Oh sorryquote:
Ik zou een voorbeeld van je moeten nemen maatje en met me luie reet op die fiets kruipen.quote:
Wat let je? Genoeg sporten/bewegen is zoooo makkelijk.quote:Op maandag 19 augustus 2024 15:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik zou een voorbeeld van je moeten nemen maatje en met me luie reet op die fiets kruipen.
Gewoon doen. Voor je het weet is het weer koud en guur buiten. Podcastje op en gaanquote:Op maandag 19 augustus 2024 15:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik zou een voorbeeld van je moeten nemen maatje en met me luie reet op die fiets kruipen.
Een OPloze topic in een reeks.quote:
Dat is wel heel extreem.quote:Op maandag 19 augustus 2024 16:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
https://www.independent.c(...)harged-b2582083.html
@:Bezsen
Fascistisch teringland.
Zou nog liever een Jood zijn in Nazi-Duitsland dan vrijwillig in voet in de UK zetten.
Capu reageert dan toch liever op nieuwsberichten om nog ongenuanceerder te worden dan hij al isquote:Op maandag 19 augustus 2024 16:01 schreef Questular het volgende:
[..]
Wat let je? Genoeg sporten/bewegen is zoooo makkelijk.
Energie is op een laag niveauquote:Op maandag 19 augustus 2024 16:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Capu reageert dan toch liever op nieuwsberichten om nog ongenuanceerder te worden dan hij al is
Omdat je een lui varken bent?quote:Op maandag 19 augustus 2024 16:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Energie is op een laag niveau
Nee omdat ik 9u in een fabriek heb gewerktquote:
Waarom zit je te janken dat je op een fiets moet kruipen danquote:Op maandag 19 augustus 2024 16:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Nee omdat ik 9u in een fabriek heb gewerkt
Wel heel bizar.quote:Op maandag 19 augustus 2024 16:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
https://www.cbc.ca/amp/1.3679125
Ik zie dat vriend van de SC Laforest naar Frankrijk is verhuisd.
Dan ben je niet lui nee. Tenminste. Misschien ben je dat wel in het algemeen. Maar nu ben je moe dat is wat andersquote:Op maandag 19 augustus 2024 16:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
zijn gevallen bekend van iq van 150 zonder herseninhoudquote:Op maandag 19 augustus 2024 16:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel heel bizar.
Zal vast niet de enige zijn waarbij heel wat herseninhoud mist (lol)
Nou ja, moet wel iets van herseninhoud zijn natuurlijk anders bereik je dat iq nietquote:Op maandag 19 augustus 2024 16:58 schreef Loverboii het volgende:
[..]
zijn gevallen bekend van iq van 150 zonder herseninhoud
Zou je liever minder zware arbeid doen?quote:Op maandag 19 augustus 2024 16:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 augustus 2024 16:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, moet wel iets van herseninhoud zijn natuurlijk anders bereik je dat iq niet
https://en.wikipedia.org/wiki/John_Lorberquote:In 1980, Roger Lewin published an article in Science, "Is Your Brain Really Necessary?",[5] about Lorber studies on cerebral cortex losses. He included a report by Lorber, never published in any scientific journal,[6] about the case of a Sheffield University student who had a measured IQ of 126 and passed a Mathematics Degree but who had hardly any discernible brain matter at all since his cortex was extremely reduced by hydrocephalus.
Eensquote:Op maandag 19 augustus 2024 17:14 schreef Hyaenidae het volgende:
Wat een compleet achterlijke TT, wie verzint dit
Ja was weer topquote:
quote:Op maandag 19 augustus 2024 17:14 schreef Hyaenidae het volgende:
Wat een compleet achterlijke TT, wie verzint dit
Jah ik mocht @Fok-it zijn naam niet gebruiken in de TTquote:
Je had iets kunnen verzinnen als de eenzame fietser die kromgebogen over z'n stuur tegen de wind .....quote:Op maandag 19 augustus 2024 18:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
[..]
