat om een zogenoemde incel-cultuur, van mannen die zichzelf "involuntarily celibate" noemen, onvrijwillig celibatair.

Een incel is iemand die geen seks heeft, maar dat wel wil. Hiervan geven ze vrouwen de schuld. De incel-beweging is uitgegroeid tot een geradicaliseerde internetcultuur, waarbij vrijuit gefantaseerd wordt over massamoord en massale verkrachtingen.

Arjen van der Horst, correspondent Verenigd Koninkrijk:
"De Britse politie waarschuwt al langer voor toenemende haat en geweld tegen vrouwen en jonge meisjes. Politiechef Mark Rowley riep eerder dit jaar op om geweld tegen vrouwen te behandelen als 'een bedreiging van de nationale veiligheid zoals we dat ook met georganiseerde misdaad en terrorisme doen'.

Hij vreest dat de overheid en de politie op dit moment niet genoeg middelen hebben om dit aan te pakken. Rowley zei dat er in het Verenigd Koninkrijk veel mannen zijn die een risico vormen voor vrouwen en kinderen.

De harde cijfers onderstrepen zijn waarschuwing. De politie registreerde in 2023 een miljoen geweldsmisdrijven waarvan vrouwen en kinderen het slachtoffer waren. De afgelopen vier jaar is geweld tegen vrouwen en meisjes met 37 procent toegenomen."

De incel-beweging wordt in verband gebracht met vijf grootschalige schietpartijen in de VS en Canada. De aanslagpleger die in 2021 vijf mensen doodschoot in het Engelse Plymouth, noemde zichzelf ook een incel.

Dergelijke incidenten, en de populariteit van influencers zoals Andrew Tate, hebben er mogelijk toe geleid dat er nu ook op beleidsniveau aandacht voor is. Tate is een omstreden figuur, die ondanks aanklachten voor seksueel geweld, een enorme aanhang heeft onder jongens en jonge mannen. In video's en interviews noemde hij zichzelf seksistisch en een vrouwenhater. Hij stelde dat vrouwen deels zelf verantwoordelijk zijn als ze worden verkracht en dat zij toebehoren aan mannen.
Ik vind het eigenlijk bizar dat dit 1 van de weinige landen is die dit in gaat voeren.

De lakse houding die we hebben tegenover de incel-cultuur is gevaarlijk. Het is een gevaarlijke ideologie die zo snel en effectief moet worden bestreden.
Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
pi_214754588
Nare professionele jokkebrok dat ze is!

Het gaat om die rellen en de 'grooming gangs'.
  maandag 19 augustus 2024 @ 17:02:05 #3
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_214754628
Wat goed dat Engeland die aanpakt!
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_214754657
Ik zie het woord "incel" hier echt bizar vaak voorbijkomen op dit forum.

In welke verhouding moet ik dit dan zien?

Overigens: Andrew Tate. Wat een held! *O*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_214754671
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2024 17:08 schreef YoopY het volgende:

Als je wil neuken maar niemand heeft interesse in jou, ben je in Engeland een terrorist.

Okee beetje kort door de bocht; sommige van die onvrijwillige maagden raken verbitterd en zien alle vrouwen als het as van het kwaad.
  maandag 19 augustus 2024 @ 17:11:41 #6
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_214754677
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 17:10 schreef ToT het volgende:

[..]
Als je wil neuken maar niemand heeft interesse in jou, ben je in Engeland een terrorist.
Wel als je daarna op internet oproept dat dit de schuld is van de vrouwen en dat ze met geweld weer terug naar het aanrecht moeten.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_214754682
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2024 17:11 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Wel als je daarna op internet oproept dat dit de schuld is van de vrouwen en dat ze met geweld weer terug naar het aanrecht moeten.
Met burka? ^O^
pi_214754691
Absurd idee weer.
pi_214754708
quote:
84s.gif Op maandag 19 augustus 2024 17:02 schreef Starhopper het volgende:
Wat goed dat Engeland die aanpakt!
Ik heb zoiets van, eerst zien en dan geloven.
Best kans dat er met de 'aanpak van een ideologie' een wat minder stevige omschrijving wordt bedoeld, die met de eigen definitie geen zoden aan de dijk zet.
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2024 16:56 schreef Horzula het volgende:
Nare professionele jokkebrok dat ze is!

Het gaat om die rellen en de 'grooming gangs'.
Dat.
Google is your friend, abuse your friends
  maandag 19 augustus 2024 @ 17:17:08 #10
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_214754717
quote:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je Andrew Tate als held ziet, dan kun je jezelf in deze verhouding wel vinden.
  maandag 19 augustus 2024 @ 17:18:16 #11
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_214754726
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 17:10 schreef ToT het volgende:

[..]

Okee beetje kort door de bocht; sommige van die onvrijwillige maagden raken verbitterd en zien alle vrouwen als het as van het kwaad.
Dat zegt niemand. Het gaat hier om een volledige cultuur. Het gaat om vrouwenhaat.
  maandag 19 augustus 2024 @ 17:18:46 #12
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_214754729
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 17:12 schreef ToT het volgende:

[..]
Met burka? ^O^
Ik vind het bijzonder hoe jij de islam bij ieder nieuwsbericht kan betrekken.
pi_214754733
quote:
17s.gif Op maandag 19 augustus 2024 17:18 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Gelijke monniken, gelijke kappen! ^O^
pi_214754742
Daarmee bedoel ik dat hij het testosteron een gezicht geeft.
pi_214754747
quote:

Incel 'zijn' is een breed spectrum:
1 Mannen die (nog) nooit seks hebben
2 Mannen die bovenstaande vervelend vinden maar het accepteren
3 Mannen die de schuld bij zichzelf leggen (negatief zelfbeeld)
4 Mannen die de schuld bij anderen leggen (vrouwen)
5 Mannen die actief zijn in hun haat delen (online)
6 Mannen die vrouwen wat aan gaan doen

Op dit forum blijft het meestal bij de eerste 3 categorieën, al dan niet wat grappend bedoeld.
Categorie 3 is wel eens te vinden in R&P
pi_214754748
Wat verwacht je dan wanneer een feministische vrouwelijke minister het beleid gaat zitten maken. Het land gaat naar de klote. Meer meer meer.
pi_214754751
quote:

[..]
Dat doet hij niet. Sterker zijn focus ligt op de mannen en bewustwording van wat er van hen verwacht wordt in verhouding tot vrouwen. Maar vrouwen kunnen blijkbaar slecht tegen een mannelijke versie van het feminisme.

Hij zegt gewoon dat als jij mag zeggen dat je niet valt op korte mannen hij mag zeggen dat hij geen dikke vrouwen wil. Alleen dat laatste stuit op veel boe groep en dat eerste is geaccepteerd.
  maandag 19 augustus 2024 @ 17:21:51 #18
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_214754754
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 17:19 schreef ToT het volgende:

[..]
Gelijke monniken, gelijke kappen! ^O^
Gelijk? Ik zie je anders nooit klagen over witte mensen onder een nieuwsbericht over islamterreur.

Gelijke kappen, alleen als het jouw uitkomt*
pi_214754764
quote:

SPOILER
De verzamelde werken van opper incel Elliot Rodger kun je vast nog wel ergens vinden. Er was vroeger een YouTuber die ze voorlas en van grappig afzeik commentaar voorzag. Helaas is die gezuiverd van het internet.
  maandag 19 augustus 2024 @ 17:22:49 #20
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_214754766
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2024 17:20 schreef YoopY het volgende:
Daarmee bedoel ik dat hij het testosteron een gezicht geeft.
Ja, vooral d.m.v. zijn terugtrekkende haarlijn.
pi_214754768
quote:
17s.gif Op maandag 19 augustus 2024 17:22 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Ja, vooral d.m.v. zijn terugtrekkende haarlijn.
_O-
pi_214754770
quote:
17s.gif Op maandag 19 augustus 2024 17:21 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Gelijk? Ik zie je anders nooit klagen over witte mensen onder een nieuwsbericht over islamterreur.

Gelijke kappen, alleen als het jouw uitkomt*
Ja zo veel witte mensen zie je niet in het dagelijks leven.
  maandag 19 augustus 2024 @ 17:23:49 #23
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_214754772
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 17:21 schreef Chadi het volgende:

[..]
Dat doet hij niet. Sterker zijn focus ligt op de mannen en bewustwording van wat er van hen verwacht wordt in verhouding tot vrouwen. Maar vrouwen kunnen blijkbaar slecht tegen een mannelijke versie van het feminisme.

Hij zegt gewoon dat als jij mag zeggen dat je niet valt op korte mannen hij mag zeggen dat hij geen dikke vrouwen wil. Alleen dat laatste stuit op veel boe groep en dat eerste is geaccepteerd.
Wie is 'hij'?
pi_214754778
quote:

[..]

quote:
17s.gif Op maandag 19 augustus 2024 17:23 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Wie is 'hij'?
Tate
pi_214754795
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2024 17:21 schreef DJKoster het volgende:

[..]
Incel 'zijn' is een breed spectrum:
1 Mannen die (nog) nooit seks hebben
(Strenge) belijders in geloof, monniken, kardinalen en de paus zijn volgens deze beredenering allemaal incel.
Google is your friend, abuse your friends
pi_214754800
Ik kan mij best voorstellen dat vrouwenhaat op sommige momenten zich zodanig uit dat het strafrecht op zijn plaats is, maar waarom zou dit dan niet gelden voor mannenhaat? Of eender andere vorm van haat?

Het is namelijk wel raar als je sommige groepen wel en sommige groepen niet mag haten. Een beetje als dat een overheid zo zeggen dat haat jegens de islam bestreden moet worden en vervolgens dat bij de andere religies niet als zodanig wordt benoemd (zoals de VN kennelijk doet).
  maandag 19 augustus 2024 @ 17:30:02 #27
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_214754809
Goddamn, het UK heeft de prioriteiten wel goed liggen zeg.

Stropende machetemoslims mogen door de straten lopen, verkrachten en geweld gebruiken.

Ondertussen worden ontevreden boomers opgepakt voor berichten op social media, en worden kneuzige nekbaarden gedemoniseerd :')
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_214754810
quote:
13s.gif Op maandag 19 augustus 2024 17:28 schreef Metalfrost het volgende:

[..]
(Strenge) belijders in geloof, monniken, kardinalen en de paus zijn volgens deze beredenering allemaal incel.
Okee, goed punt! Dan valt deze categorie af.
  maandag 19 augustus 2024 @ 17:37:32 #29
438527 MissButterflyy
pi_214754855
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 17:25 schreef Chadi het volgende:

[..]

[..]
Tate
Hij heeft heel wat omstreden uitspraken gedaan, oa dat het een vrouw haar eigen schuld is als ze verkracht wordt.
Dat gaat wel wat verder dan dat hij durft te zeggen waar hij op valt bij vrouwen. :')
pi_214755105
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2024 17:37 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Hij heeft heel wat omstreden uitspraken gedaan, oa dat het een vrouw haar eigen schuld is als ze verkracht wordt.
Dat gaat wel wat verder dan dat hij durft te zeggen waar hij op valt bij vrouwen. :')
Niet dat ik die droeftoeter zijn uitspraak goedpraat, maar wat hij kennelijk heeft gezegd is dat als een vrouw zichzelf in een positie brengt waarin ze verkracht kan worden (naar ik begrijp door bv met een onbekende man mee te gaan oid, waarvan ik voor de goede orde vind dat dit gewoon moet kunnen en enige onveiligheid daarbij ligt aan degene die het onveilig maakt), ze ook enige verantwoordelijkheid draagt.

Ik weet verder niet wat hij exact gezegd heeft en in welke context omdat ik weiger te luisteren naar zijn ‘wijsheden’, maar van wat ik gelezen heb over die uitspraak is het niet zo dat hij vrouwen de schuld geeft van verkracht worden, laat staan alle vrouwen die verkracht worden.
pi_214755115
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 17:25 schreef Chadi het volgende:

[..]

[..]
Tate
Oh Ik wist niet dat Tate voor gelijke rechten voor mannen en vrouwen is.
met her in the burgerking, fell in love at the soda-machine
pi_214755153
Alle misogyne kutklootzakjes natuurlijk weer getriggerd.
  maandag 19 augustus 2024 @ 18:09:14 #33
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_214755161
Goed plan.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_214755192
Radicaalrechts, Islamisme en de incel-cultuur worden genoemd. Nou, de Islam gaat Labour echt niet aanpakken, dus de nadruk zal op rechts en de incel-cultuur komen te liggen. Maar hoe men dit gaat aanpakken wordt verder niet genoemd.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_214755327
Laat het woord vrouwenhaat vallen en de incels hier moeten weer zo hard slijmen bij de dames dat ze een gedachtenpolitie fantastisch vinden.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_214755734
twitter

Zelfde blindheid. Incels of de "incelbeweging"?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_214755800
quote:
14s.gif Op maandag 19 augustus 2024 18:13 schreef HowardRoark het volgende:
Radicaalrechts, Islamisme en de incel-cultuur worden genoemd. Nou, de Islam gaat Labour echt niet aanpakken, dus de nadruk zal op rechts en de incel-cultuur komen te liggen. Maar hoe men dit gaat aanpakken wordt verder niet genoemd.
Waarschijnlijk half jaar cel als je een vrouwonvriendelijke comment ergens achter laat.
  maandag 19 augustus 2024 @ 19:16:20 #38
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_214755814
quote:

[..]
Bijzonder is vooral hoe verlichte types als jij de islam vooral niet willen bespreken.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  maandag 19 augustus 2024 @ 19:17:39 #39
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_214755833
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 19:16 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Bijzonder is vooral hoe verlichte types als jij de islam vooral niet willen bespreken.
Bijzonder is vooral hoe wegkijkers zoals jij blijkbaar een selectief geheugen hebben en niet te bekennen zijn in de serieuze discussies die over de islam gaan.

In serieuze gesprekken valt er immers niet te bashen
  maandag 19 augustus 2024 @ 19:18:24 #40
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_214755836
quote:
17s.gif Op maandag 19 augustus 2024 19:17 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Bijzonder is vooral hoe wegkijkers zoals jij blijkbaar een selectief geheugen hebben en niet te bekennen zijn in de serieuze discussies die over de islam gaan.

Die heb ik gevoerd; gek genoeg was jij daar nergens te bekennen.

Te druk met het pimpen van Instagram-tieners die een cruiseschip blokkeren.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_214755842
Het lijkt me dat de islamitisch geïnspireerde vrouwenhaat een groter probleem is.
Vrouwen die niet kuis gekleed over straat gaan worden nagesist of voor hoer uitgemaakt.
  maandag 19 augustus 2024 @ 19:29:00 #42
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_214755918
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 17:21 schreef Triggershott het volgende:
Wat verwacht je dan wanneer een feministische vrouwelijke minister het beleid gaat zitten maken. Het land gaat naar de klote. Meer meer meer.
Nee, da’s eerder k*tbeleid. ;)
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  maandag 19 augustus 2024 @ 19:30:56 #43
438527 MissButterflyy
pi_214755933
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 18:02 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Niet dat ik die droeftoeter zijn uitspraak goedpraat, maar wat hij kennelijk heeft gezegd is dat als een vrouw zichzelf in een positie brengt waarin ze verkracht kan worden (naar ik begrijp door bv met een onbekende man mee te gaan oid, waarvan ik voor de goede orde vind dat dit gewoon moet kunnen en enige onveiligheid daarbij ligt aan degene die het onveilig maakt), ze ook enige verantwoordelijkheid draagt.

Ik weet verder niet wat hij exact gezegd heeft en in welke context omdat ik weiger te luisteren naar zijn ‘wijsheden’, maar van wat ik gelezen heb over die uitspraak is het niet zo dat hij vrouwen de schuld geeft van verkracht worden, laat staan alle vrouwen die verkracht worden.
Oh, dan is het minder erg. Dat is victim blaming.
Verder uitspraken over dat als een vrouw vreemdgaat bij haar man ze geslagen mag worden, dat mannen wel mogen vreemdgaan maar vrouwen niet, een vrouw is een man haar bezit, jonge meiden zijn beter want die luisteren beter, en hij is opgepakt in Roemenië voor mensen/ vrouwenhandel en verkrachting.
Inderdaad een aardige kerel waar we wel genuanceerd over moeten praten hoor.
pi_214755975
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 19:19 schreef RotatoR het volgende:
Het lijkt me dat de islamitisch geïnspireerde vrouwenhaat een groter probleem is.
Vrouwen die niet kuis gekleed over straat gaan worden nagesist of voor hoer uitgemaakt.
Tja vroeger zat je in de klas met 3 of 4 arabische andere kinderen.

Tegenwoordig is het soms al de helft, en dan nemen Nederlandse jongeren gewoon een boel over van hun klasgenoten, waaronder hoe men over andere meisjes denkt en ook over homo's bijvoorbeeld.
En Arabische kinderen krijgen vanuit huis vaak al mee dat vrouwen ondergeschikt zijn aan mannen en dat wordt dan ook verspreid onderling.
  maandag 19 augustus 2024 @ 19:39:46 #45
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_214756004
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 19:18 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Goed punt. Dat directe counteren is onderhand zó doorzichtig. :O
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_214756082
Merkwaardig ze willen de vrouwenhaat aanpakken, ik lees niets over vrouwenhandel of vrouwen mishandeling of vrouwen onderdukking of vrouwenrechten of zelfs femicide.

Het is gewoon weer een voorwendsel om nog meer mensen met een mening op de social media te kunnen oppakken.
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_214756146
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2024 19:30 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Verder uitspraken over dat als een vrouw vreemdgaat bij haar man ze geslagen mag worden, dat mannen wel mogen vreemdgaan maar vrouwen niet, een vrouw is een man haar bezit, jonge meiden zijn beter want die luisteren beter, en hij is opgepakt in Roemenië voor mensen/ vrouwenhandel en verkrachting.
Volgens mij was niet mis te verstaan dat ik helemaal niets met hem op heb, dus ook mijn woorden ben je nu weer aan het verdraaien op deze manier.

Verder nuanceer ik niets, maar lijkt het mij simpelweg het beste om het bij de feiten te houden in plaats van onwaarheden te verkopen.
  maandag 19 augustus 2024 @ 20:07:12 #48
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_214756285
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 19:09 schreef Weltschmerz het volgende:
[ x ]
Heb je gezien hoe ze er bij liep met haar "ik wil aandacht"-outfit. Als je als een hamster behandeld wilt worden moet je er niet bijlopen als een tijger. Is het gewenst? Nee! Is het de keiharde realiteit? Ja, helaas wel.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  maandag 19 augustus 2024 @ 20:19:56 #49
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_214756440
quote:
15s.gif Op maandag 19 augustus 2024 20:07 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Heb je gezien hoe ze er bij liep met haar "ik wil aandacht"-outfit.
Dat viel reuze mee. Weinig bloots en niks korts.

Het zijn gewoon ongemanierde hyena's die gasten.
pi_214756545
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2024 20:19 schreef Mubassie het volgende:

[..]
Dat viel reuze mee. Weinig bloots en niks korts.