Jah ik mocht @:Fok-it zijn naam niet gebruiken in de TT
Zag een Reel dat de Sugababes optraden, iedereen als sardientjes tegen elkaar aan geproptquote:Op maandag 19 augustus 2024 18:00 schreef Solotovski het volgende:
Op sommige momenten ook echt zo'n enorme zee aan mensen. Sardientjes in blik dit dat
Dacht waar ben ik mee bezig
En elke beweging met je handen voelt weer als een aanrandingquote:Op maandag 19 augustus 2024 18:11 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Zag een Reel dat de Sugababes optraden, iedereen als sardientjes tegen elkaar aan gepropt
Niks van aantrekken maat.quote:Op maandag 19 augustus 2024 18:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik open geen nieuwe SC's meer verzin het voortaan maar lekker zelf
Deal.quote:Op maandag 19 augustus 2024 18:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik open geen nieuwe SC's meer verzin het voortaan maar lekker zelf
Jij huilt op het werkquote:Op maandag 19 augustus 2024 18:23 schreef Doug-Heffernan het volgende:
ik ga komende nacht slecht slapen door deze tt
bedankt capuchon kerel
sorry ik kan niks zien ik heb pis in mijn ogenquote:Op maandag 19 augustus 2024 18:24 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Jij huilt op het werkjou moeten we niet serieus nemen.
Zoon John
Je lekker laten afzeiken door een wijf met een vriendquote:Op maandag 19 augustus 2024 18:25 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
sorry ik kan niks zien ik heb pis in mijn ogen
Zal het hem zo vragen, als we gaan dineren.quote:Op maandag 19 augustus 2024 18:25 schreef Aberkullie het volgende:
Is fok een fulltime baan voor Danny?
Dinerenquote:Op maandag 19 augustus 2024 18:27 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Zal het hem zo vragen, als we gaan dineren.
Jaquote:Op maandag 19 augustus 2024 18:25 schreef Aberkullie het volgende:
Hier heb ik geen antwoord op. Behalve dat hij altijd verdomd snel is met terug mailen.quote:
Daar geeft toch niemand behalve Hyacinth Bucket omquote:Op maandag 19 augustus 2024 18:33 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
De etiquette zijn erg belangrijk
Ik weet gewoon niet waar ze die vent vandaan hebben gehaald, mocht je gekeken hebben...quote:Op maandag 19 augustus 2024 18:38 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Daar geeft toch niemand behalve Hyacinth Bucket om
Wat een suf gedoe
Die is gewoon zichtbaar dus dat hoef ik me niet af te vragenquote:Op maandag 19 augustus 2024 18:38 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Hij is de baas, wat doet jouw baas op zijn werk?
@bonanza8 zou dit niet pikken.quote:Op maandag 19 augustus 2024 18:38 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
nutteloze tools voor dries maken omdat die hem daarmee lastig valt
Zichtbaar aan het werk of gewoon zichtbaar?quote:Op maandag 19 augustus 2024 18:39 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Die is gewoon zichtbaar dus dat hoef ik me niet af te vragen
Zichtbaar aan het werk. En wat doet jouw baasquote:Op maandag 19 augustus 2024 18:39 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Zichtbaar aan het werk of gewoon zichtbaar?
Niet oordelen over andermans relatie, ze hebben een relatie. Dat doen vele hen niet na.quote:Op maandag 19 augustus 2024 18:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
En Ama en Solo zitten jullie nu gezellig op de bank naast elkaar te FOK!ken of hoe moet ik dat nu zien?
Ontslag genomen, want de directie wilde wel iemand aannemen in mijn functie, maar de rest had totaal geen zin in iemand met mijn functiequote:Op maandag 19 augustus 2024 18:40 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Zichtbaar aan het werk. En wat doet jouw baas
Volgens mij heb je dit ook al een keer eerder gevraagd. Maar het antwoord is nee en zo wat als we beide tegelijk wel even op FOK kijken als we samen zijn? Wat een ramp zeg poeh poeh.quote:Op maandag 19 augustus 2024 18:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
En Ama en Solo zitten jullie nu gezellig op de bank naast elkaar te FOK!ken of hoe moet ik dat nu zien?
Hij heeft geen eens een vriendin.quote:Op maandag 19 augustus 2024 18:40 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Niet oordelen over andermans relatie, ze hebben een relatie. Dat doen vele hen niet na.
Zeker zo'n kleine chihuahuaquote:Op maandag 19 augustus 2024 18:41 schreef Doug-Heffernan het volgende:
ik moet even touwtrekken met mijn hond
Oh wat doe je dan de hele dagquote:Op maandag 19 augustus 2024 18:41 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Ontslag genomen, want de directie wilde wel iemand aannemen in mijn functie, maar de rest had totaal geen zin in iemand met mijn functie
Ik heb Loka ontmoet in Beneden Leeuwen.quote:Op maandag 19 augustus 2024 18:43 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Meeste mensen hier met een relatie hebben elkaar hier ontmoet denk ik.
Ik deed niet veel, op het laatst zat ik beetje let's play's en anime te kijken.quote:
Sorry meid, was maar een vraag. Wederom heb ik weer eits gevraad dat ik al gevraagd heb. Moet ik me zorgen gaan makenquote:Op maandag 19 augustus 2024 18:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Volgens mij heb je dit ook al een keer eerder gevraagd. Maar het antwoord is nee en zo wat als we beide tegelijk wel even op FOK kijken als we samen zijn? Wat een ramp zeg poeh poeh.
Ziet er een beetje deprimerend uit.quote:Op maandag 19 augustus 2024 18:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb Loka ontmoet in Beneden Leeuwen.
Misschien moet je zelf eens een vriendin fiksen.quote:Op maandag 19 augustus 2024 18:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Sorry meid, was maar een vraag. Wederom heb ik weer eits gevraad dat ik al gevraagd heb. Moet ik me zorgen gaan maken
Vaak zijn de dingen gewoon niet interessant genoeg om te onthouden, maar komen ze vaker terug omdat je er wel nieuwsgierig naar blijft. Tenminste dat heb ik een beetje.quote:Op maandag 19 augustus 2024 18:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
Verschrikkelijk slechte lange-termijn geheugen.
Oh middelgrote, valt mee.quote:Op maandag 19 augustus 2024 18:56 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
nee
de middelgrote, 30kilos
bazenhondenquote:Op maandag 19 augustus 2024 18:59 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Oh middelgrote, valt mee.
Ken iemand met zo'n vieze bull terrier
ik heb mijn handen gewassen, ik ben veiligquote:Op maandag 19 augustus 2024 19:01 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Nee ik heb liever een golden retriever die zijn veilig.
Mondkapje ook op?quote:Op maandag 19 augustus 2024 19:02 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
ik heb mijn handen gewassen, ik ben veilig
quote:Op maandag 19 augustus 2024 19:01 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Huilen terwijl je hem zelf vermoord met een kankerspuitje?quote:Op maandag 19 augustus 2024 19:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wij hadden zulke hond. Beestje moeten inslapen
Ik had nog nooit gehuild om een dier. Maar om deze hond heb ik enig traantjes gelaten
Ja jong dat beest was terminaalquote:Op maandag 19 augustus 2024 19:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Huilen terwijl je hem zelf vermoord met een kankerspuitje?
#neverforgetfrits
Het is ook wel een maatje.quote:Op maandag 19 augustus 2024 19:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wij hadden zulke hond. Beestje moeten inslapen
Ik had nog nooit gehuild om een dier. Maar om deze hond heb ik enig traantjes gelaten
hoef je toch niet die laatste dagen af te pakkenquote:Op maandag 19 augustus 2024 19:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ja jong dat beest was terminaal
Waren die laatste dagen kwalitatief?quote:Op maandag 19 augustus 2024 19:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hoef je toch niet die laatste dagen af te pakken
Daar werd ik hier in Bommel mee vergeleken bij een verhaal in de krant. Dat ze me op straat mogen aanspreken. Omdat ik een allemansvriend ben. En dat was positief bedoeld.quote:Op maandag 19 augustus 2024 19:01 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Vrijwilligerswerkquote:Op maandag 19 augustus 2024 18:25 schreef Aberkullie het volgende:
Het is ook weinig druk met abid en capu, dus doe vooral je dingquote:Op maandag 19 augustus 2024 20:56 schreef Fok-it het volgende:
Oh ik reageer op 2 een post van 2 uur geleden.