Het zijn gewoon ongemanierde hyena's die gasten.
Het zijn wel ook allemaal de typische haantjes, de gymbro's, de macho's, diegene die het snelst op hun teentjes getrapt zijn.
pi_214756800
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 18:33 schreef Weltschmerz het volgende:
Laat het woord vrouwenhaat vallen en de incels hier moeten weer zo hard slijmen bij de dames dat ze een gedachtenpolitie fantastisch vinden.
Daar hebben we weer zo een die vindt dat zijn vrouwenhaat superieur is aan de vrouwenhaat van een ander.
pi_214756814
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 19:09 schreef Weltschmerz het volgende:
[ x ]
Tja, dit zijn de problemen die bij de politie ergens in een onderste lade in een mapje genaamd 'overig' belanden. Immers, in deze gevallen acht men het belangrijker om stigmatisering van de daders te voorkomen dan op te komen voor vrouwenhaat.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_214756947
Dit is verkapte islamofobie
Aangezien Andrew Tate een fanatieke moslim is
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_214757020
quote:
Heb je gezien hoe ze er bij liep met haar "ik wil aandacht"-outfit.
Oprotten.
  maandag 19 augustus 2024 @ 22:08:15 #55
13462 BansheeBoy
pi_214757290
quote:
4s.gif Op maandag 19 augustus 2024 21:32 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]
Oprotten.
Pardon? Het feit dat dit gebeurt bewijst toch mijn gelijk. De dame kan er meer aan doen dan ze ons wil doen geloven. Is het wenselijk? Neen. Heeft haar gedrag en kledij er invloed op? Ja. Kan ze er dus iets aan doen om dit te voorkomen en/of te beperken? Ja.

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_214757405
quote:
15s.gif Op maandag 19 augustus 2024 22:08 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Pardon? Het feit dat dit gebeurt bewijst toch mijn gelijk. De dame kan er meer aan doen dan ze ons wil doen geloven. Is het wenselijk? Neen. Heeft haar gedrag en kledij er invloed op? Ja. Kan ze er dus iets aan doen om dit te voorkomen en/of te beperken? Ja.

Hij heeft gelijk. Maar dat zal jij nooit snappen.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_214757523
De white knights en incels weten elkaar weer prima te vinden hier. :)
  maandag 19 augustus 2024 @ 22:24:55 #58
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_214757547
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 22:23 schreef PietjePuk2000 het volgende:
De white knights en incels weten elkaar weer prima te vinden hier. :)
Nou ja, meer de incels en de moslims.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  maandag 19 augustus 2024 @ 23:01:45 #59
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_214757925
quote:

[..]
Joh ik weet geen reet van die vent maar na 1 interview te hebben gezien weet ik wel dat jij hier gewoon bs loopt uit te kramen. Wat koop je daar nou voor? :')
pi_214758523
quote:
15s.gif Op maandag 19 augustus 2024 22:08 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dikke onzin dit. Ik word vaak genoeg lastig gevallen in mijn dikke winterjas met sjaal om en muts op.
En ik niet alleen. Er zijn meer dan genoeg mannen die zich prima weten te beheersen en niet van elke vrouw die ze zien een hersenloze wilde worden.
Omdat het gewoon fatsoenlijke mensen zijn. Dit soort mannen uit het filmpje zijn dat niet, hun zijn het probleem. Niet de vrouwen.
  dinsdag 20 augustus 2024 @ 01:01:52 #61
13462 BansheeBoy
pi_214758557
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 00:49 schreef Watnleven het volgende:

[..]
Dikke onzin dit. Ik word vaak genoeg lastig gevallen in mijn dikke winterjas met sjaal om en muts op.
Zou je niet meer lastig gevallen worden als je schaars gekleed loopt?

dinsdag 20 augustus 2024 @ 01:09:11 #62
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_214758569
quote:

[..]
Heb je gezien hoe ze er bij liep met haar "ik wil aandacht"-outfit. Als je als een hamster behandeld wilt worden moet je er niet bijlopen als een tijger. Is het gewenst? Nee! Is het de keiharde realiteit? Ja, helaas wel.

Snel doe een boerka aan. Hoe durft die vrouw met blote armen te lopen. Arme mannen die haar dan maar moeten lastig vallen.
pi_214758707
quote:
15s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 01:01 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Zou je niet meer lastig gevallen worden als je schaars gekleed loopt?

Geen flauw idee. Ik ga nooit schaars gekleed. En toch word ik praktisch elke dag lastig gevallen. Maar ook al liep ik met mijn tieten bloot. Een vrouw is niet schuldig als een man haar besluit lastig te vallen, hoe "schaars" zij zich ook kleed. Als hij zich niet kan beheersen omdat hij ergens een stukje bloot ziet is hij wat mij betreft een gevaar voor de samenleving.
  dinsdag 20 augustus 2024 @ 05:57:38 #64
438527 MissButterflyy
pi_214758730
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 23:01 schreef the-eye het volgende:

[..]
Joh ik weet geen reet van die vent maar na 1 interview te hebben gezien weet ik wel dat jij hier gewoon bs loopt uit te kramen. Wat koop je daar nou voor? :')
Ja, je hebt 1 interview van hem gezien? Google zijn naam nu eens, of is dat ook allemaal bullshit wat je dan leest?
  dinsdag 20 augustus 2024 @ 06:11:32 #65
13462 BansheeBoy
pi_214758735
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 05:04 schreef Watnleven het volgende:

[..]
Geen flauw idee. Ik ga nooit schaars gekleed. En toch word ik praktisch elke dag lastig gevallen. Maar ook al liep ik met mijn tieten bloot. Een vrouw is niet schuldig als een man haar besluit lastig te vallen, hoe "schaars" zij zich ook kleed. Als hij zich niet kan beheersen omdat hij ergens een stukje bloot ziet is hij wat mij betreft een gevaar voor de samenleving.
Wie heeft het over schuld? :? Het is gewoon een gegeven dat een vrouw er zeker wat aan kan doen om de mate waarin ze wordt lastig gevallen te beperken.

Als de vrouw in kwestie wat minder uitbundig haar goods zou uitbaten garandeer ik je dat je een heel ander filmpje krijgt. Maar ze deed het erom, daarom kleedde ze zich zo. Dit was het beeld wat ze wilde creëren en ze heeft het een (behoorlijk) handje geholpen. Ik sluit zelfs niet uit dat ze buiten het zicht van de camera knipogend en giechelend rondliep.

Als ik bij de keurslager een kg gehakt vraag moet ik niet achteraf janken dat ik geen mooi stuk tenderloin heb gekregen. Het is all about the communication. Signalen vallen daar ook onder.

Resumerend:
• Vrouwen worden inderdaad lastig gevallen (altijd al zo geweest, zelfs in het dierenrijk)
• Diegene die vrouwen lastig valt blijft de schuldige
• Vrouwen hebben meer invloed om het aantrekken van ongewenst gedrag te beperken dan ze (doen) denken

pi_214758754
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 00:49 schreef Watnleven het volgende:

[..]
En ik niet alleen. Er zijn meer dan genoeg mannen die zich prima weten te beheersen en niet van elke vrouw die ze zien een hersenloze wilde worden.
Omdat het gewoon fatsoenlijke mensen zijn. Dit soort mannen uit het filmpje zijn dat niet, hun zijn het probleem. Niet de vrouwen.
Wanneer is het lastigvallen en wanneer een ok poging tot contact?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_214758756
quote:
17s.gif Op maandag 19 augustus 2024 19:17 schreef Mikeytt het volgende:

[..]

Waarom zou serieus gesprek en bashen niet samengaan?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_214758769
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 06:43 schreef ludovico het volgende:

[..]
Als je daarover twijfelt, zal het wel lastigvallen zijn.
  dinsdag 20 augustus 2024 @ 07:09:20 #69
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_214758784
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 06:51 schreef ludovico het volgende:

[..]
Waarom zou serieus gesprek en bashen niet samengaan?
Omdat een serieus gesprek daar stopt. Zodra je achtergestelde groepen gaat bashen, ga je niet meer im discussie met iemand.

Je gaat bijvoorbeeld ook geen discussie aan met een nazi. Zodra men een lijn over gaat, is het zaak dat die ideologie uitgeroeid wordt.
pi_214758820
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 07:01 schreef w00kman het volgende:

[..]
Als je daarover twijfelt, zal het wel lastigvallen zijn.
Is nogal subjectief.
pi_214758822
quote:
17s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 07:09 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Omdat een serieus gesprek daar stopt. Zodra je achtergestelde groepen gaat bashen, ga je niet meer im discussie met iemand.

Je gaat bijvoorbeeld ook geen discussie aan met een nazi. Zodra men een lijn over gaat, is het zaak dat die ideologie uitgeroeid wordt.
Achtergesteld? Zijn moslims zielig? Waarom?
  dinsdag 20 augustus 2024 @ 07:30:38 #72
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_214758830
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 07:28 schreef ludovico het volgende:

[..]
Achtergesteld? Zijn moslims zielig? Waarom?
Ga ik verder niet op in, want iets zegt me dat je vrij sarcastisch bent
pi_214758836
quote:
17s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 07:30 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Ga ik verder niet op in, want iets zegt me dat je vrij sarcastisch bent
Jij zegt achtergesteld!?

Waarom gebruik je die term.
  dinsdag 20 augustus 2024 @ 07:33:34 #74
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_214758838
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 07:32 schreef ludovico het volgende:

[..]
Jij zegt achtergesteld!?

Waarom gebruik je die term.
Waarom gebruik je de term zielig?
pi_214758840
quote:

[..]

Het probleem is dat terechte kritiek op groepen die al dan niet terecht het label achtergesteld hebben gekregen vaak ook maar als bashen wordt betiteld omdat men de kritiek niet wil horen.

Terwijl bv ten aanzien van de islam (2 miljard man sterk mondiaal… tot zover ‘achtergesteld’) er heel veel terechte kritiek is. Maar ja, dat moet de mond gesnoerd worden, omdat… ja, waarom eigenlijk?
pi_214758877
quote:
17s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 07:33 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Waarom gebruik je de term zielig?
Dat impliceert achtergesteld, ze hebben het minder, waarom kijk je neer op moslims als zijnde mensen die het minder hebben.
  dinsdag 20 augustus 2024 @ 07:56:38 #77
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_214758901
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 07:33 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Het probleem is dat terechte kritiek op groepen die al dan niet terecht het label achtergesteld hebben gekregen vaak ook maar als bashen wordt betiteld omdat men de kritiek niet wil horen.

Terwijl bv ten aanzien van de islam (2 miljard man sterk mondiaal… tot zover ‘achtergesteld’) er heel veel terechte kritiek is. Maar ja, dat moet de mond gesnoerd worden, omdat… ja, waarom eigenlijk?
Je bedoelt 'terechte kritiek' in de ogen van degene die dat uit.

Meestal gaat dergelijke kritiek gepaard met sneren en het over een kam scheren van hele groepen. Er zijn weinig mensen die islamofobie zullen schreeuwen bij normale kritiek.

Sterker nog, we bekritiseren religie binnen mijn kringen veel meer dan elders.

Heb je voorbeelden van dergelijke kritiek die als bashen wordt bestempeld? Ik heb een vermoeden dat de kritiek over moslims als geheel gaat.
pi_214758907
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 07:27 schreef ludovico het volgende:

[..]
Is nogal subjectief.
Dat zeggen alle stalkers.
pi_214759112
quote:
17s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 07:56 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Je bedoelt 'terechte kritiek' in de ogen van degene die dat uit.

Meestal gaat dergelijke kritiek gepaard met sneren en het over een kam scheren van hele groepen. Er zijn weinig mensen die islamofobie zullen schreeuwen bij normale kritiek.

Sterker nog, we bekritiseren religie binnen mijn kringen veel meer dan elders.

Heb je voorbeelden van dergelijke kritiek die als bashen wordt bestempeld? Ik heb een vermoeden dat de kritiek over moslims als geheel gaat.
Ik schrijf Islam. Als ik moslims bedoel, dan schrijf ik moslims.

En ik bedoel terechte kritiek in objectieve zin.

Het is absoluut niet zo dat normale kritiek op de Islam ok gevonden wordt. Er is een grote groep mondiaal die kritiek op de Islam per definitie niet vindt kunnen. Dat is iets waar alle religies last van hebben natuurlijk, daarom heeft zo goed als ieder land wel een verleden met strafbaarstelling van bv blasfemie.

Alleen: in landen waar de Islam sterk vertegenwoordigd is, is men nogal blijven hangen in dit soort achterlijkheid.

Overigens, ik vind het ook volstrekt achterlijk dat we in Nederland nog steeds speciale behandelingen hebben voor religie, waardoor bv religieuze scholen bestaan en die ook nog eens extra beschermd zijn, of wat te denken aan dat in Coronatijd de kerken gewoon open mochten blijven…
  dinsdag 20 augustus 2024 @ 08:50:03 #80
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_214759128
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 08:45 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ik schrijf Islam. Als ik moslims bedoel, dan schrijf ik moslims.

En ik bedoel terechte kritiek in objectieve zin.

Het is absoluut niet zo dat normale kritiek op de Islam ok gevonden wordt. Er is een grote groep mondiaal die kritiek op de Islam per definitie niet vindt kunnen. Dat is iets waar alle religies last van hebben natuurlijk, daarom heeft zo goed als ieder land wel een verleden met strafbaarstelling van bv blasfemie.

Alleen: in landen waar de Islam sterk vertegenwoordigd is, is men nogal blijven hangen in dit soort achterlijkheid.

Overigens, ik vind het ook volstrekt achterlijk dat we in Nederland nog steeds speciale behandelingen hebben voor religie, waardoor bv religieuze scholen bestaan en die ook nog eens extra beschermd zijn, of wat te denken aan dat in Coronatijd de kerken gewoon open mochten blijven…
Heb je een voorbeeld van dergelijke kritiek dat als bashen wordt bestempeld?
Het is een beeld dat keer op keer wordt gedeeld, maar er kan nooit een praktijkvoorbeeld geleverd worden.
pi_214759196
quote:

[..]
Als je het oorspronkelijke bericht leest dan zijn het met name 2 groepen die de rechten van vrouwen saboteren:
- Aston-Tate-incels;
- extremistische moslims.
pi_214759200
quote:
17s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 08:50 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Het is een beeld dat keer op keer wordt gedeeld, maar er kan nooit een praktijkvoorbeeld geleverd worden.
Ik maak daar geen notities van, maar dat kritiek op de Islam als bashen wordt gezien door sommigen kan toch niemand ontgaan? Als je schrijft dat het een gewelddadige religie is, dan gaan mensen al op de achterste poten.

Harris maakte al bezwaar tegen de term Radical Islamic Terrorism. Want die arme leden van ISIS worden onderdrukt…

Let wel: ISIS… wat die hebben uitgespookt, daar zou Hitler nog een ‘nou, nou, nou’ voor over hebben.
pi_214759220
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 07:58 schreef w00kman het volgende:

[..]
Dat zeggen alle stalkers.
Man, doe niet zo zielig joh.
pi_214759227
quote:
17s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 08:50 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Waarom weiger jij eigenlijk antwoord te geven waarom je vindt dat moslims een achtergestelde groep zijn in dit land?
pi_214759230
quote:
17s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 07:56 schreef Mikeytt het volgende:
over een kam scheren van hele groepen.
Dat doe jij nou net expliciet door ze een achtergestelde groep te noemen.
  dinsdag 20 augustus 2024 @ 09:13:43 #86
13462 BansheeBoy
pi_214759243
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 01:09 schreef Momo het volgende:

[..]
Snel doe een boerka aan. Hoe durft die vrouw met blote armen te lopen. Arme mannen die haar dan maar moeten lastig vallen.
Argumentum ad absurdum

dinsdag 20 augustus 2024 @ 09:16:37 #87
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_214759255
quote:
4s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 09:08 schreef ludovico het volgende:

[..]
Waarom weiger jij eigenlijk antwoord te geven waarom je vindt dat moslims een achtergestelde groep zijn in dit land?
Omdat jij geen normale vraag kan stellen zonder dat smug sarcasme.
pi_214759264
quote:

[..]

:')
  dinsdag 20 augustus 2024 @ 09:19:45 #89
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_214759273
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 09:03 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ik maak daar geen notities van, maar dat kritiek op de Islam als bashen wordt gezien door sommigen kan toch niemand ontgaan? Als je schrijft dat het een gewelddadige religie is, dan gaan mensen al op de achterste poten.

Harris maakte al bezwaar tegen de term Radical Islamic Terrorism. Want die arme leden van ISIS worden onderdrukt…

Let wel: ISIS… wat die hebben uitgespookt, daar zou Hitler nog een ‘nou, nou, nou’ voor over hebben.
Jawel hoor, want ik heb dit nog nooit meegemaakt.
Als dit een normaal fenomeen is, dan moet het niet heel moeilijk zijn om een voorbeeld te vinden?

Harris heeft verder nooit aangegeven dat ISIS leden worden onderdrukt.
  dinsdag 20 augustus 2024 @ 09:20:53 #90
330914 Sherlock_Holmes
pi_214759279
quote:
15s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 09:13 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Argumentum ad absurdum

Nou ja, een boerka is toch 1 van de oplossingen daarvoor. Je ziet haast geen mannen een tent aanvallen (buiten oorlogsgebieden).
pi_214759295
quote:

[..]

Zo herkennen we de linkse deuger, denkt gelijk te hebben en moreel superieur.
Mensen met een andere mening zijn Nazi. Je zou zomaar opvolger van Starmer kunnen worden 8)7
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
  dinsdag 20 augustus 2024 @ 09:32:50 #92
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_214759340
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 19:15 schreef Zoddie het volgende:

[..]
Waarschijnlijk half jaar in cel als je een vrouwonvriendelijke comment ergens achter laat.
  dinsdag 20 augustus 2024 @ 09:36:42 #93
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_214759350
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2024 17:20 schreef YoopY het volgende:
Daarmee bedoel ik dat hij [Andrew Tate] het testosteron een gezicht geeft.
Dit is of mannenhaat of vrouwenhaat.

Maar hoe dan ook haat. Niet iets er tussenin
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_214759361
Ik denk (of hoop…) dat ik wel begrijp wat Bansheeboy bedoelt. Mijn vrouw kleedt zich ook zo dat haar lichaamsvormen worden verhuld als ze alleen naar buiten gaat (en helaas ook steeds vaker als ik erbij ben omdat het comfortabel is…). Dat heeft ze geleerd in haar tijd in Parijs en nee, dat kwam niet door incels. Ik denk dat iedereen die eerlijk durft te zijn precies weet met name welke groep mannen zich niet kunnen beheersen en dat ook nog op zo’n intimiderende wijze dat mijn vrouw zich daar zwaar geïntimideerd door voelt (en ze is bepaald geen snowflake).

En natuurlijk is dat niet ok en ligt het niet aan vrouwen als ze zich wel leuk aankleden, maar als iemand zijn voordeur altijd open heeft, ook als die niet thuis is, dan vinden we dat denk ik ook niet slim, zonder dat we daarmee inbreken en/of diefstal goedpraten.
pi_214759399
quote:
17s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 09:19 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Jawel hoor, want ik heb dit nog nooit meegemaakt.
Als dit een normaal fenomeen is, dan moet het niet heel moeilijk zijn om een voorbeeld te vinden?