Erg ongemakkelijk
netflix boven gym verkiezenquote:Op maandag 19 augustus 2024 21:09 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Hoop je dit ooit te vervangen door netflix op de bank met een juffie
Doel is 4 dagen gym en dan 1 avond een jufferquote:Op maandag 19 augustus 2024 21:09 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Hoop je dit ooit te vervangen door netflix op de bank met een juffie
nee dat zijn de mensen die gaan wandelen in de hoop vrouwen te kunnen stalken toch?quote:Op maandag 19 augustus 2024 21:13 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Hele volkstammen gaan naar de gym omdat vrouwen hen afwijzen toch
Hopelijk niet het einddoelquote:Op maandag 19 augustus 2024 21:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Doel is 4 dagen gym en dan 1 avond een juffer
Dit slaat echt als een lul op een drumstel, erg madquote:Op maandag 19 augustus 2024 21:14 schreef Questular het volgende:
[..]
nee dat zijn de mensen die gaan wandelen in de hoop vrouwen te kunnen stalken toch?
quote:Op maandag 19 augustus 2024 21:16 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Dit slaat echt als een lul op een drumstel, erg mad
Ai karambaquote:Op maandag 19 augustus 2024 21:14 schreef Questular het volgende:
[..]
nee dat zijn de mensen die gaan wandelen in de hoop vrouwen te kunnen stalken toch?
Ik kwam nog achter die boom vandaan ook, sprak dat buitengewone wezen aan en er volgde een behoorlijk fatsoenlijk gesprek, zegt het voortquote:
Wat voor werk doe je in die fabriek ?quote:Op maandag 19 augustus 2024 16:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Zal wel niet de vloer aanvegenquote:Op maandag 19 augustus 2024 21:26 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je in die fabriek ?
Ja soms loop ik met die neiging rond.quote:Op maandag 19 augustus 2024 21:30 schreef Rozevla het volgende:
Ik zou nooit fabriekswerk kunnen doen, elke godganse dag hetzelfde riedeltje.
Ik zou mezelf echt in een aanvoer machine smijten.
Boyd Hoek heeft goede cursussenquote:Op maandag 19 augustus 2024 21:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ja soms loop ik met die neiging rond.
Alleen weet ik neit zo goed wat ik wil doen. Welke cursus ik wil doen
We zijn nog jongquote:Op maandag 19 augustus 2024 21:32 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Ja komt vanzelf inderdaad, niet op de zaken vooruit lopen
Fabriceer jij geen boomstammen ofwatquote:Op maandag 19 augustus 2024 21:30 schreef Rozevla het volgende:
Ik zou nooit fabriekswerk kunnen doen, elke godganse dag hetzelfde riedeltje.
Ik zou mezelf echt in een aanvoer machine smijten.
Ja iedere ochtend eenquote:Op maandag 19 augustus 2024 21:35 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Fabriceer jij geen boomstammen ofwat
Als je blijft hangen in een omgeving die je alleen maar hersendood maakt zal het er niet gauw beter op worden.quote:Op maandag 19 augustus 2024 21:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wil je nou horen dat hij koekjes inpaktquote:Op maandag 19 augustus 2024 21:43 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Als je blijft hangen in een omgeving die je alleen maar hersendood maakt zal het er niet gauw beter op worden.
Maar wat doe je in die fabriek ?