Harris heeft verder nooit aangegeven dat ISIS leden worden onderdrukt.
Dat jij claimt dat je het nog nooit hebt meegemaakt zal wel. Jij zal ook wel niet hebben gelezen over Charlie Hebdo en als ik de naam Van Gogh noem ken je waarschijnlijk alleen de schilder die in Auvers-sur-Oise begraven ligt. Niet relevant dus.

Niet direct, maar wel indirect. Al is die uitspraak inmiddels heel lastig te vinden, dus wordt ook hier weer de zoekopdracht fors onderdrukt. Gelukkig is er nog een vrij medium: X.

https://x.com/ShelleyGlds(...)User=ShelleyGldschmt
pi_214759416
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 19:15 schreef Zoddie het volgende:

[..]
Waarschijnlijk half jaar cel als je een vrouwonvriendelijke comment ergens achter laat.
Tenzij je voor vrouwenrechten opkomt ten koste van vrouwen die biologisch man zijn… Dan is vrouwonvriendelijk zijn weer gewenst. Het wordt wel spitsroede lopen zo. ;)
pi_214759461
quote:

SPOILER
Tja, in bepaalde kringen wordt de term 'incel' geregeld gebruikt om iemand met een iets meer conservatiever wereldbeeld op een negatieve manier weg te zetten. En dit komt dan weer voort uit frustratie over een verschil van mening over een standpunt zoals abortus, lhbt of migratie, dat bij sommigen erg gevoelig ligt.

Andrew Tate is trouwens geen held, maar een mafklapper van de hoogste orde. Hetzelfde geldt soortgelijke figuren zoals een Dan Bilzerian. Dat zijn "mannen" die denken dat mannelijkheid gelijk staat aan het hebben van een paar keer per week naar de gym gaan, multimiljonair zijn, antisociaal gedrag vertonen en vrouwen degraderen tot een soort van tweederangsburgers die enkel de rol van een gehoorzaam (seks)slaafje kunnen bekleden voor mannen.

Zij omarmen nu daadwerkelijk een soort van 'toxic masculinity' en ik ben in principe geen voorstander van dit woord, maar in uitzonderlijke gevallen als deze is het zowaar nog een passende term.
pi_214759502
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 09:02 schreef CarbonC het volgende:

[..]
Als je het oorspronkelijke bericht leest dan zijn het met name 2 groepen die de rechten van vrouwen saboteren:
- Aston-Tate-incels;
- extremistische moslims.
Je weet niet waarover je het hebt hé :')

Aston :') en dan in combinatie met incels :')

En extremistische moslims werden samen met radicaalrechts genoemd en dat zijn twee aparte onderwerpen los van vrouwenhaat.
  dinsdag 20 augustus 2024 @ 10:08:43 #99
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_214759517
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 09:23 schreef Oud_student het volgende:

[..]
Zo herkennen we de linkse deuger, denkt gelijk te hebben en moreel superieur.
Mensen met een andere mening zijn Nazi. Je zou zomaar opvolger van Starmer kunnen worden 8)7
Starmer is mij te rechts.
En waar lees je dat mensen met een andere mening een nazi zijn? Nazi's hebben een andere mening dan ik. Groot verschil
pi_214759523
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 10:00 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Tja, in bepaalde kringen wordt de term 'incel' geregeld gebruikt om iemand met een iets meer conservatiever wereldbeeld op een negatieve manier weg te zetten. En dit komt dan weer voort uit frustratie over een verschil van mening over een standpunt zoals abortus, lhbt of migratie, dat bij sommigen erg gevoelig ligt.

Andrew Tate is trouwens geen held, maar een mafklapper van de hoogste orde. Hetzelfde geldt soortgelijke figuren zoals een Dan Bilzerian. Dat zijn "mannen" die denken dat mannelijkheid gelijk staat aan het hebben van een paar keer per week naar de gym gaan, multimiljonair zijn, antisociaal gedrag vertonen en vrouwen degraderen tot een soort van tweederangsburgers die enkel de rol van een gehoorzaam (seks)slaafje kunnen bekleden voor mannen.

Zij omarmen nu daadwerkelijk een soort van 'toxic masculinity' en ik ben in principe geen voorstander van dit woord, maar in uitzonderlijke gevallen als deze is het zowaar nog een passende term.
Eens, behalve dan dat hun gedrag wel toxic is, maar zeker niet mannelijk.

Mannelijkheid zit in bescherming van de ‘familie’. Dat is echte mannelijkheid voor mij. Het gedrag wat zij vertonen is precies het omgekeerde.
  dinsdag 20 augustus 2024 @ 10:09:37 #101
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_214759525
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 09:49 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Dat jij claimt dat je het nog nooit hebt meegemaakt zal wel. Jij zal ook wel niet hebben gelezen over Charlie Hebdo en als ik de naam Van Gogh noem ken je waarschijnlijk alleen de schilder die in Auvers-sur-Oise begraven ligt. Niet relevant dus.

Niet direct, maar wel indirect. Al is die uitspraak inmiddels heel lastig te vinden, dus wordt ook hier weer de zoekopdracht fors onderdrukt. Gelukkig is er nog een vrij medium: X.

Hier zegt ze dat we de term niet meer moeten gebruiken. Ze zegt niet dat ISIS leden onderdrukt worden.
pi_214759562
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 10:00 schreef HowardRoark het volgende:
Andrew Tate is trouwens geen held, maar een mafklapper van de hoogste orde. Hetzelfde geldt soortgelijke figuren zoals een Dan Bilzerian.
Toeval dat je Dan Bilzerian noemt net nadat ie jouw heilstaat heeft bekritiseerd :')

pi_214759603
quote:
17s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 10:09 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Hier zegt ze dat we de term niet meer moeten gebruiken. Ze zegt niet dat ISIS leden onderdrukt worden.
Wat ze zegt is dat we die term niet meer moeten gebruiken omdat die arme moslims zelf zoveel terreur over zich heen hebben gekregen.

Nog afgezien van dat het tweede deel van haar pleidooi twijfelachtig is, praat ze hiermee simpelweg het terreur van groepen als ISIS (ten tijde van deze uitspraak was ISIS op haar hoogtepunt) goed.

Dus zoals ik zei: indirect.

Maar ik snap dat je het wil spinnen als twee losstaande uitspraken die volstrekt normaal zijn. Try.

(En op deze manier laat je zien waarom je niet ziet wat ik zie: je wil het simpelweg niet zien)
pi_214759834
quote:
17s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 09:16 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Omdat jij geen normale vraag kan stellen zonder dat smug sarcasme.
Geef je weer geen antwoord, wat is dat joh? Schaam je je voor jezelf?
  dinsdag 20 augustus 2024 @ 11:22:40 #105
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_214760030
quote:
Wat verwacht je dan wanneer een feministische vrouwelijke minister het beleid gaat zitten maken.
The Usual Suspects.

Bescherming van vrouwen is in de hele wereld ver onder de maat. Hulde dat Engeland hier een voortrekker rol neemt. ^O^

Ben jij naast reli-fundi ook incel, trouwens?
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  dinsdag 20 augustus 2024 @ 11:24:33 #106
Why is all the rum gone?
pi_214760036
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 18:33 schreef Weltschmerz het volgende:
Zegt de Uber-Incel van dit forum. _O-
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  dinsdag 20 augustus 2024 @ 11:36:35 #107
13462 BansheeBoy
pi_214760131
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 11:22 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

Bescherming van vrouwen is in de hele wereld ver onder de maat. Hulde dat Engeland hier een voortrekker rol neemt. ^O^
Dames mogen de hand ook in eigen boezem steken vind ik. Letterlijk en figuurlijk. Dames kunnen echt meer invloed uitoefenen dan ze (ons doen) denken. Los je deze problemen hier 100% mee op? Nee, natuurlijk niet. Maar elk geval minder is er een om fier op te zijn.

dinsdag 20 augustus 2024 @ 11:37:14 #108
Why is all the rum gone?
pi_214760133
quote:
15s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 11:36 schreef BansheeBoy het volgende:

Dames mogen de hand ook in eigen boezem steken vind ik.
Incel gespot.

En, nee.
  dinsdag 20 augustus 2024 @ 11:46:25 #109
13462 BansheeBoy
pi_214760202
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 11:37 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
Incel gespot.

En, nee.
Ik ben begaan met het lot van de dames en reik de helpende hand aan door ze te voorzien van praktische tips. Ik weet dat de meeste mannen, en wellicht ook jij, zich liever blijven verlekkeren aan ze. Ik kies er echter voor om over mijn eigen belang heen te stappen.

pi_214760232
quote:
15s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 11:46 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Ik ben begaan met het lot van de dames en reik de helpende hand aan door ze te voorzien van praktische tips. Ik weet dat de meeste mannen, en wellicht ook jij, zich liever blijven verlekkeren aan ze. Ik kies er echter voor om over mijn eigen belang heen te stappen.

Je bent niet begaan met die dames.

Stop met doen alsof je begaan bent met die dames. Aan voorgaande reacties te lezen van jou als je goed door de regels leest ben jij niet begaan met dames.

En de terminologie die je gebruikt erbij is veelzeggend.
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_214760236
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 06:43 schreef ludovico het volgende:

[..]
Sissen, achter je aan lopen, zomaar een arm om je heen slaan. Proberen te intimideren door in de weg te gaan staan. De standaard "hey schatje" en als je niet reageerd "vuile kankerhoer". Opmerkingen over iemands lijf. Dat is lastig vallen. Normaal groeten is geen enkel probleem. Als je daarna tenminste de vrouw weer met rust laat als ze laat blijken dat ze er geen zin in heeft. En heeft ze er wel zin in dan heb je geluk en kun je proberen verder contact te maken. Maar dat zal erg weinig gebeuren want de meeste vrouwen hebben daar helemaal geen behoefte aan. Die willen gewoon van A naar B zonder gezeik. Maar een simpele groet kan en mag altijd. Dat is fatsoenlijk sociaal gedrag en zouden we allemaal wat meer moeten doen.
  dinsdag 20 augustus 2024 @ 12:15:11 #112
13462 BansheeBoy
pi_214760409
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 11:51 schreef Watnleven het volgende:

[..]
Sissen, achter je aan lopen, zomaar een arm om je heen slaan.
Dit is geen exacte wiskunde. Er zijn extreem veel variabelen. Als het door vieze Screech wordt gedaan is het ongewenst maar als het door hunk Zack Morriss met veel geld wordt gedaan is het ontzettend welkom.

dinsdag 20 augustus 2024 @ 12:17:13 #113
13462 BansheeBoy
pi_214760418
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 11:50 schreef Borrelnootje00 het volgende:

Stop met doen alsof je begaan bent met die dames. Aan voorgaande reacties te lezen van jou als je goed door de regels leest ben jij niet begaan met dames.
Dus jij kent mijn intenties beter dan ik? :?

pi_214760448
quote:
15s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 12:17 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Dus jij kent mijn intenties beter dan ik? :?

Denk je niet als jij hier zulke reacties neerzet dat mensen daar iets van vinden?

Jouw intenties zijn nep, dat is wel duidelijk.
  dinsdag 20 augustus 2024 @ 12:23:36 #115
13462 BansheeBoy
pi_214760468
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 12:20 schreef Borrelnootje00 het volgende:

[..]
Denk je niet als jij hier zulke reacties neerzet dat mensen daar iets van vinden?

Natuurlijk heb je daar recht op en zal ik zeker alles uiit de kast halen om vrouwen te blijven voorzien van bruikbare kennis en praktische tips in deze. Ik ben alleen wel benieuwd hoe je tot dergelijk inzichten komt.

:{
pi_214760488
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 10:14 schreef Triggershott het volgende:

[..]
Toeval dat je Dan Bilzerian noemt net nadat ie jouw heilstaat heeft bekritiseerd :')

Dit had ik eigenlijk nog niet meegekregen, maar het benadrukt wederom wat voor een mafklapper dit is.
pi_214760489
quote:
15s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 12:23 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Natuurlijk heb je daar recht op en zal ik zeker alles uiit de kast halen om vrouwen te blijven voorzien van bruikbare kennis en praktische tips in deze. Ik ben alleen wel benieuwd hoe je tot dergelijk inzichten komt.

:{
Ja dus dat is mijn reactie erop. Just saying.

Maak je maar niet druk hoor mbt de dergelijke inzichten.
  dinsdag 20 augustus 2024 @ 13:02:08 #118
Why is all the rum gone?
pi_214760714
quote:
15s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 11:46 schreef BansheeBoy het volgende:

Ik ben begaan met het lot van de dames en reik de helpende hand aan door ze te voorzien van praktische tips.
Jij bent iemand die aanrandingen en verkrachtingen goedpraat. Heb ik je al vele malen zien doen. :r
  dinsdag 20 augustus 2024 @ 13:06:20 #119
13462 BansheeBoy
pi_214760740
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 13:02 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
Jij bent iemand die aanrandingen en verkrachtingen goedpraat. Heb ik je al vele malen zien doen. :r
Ik ben iemand die van feit is dat de meeste winst in het voorportaal valt te behalen. M.a.w.: beter voorkomen dan genezen. In die zin praat ik niet over slachtoffers maar situaties om te voorkomen dat het slachtoffers worden. Ik breng daarin blijde tijdingen, ik spreek dames moed in door aan te geven dat ze ook zelf veel kunnen doen om onwelgevallige situaties te voorkomen.

Veel mannen proberen hen die geheimen juist te onthouden omdat ze zich liever blijven verlekkeren aan ze. Ik stap over mijn eigen (lust)belang heen. Je zou het nobel kunnen noemen, ik noem het common sense en liefde voor justice.

dinsdag 20 augustus 2024 @ 13:07:02 #120
Why is all the rum gone?
pi_214760745
quote:
15s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 13:06 schreef BansheeBoy het volgende:

Blahblahyaddayadda
:O
  dinsdag 20 augustus 2024 @ 13:13:37 #121
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_214760792
quote:
15s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 13:06 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
. M.a.w.: beter voorkomen dan genezen.
Misschien kunnen we dan iets doen aan de daders in plaats van de slachtoffers? Nee, de potentiële slachtoffers moeten er maar alles aan doen. De daders zijn weerloze vlokjes die anders dan zo maar naar vrouwen moeten gaan sissen of aan haar gaan zitten als ze een rokje of topje aan heeft. De schuld van de slachtoffers duidelijk.
  dinsdag 20 augustus 2024 @ 13:15:41 #122
13462 BansheeBoy
pi_214760816
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 13:13 schreef Momo het volgende:

[..]
Misschien kunnen we dan iets doen aan de daders in plaats van de slachtoffers? Nee, de potentiële slachtoffers moeten er maar alles doen. De daders zijn weerloze vlokjes die anders dan zo maar naar vrouwen moeten gaan sissen of aan haar gaan zitten als ze een rokje of topje aan heeft. De schuld van de slachtoffers duidelijk.
Ik zou voor én én gaan. Maar als ik een vrouw was zou ik niet wachten totdat alle mannen getraind en opgeleid zijn. Daar is het risico te groot voor. Ik zou kiezen voor handelen waar ik zelf invloed op heb.

pi_214760825
quote:
15s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 12:15 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Dit is geen exacte wiskunde. Er zijn extreem veel variabelen. Als het door vieze Screech wordt gedaan is het ongewenst maar als het door hunk Zack Morriss met veel geld wordt gedaan is het ontzettend welkom.

Deze reactie laat precies zien hoe je over vrouwen denkt. Je bent helemaal niet 'begaan met de dames'. Nog nooit zoveel onzin bij elkaar gelezen. Ken jij überhaupt vrouwen in je omgeving of ken je ze alleen van verhalen van het internet?
  dinsdag 20 augustus 2024 @ 13:20:33 #124
Why is all the rum gone?
pi_214760843
quote:
15s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 13:15 schreef BansheeBoy het volgende:

Maar als ik een vrouw was zou ik niet wachten totdat alle mannen getraind en opgeleid zijn.
Maar als jij een man zou zijn, zou je er voor zorgen dat vrouwen hun gedrag niet hoeven aan te passen.
pi_214760899
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 13:13 schreef Momo het volgende:

[..]
Misschien kunnen we dan iets doen aan de daders in plaats van de slachtoffers? Nee, de potentiële slachtoffers moeten er maar alles aan doen. De daders zijn weerloze vlokjes die anders dan zo maar naar vrouwen moeten gaan sissen of aan haar gaan zitten als ze een rokje of topje aan heeft. De schuld van de slachtoffers duidelijk.
Maar dat is toch niet wat hij zegt? Natuurlijk moeten we wat doen aan de daders, maar dat neemt niet weg dat het verstandig is om voorzorgsmaatregelen te nemen. Een simpel voorbeeld: als mijn dochters straks oud genoeg zijn om uit te gaan zal ik ze met liefde en plezier graag brengen en halen. Dat doet niets af aan dat het probleem bij de daders ligt en die wat mij betreft keihard aangepakt moeten worden. Alleen: wetende dat zelfs in de VS slechts 4% van de verkrachters die vervolgd worden veroordeeld worden tot celstraf zie ik helemaal niet hoe dat ooit echt effectief genoeg gaat zijn.
  dinsdag 20 augustus 2024 @ 13:31:08 #126
13462 BansheeBoy
pi_214760908
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 13:30 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Maar dat is toch niet wat hij zegt? Natuurlijk moeten we wat doen aan de daders, maar dat neemt niet weg dat het verstandig is om voorzorgsmaatregelen te nemen. Een simpel voorbeeld: als mijn dochters straks oud genoeg zijn om uit te gaan zal ik ze met liefde en plezier graag brengen en halen. Dat doet niets af aan dat het probleem bij de daders ligt en die wat mij betreft keihard aangepakt moeten worden. Alleen: wetende dat zelfs in de VS slechts 4% van de verkrachters die vervolgd worden veroordeeld worden tot celstraf zie ik helemaal niet hoe dat ooit echt effectief genoeg gaat zijn.
Precies dit. Maar ze doen alsof ze het niet begrijpen. Prima hoor, maar niet zeggen dat ze niet zijn gewaarschuwd.

dinsdag 20 augustus 2024 @ 13:31:23 #127
Why is all the rum gone?
pi_214760911
quote:
15s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 13:25 schreef BansheeBoy het volgende:

Ik zal jouw mannelijkheid dan maar niet beoordelen
Goed idee, want daar heb je de cognitieve capaciteiten niet voor.
pi_214760914
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 13:20 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
Maar als jij een man zou zijn, zou je er voor zorgen dat vrouwen hun gedrag niet hoeven aan te passen.
Ik ben bang dat er nog veel te weinig mannen zijn die ingrijpen…
  dinsdag 20 augustus 2024 @ 13:32:00 #129
Why is all the rum gone?
pi_214760917
quote:

Maar dat is toch niet wat hij zegt? Natuurlijk moeten we wat doen aan de daders, maar dat neemt niet weg dat het verstandig is om voorzorgsmaatregelen te nemen.
Nog een goedprater. Schokkend, dit....
  dinsdag 20 augustus 2024 @ 13:32:38 #130
Why is all the rum gone?
pi_214760920
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 13:31 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ik ben bang dat er nog veel te weinig mannen zijn die ingrijpen…
Omdat er nog te veel mannen zijn die het blijven goedpraten.
pi_214760924
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 13:32 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
Als jij dit leest als goedpraten scheelt er iets aan jouw cognitieve vaardigheden.

Ik weet niet of jij dochters hebt. Ik wel. En ik zal zoveel mogelijk doen om hen te beschermen. Preventief. Achteraf maak je de schade niet ongedaan.
  dinsdag 20 augustus 2024 @ 13:37:22 #132
13462 BansheeBoy
pi_214760949
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 13:32 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
Ik zie hem dit helemaal niet goedpraten. Hij doet er alleen alles aan wat binnen zijn macht en invloedsfeer ligt om ongewenst gedrag te voorkomen. Het enige passende woord wat je hier zou moeten gebruiken is verstandig.

pi_214760951
quote:

[..]
Omdat er nog te veel mannen zijn die het blijven goedpraten.
Dat zal misschien een rol spelen, geen idee. Jij hebt daar vast ook geen onderzoek naar gedaan.

Ik denk zeker dat ook ten aanzien van daderschap preventie mogelijk is. Ik zie op dat vlak wel iets om op scholen daarover les te geven en je van klasgenoten kan leren hoe bepaald gedrag wordt geïnterpreteerd en wat voor effect dat heeft. Natuurlijk horen ouders ook hun kinderen en met name de jongens op te voeden, maar kennelijk gaat dat niet altijd goed.

Je hebt gelijk dat de daders hun gedrag moeten veranderen, maar helaas gaan we die perfecte wereld niet bereiken en vind ik het niet meer dan logisch om voorzorgsmaatregelen te nemen.

Net zoals ik mijn huis beveiligd heb met alarm en camera’s. Niet omdat ik een ‘goedprater’ ben van inbrekers, maar omdat ik weet hoeveel ellende je ervan hebt en ik dat niet nog een keer mee wil maken.
  dinsdag 20 augustus 2024 @ 13:39:56 #134
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_214760964
quote:

[..]
Waarom moeten we op voorzorgsmaatregelen focussen?
Niet alle meiden zullen een vader of vriend hebben die hun op komt halen. Moeten die meiden dan maar niet meer uitgaan? Laten we eens focussen op om die 4% omhoog te krijgen in plaats van te doen alsof die vrouwen zaken anders moeten doen. Er wordt bijna net over gepraat als ga niet kamperen in dat gebied in de bergen met die Grizzlyberen. Net alsof die mannen geen intelligente wezens zijn die zelf beslissingen kunnen maken. Praat lekker om de problemen heen. Waarom zijn er zoveel mannen die vrouwen lastig vallen?
  dinsdag 20 augustus 2024 @ 13:42:49 #135
13462 BansheeBoy
pi_214760982
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 13:39 schreef Momo het volgende:

[..]
Ik zou voor én én gaan. Het is in het voordeel in de vrouwen die ik zo lief heb.

pi_214761045
quote:

[..]
Niet alle meiden zullen een vader of vriend hebben die hun op komt halen. Moeten die meiden dan maar niet meer uitgaan? Laten we eens focussen op om die 4% omhoog te krijgen in plaats van te doen alsof die vrouwen zaken anders moeten doen. Er wordt bijna net over gepraat als ga niet kamperen in dat gebied in de bergen met die Grizzlyberen. Net alsof die mannen geen intelligente wezens zijn die zelf beslissingen kunnen maken.
Nou dat vraag ik me inderdaad wel eens af.
  dinsdag 20 augustus 2024 @ 14:02:59 #137
13462 BansheeBoy
pi_214761098
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 13:54 schreef Buendia het volgende:

[..]
Nou dat vraag ik me inderdaad wel eens af.
Enkel wachten tot alle mannen zijn opgeleid en veranderen in Harmen Siezens is geen waterdichte oplossing. Je moet voor én én gaan. Geef de vrouwen blijde tijdingen man. Ze verdienen het. We hebben zoveel aan ze te danken.

dinsdag 20 augustus 2024 @ 14:03:06 #138
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_214761099
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 10:19 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Wat ze zegt is dat we die term niet meer moeten gebruiken omdat die arme moslims zelf zoveel terreur over zich heen hebben gekregen.

Nog afgezien van dat het tweede deel van haar pleidooi twijfelachtig is, praat ze hiermee simpelweg het terreur van groepen als ISIS (ten tijde van deze uitspraak was ISIS op haar hoogtepunt) goed.

Dus zoals ik zei: indirect.

Maar ik snap dat je het wil spinnen als twee losstaande uitspraken die volstrekt normaal zijn. Try.

(En op deze manier laat je zien waarom je niet ziet wat ik zie: je wil het simpelweg niet zien)
Dus je verzint er zelf bij dat Harris zou hebben gezegd dat ISIS leden zielig zijn?
Vind je het dan gek dat dat soort kritiek als bashen wordt neergezet? Dit is gewoon neppe informatie verspreiden.

Ik ga graag in discussie over dit soort onderwerpen, maar niet als er weer geheel onterecht wordt gewezen naar niet-gedane uitspraken..
  dinsdag 20 augustus 2024 @ 14:09:55 #139
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_214761152
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 09:49 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Hmm...this page doesn’t exist. Try searching for something else.
are we infinite or am I alone
  dinsdag 20 augustus 2024 @ 14:10:36 #140
Why is all the rum gone?
pi_214761159
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 13:37 schreef VEM2012 het volgende:
geen idee.
Goes without saying.
  dinsdag 20 augustus 2024 @ 14:11:35 #141
Why is all the rum gone?
pi_214761166
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 13:33 schreef VEM2012 het volgende:

Als jij dit leest als goedpraten scheelt er iets aan jouw cognitieve vaardigheden.

Nee, hoor. Wel aan die van jou. Als je zelf niet eens weet wat je zegt. :W
  dinsdag 20 augustus 2024 @ 14:11:54 #142
Why is all the rum gone?
pi_214761172
quote:
15s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 13:35 schreef BansheeBoy het volgende:

Ik praat onzin.
:W
  dinsdag 20 augustus 2024 @ 14:16:05 #143
13462 BansheeBoy
pi_214761194
quote:
Ik stel voor dat we samen optrekken. Blijkbaar hebben we verschillende inzichten. Maar deze inzichten gecombineerd denk ik niet dat de vrouwspersonen er slechter van worden. Ik hoor graag hoe je hier in staat.

pi_214761592
quote:

[..]
Niet alle meiden zullen een vader of vriend hebben die hun op komt halen. Moeten die meiden dan maar niet meer uitgaan? Laten we eens focussen op om die 4% omhoog te krijgen in plaats van te doen alsof die vrouwen zaken anders moeten doen. Er wordt bijna net over gepraat als ga niet kamperen in dat gebied in de bergen met die Grizzlyberen. Net alsof die mannen geen intelligente wezens zijn die zelf beslissingen kunnen maken. Praat lekker om de problemen heen. Waarom zijn er zoveel mannen die vrouwen lastig vallen?
Ik schrijf nergens dat de focus op voorzorgsmaatregelen moet liggen.

Het ophalen en brengen was een voorbeeld.

Die 4% omhoog krijgen is natuurlijk niet iets wat nog nooit is geprobeerd.

Waarom mannen vrouwen lastig vallen heeft veel redenen, maar opvoeding is denk ik een duidelijk probleem daarin. Zeker als je maar meer en meer culturen gaan binnenhalen waar vrouwen ondergeschikt zijn aan de man en nauwelijks rechten hebben is dat problematisch en zul je denk ik er niet aan ontkomen om op scholen te onderwijzen waar je het echt niet van de ouders hoeft te verwachten. Maar goed, zo lang als dat soort problematiek onbespreekbaar blijft gaat dat alleen maar verder dooretteren. Nu al zijn er scholen waar onderwijzen over de holocaust een probleem is.

En natuurlijk zijn er meer dadergroepen en probleempunten, maar zo lang als er alleen maar naar de groep ‘mannen’ gewezen mag worden, terwijl normale mannen het niet in hun hoofd halen om vrouwen lastig te vallen, zie ik de preventie aan de daderkant als probleempunt.
pi_214761639
quote:
17s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 14:03 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Dus je verzint er zelf bij dat Harris zou hebben gezegd dat ISIS leden zielig zijn?
Vind je het dan gek dat dat soort kritiek als bashen wordt neergezet? Dit is gewoon neppe informatie verspreiden.

Ik ga graag in discussie over dit soort onderwerpen, maar niet als er weer geheel onterecht wordt gewezen naar niet-gedane uitspraken..
Ze heeft gezegd dat de term ‘Radical Islamic Terrorism’ niet gebezigd mag worden omdat moslims zelf vooral aan terreur blootgesteld hebben gestaan.

Daar volgt met logisch redeneren uit dat ze vindt dat je groepen die zich schuldig maken aan islamitisch terreur (en op dat moment was dat primair ISIS) niet met die term mag benoemen omdat ze zielig zijn vanwege het eerdere terreur wat hen is aangedaan.

Beetje flauw om dan te gaan zeiken over letterlijke bewoordingen, temeer daar ik het in het Nederlands schreef en Harris spreekt al nauwelijks correct Engels (aangezien ze Amerikaans is).
pi_214761656
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 14:10 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
Goes without saying.
Lekker selectief quoten. Maar goed, jij weet het? Prima: bron graag. Mag je het bewijzen.
pi_214761667
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 14:11 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
Nee, hoor. Wel aan die van jou. Als je zelf niet eens weet wat je zegt. :W
Ik weet prima wat ik zeg. Je gaat weer eens totaal niet in op mijn argumenten. Hol vat dat je er bent.
pi_214761787
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 15:21 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ze heeft gezegd dat de term ‘Radical Islamic Terrorism’ niet gebezigd mag worden omdat moslims zelf vooral aan terreur blootgesteld hebben gestaan.

Daar volgt met logisch redeneren uit dat ze vindt dat je groepen die zich schuldig maken aan islamitisch terreur (en op dat moment was dat primair ISIS) niet met die term mag benoemen omdat ze zielig zijn vanwege het eerdere terreur wat hen is aangedaan.

Beetje flauw om dan te gaan zeiken over letterlijke bewoordingen, temeer daar ik het in het Nederlands schreef en Harris spreekt al nauwelijks correct Engels (aangezien ze Amerikaans is).
Ken je de context/geschiedenis wel? Radical Islamic Terrorism is vooral wat Trump tot vervelends toe ging herhalen tijdens zijn campagne 2015/2016 omdat volgens Trump Obama het woord Islam niet bezigde en uit de weg ging, dat was namelijk onderdeel van zijn strategie om niet een wereldreligie te linken aan IS en hun legitimiteit te verschaffen. Harris roept dit omdat ze wil aangeven dat ze de lijn van Obama volgt.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter dinsdag 20 augustus 2024 @ 15:52:02 #149
485843 crew  Jippie
pi_214761893
quote:
15s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 13:42 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Ik zou voor én én gaan. Het is in het voordeel in de vrouwen die ik zo lief heb.

Dit is hopelijk als benoeming voor vrouwen uit je omgeving bedoeld? Vind het een beetje creepy overkomen als je hier alle vrouwen mee bedoelt.
pi_214762020
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 15:39 schreef Triggershott het volgende:

[..]
Ken je de context/geschiedenis wel? Radical Islamic Terrorism is vooral wat Trump tot vervelends toe ging herhalen tijdens zijn campagne 2015/2016 omdat volgens Trump Obama het woord Islam niet bezigde en uit de weg ging, dat was namelijk onderdeel van zijn strategie om niet een wereldreligie te linken aan IS en hun legitimiteit te verschaffen. Harris roept dit omdat ze wil aangeven dat ze de lijn van Obama volgt.
Radical Islamic Terrorism is een perfecte omschrijving van wat het is. Dus niet gewoon Islamitisch, maar radicaal-islamitisch.

En verder zegt ze gewoon wat ze zegt. Leuk al dat whitewashing van Kamala Harris, maar ze heeft extreem links progressieve denkbeelden.
pi_214762068
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 09:07 schreef ludovico het volgende:

[..]
Man, doe niet zo zielig joh.
Doe je dan ook niet dommer voor dan je bent. Het is helemaal niet moeilijk om onderscheid te maken tussen sociaal gedrag en ongewenste intimiteit. Dat onderscheid is alleen lastig voor degenen die zich zelf graag aan ongewenste intimiteiten schuldig maken.
  dinsdag 20 augustus 2024 @ 16:16:12 #152
13462 BansheeBoy
pi_214762078
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 16:14 schreef w00kman het volgende:

[..]
Doe je dan ook niet dommer voor dan je bent. Het is helemaal niet moeilijk om onderscheid te maken tussen sociaal gedrag en ongewenste intimiteit. Dat onderscheid is alleen lastig voor degenen die zich zelf graag aan ongewenste intimiteiten schuldig maken.
Toch is die lijn heel dun. En de ene vrouw is de andere niet.

pi_214762203
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 15:52 schreef Jippie het volgende:

[..]
Dit is hopelijk als benoeming voor vrouwen uit je omgeving bedoeld? Vind het een beetje creepy overkomen als je hier alle vrouwen mee bedoelt.
pi_214762352
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 16:08 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Radical Islamic Terrorism is een perfecte omschrijving van wat het is. Dus niet gewoon Islamitisch, maar radicaal-islamitisch.

En verder zegt ze gewoon wat ze zegt. Leuk al dat whitewashing van Kamala Harris, maar ze heeft extreem links progressieve denkbeelden.
Waar in de leer van de Islam staat dat dit terreur toegestaan is.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_214762459
quote:
15s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 16:16 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Toch is die lijn heel dun. En de ene vrouw is de andere niet.

Als jij zo iemand bent die denkt dat een vrouw "aanstoot" geeft wanneer ze een blote schouder laat zien of openhartig met je praat: ja voor types zoals jij is die lijn heel dun. Maar daar zijn therapieën voor, om de lijn te leren onderscheiden.
  dinsdag 20 augustus 2024 @ 18:58:15 #156
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_214763180
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 16:14 schreef w00kman het volgende:

[..]
Bingo.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_214763232
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 17:06 schreef Wantie het volgende:

[..]
Waar in de leer van de Islam staat dat dit terreur toegestaan is.
Geen idee waar deze vraag vandaan komt.
pi_214763984
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 19:08 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Geen idee waar deze vraag vandaan komt.
Hier:
Wantie in NWS / Engeland wil vrouwenhaat aanpakken als 'ideologisch extremisme'
  dinsdag 20 augustus 2024 @ 21:21:42 #159
330914 Sherlock_Holmes
pi_214764274
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 17:26 schreef w00kman het volgende:

[..]
Als jij zo iemand bent die denkt dat een vrouw "aanstoot" geeft wanneer ze een blote schouder laat zien of openhartig met je praat: ja voor types zoals jij is die lijn heel dun. Maar daar zijn therapieën voor, om de lijn te leren onderscheiden.
Denk dat het meer is dat ze die blote schouder niet voor hem tonen. Hij voelt zich de 'Screech' in deze situatie.
  woensdag 21 augustus 2024 @ 12:46:19 #160
Why is all the rum gone?
pi_214767474
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 15:24 schreef VEM2012 het volgende:

Ik weet prima wat ik zeg. Je gaat weer eens totaal niet in op mijn argumenten.
Omdat je argumenten alleen veel bullshit zijn die 1 ding zeggen: vrouwen moeten hun gedrag aanpassen. En als je dat zegt, ben je slechts 1 ding: een goedprater. En dat jij niet de psychologische kennis of inzichten hebt om dat te snappen, is al heel lang duidelijk.

Je bent gewoon hetzelfde als Banshee.
  woensdag 21 augustus 2024 @ 13:22:25 #161
311622 Bargehassus
Hoogst merkwaardig
pi_214767741
Huh.... is er geveegd of zo?
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.
  woensdag 21 augustus 2024 @ 13:44:16 #162
Why is all the rum gone?
pi_214767942
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 13:22 schreef Bargehassus het volgende:
Huh.... is er geveegd of zo?
Ze hebben alle diaree van BB weggehaald.
pi_214768062
quote:
Het is dus jouw hersenscheet. Ok.
pi_214768089
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 12:46 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
Omdat je argumenten alleen veel bullshit zijn die 1 ding zeggen: vrouwen moeten hun gedrag aanpassen. En als je dat zegt, ben je slechts 1 ding: een goedprater. En dat jij niet de psychologische kennis of inzichten hebt om dat te snappen, is al heel lang duidelijk.

Je bent gewoon hetzelfde als Banshee.
Ik heb helemaal niet gezegd dat vrouwen hun gedrag aan moeten passen.

En verder zou ik als ik jou was eens ophouden met steevast net te doen alsof je slimmer bent. Want zelfs al zou dat zo zijn, dan moet je dat laten blijken op basis van inhoud. Precies daar waar het bij jou ook hier weer aan schort.
  woensdag 21 augustus 2024 @ 14:07:30 #165
311622 Bargehassus
Hoogst merkwaardig
pi_214768125
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 13:44 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
Ze hebben alle diaree van BB weggehaald.
Thanks. Ik zie het nu ook ja.
  woensdag 21 augustus 2024 @ 14:28:50 #166
13462 BansheeBoy
pi_214768253
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 17:26 schreef w00kman het volgende:

[..]
Ik ben van mening dat vrouwen zelf wel weten wanneer ze het te bont maken in hun uitingen. Hoe ouder je wordt hoe meer je database vult met ervaringen. Mijn verzoek is dus dat ze, in hun eigen belang, gebruik maken van deze opgedane kennis.

Alle mannen in een Harmen Siezens-keurslijf krijgen is utopie.

pi_214768453
quote:
15s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 14:28 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Ik ben van mening dat vrouwen zelf wel weten wanneer ze het te bont maken in hun uitingen. Hoe ouder je wordt hoe meer je database vult met ervaringen. Mijn verzoek is dus dat ze, in hun eigen belang, gebruik maken van deze opgedane kennis.
Het is niet de vrouw die het ‘te bont’ maakt, het is de man die zich het recht toeëigent als een redeloze clown op vrouwelijk gedrag te reageren.
Het zijn de mannen die zich moeten leren beperken, niet de vrouwen.
De mannen zijn het probleem. Niet de vrouwen.
quote:

Eigenlijk zeg je dat veel mannen wilde dieren zijn. Wilde dieren die zich al te vrijelijk bewegen in een menselijke omgeving schieten we af.
pi_214768461
quote:

[..]

Even voor de goede orde: dat vrouwen zich maar kuis zouden moeten kleden is weer het andere uiterste. Dan ga je naar hoofddoekjes, boerka’s, enz. Want kennelijk is de enige echt veilige uitdossing een complete tent over je hoofd met gaas thv je ogen, want zelfs een paar ogen is ineens teveel.
  woensdag 21 augustus 2024 @ 15:00:39 #169
13462 BansheeBoy
pi_214768484
quote:
1s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 14:54 schreef w00kman het volgende:

[..]
Het is niet de vrouw die het ‘te bont’ maakt, het is de man die zich het recht toeëigent als een onberekenbare clown op vrouwelijk gedrag te reageren.
Het zijn de mannen die zich moeten leren beperken, niet de vrouwen.
De mannen zijn het probleem. Niet de vrouwen.
Semantiek. Woorden als probleem en schuld hoor je mij nauwelijks gebruiken. Ik wil gewoon dat ze niet worden lastig gevallen. En of je wilt of niet, je kunt het risico daarop (aanzienlijk) beperken door het gedrag van de vrouwen aan te passen. En dat doen ze gelukkig al, maar het kan soms nog wel een stapje extra.

woensdag 21 augustus 2024 @ 15:02:52 #170
13462 BansheeBoy
pi_214768495
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 14:56 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Even voor de goede orde: dat vrouwen zich maar kuis zouden moeten kleden is weer het andere uiterste. Dan ga je naar hoofddoekjes, boerka’s, enz. Want kennelijk is de enige echt veilige uitdossing een complete tent over je hoofd met gaas thv je ogen, want zelfs een paar ogen is ineens teveel.
Vals dilemma, tussen met een burka lopen of je achterwerk uitbaten in strakke doorzichtige leggings is een wereld van ruimte. En kleding is maar één aspect. Gedrag en hoe, waar en wanneer je ergens loopt zijn ook belangrijke variabelen

woensdag 21 augustus 2024 @ 15:04:21 #171
311622 Bargehassus
Hoogst merkwaardig
pi_214768505
Echt he...
pi_214768553
quote:
15s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 15:02 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Vals dilemma, tussen met een burka lopen of je achterwerk uitbaten in strakke doorzichtige leggings is een wereld van ruimte. En kleding is maar één aspect. Gedrag en hoe, waar en wanneer je ergens loopt zijn ook belangrijke variabelen

If you got it, flaunt it.

Nee, hier raak je mij wel kwijt. Voorzorgsmaatregelen zoals eerder genoemd halen/brengen van je dochter is verstandig. Maar vrouwen moeten zich niet gaan verstoppen omdat er mannen zijn die daar niet mee om kunnen gaan.

Ik bekijk het ook heel simpel vanuit de beschermingsgedachte: het is aan mannen om bescherming te bieden. Dat kan een vader zijn, maar ook dat je met het uitgaan als groep zorgt dat de meiden veilig thuis worden afgezet. Of wellicht pepperspray meegeven in de hoop dat de eikel die het gebruik daarvan over zichzelf afroept heel veel pijn leidt.

Het korte rokje argument gaat er bij mij simpelweg niet in.

Als een vrouw zelf kiest om zich anders te kleden omdat ze dan minder gezeik krijgt kan dat heel verstandig zijn. Maar dat is natuurlijk niet zoals het zou moeten.
pi_214768562
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 13:58 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Het is dus jouw hersenscheet. Ok.
Ik stel inderdaad die vraag.
Want als ik jou begrijp, dan moet het Islamic terror worden genoemd, ondanks dat Harris zegt dat omdat de terreur vooral gericht is tegen moslims, dat anders genoemd zou moeten worden.
En jouw hersens heet is dan dat het anders zielig is voor IS of iets dergelijks.
pi_214768580
quote:
1s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 15:13 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ik stel inderdaad die vraag.
Want als ik jou begrijp, dan moet het Islamic terror worden genoemd, ondanks dat Harris zegt dat omdat de terreur vooral gericht is tegen moslims, dat anders genoemd zou moeten worden.
En jouw hersens heet is dan dat het anders zielig is voor IS of iets dergelijks.
Maar wat je nu zegt klopt niet. Als we het over radicaal islamitisch terrorisme hebben, dan hebben we het over aanslagen enzo. Niet over de Taliban die vrouwen onderdrukt.
pi_214768584
quote:
15s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 15:00 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Semantiek. Woorden als probleem en schuld hoor je mij nauwelijks gebruiken. Ik wil gewoon dat ze niet worden lastig gevallen. En of je wilt of niet, je kunt het risico daarop (aanzienlijk) beperken door het gedrag van de vrouwen aan te passen. En dat doen ze gelukkig al, maar het kan soms nog wel een stapje extra.

Neen, mannen moeten zich niet als wilde apen gedragen. De meesten weten zich gelukkig in te houden, maar het kan soms nog wel een stapje extra.
  woensdag 21 augustus 2024 @ 15:17:16 #176
13462 BansheeBoy
pi_214768588
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 15:11 schreef VEM2012 het volgende:

Nee, hier raak je mij wel kwijt. Voorzorgsmaatregelen zoals eerder genoemd halen/brengen van je dochter is verstandig.

Besef je dat dat voor sommigen ook al een brug te ver is. Voor mij is het common sense.

pi_214768594
Sommige mannen kun je met een knuppel bewerken, ze leren het nooit. @BansheeBoy is er zo een.
pi_214768646
quote:
15s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 15:17 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Besef je dat dat voor sommigen ook al een brug te ver is. Voor mij is het common sense.

Dat heb ik gemerkt dat ik dan in de ogen van sommigen niet een vader ben die zijn dochters wil beschermen, maar een goedprater.

Maar dat interesseert mij niet zoveel. Ik heb mijn mening en daar moet iedereen het maar mee doen.

Net zo goed als dat ik jou vind doorslaan in dat je vindt dat vrouwen zich maar anders moeten kleden. Dan ben je het probleem aan het doorschuiven naar de slachtoffers.

Nogmaals, als vrouwen daar zelf voor kiezen vind ik dat verstandig, maar ook vind ik het echt heel slecht dat ze zich niet veilig genoeg wanen op straat.

En ik zou daar heel graag wat aan willen doen. Zoals gezegd: ik zie daar een mogelijke rol voor scholen. Omdat ik ook denk dat een groot deel van dat onveiligheidsgevoel afkomt van gastjes die onder last van hun hormonen en gebrekkige empathie dingen doen waar vrouwen zich enorm onveilig door kunnen voelen terwijl ze dat zouden laten als ze dat echt door hebben. En dan kan een open gesprek met klasgenoten echt helpen.

Denk ik dan.
pi_214768651
quote:
1s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 15:18 schreef w00kman het volgende:
Sommige mannen kun je met een knuppel bewerken, ze leren het nooit. @:Bansheeboy is er zo een.
Een knuppel is zelden een goede manier om iemand echt wat te leren.
  woensdag 21 augustus 2024 @ 15:28:23 #180
13462 BansheeBoy
pi_214768664
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 15:16 schreef w00kman het volgende:

[..]
Neen, mannen moeten zich niet als wilde apen gedragen. De meesten weten zich gelukkig in te houden, maar het kan soms nog wel een stapje extra.
Doen ze helaas toch wel. Dan moet prio zelfbescherming zijn. Je gaat met je Rolex ook niet door de Bronx lopen om 03:45.

pi_214768684
quote:
15s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 15:28 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Doen ze helaas toch wel. Dan moet prio zelfbescherming zijn. Je gaat met je Rolex ook niet door de Bronx lopen om 03:45.

Dat vind ik toch net even wat anders dan vrouwen zeggen dat ze zich moeten kleden alsof ze godverdomme in een klein huis op de prairie wonen…
  woensdag 21 augustus 2024 @ 15:33:40 #182
13462 BansheeBoy
pi_214768705
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 15:26 schreef VEM2012 het volgende:

Net zo goed als dat ik jou vind doorslaan in dat je vindt dat vrouwen zich maar anders moeten kleden. Dan ben je het probleem aan het doorschuiven naar de slachtoffers.
Je bent nu de messenger aan het shooten die niets anders doet dan zijn constateringen posten. Een vrouw is veiliger als ze met alle variabelen rekening houdt. Dat is gewoon een feit. En ik benadruk steeds dat je de oplossingen in én én moet zoeken. Mannen opvoeden/opleiden tot Harmen Siezens en vrouwen dienen aan risicobeperking te doen. Samen kom je tot de beste resultaten.

En natuurlijk moet ik met mijn Rolex kunnen lopen waar en wanneer ik wil. Ook door de Bronx om 04:32 En ze hebben maar van mijn Rolex af te blijven. Maar is het verstandig? Zal ik voor je antwoorden? Nee, het is onverstandig.

woensdag 21 augustus 2024 @ 15:34:52 #183
13462 BansheeBoy
pi_214768717
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 15:30 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Dat vind ik toch net even wat anders dan vrouwen zeggen dat ze zich moeten kleden alsof ze godverdomme in een klein huis op de prairie wonen…
Ze moeten niks. Het is wel verstandiger. Jammer? Ja. Blijkt het nodig? Helaas wel.

pi_214768897
quote:
15s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 15:34 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Ze moeten niks. Het is wel verstandiger. Jammer? Ja. Blijkt het nodig? Helaas wel.

Ik weet van meerdere vrouwen dat ze seksueel misbruikt zijn. En dat was toch echt niet omdat ze bloot over straat gingen. Dus die noodzaak betwist ik vooralsnog even.
  woensdag 21 augustus 2024 @ 16:02:34 #185
13462 BansheeBoy
pi_214768948
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 15:56 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ik weet van meerdere vrouwen dat ze seksueel misbruikt zijn. En dat was toch echt niet omdat ze bloot over straat gingen. Dus die noodzaak betwist ik vooralsnog even.
Het is ook een utopie dat je het helemaal zou kunnen uitbannen. Het is meer het beperken van de risico's. En daar kunnen vrouwen meer een rol in spelen dan ze (ons doen) denken. Let wel, dit is geen victimblaming. Want ik spreek over de stadia voor er (mogelijke) slachtoffers zijn.

pi_214768966
Misschien moeten ze gewoon nog meer moslims importeren. Dan lost het probleem zich vanzelf op. Ze behandelen gesluierde vrouwen namelijk altijd beter.
pi_214769161
quote:
15s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 16:02 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Het is ook een utopie dat je het helemaal zou kunnen uitbannen. Het is meer het beperken van de risico's. En daar kunnen vrouwen meer een rol in spelen dan ze (ons doen) denken. Let wel, dit is geen victimblaming. Want ik spreek over de stadia voor er (mogelijke) slachtoffers zijn.

Natuurlijk is dat ook victim blaming. Want zodra je tegen iemand zegt die nog niet verkracht is dat ze onverstandig is als ze in een kort rokje over straat gaat, omdat mannen zich dan niet kunnen beheersen, zeg je tevens dat degenen die wel verkracht zijn dat deels aan zichzelf te danken hebben.
pi_214769256
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 10:06 schreef Triggershott het volgende:

[..]
Je weet niet waarover je het hebt hé :')

Aston :') en dan in combinatie met incels :')

En extremistische moslims werden samen met radicaalrechts genoemd en dat zijn twee aparte onderwerpen los van vrouwenhaat.
Adrew Tate is een incelmagneet.

[ Bericht 0% gewijzigd door CarbonC op 21-08-2024 16:59:13 (foute naam) ]
pi_214769280
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 16:04 schreef matigeuser het volgende:
Misschien moeten ze gewoon nog meer moslims importeren. Dan lost het probleem zich vanzelf op. Ze behandelen gesluierde vrouwen namelijk altijd beter.
Euh…
  woensdag 21 augustus 2024 @ 16:55:06 #190
13462 BansheeBoy
pi_214769390
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 16:27 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Natuurlijk is dat ook victim blaming. Want zodra je tegen iemand zegt die nog niet verkracht is dat ze onverstandig is als ze in een kort rokje over straat gaat, omdat mannen zich dan niet kunnen beheersen, zeg je tevens dat degenen die wel verkracht zijn dat deels aan zichzelf te danken hebben.
Natuurlijk is dat ook victim blaming. Want zodra je tegen iemand zegt die nog niet beroofd is dat het onverstandig is als hij met een Rolex horloge door de Bronx loopt, omdat mensen zich dan niet kunnen beheersen, zeg je tevens dat degenen die wel beroofd zijn dat deels aan zichzelf te danken hebben.

Dit is wat je zegt.

pi_214769413
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 16:40 schreef CarbonC het volgende:

Aston Tate is een incelmagneet.
Ga je hem nu consistent foutief Aston noemen, wtf :')

En ik denk het niet. Incels zien Andrew Tate en zijn betaalde cursussen als een scam.
pi_214769432
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 16:58 schreef Triggershott het volgende:

[..]
Ga je hem nu consistent foutief Aston noemen, wtf :')

En ik denk het niet. Incels zien Andrew Tate en zijn betaalde cursussen als een scam.
Excuus. Ik ben niet zo met die opperkneus bezig.
SPOILER
pi_214769433
quote:
15s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 16:55 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Natuurlijk is dat ook victim blaming. Want zodra je tegen iemand zegt die nog niet beroofd is dat het onverstandig is als hij met een Rolex horloge door de Bronx loopt, omdat mensen zich dan niet kunnen beheersen, zeg je tevens dat degenen die wel beroofd zijn dat deels aan zichzelf te danken hebben.

Dit is wat je zegt.

Ik ben beroofd van mij Rolex. Waar? In The Bronx. O, dat is dan ook wel dom van je geweest zeg!

Geen victim blaming volgens jou?
pi_214769505
Al loopt een vrouw naakt over straat dan nog heb je niet te sissen of aan haar te zitten.
  woensdag 21 augustus 2024 @ 17:21:26 #195
13462 BansheeBoy
pi_214769604
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 17:00 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ik ben beroofd van mij Rolex. Waar? In The Bronx. O, dat is dan ook wel dom van je geweest zeg!
Dat is victimblaming. Maar iemand die nog niet beroofd is adviseren verstandig te handelen, want dat is wat ik doe, is geen victimblaming. Er is in de case waar je adviseert geen victim en je doet er alles aan om een victim te voorkomen.

[ Bericht 0% gewijzigd door BansheeBoy op 21-08-2024 17:43:44 ]
pi_214769635
Engeland heeft wel grotere problemen dunkt mij
Hallo
pi_214770006
quote:
15s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 17:21 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Dat is victimblaming. Maar iemand die nog niet beroofd is adviseren verstandig te handelen, want dat is wat ik doe, is geen victimblaming. Er is in de case waar je adviseert geen victim en je doet er alles aan om een victim te voorkomen.

Ik heb het hierboven al uitgelegd waarom het indirect wel victim blaming is in mijn ogen.
pi_214773111
quote:

[..]

Wat ik mis is dat mannen moeten leren hun driften te beheersen.
Want er gaat iets goed mis bij mannen die hun zelfbeheersing verliezen bij het zien van blote schouders.

Wat ik proef in je hele verhaal is dat mannen er niets aan kunnen doen, waardoor vrouwen zich moeten aanpassen.
pi_214773182
quote:
15s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 17:21 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Je bent van de shariapolitie?
pi_214773303
quote:
1s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 07:20 schreef Wantie het volgende:

[..]
Want er gaat iets goed mis bij mannen die hun zelfbeheersing verliezen bij het zien van blote schouders.

Wat ik proef in je hele verhaal is dat mannen er niets aan kunnen doen, waardoor vrouwen zich moeten aanpassen.
Ik lees het meer alsof hij het niet ziet gebeuren. En daar heeft hij wel een punt, want ik zie dat het probleem niet echt aangepakt wordt en daarnaast daf we groepen importeren die vrouwen niet bepaald als gelijken zien en een deel daarvan zelfs Westerse vrouwen als hoeren zien.
  donderdag 22 augustus 2024 @ 09:02:29 #201
13462 BansheeBoy
pi_214773606
quote:
1s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 07:20 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dat is wat ik bedoel met én én. Maar alleen wachten totdat alle mannen getraind en opgeleid zijn is geen waterdichte oplossing.

pi_214773790
quote:
15s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 09:02 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Dat is wat ik bedoel met én én. Maar alleen wachten totdat alle mannen getraind en opgeleid zijn is geen waterdichte oplossing.

Het verbaast mij dat er nog mannen zijn in Nederland die daar moeite mee hebben.
Waar komen die vandaan dan?
  donderdag 22 augustus 2024 @ 09:47:18 #203
13462 BansheeBoy
pi_214773854
quote:
1s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 09:39 schreef Wantie het volgende:

[..]
Het verbaast mij dat er nog mannen zijn in Nederland die daar moeite mee hebben.
Waar komen die vandaan dan?
Het is een wereldwijd fenomeen. Vrouwen worden overal lastig gevallen. Naar mate ze het erg vinden moeten ze in eigen belang wat adjustments doorvoeren.

pi_214773970
Wegkijken van het echte probleem :')

https://vm.tiktok.com/ZIJWeuUeB/

Typisch wel dat incels en rechtse mannen alle schuld krijgen. Maar diezelfde mensen halen wel blij haatvolle vrouwonvriendelijke culturen europa binnen.
  donderdag 22 augustus 2024 @ 10:46:24 #205
13462 BansheeBoy
pi_214774302
quote:
1s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 10:01 schreef NewJackSwingII het volgende:
Wegkijken van het echte probleem :')

https://vm.tiktok.com/ZIJWeuUeB/

Typisch wel dat incels en rechtse mannen alle schuld krijgen. Maar diezelfde mensen halen wel blij haatvolle vrouwonvriendelijke culturen europa binnen.
Dat veranderd niks aan de oplossingen die ik aandraag. Het is allemaal zo logisch joh.

pi_214774488
quote:
15s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 09:47 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Het is een wereldwijd fenomeen. Vrouwen worden overal lastig gevallen. Naar mate ze het erg vinden moeten ze in eigen belang wat adjustments doorvoeren.

Tja, met wat bijvoorbeeld in Jemen gebeurt heb ik in Nederland geen boodschap aan.
Hier zitten we op decennia aan vrouwen emancipatie, waarbij de generatie die niet beter wist zo'n beetje in het verpleeghuis zit. Van de rest mag je verwachten dat ze goed zijn opgevoed in de omgang met en respect naar vrouwen toe.

Als je dat nu nog steeds niet mag verwachten en vrouwen dus niet veilig over straat kunnen, dan gaat dat nooit veranderen.

Dus hoezo moeten vrouwen tot die tijd hun gedrag aanpassen, om te voorkomen dat mannen hun zelfbeheersing verliezen.

Dan gewoon zwaarder straffen naar die mannen toe.
Een tijdelijke chemische castratie bijvoorbeeld.
  donderdag 22 augustus 2024 @ 11:09:56 #207
13462 BansheeBoy
pi_214774538
quote:
1s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 11:04 schreef Wantie het volgende:
Dus hoezo moeten vrouwen tot die tijd hun gedrag aanpassen, om te voorkomen dat mannen hun zelfbeheersing verliezen.
Ze moeten niks. Meer het is beter voor ze. Stukje risicobeheersing. En nogmaals, alleen als ze het echt erg vinden. Als ze er mee kunnen leven hoeven ze niks te doen. Maar alleen wachten op dat alle mannen normaal gaan doen is geen waterdichte solutie. Duurzamer is op 2 paarden wedden.

Vrouwen lastig vallen is van alle tijden en culturen. We moeten er helaas mee dealen.

pi_214774576
Het maakt niet uit hoe ze zich kleedt. In sommige culturen is het feit dat je vrouw bent al genoeg.
Hier een voorbeeld uit Pakistan. En Engeland heeft best wel veel Paki's.

twitter
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  donderdag 22 augustus 2024 @ 11:22:52 #209
13462 BansheeBoy
pi_214774639
quote:
86s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 11:13 schreef capricia het volgende:
Het maakt niet uit hoe ze zich kleedt. In sommige culturen is het feit dat je vrouw bent al genoeg.
Hier een voorbeeld uit Pakistan. En Engeland heeft best wel veel Paki's.

[ x ]
Er zijn veel meer variabelen dan alleen kleding.

Overigens zie ik op het filmpje niet bijster veel.

pi_214774822
quote:
15s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 11:22 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Er zijn veel meer variabelen dan alleen kleding.

Overigens zie ik op het filmpje niet bijster veel.

Jij ziet niet wat er met de mevrouw met de hoofddoek vanaf 20 seconden gebeurt? En met andere vrouwen op dit filmpje?
Okay dan.
There is a name for it:
We call them Poor"
  donderdag 22 augustus 2024 @ 11:46:32 #211
13462 BansheeBoy
pi_214774841
quote:
1s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 11:44 schreef capricia het volgende:

[..]
Jij ziet niet wat er met de mevrouw met de hoofddoek vanaf 20 seconden gebeurt? En met andere vrouwen op dit filmpje?
Okay dan.
Ik zie ze een soort beschermingscirkel maken.

pi_214774884
quote:
15s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 11:46 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Ik zie ze een soort beschermingscirkel maken.

Waarom is dat nodig?
There is a name for it:
We call them Poor"
  donderdag 22 augustus 2024 @ 11:51:47 #213
13462 BansheeBoy
pi_214774895
quote:
1s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 11:50 schreef capricia het volgende:

[..]
Waarom is dat nodig?
Het is een drukke mensenmassa. Zodat ze niet platgedrukt wordt wellicht? Eigenlijk heel nobel.

Maar het kan ook zijn tegen aanranding. Maar dat is slechts een flinterdunne aanname. Daar zijn meer feiten voor nodig.

pi_214774915
quote:
15s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 11:51 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Het is een drukke mensenmassa. Zodat ze niet platgedrukt wordt wellicht? Eigenlijk heel nobel.

Maar het kan ook zijn tegen aanranding. Maar dat is slechts een flinterdunne aanname. Daar zijn meer feiten voor nodig.

Er is zelfs een Arabisch woord voor:
Taharrush Gamea

quote:
The attacks in Egypt, and the term taharrush ("harassment" in Arabic), came to wider attention in 2016 when women in Europe reported having been sexually assaulted by groups of North African men during New Year's Eve celebrations. German police compared the attacks to the mass sexual assaults in Egypt.[50]

Most of the attacks took place in Cologne, Germany, where 359 women filed sexual-assault complaints[51] but women also filed complaints in Berlin, Düsseldorf, Frankfurt, Hamburg and Stuttgart; Salzburg, Austria; Helsinki, Finland; Kalmar and Malmö, Sweden; and Zurich, Switzerland.[52] The news coverage prompted allegations that similar attacks had taken place in Stockholm in 2014 and 2015 during We Are Sthlm, a music festival for teenagers, but were covered up.[53]

According to a German local government report, the German federal police compared the attacks to "taharrush gamea (collective sexual harassment in crowds)," a practice they said existed in Arab countries, as reported by the media during the Egyptian revolution.
There is a name for it:
We call them Poor"
  donderdag 22 augustus 2024 @ 12:04:29 #215
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_214774984
quote:
1s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 11:44 schreef capricia het volgende:

[..]
Okay dan.
Een discussie met een arabier als BansheeBoy is zinloos
pi_214775075
quote:
15s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 11:09 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Ze moeten niks. Meer het is beter voor ze. Stukje risicobeheersing. En nogmaals, alleen als ze het echt erg vinden. Als ze er mee kunnen leven hoeven ze niks te doen. Maar alleen wachten op dat alle mannen normaal gaan doen is geen waterdichte solutie. Duurzamer is op 2 paarden wedden.

Vrouwen lastig vallen is van alle tijden en culturen. We moeten er helaas mee dealen.

Ik vind het een heel zwak antwoord.

Gewoon hard op handhaven.

We hanteren hier in de organisatie een zero tolerance beleid.
Je vliegt er meteen horizontaal uit als je je misdraagt.
pi_214775367
quote:
1s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 11:54 schreef capricia het volgende:

[..]
Er is zelfs een Arabisch woord voor:
Taharrush Gamea
[..]

Propaganda.

We need to take sexual violence of all forms seriously, and not just when the attackers are of foreign background. Adopting foreign terms like "taharrush gamea" won't erase the reality of how endemic sexual violence is to our own culture as well. No amount of xenophobia or Islamophobia will erase that fact.

To those who have followed the issue of sexual harassment in the Arab world, the sudden appearance of "taharrush gamea" in German or English is bizarre. As I mentioned above, the term has perfectly suitable equivalents in other languages, to describe an issue that unfortunately occurs all over the world: sexual harassment. Germans have only to look at Oktoberfest (where the sexual violence is so bad they've had to set up "sanctuaries" for women) or other mass drunken gatherings to remember that, unfortunately, misogynistic men from many different cultural backgrounds engage in sexual harassment.
https://www.huffpost.com/(...)l-practice_b_9022056
pi_214775398
Als ik dit allemaal zo lees, denk ik niet dat de oplossing ligt bij vrouwen die zich maar moeten gaan aanpassen.
Het is een geïmporteerd probleem.

quote:
The Arabic gang-rape 'Taharrush' phenomenon which sees women surrounded by groups of men in crowds and sexually assaulted... and has now spread to Europe

- The Arabic term 'taharrush' roughly translates to 'collective harassment'
- It refers to sexual assaults carried out by groups of men in public places
- Surrounded by dozens of attackers, lone women are groped or raped
- The phenomenon was first seen in 2011 when a reporter was attacked
- Lara Logan endured an assault while reporting on the protests in Egypt
- Police say attacks in Cologne marked Europe's first instance of taharrush

There remains debate about what defines 'taharrush' - some still insist it is a reference to flirting - though scholars argue its definition changed after the attacks seen in Egypt from 2011 onwards.

German authorities have stated this was the phenomenon seen in Cologne city centre on New Year, when hundreds of women reported they were sexually assaulted.

The practice is only carried out in public and almost always at demonstrations or large public gatherings where the attackers find safety in numbers and disorder.
[..]
The Arab phenomenon first came to the attention of the Western world when South African reporter Lara Logan, working for CBS, was set upon by a large group of men while reporting on celebrations in Tahrir Square, Egypt, in 2011.

Logan recounted her ordeal in Egypt several months later on a 60 Minutes broadcast, describing how the baying crowd 'raped me with their hands'.

The 44-year-old revealed terrifying details of the 40 minute-long February attack in Cairo's Tahrir Square, including how she became separated from members of her crew after someone in the frenzied 200-strong crowd shouted 'Let's take her pants off.'

She said: 'Suddenly, before I even know what's happening, I feel hands grabbing my breasts, grabbing my crotch, grabbing me from behind. I mean, and it’s not one person and then it stops, it's like one person and another person and another person.

'And I know Ray is right there, and he's grabbing at me and screaming, "Lara hold onto me, hold onto me".'
It was revealed that as she was pulled into the frenzy the camera recorded her shouting 'Stop.' It was revealed that someone in the crowd falsely shouted out that she was an Israeli Jew.
[..]

'Between 2011 and 2013, sexual harassment became common at protests in Tahrir Square, exemplified by a number of highly publicized violent attacks that demonstrate how women’s bodies became objectified and dehumanized during the uprising.'

She goes on to conclude the lack of 'conceptual boundaries' of the term further blurred the lines of when acceptable flirtation became harassment.

German police believe it was 'taharrush' committed in Cologne and other cities at New Year by Arab and North African men that led to hundreds of police complaints in the following weeks.

German federal police told Die Welt that crimes are committed by groups of young men during large gatherings of people, such as demonstrations, and range from sexual harassment to rape.

It was the first instance of the phenomenon having reached Europe, and as the scale of the attacks in the city slowly emerged, other centres, such as Zurich and Salzburg, reported similar crimes.

A report from the Interior Ministry in North Rhine-Wesphalia (NRW) state, where Cologne lies, said 516 criminal complaints had been registered, 237 of which were of a sexual nature.

A separate report from the Cologne police gave graphic descriptions of the crimes, listing case after case of women surrounded by gangs of men who put their hands in the victims' pants and skirts, grabbed them between the legs, on the buttocks and the breasts, often while stealing their wallets and cell phones.

A total of 19 suspects have been identified, all foreigners.

https://www.dailymail.co.(...)d-spread-Europe.html
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_214805851
quote:

[..]

Met import van culturen uit Afrika en het midden oosten is de onveiligheid voor de vrouwen wel exponentieel gestegen. Blanke Europeanen doen dat soort dingen gewoon niet zo snel. Althans vele malen minder. Ik geef toch de schuld aan het opengrenzen beleid en de hand houdende boven specifieke groepen van bepaalde komaf. Met argumenten als, maar dat is discriminatie en zij zijn zo achtergesteld, dus we moeten ze maar milder straffen. Dat heeft dus keihard gefaald.

quote:
1s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 12:17 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ik vind het een heel zwak antwoord.

Gewoon hard op handhaven.

We hanteren hier in de organisatie een zero tolerance beleid.
Je vliegt er meteen horizontaal uit als je je misdraagt.
Fatsoen daar moet als gebiedende wijs de ontvanger wel gevoelig voor zijn. En dat zijn bepaalde groepen dus veelal niet.
  maandag 26 augustus 2024 @ 00:17:30 #220
Why is all the rum gone?
pi_214807699
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 12:55 schreef Triggershott het volgende:

Propaganda.
De waarheid die jij niet wil zien. Hoe zou dat nou komen? }:|
  maandag 26 augustus 2024 @ 00:19:32 #221
Why is all the rum gone?
pi_214807709
quote:

Oh, really? Waar moet jij precies mee dealen, dan? Door jouw houding ben je gewoon onderdeel van het probleem. Het woord 'stront' onder jouw nick is derhalve bijzonder toepasselijk.
  maandag 26 augustus 2024 @ 00:30:38 #222
13462 BansheeBoy
pi_214807749
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 00:19 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
Oh, really? Waar moet jij precies mee dealen, dan? Door jouw houding ben je gewoon onderdeel van het probleem.
Ik val vrouwen niet lastig. Heb dit nooit gedaan. Dus onderdeel van het probleem is teveel eer.

Ik kan me voorstellen dat de drachtige jonge testosteronbom aangetrokken is tot al dat (extreem) zichtbare "lekkers". Het is niet zo dat ze de borstpartijen en dijwerken achter slot en grendel zetten. Nee, het bounced pontificaal langs je gezicht(sveld).

Derhalve blijf ik dus bij én én. Daar heb je netto het meeste effect mee. Er zit een goede kop op.

maandag 26 augustus 2024 @ 00:42:36 #223
Why is all the rum gone?
pi_214807783
quote:
15s.gif Op maandag 26 augustus 2024 00:30 schreef BansheeBoy het volgende:

Het is niet zo dat ze de borstpartijen en dijwerken achter slot en grendel zetten. Nee, het bounced pontificaal langs je gezicht(sveld).

Als je daar niet tegenkan, moet je lekker op je zolderkamer blijven. Zeggen dat vrouwen hun gedrag moeten aanpassen is de aanranders verdedigen. En dan ben je gewoon onderdeel van het probleem.
  maandag 26 augustus 2024 @ 00:44:55 #224
13462 BansheeBoy
pi_214807792
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 00:42 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
Als je daar niet tegenkan, moet je lekker op je zolderkamer blijven. Zeggen dat vrouwen hun gedrag moeten aanpassen is de aanranders verdedigen. En dan ben je gewoon onderdeel van het probleem.
Bansheeboy: "Doe het geld in de kluis."
Captain_Jakkie: "Je verdedigt de dief."

Matig. Ontzettend matig man.

Matig.

:"{²
  maandag 26 augustus 2024 @ 01:08:02 #225
Why is all the rum gone?
pi_214807842
quote:
15s.gif Op maandag 26 augustus 2024 00:44 schreef BansheeBoy het volgende:

Bansheeboy: "Als je het geld niet in de kluis legt, is het niet de schuld van de inbreker."
Captain_Jack_Sparrow: "You're a fucking idiot."

Fixed.

IQ < 70

[ Bericht 4% gewijzigd door Captain_Jack_Sparrow op 26-08-2024 01:13:58 ]
  maandag 26 augustus 2024 @ 01:27:50 #226
330914 Sherlock_Holmes
pi_214807873
Een kluis als topje is ook wel een leuk mode idee _O-
pi_215240966

Bron: WHO. https://www.who.int/news-(...)olence-against-women

Hm 't is wel erg typisch dat incels weer de schuld krijgen. Je bent namelijk per definitie geen incel als je wel een relatie hebt en seks hebt. De mannen uit deze categorie zijn dus voornamelijk de oorzaak voor de hoge statistieken voor vrouwenmishandeling. En niet de incels.

Heeft iemand hier een verklaring voor. Loners en mannen die met de ugly stick zijn geslagen in dit leven. Worden op deze manier onterecht gedemoniseerd. Maar je zou volgens de WHO meer verdacht moeten kijken naar iedere normale man om je heen die wel een intieme relatie heeft met een vrouw. Die zorgen namelijk voor de hoge cijfer voor aanrandingen.

[ Bericht 20% gewijzigd door WheatWaffles op 11-10-2024 23:11:55 ]
  vrijdag 11 oktober 2024 @ 22:32:02 #228
504728 Nyamuk
Sambal bij
pi_215241089
quote:

SPOILER
Het mooie is dat de progressievelingen de grootste incels zijn aan de geboortecijfers te zien. Mikey komt niet bepaald iemand over wat zich voortplant. Datzelfde gevoel heb ik bij Starshopper of hoe die user ook heet.

Ook zo'n lambal :X
Heel veel sambal
  vrijdag 11 oktober 2024 @ 22:46:11 #229
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_215241356
quote:
17s.gif Op maandag 19 augustus 2024 17:17 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Als je Andrew Tate als held ziet, dan kun je jezelf in deze verhouding wel vinden.
Andrew Tate is zeker geen held. Helaas ging Baudet hier de fout in door hem op te hemelen. Gideon ging hier gelukkig niet in mee.
Dat is feminisme een beetje doorgedraaid is in Nederland en in het VK helemaal is mijn inziens wel zo. Uiteindelijk is het feminisme zo sterk dat vrouwen alleen eindigen als zogenaamde 'kattenvrouwtjes' en mannen ook alleen eindigen (meestal kunnen mannen er beter tegen, maar het blijft wel klote). Dus iedereen verliest nu gewone relaties tussen een man en een vrouw onmogelijk zijn gemaakt door extreem woke en extreem feminisme.

Vrouwen hebben een arrogante houding met dat Amerikaanse 'talk to the hand please' hetgeen enorm kwetsend is en gewoon brutaal en onbeschoft, ongemanierd. Mannen denken vaak ' laat dan maar zitten'.

Met de nieuwe zedenwet in Nederland is zo'n beetje elke toenadering tussen de verschillende seksen onmogelijk geworden en zelfs potentieel strafbaar.

Natuurlijk moeten vrouwen stemrecht hebben. Aletta Jacobs was een heldin. Maar nu is het echt volledig doorgedraaid.

De eerste trouwens die ik tegenkwam lang geleden die me vertelde dat feminisme niet goed is en enkel verliezers kent, was een vrouw nota bene.
Wat hebben vrouwen eraan als ze alleen zonder man, zonder echtgenoot eindigen met 27 katten? Leuk natuurlijk poezen, maar echt een vervanging van een gezin is het niet.
  vrijdag 11 oktober 2024 @ 22:55:52 #230
pi_215241463
Man en vrouw zijn gelijkwaardig, maar niet gelijk.

Gelijke rechten tussen mannen en vrouwen, zeer zeker. Maar het lijkt nu door te slaan dat vrouwen meer rechten hebben dan mannen.

Raar overigens dat 'woke' met geen woord rept over de olifant in de kamer betreffende vrouwenrechten bij moslims. Zeker in Engeland mag niet over deze olifant gesproken worden, daar staat zelfs celstraf op en er zijn mensen afgevoerd die het over deze 'olifant' hadden.

Persoonlijk boeit het me niet, ik vind moslims in de regel tof. Maar het blijft een schizofreen iets. Zelfs de ultra-linkse-woke-havermelk-goeroe Lubach rept hier met een liedje over
(Veel woker dan Lubach krijg je ze niet trouwens).

En ja ik kijk Lubach. Want meestal is hij gewoon grappig.
  vrijdag 11 oktober 2024 @ 23:00:31 #231
pi_215241522
quote:
Inderdaad.
Engeland is trouwens al heel lang naar de klote. ;(
De naam zegt het al: eng land.
  vrijdag 11 oktober 2024 @ 23:02:39 #232
pi_215241555
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 17:29 schreef VEM2012 het volgende:
Ik kan mij best voorstellen dat vrouwenhaat op sommige momenten zich zodanig uit dat het strafrecht op zijn plaats is, maar waarom zou dit dan niet gelden voor mannenhaat? Of eender andere vorm van haat?

Het is namelijk wel raar als je sommige groepen wel en sommige groepen niet mag haten. Een beetje als dat een overheid zo zeggen dat haat jegens de islam bestreden moet worden en vervolgens dat bij de andere religies niet als zodanig wordt benoemd (zoals de VN kennelijk doet).
Dit inderdaad.
  vrijdag 11 oktober 2024 @ 23:03:33 #233
pi_215241563
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 17:30 schreef inslagenreuring het volgende:
Goddamn, het UK heeft de prioriteiten wel goed liggen zeg.

Stropende machetemoslims mogen door de straten lopen, verkrachten en geweld gebruiken.

Ondertussen worden ontevreden boomers opgepakt voor berichten op social media, en worden kneuzige nekbaarden gedemoniseerd :')
En dit inderdaad.
Olifant
Kamer
en verder ... _O_
  vrijdag 11 oktober 2024 @ 23:06:13 #234
pi_215241589
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2024 17:37 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Daarom is Tate ook een sukkel die niet spoort en helemaal geen voorbeeld en heeft Thierry echt een blunder begaan door Tate naar voren te schuiven als tegenwicht tegen het doorgeslagen feminisme en woke.

Feminisme is in het westen volslagen doorgeslagen en ongelooflijk hypocriet ook en woke net zo goed, alleen Tate is gewoon een vrouwonvriendelijke macho-sukkel en niet het juiste voorbeeld om te dienen als tegenwicht.

Vrouwen behandel je met respect.
  vrijdag 11 oktober 2024 @ 23:14:49 #235
pi_215241659
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 19:18 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Ik moest lachen, daar ging mijn havermelk rechtsdraaiende biologische eikeltjeskoffie van de Ekoplaza. _O-
pi_215241667
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 oktober 2024 22:46 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]
Andrew Tate is zeker geen held.
Voor alle moslims is de moordende pedofiel Mohammed -aan wie Tate nu een voorbeeld aan neemt- geen held, maar zelfs een heilig rolmodel.

Maar dan toch;
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 oktober 2024 22:55 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
ik vind moslims in de regel tof.
8)7
  vrijdag 11 oktober 2024 @ 23:17:01 #237
pi_215241685
quote:
4s.gif Op vrijdag 11 oktober 2024 23:15 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]
Voor alle moslims is de moordende pedofiel Mohammed -aan wie Tate nu een voorbeeld aan neemt- geen held, maar zelfs een heilig rolmodel.

Maar dan toch;
[..]
8)7
Gewoon persoonlijke ervaringen met moslims, kan toch.
Ik ken veel moslims en zijn gewoon toffe gasten/dames.
  vrijdag 11 oktober 2024 @ 23:17:21 #238
pi_215241687
Tate is geloof ik weer christen nu
pi_215241696
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 oktober 2024 23:06 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]
Daarom is Tate ook een sukkel die niet spoort en helemaal geen voorbeeld en heeft Thierry echt een blunder begaan door Tate naar voren te schuiven als tegenwicht tegen het doorgeslagen feminisme en woke.

Feminisme is in het westen volslagen doorgeslagen en ongelooflijk hypocriet ook en woke net zo goed, alleen Tate is gewoon een vrouwonvriendelijke macho-sukkel en niet het juiste voorbeeld om te dienen als tegenwicht.

Vrouwen behandel je met respect.
Op het politieke linkse speelveld heb je ook massas gehypnotiseerde lstemmers die bill en hillary clinton en de Biden familie op handen en voeten dragen ongeacht hun wangedrag jegens vrouwen. Hillary heeft de slachtoffers van haar man bijv heel smerig afgeserveerd. Dat is dan politiek links die zogenaamd erg begaan is met vrouwenrechten. Of eigenlijk niet. Want je hoort ze er nooit over als dit gebeurt binnen hun eigen linkse bubbel.
  vrijdag 11 oktober 2024 @ 23:38:08 #240
pi_215241813
quote:

[..]
Tate is gewoon een l*l.
Die moet je niet ophemelen.
  Moderator vrijdag 11 oktober 2024 @ 23:39:56 #241
236264 crew  capricia
pi_215241824
Ik wens Tate hetzelfde toe als wat hij zijn slachtoffers aangedaan heeft.
There is a name for it:
We call them Poor"
  vrijdag 11 oktober 2024 @ 23:51:46 #242
pi_215241895
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 19:48 schreef Oud_student het volgende:
Merkwaardig ze willen de vrouwenhaat aanpakken, ik lees niets over vrouwenhandel of vrouwen mishandeling of vrouwen onderdukking of vrouwenrechten of zelfs femicide.

Het is gewoon weer een voorwendsel om nog meer mensen met een mening op de social media te kunnen oppakken.
Cynisch, maar echte problemen aangaande zaken als femicide, vrouwenhandel en daadwerkelijke mishandeling van vrouwen boeit nagenoeg niemand in de politiek. Niet ter linker zijde, niet ter rechter zijde van het politieke spectrum.

Wat 'incel' post op het internet aanpakken. De makkelijke weg.
pi_215241913
Blijft grappig dat men, troll posts van 15-20 jaar geleden van 4chan zo serieus neemt. Ik had nooit gedacht dat het doelbewust verspreiden van troll posts als iets serieus ooit daadwerkelijk consequenties zou hebben.
  vrijdag 11 oktober 2024 @ 23:57:01 #244
168739 Red_85
'echt wel'
pi_215241921
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2024 22:32 schreef Nyamuk het volgende:

[..]
Het mooie is dat de progressievelingen de grootste incels zijn aan de geboortecijfers te zien. Mikey komt niet bepaald iemand over wat zich voortplant. Datzelfde gevoel heb ik bij Starshopper of hoe die user ook heet.

Ook zo'n lambal :X
Act en kloontje.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zaterdag 12 oktober 2024 @ 00:06:51 #245
pi_215241966
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 05:04 schreef Watnleven het volgende:

[..]
Oke dat is wel weer naar dan.

Ik vind alleen dat soms dat Amerikaanse agressieve 'talk to the hand please' erg irritant. En het feit dat vrijwel niemand meer een normale relatie aan knoopt is ook veelzeggend dat er ergens iets bijzonder mis gaat in de samenleving.
Vrouwen eindigen net zo goed alleen als mannen.

Maar je moet niet vrouwen lastig gaan vallen op straat, dat is het andere uiterste. En Tate vind ik gewoon een enge patser. Heb ik nooit iets mee gehad met patsers.

Ik ben alleen bang dat kritiek op het duidelijk doorgeslagen feminisme waar iedereen dus blijkbaar slachtoffer van is, straks strafbaar is onder de Orwelliaanse term van bescherming van vrouwen. Ik vertrouw die hele Britse regering ook niet, temeer daar men weigert op te treden tegen daadwerkelijke problematiek als femicide en vrouwenhandel en zeker de olifant in de kamer nooit gaat benoemen (sterker nog, diegene die dit wel benoemd hebben zitten nu vast weg te rotten in een Britse cel).

Dus als je geweld vanuit sommige moslims jegens vrouwen faciliteert en vervolgens vervolgens tekeer gaat tegen zielige oude witte incel mannen die hier en daar overheidskritiek hebben op het virtuele web, dan klopt er iets niet, of je hebt je prioriteiten duidelijk niet op orde.

Ik ben nogmaals zeer zeker voor gelijke rechten voor man en vrouw.
  zaterdag 12 oktober 2024 @ 00:11:49 #246
pi_215241984
quote:
15s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 06:11 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Wie heeft het over schuld? :? Het is gewoon een gegeven dat een vrouw er zeker wat aan kan doen om de mate waarin ze wordt lastig gevallen te beperken.

Als de vrouw in kwestie wat minder uitbundig haar goods zou uitbaten garandeer ik je dat je een heel ander filmpje krijgt. Maar ze deed het erom, daarom kleedde ze zich zo. Dit was het beeld wat ze wilde creëren en ze heeft het een (behoorlijk) handje geholpen. Ik sluit zelfs niet uit dat ze buiten het zicht van de camera knipogend en giechelend rondliep.

Als ik bij de keurslager een kg gehakt vraag moet ik niet achteraf janken dat ik geen mooi stuk tenderloin heb gekregen. Het is all about the communication. Signalen vallen daar ook onder.

Resumerend:
• Vrouwen worden inderdaad lastig gevallen (altijd al zo geweest, zelfs in het dierenrijk)
• Vrouwen hebben meer invloed om het aantrekken van ongewenst gedrag te beperken dan ze (doen) denken

Eh nee ...

Al gaat een vrouw bloot over straat, daadwerkelijk vrouwen of wie dan ook (mannen net zo goed niet), lastig vallen is gewoon niet goed te praat.
Doorgeslagen feminisme ook niet, maar mensen lastig vallen is gewoon niet tof. Ook niet stoer.

Vrouwen zouden gewoon veilig over straat moeten kunnen. Overal, altijd en hoe schaars gekleed ook.
pi_215241986
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 00:06 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Volgens de islam zijn er géén gelijke rechten betreffende man/vrouw.
pi_215241993
quote:
15s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 06:11 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Resumerend:

Het is gewoon uitlokking. Wat die vrouwen doen. :{
  zaterdag 12 oktober 2024 @ 00:18:31 #249
pi_215242002
quote:
4s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 00:12 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]
Volgens de islam zijn er géén gelijke rechten betreffende man/vrouw.
Volgens de Bijbel ook niet, volgens de Baghavad Gita ook niet.
Niet alle moslims gaan er op dezelfde wijze mee om. Er zijn ook fanatieke christenen.

De moslims die ik persoonlijk ken, zijn echt heel toffe mensen. En ik zie daar geen vrouwenonderdrukking. Er zijn zoveel soorten moslims.
Albanie is islamtisch
Bosnie-Herzogovina is islamitisch (althans de federatie)
Afghanistan is islamitsch
Senegal is islamitisch
Tadjikistan is islamitisch
Kazakhstan is islamitisch

In sommige van deze moslim landen is men heel vrij en anderen weer helemaal niet. Je kunt niet alle moslims over een kam scheren.

Als je persoonlijk moslims zou kennen zou je heel anders, waarschijnlijk veel genuanceerder en positiever over hen denken.

Vrouwenmishandeling komt overal voor. Bij christenen, bij atheisten, bij humanisten, bij moslims, bij hindoes overal.
pi_215242013
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 oktober 2024 23:17 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]
Gewoon persoonlijke ervaringen met moslims, kan toch.
Ik ken veel moslims en zijn gewoon toffe gasten/dames.
Ja hoor, daar is er weer een die veel moslims kent. _O-

Hoe goed ken je ze precies? Hoe vaak kom je er over de vloer, en hoe bekend ben je met hun denkwijzen?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_215242080
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 00:06 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]
Oke dat is wel weer naar dan.

Ik vind alleen dat soms dat Amerikaanse agressieve 'talk to the hand please' erg irritant. En het feit dat vrijwel niemand meer een normale relatie aan knoopt is ook veelzeggend dat er ergens iets bijzonder mis gaat in de samenleving.

Maar je moet niet vrouwen lastig gaan vallen op straat, dat is het andere uiterste. En Tate vind ik gewoon een enge patser. Heb ik nooit iets mee gehad met patsers.

Ik ben alleen bang dat kritiek op het duidelijk doorgeslagen feminisme waar iedereen dus blijkbaar slachtoffer van is, straks strafbaar is onder de Orwelliaanse term van bescherming van vrouwen. Ik vertrouw die hele Britse regering ook niet, temeer daar men weigert op te treden tegen daadwerkelijke problematiek als femicide en vrouwenhandel en zeker de olifant in de kamer nooit gaat benoemen (sterker nog, diegene die dit wel benoemd hebben zitten nu vast weg te rotten in een Britse cel).

Dus als je geweld vanuit sommige moslims jegens vrouwen faciliteert en vervolgens vervolgens tekeer gaat tegen zielige oude witte incel mannen die hier en daar overheidskritiek hebben op het virtuele web, dan klopt er iets niet, of je hebt je prioriteiten duidelijk niet op orde.

Dit verschilt waarschijnlijk per omgeving ofzo, want ik herken dit totaal niet. Praktisch iedereen die ik ken heeft gewoon een liefdevolle relatie, is leuk aan het daten of heeft een lekker single leventje. Ik hoor nooit verhalen van mannen dat ze last hebben van doorgeschoten feminisme. Dat de vrouwen die ze daten zo arrogant zijn, of dat ze een vrouw niet meer durven aanspreken ofzo. Geen idee waar al die feminazis en boze incels zijn, maar niet hier in ieder geval. Op het internet lees ik inderdaad veel gejammer over mannen vs vrouwen maar in real life krijg ik er letterlijk niks van mee.

*Edit:
Ik durf inderdaad wel eerlijk toe te geven dat als ik lastig word gevallen dat dat 9 van de 10 keer door iemand met een migratie achtergrond is. En dat is erger geworden sinds er een noodopvang een paar straten verderop zit. En dat hoor ik van bijna alle vrouwen om mij heen. Die olifant is zo gigantisch daar kun je letterlijk niet meer om heen.

[ Bericht 7% gewijzigd door Watnleven op 12-10-2024 00:53:29 ]
pi_215242089
Dubbel
pi_215242091
In al die decennia nog nooit iemand ontmoet die een hekel heeft aan vrouwen. Rare niche.
-nee-
  zaterdag 12 oktober 2024 @ 01:39:26 #254
pi_215242200
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2024 20:23 schreef NewJackSwingII het volgende:

[..]
Met import van culturen uit Afrika en het midden oosten is de onveiligheid voor de vrouwen wel exponentieel gestegen. Blanke Europeanen doen dat soort dingen gewoon niet zo snel. Althans vele malen minder. Ik geef toch de schuld aan het opengrenzen beleid en de hand houdende boven specifieke groepen van bepaalde komaf. Met argumenten als, maar dat is discriminatie en zij zijn zo achtergesteld, dus we moeten ze maar milder straffen. Dat heeft dus keihard gefaald.
[..]
Fatsoen daar moet als gebiedende wijs de ontvanger wel gevoelig voor zijn. En dat zijn bepaalde groepen dus veelal niet.
De klassieke spagaat van woke-links.

In het VK is kritiek op radicale islam strafbaar en tezelfdertijd probeert men een radicaal feministische agenda met lgbti door te voeren. Dat dit volledig haaks op elkaar staat, snapt blijkbaar niemand daar en diegenen die het wel snappen zit nu onder erbarmelijke omstandigheden weg te rotten in een Britse cel.

Natuurlijk zijn er echt heel veel leuke, lieve, warme, zachtaardige, vrijgevige, gastvrije moslims. Maar de radicale tak van de islam kan best problematisch zijn en ongelimiteerd mensen van heinde en verre binnenhalen is misschien niet de beste wijze om je lgbti-agenda en feministische agenda doorgevoerd te krijgen.

Je zou bijna denken dat men stiekem die agenda's ook helemaal niet wenst te realiseren, maar iets heel anders ... want pure suffigheid kan het toch ook niet zijn neem ik aan ...
pi_215242902
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 00:18 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Als je persoonlijk moslims zou kennen zou je heel anders, waarschijnlijk veel genuanceerder en positiever over hen denken.
Mijn familie is deels islamitisch.

Voor bijna 25 jaar zag ik mijn zwager met islamitische roots als een held.
Tot dat de islamitische aap met geweld uit de mouw kwam.
pi_215242910
Kun je beter Gargamel zijn, die haat alleen maar smurfen :(
"You can call me Susan if it makes you happy"
  zaterdag 12 oktober 2024 @ 08:43:46 #257
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_215242939
quote:
...

...
Don't threaten me with a good time
  zaterdag 12 oktober 2024 @ 08:50:55 #258
pi_215242990
quote:
4s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 08:36 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Oh, dat is echt klote.
Sorry, dat wist ik niet. Echt naar.
Ik heb in mijn familie geen moslims, wel moslim vrienden en vriendinnen. Die zijn allemaal echt tof.

Maar wat je nu beschrijft is echt heel erg klote.

Overigens kunnen witte Nederlanders ook vrouwen flink mishandelen. Ik ken iemand, witter dan wit en Hollandser dan Hollands, spruitjes, aardappelen, gierig, achterbaks, de hele cliche zeg maar, die niet alleen alles jat dat los en vast zit, maar ook regelmatig vrouwen flink afranselt. Politie doet helaas niets tegen deze mafkees. Geen idee waarom niet eigenlijk.

Hoe dan ook, komt overal voor, maar als het gebeurt is het echt naar. Bij mij zit deze mafkees gelukkig niet in de familie.

Sterkte met de situatie.
Politie doet in de regel niets aan geweld, dus ik heb verder ook geen oplossingen, vrees ik.
  zaterdag 12 oktober 2024 @ 10:01:08 #259
13462 BansheeBoy
pi_215243503
quote:
4s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 08:36 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Leg uit.

pi_215243560
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 01:39 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

In het VK is kritiek op radicale islam strafbaar en tezelfdertijd probeert men een radicaal feministische agenda met lgbti door te voeren. Dat dit volledig haaks op elkaar staat, snapt blijkbaar niemand daar en diegenen die het wel snappen zit nu onder erbarmelijke omstandigheden weg te rotten in een Britse cel.

Natuurlijk zijn er echt heel veel leuke, lieve, warme, zachtaardige, vrijgevige, gastvrije moslims. Maar de radicale tak van de islam kan best problematisch zijn en ongelimiteerd mensen van heinde en verre binnenhalen is misschien niet de beste wijze om je lgbti-agenda en feministische agenda doorgevoerd te krijgen.

Je zou bijna denken dat men stiekem die agenda's ook helemaal niet wenst te realiseren, maar iets heel anders ... want pure suffigheid kan het toch ook niet zijn neem ik aan ...
Noem eens voorbeelden.
  zaterdag 12 oktober 2024 @ 10:11:20 #261
pi_215243578
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 10:09 schreef Wantie het volgende:

[..]
Noem eens voorbeelden.
Er staan talloze voorbeelden op X. Was tijdens de rellen in het VK, ik heb het niet helemaal goed kunnen volgen, maar veel over gelezen.
We hebben geen tv toestel hier thuis, dus ik moet het met X doen, de Andere Krant en zo, blckbx.

Ik heb geen directe url's paraat nu sorry.
pi_215243632
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 10:11 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]
Er staan talloze voorbeelden op X. Was tijdens de rellen in het VK, ik heb het niet helemaal goed kunnen volgen, maar veel over gelezen.
We hebben geen tv toestel hier thuis, dus ik moet het met X doen, de Andere Krant en zo, blckbx.

Nu heb je het over rellen.
Dat lijkt mij inderdaad verboden.
  zaterdag 12 oktober 2024 @ 10:20:29 #263
pi_215243690
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 10:15 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nu heb je het over rellen.
Dat lijkt mij inderdaad verboden.
Ik zou e.e.a. moeten opzoeken, er komt zoveel voorbij en X is een beetje een chaotisch platform waar ik geen soep van kan koken eigenlijk.

Als ik weer iets tegen kom schrijf ik het hier, misschien bericht de Andere Krant er nog over, maar dan moet ik even naar de tijdschriftenhandelaar om een exemplaar te kopen. Of een exemplaar lenen van een vriend of vriendin.
pi_215243737
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 10:20 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]
Ik zou e.e.a. moeten opzoeken, er komt zoveel voorbij en X is een beetje een chaotisch platform waar ik geen soep van kan koken eigenlijk.

Als ik weer iets tegen kom schrijf ik het hier, misschien bericht de Andere Krant er nog over, maar dan moet ik even naar de tijdschriftenhandelaar om een exemplaar te kopen. Of een exemplaar lenen van een vriend of vriendin.
De Andere Krant is sowieso geen goede bron daarvoor.
  zaterdag 12 oktober 2024 @ 10:27:46 #265
  zaterdag 12 oktober 2024 @ 10:28:36 #266
  zaterdag 12 oktober 2024 @ 10:29:50 #267
pi_215243766
Nogmaals persoonlijk zou ik nooit de Islam bekritiseren, ik heb niets tegen de Islam en ik vind de meeste moslims toffe mensen.

Alleen ik vind wel dat kritiek moet kunnen. Een celstraf omwille van wat virtuele kritiek is absurd.
pi_215243830
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 10:29 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Nogmaals persoonlijk zou ik nooit de Islam bekritiseren, ik heb niets tegen de Islam en ik vind de meeste moslims toffe mensen.

Alleen ik vind wel dat kritiek moet kunnen. Een celstraf omwille van wat virtuele kritiek is absurd.
Als ik het artikel begrijp riep hij op Facebook op tot geweld tegen de islam, met als gevolg dat de universiteit ingreep en hij uiteindelijk daarvoor is veroordeeld.

Dat is wat anders dan kritiek op de islam.

[ Bericht 0% gewijzigd door Wantie op 12-10-2024 13:20:50 ]
  zaterdag 12 oktober 2024 @ 10:36:36 #269
pi_215243850
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 10:35 schreef Wantie het volgende:

[..]
Als ik het artikel begrijp riep hij op Facebook op tot geweld tegen de islam, net als gevolg dat de universiteit ingreep en hij uiteindelijk daarvoor is veroordeeld.

Dat is wat anders dan kritiek op de islam.
Oke. geweld is geen goed idee inderdaad. Dat ben ik met je eens.
  zaterdag 12 oktober 2024 @ 10:37:33 #270
pi_215243865
Als je yandex als zoekmachine gebruikt kan je nog veel meer resultaten vinden.

Het woke g00gle censureert alles. Heb je weinig aan.
pi_215243929
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 01:39 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

In het VK is kritiek op radicale islam strafbaar.
Aangezien letterlijk elk topic hierover moet gaan, tis immers altijd iemand anders die de schuldige is:

Zou je mij hiervan een voorbeeld kunnen geven? Dus iemand in het VK die is veroordeeld voor kritiek op de radicale Islam?
Allah Al Watan Al Malik
pi_215243968
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 10:11 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Je bent dus gewoon fake news aan het verspreiden. Lekker bezig man.
Allah Al Watan Al Malik
  zaterdag 12 oktober 2024 @ 10:48:41 #273
pi_215243974
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 10:43 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Aangezien letterlijk elk topic hierover moet gaan, tis immers altijd iemand anders die de schuldige is:

Zou je mij hiervan een voorbeeld kunnen geven? Dus iemand in het VK die is veroordeeld voor kritiek op de radicale Islam?
https://www.armstrongecon(...)r-questioning-allah/
https://nationalfile.com/(...)for-anti-islam-post/

https://www.breitbart.com(...)ric-on-social-media/

https://stevelawsreport.co.uk/arrested-for-criticising-islam/

https://thepeoplesvoice.t(...)n-criticizing-islam/

onder andere
had ik al gepost vijf posts boven je.
Yandex als zoekmachine gebruiken doet ook wonderen.
G00gle censureert echt alles, dus yandex is je vriend.

En nogmaals, ook al hierboven geschreven, mijn persoonlijke ervaringen met moslims zijn juist erg positief. Ik geef alleen even de klassieke spagaat van woke-links weer.
pi_215243981
quote:
15s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 10:01 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Leg uit.

Hij heeft een kutzwager met losse handjes. Dus moslims. Je weet met wie je converseert he..
Allah Al Watan Al Malik
  zaterdag 12 oktober 2024 @ 10:49:41 #275
pi_215243984
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 10:47 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Je bent dus gewoon fake news aan het verspreiden. Lekker bezig man.
Zie mijn schrijven hieronder.
pi_215244000
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 10:48 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]
https://www.armstrongecon(...)r-questioning-allah/
https://nationalfile.com/(...)for-anti-islam-post/

https://www.breitbart.com(...)ric-on-social-media/

https://stevelawsreport.co.uk/arrested-for-criticising-islam/

https://thepeoplesvoice.t(...)n-criticizing-islam/

onder andere
had ik al gepost vijf posts boven je.
Yandex als zoekmachine gebruiken doet ook wonderen.
G00gle censureert echt alles, dus yandex is je vriend.

En nogmaals, ook al hierboven geschreven, mijn persoonlijke ervaringen met moslims zijn juist erg positief. Ik geef alleen even de klassieke spagaat van woke-links weer.
Nog even los van de bronnen (check wie steve laws is bijv.), heb je de artikelen gelezen. Of ben je gewoon wat linkjes aan het dumpen? Er staat nergrns dat het gaat om kritiek op de Islam, wel om het o.a. verspreiden van fake news na de moorden gepleegd door een Christen. En o.a. anti-moslim retoriek. Dat heeft dus weinig met kritiek op de islam te maken, maar gaat richting haatzaaien. Als je dat ald kritiek ziet, prima, maar dan hoeven we niet verder te discussiëren.
Allah Al Watan Al Malik
pi_215244062
quote:
De harde cijfers onderstrepen zijn waarschuwing. De politie registreerde in 2023 een miljoen geweldsmisdrijven waarvan vrouwen en kinderen het slachtoffer waren. De afgelopen vier jaar is geweld tegen vrouwen en meisjes met 37 procent toegenomen."
Maar in hoeverre kan je deze cijfers toeschrijven aan (een toename van) incels? Veel geweld tegen vrouwen en kinderen komt vanuit een relatie/gezin situatie. Dat lijkt me niet gerelateerd aan incels.
  zaterdag 12 oktober 2024 @ 11:14:01 #278
pi_215244161
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 10:51 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Nog even los van de bronnen (check wie steve laws is bijv.), heb je de artikelen gelezen. Of ben je gewoon wat linkjes aan het dumpen? Er staat nergrns dat het gaat om kritiek op de Islam, wel om het o.a. verspreiden van fake news na de moorden gepleegd door een Christen. En o.a. anti-moslim retoriek. Dat heeft dus weinig met kritiek op de islam te maken, maar gaat richting haatzaaien. Als je dat ald kritiek ziet, prima, maar dan hoeven we niet verder te discussiëren.
Ik heb zelf niet alles doorgelezen. Ik heb dingen op X gelezen, maar ik weet niet meer waar en deze resultaten zijn eenvoudig te vinden via yandex.ru
Nogmaals islam-bashen is mijn ding helemaal niet. Ik heb niets tegen de islam en ik vind moslims vaak toffer dan mijn 'eigen volk' met hun aardappelen en aangebakken sperzieboontjes zonder jus. Ik probeer alleen dus een dilemma van woke uit te leggen. Ik ben ook niet woke, ik heb een hekel aan woke.

Dus de facto is het iets dat ik constateer, maar waar ik zelf geen hinder van ondervind. Ik ondervind steevast hinder van mijn mede-witte-mensen helaas. ;(
  zaterdag 12 oktober 2024 @ 11:14:29 #279
pi_215244163
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 11:00 schreef Accordtje het volgende:

[..]
Maar in hoeverre kan je deze cijfers toeschrijven aan (een toename van) incels? Veel geweld tegen vrouwen en kinderen komt vanuit een relatie/gezin situatie. Dat lijkt me niet gerelateerd aan incels.
Lijkt me ook inderdaad.
pi_215244417
Vrouwenhaat? Wat moet ik me daarbij voorstellen?
pi_215244463
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 11:43 schreef Chadi het volgende:
Wel eens van eerwraak gehoord?
pi_215244464
quote:
Kijk eens naar het kanaal van Andrew Tate.
pi_215244500
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 11:48 schreef CarbonC het volgende:

[..]
Wel eens van eerwraak gehoord?
Dat is geen vrouwenhaat. Je hebt ook mannen die last hebben van eerwraak.
pi_215244526
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 11:51 schreef Chadi het volgende:

[..]
Dat is geen vrouwenhaat. Je hebt ook mannen die last hebben van eerwraak.
En wat komt het meest voor sinds de islam-import?
pi_215244553
quote:
Simpel: vrouwen haten.
  zaterdag 12 oktober 2024 @ 11:57:28 #286
Why is all the rum gone?
pi_215244565
quote:
Wat jij bij elke vrouw voelt?
  zaterdag 12 oktober 2024 @ 11:59:18 #287
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_215244583
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 11:14 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]
Ik heb zelf niet alles doorgelezen. Ik heb dingen op X gelezen, maar ik weet niet meer waar en deze resultaten zijn eenvoudig te vinden via yandex.ru
Nogmaals islam-bashen is mijn ding helemaal niet. Ik heb niets tegen de islam en ik vind moslims vaak toffer dan mijn 'eigen volk' met hun aardappelen en aangebakken sperzieboontjes zonder jus. Ik probeer alleen dus een dilemma van woke uit te leggen. Ik ben ook niet woke, ik heb een hekel aan woke.

Dus de facto is het iets dat ik constateer, maar waar ik zelf geen hinder van ondervind. Ik ondervind steevast hinder van mijn mede-witte-mensen helaas. ;(
:')
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 12 oktober 2024 @ 11:59:34 #288
Why is all the rum gone?
pi_215244586
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 11:51 schreef Chadi het volgende:

Je hebt ook mannen die last hebben van eerwraak.
True. Dat zijn degenen die het meestal uitvoeren.
pi_215244830
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 11:53 schreef CarbonC het volgende:

[..]
En wat komt het meest voor sinds de islam-import?
Moslimhaat?
  zaterdag 12 oktober 2024 @ 13:02:39 #290
13462 BansheeBoy
pi_215245074
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 10:49 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Hij heeft een kutzwager met losse handjes. Dus moslims. Je weet met wie je converseert he..
Ah, het kan niet zo zijn dat die vent gewoon gaar was? :?

Ik ben ook Moslim. Nog nooit mijn vrouw geslagen. Laten we dat als voorbeeld gebruiken.

pi_215245127
quote:
15s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 13:02 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Ah, het kan niet zo zijn dat die vent gewoon gaar was? :?

Ik ben ook Moslim. Nog nooit mijn vrouw geslagen. Laten we dat als voorbeeld gebruiken.

Mocht hij uit een islamitisch land komen dan is het omdat hij moslim is. Komt hij ergens anders vandaan dan is hij..... vul maar wat in aan ziektes en persoonlijkheidsstoornissen.
  zaterdag 12 oktober 2024 @ 13:13:27 #292
13462 BansheeBoy
pi_215245137
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 13:11 schreef Chadi het volgende:

[..]
Mocht hij uit een islamitisch land komen dan is het omdat hij moslim is. Komt hij ergens anders vandaan dan is hij..... vul maar wat in aan ziektes en persoonlijkheidsstoornissen.
Ja, precies. Deze man is zoveel andere dingen:

• Man
• Buurman
• Zoon
• Voetballiefhebber
• Vleeseter

Maar als hij zijn vrouw slaat kijken we hem aan op zijn Moslim zijn. :')

zaterdag 12 oktober 2024 @ 13:15:32 #293
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_215245150
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 11:48 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Kijk eens naar het kanaal van Andrew Tate.
Kijk ik redelijk vaak naar.

Andrew Tate is een vechter uit de de UK, net zoals Conor Mcgregor die zichzelf verkopen met komiek (zie shittalk). Haat Conor Mcgregor alle Brazilianen? Aangezien hij zei dat hij ze allemaal tot slaaf zou maken.

Ik heb Hans Teeuwen heel wat negatieve opmerkingen zien maken over vrouwen. Maar Hans Teeuwen is geen vrouwenhater toch? Ondanks dat hij ze allemaal hoeren noemt.
  zaterdag 12 oktober 2024 @ 13:15:53 #294
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_215245151
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 13:11 schreef Chadi het volgende:

[..]
Ik vind het persoonlijk altijd heel storend dat er van alles bijgehaald moet worden bij mannen die vrouwen mishandelen. Etnische achtergrond, religie, stoornissen, verslavingen, omstandigheden, slechte jeugd. Blijkbaar kan men zich niet voorstellen dat sommige kerels gewoon niet deugen, zomaar.

Maar over vrouwen is die achtergrond niet interessant. Van "Ja maar zij lokte het ook uit" tot "Waarom gaat ze niet gewoon weg? Domme doos." Dan is een slechte jeugd met allemaal patronen, een bepaalde achtergrond, ziektebeeld altijd uit beeld in de publieke opinie.

"Het was weer zo'n Marokkaan zeker!"
Eh ja, en zij ook...
pi_215245341
quote:
15s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 10:01 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Leg uit.

Nou vooruit, omdat je het zo vriendelijk vraagt.

Ten tijde ik nog redelijk naïef tegenover de islam stond, net na Charlie Hebdo (waarvan ik toen nog dacht; ja kut, maar dat zijn gewoon extremisten en die heb je overal) begon ik mij meer en meer er in te verdiepen. In een gesprek met deze persoon kwam er door een misverstand een escalatie, waarbij hij mij vanuit het niets fysiek aanviel en met dreigen begon. Dit was niet de eerste keer dat deze persoon zich van die kant liet zien, maar wel een wake up call voor mij en anderen in de familie. Wat opviel was de nasleep van de escalatie. De persoon in kwestie wilde niets weten van het maken van een excuus, maar was van mening dat hij in zn recht stond. Immers, waar hij vandaan kwam (het voormalige Joegoslavië), "daar ging het net zo, en zo was hij ook opgevoed". Hij zei ook dat ik dáár een kogel door mn kop had kunnen krijgen, door wat ik toen had gezegd. Beter gezegd; wat hij dacht wat ik toen tegen hem zei, maar geenzins zo had bedoeld.

Dit heeft er uiteindelijk wel voor gezorgd dat de familie in tweeën is gevallen. En mij flink aan het denken gezet over de islam en de verschillen.

quote:
15s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 08:50 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]
Oh, dat is echt klote.
Sorry, dat wist ik niet. Echt naar.
Ik heb in mijn familie geen moslims, wel moslim vrienden en vriendinnen. Die zijn allemaal echt tof.

Maar wat je nu beschrijft is echt heel erg klote.

Overigens kunnen witte Nederlanders ook vrouwen flink mishandelen. Ik ken iemand, witter dan wit en Hollandser dan Hollands, spruitjes, aardappelen, gierig, achterbaks, de hele cliche zeg maar, die niet alleen alles jat dat los en vast zit, maar ook regelmatig vrouwen flink afranselt. Politie doet helaas niets tegen deze mafkees. Geen idee waarom niet eigenlijk.

Hoe dan ook, komt overal voor, maar als het gebeurt is het echt naar. Bij mij zit deze mafkees gelukkig niet in de familie.

Sterkte met de situatie.
Politie doet in de regel niets aan geweld, dus ik heb verder ook geen oplossingen, vrees ik.
Het is al een flinke tijd geleden, het is nu wat het is.

En ja, overal komt geweld voor, maar er zijn verschillende (sub)culturen die ten opzichte van onze dominante nederlandse/Europese moderne westerse cultuur hier verschillen in bepaalde kenmerkende elementen als het gaat om eer, respect en de motivatie/rechtvaardiging van een fysieke vergelding. De islam is één van de voornaamste voorbeelden hier van omdat er door de omvang geen sprake is van een subcultuur, en omdat de islam -ondanks deze verschillen die alleen maar problematisch zijn- hier nog steeds getolereerd en gerespecteerd wordt.
  zaterdag 12 oktober 2024 @ 15:04:14 #296
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_215245773
quote:
4s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 13:48 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]
Nou vooruit, omdat je het zo vriendelijk vraagt.

Ten tijde ik nog redelijk naïef tegenover de islam stond, net na Charlie Hebdo (waarvan ik toen nog dacht; ja kut, maar dat zijn gewoon extremisten en die heb je overal) begon ik mij meer en meer er in te verdiepen. In een gesprek met deze persoon kwam er door een misverstand een escalatie, waarbij hij mij vanuit het niets fysiek aanviel en met dreigen begon. Dit was niet de eerste keer dat deze persoon zich van die kant liet zien, maar wel een wake up call voor mij en anderen in de familie. Wat opviel was de nasleep van de escalatie. De persoon in kwestie wilde niets weten van het maken van een excuus, maar was van mening dat hij in zn recht stond. Immers, waar hij vandaan kwam (het voormalige Joegoslavië), "daar ging het net zo, en zo was hij ook opgevoed". Hij zei ook dat ik dáár een kogel door mn kop had kunnen krijgen, door wat ik toen had gezegd. Beter gezegd; wat hij dacht wat ik toen tegen hem zei, maar geenzins zo had bedoeld.

Dit heeft er uiteindelijk wel voor gezorgd dat de familie in tweeën is gevallen. En mij flink aan het denken gezet over de islam en de verschillen.

Mijn ex, niet islamitisch maar een Kaukasische christen, dacht precies zo, hoor. Die werd ook vanuit het niets wild woest bij het idee dat er een profeet beledigd werd. Dat DOE je gewoon niet! riep hij dan en hij begreep volkomen dat mensen daar zo boos van werden dat ze erdoor tot moord overgingen.

Ik denk dat dit niet zozeer in de islam zit, maar eerder in de opvoeding en de omgeving. Daarom vind ik een hoop respect voor godsdienst misplaatst en ronduit gevaarlijk als het mensen bevestigt in hun idee dat ze gelijk hebben om vanuit hun gevoeligheden anderen iets aan te doen. Dat principe kan niet vaak genoeg afgefikt worden.
pi_215245793
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 13:15 schreef Origami94 het volgende:

[..]
Kijk ik redelijk vaak naar.

Andrew Tate is een vechter uit de de UK, net zoals Conor Mcgregor die zichzelf verkopen met komiek (zie shittalk). Haat Conor Mcgregor alle Brazilianen? Aangezien hij zei dat hij ze allemaal tot slaaf zou maken.

Ik heb Hans Teeuwen heel wat negatieve opmerkingen zien maken over vrouwen. Maar Hans Teeuwen is geen vrouwenhater toch? Ondanks dat hij ze allemaal hoeren noemt.
Heel eerlijk: ik volg Andrew Tate niet, want ik heb een directe afkeer van die vent als ik hem hoor praten.

Maar helaas krijg ik wel eens wat mee van wat hij roept en met alle respect, als dat comedy is, dan verstopt hij het wel enorm. Ik moet bij hem nog minder vaak lachen dan bij een woke komiek (al is het bij die laatste vaak onbedoeld, want grappig zijn die ook niet).
  zaterdag 12 oktober 2024 @ 15:10:38 #298
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_215245802
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 15:08 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Heel eerlijk: ik volg Andrew Tate niet, want ik heb een directe afkeer van die vent als ik hem hoor praten.

Maar helaas krijg ik wel eens wat mee van wat hij roept en met alle respect, als dat comedy is, dan verstopt hij het wel enorm. Ik moet bij hem nog minder vaak lachen dan bij een woke komiek (al is het bij die laatste vaak onbedoeld, want grappig zijn die ook niet).
Dat is echt geen comedy, daar is die vent veel te achterlijk voor.
  zaterdag 12 oktober 2024 @ 15:27:00 #299
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_215245885
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 15:08 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Tjahhh ik heb dat ook bij Conor Mcgregor 2.0. Maar hij verdient er wel miljoenen mee.
pi_215245916
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 15:10 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Dat is echt geen comedy, daar is die vent veel te achterlijk voor.
Dat is ook het punt dat ik subtiel poogde te maken. :)
pi_215245919
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 15:04 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Mijn ex, niet islamitisch maar een Kaukasische christen, dacht precies zo, hoor. Die werd ook vanuit het niets wild woest bij het idee dat er een profeet beledigd werd. Dat DOE je gewoon niet! riep hij dan en hij begreep volkomen dat mensen daar zo boos van werden dat ze erdoor tot moord overgingen.

Ik denk dat dit niet zozeer in de islam zit, maar eerder in de opvoeding en de omgeving. Daarom vind ik een hoop respect voor godsdienst misplaatst en ronduit gevaarlijk als het mensen bevestigt in hun idee dat ze gelijk hebben om vanuit hun gevoeligheden anderen iets aan te doen. Dat principe kan niet vaak genoeg afgefikt worden.
Ja.

En toch hoor je hier eigenlijk nooit zo iets dergelijks over een Kaukasische christen, maar wel nagenoeg bijna altijd wel over een moslim, als het om religie gaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')