Best vervelend dit.quote:Op maandag 19 augustus 2024 21:46 schreef vrijgevochten het volgende:
Bang om te slapen boys, zit er straks weer een geest in mijn oren te fluisteren, al was het afgelopen nacht wel volle maan genot
Ik ben gewoon benieuwd wat ie doet, maakt ie rekenmachines, moet ie augurken in potten doen of moet ie dopjes op staafjes zetten.quote:Op maandag 19 augustus 2024 21:45 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Wil je nou horen dat hij koekjes inpakt
Vanavond ook super maanquote:Op maandag 19 augustus 2024 21:46 schreef vrijgevochten het volgende:
Bang om te slapen boys, zit er straks weer een geest in mijn oren te fluisteren, al was het afgelopen nacht wel volle maan genot
Was het fabriekswerk iets waarvan je wist dat je het echt wilde doen?quote:Op maandag 19 augustus 2024 21:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Heb je er geen last van dat je altijd zulke enorme verdiepende vragen stelt?quote:Op maandag 19 augustus 2024 21:48 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Was het fabriekswerk iets waarvan je wist dat je het echt wilde doen?
Kijk je naar de supermoon?quote:Op maandag 19 augustus 2024 21:52 schreef vrijgevochten het volgende:
Nou dat was een mooie afsluiter voor vandaag
Je pik in een blender stoppen is een mooie afsluiter.quote:Op maandag 19 augustus 2024 21:52 schreef vrijgevochten het volgende:
Nou dat was een mooie afsluiter voor vandaag
De vraag begrijp ik niet zo, zou je daar wat meer over kunnen zeggen?quote:Op maandag 19 augustus 2024 21:51 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Heb je er geen last van dat je altijd zulke enorme verdiepende vragen stelt?
Of maskeer je hier niet gewoon mee dat je sociale skills niet adequaat genoeg zijn om je emotioneel staande te houden?
Voor de meeste mensen is het een skill jaquote:Op maandag 19 augustus 2024 21:54 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
De vraag begrijp ik niet zo, zou je daar wat meer over kunnen zeggen?
Verdiepende vragen stellen is naar mijn mening een sociale skill. Maar als ik zo even jouw reactie analyseer, heb ik het idee dat jij verdiepende vragen als zeer vervelend of bedreigend ervaart.
Het is geel en als je het mixt in de blender wordt het rood? Wat is het?quote:Op maandag 19 augustus 2024 21:53 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Je pik in een blender stoppen is een mooie afsluiter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Rustig rustig fokkiequote:Op maandag 19 augustus 2024 21:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Voor de meeste mensen is het een skill ja
Voor jou is het een masker dat je een sneue onoprechte 24/7 mokeractdebiel bent
quote:Op maandag 19 augustus 2024 21:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Het is geel en als je het mixt in de blender wordt het rood? Wat is het?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Aberkullie vindt grappen over dierenwelzijn ver onder de gordelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Hou me tegen jonge hou me tegenquote:
Moet je haar echt mentionnen. Ik ben namelijk niet echt populair bij haarquote:Op maandag 19 augustus 2024 21:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
@:Aberkullie vindt grappen over dierenwelzijn ver onder de gordel
Ach, ze krijgt al dagen het kwijl in haar mond van vette vis dus ze moet niet zo miepenquote:Op maandag 19 augustus 2024 21:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Moet je haar echt mentionnen. Ik ben namelijk niet echt populair bij haar
Tsja dat jij die indruk hebt, kan ik niks aan doen.quote:Op maandag 19 augustus 2024 21:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Voor de meeste mensen is het een skill ja
Voor jou is het een masker dat je een sneue onoprechte 24/7 mokeractdebiel bent
Jij steunt niemand hier hoor.quote:Op maandag 19 augustus 2024 22:06 schreef Abid-Meher het volgende:
Hoe wil je iemand oprecht een beetje steunen als je geen verdiepende vragen mag stellen?
Waarom zoeken jullie elkaar toch steeds op.quote:Op maandag 19 augustus 2024 22:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij steunt niemand hier hoor.
Wij bashen Capu dan wel wat vaker maar zijn met advies richting hem wel een stuk oprechter dan jij ooit bent geweest over wat dan ook
Kloptquote:Op maandag 19 augustus 2024 22:09 schreef Solotovski het volgende:
Capu en ik hebben de Club en Simons band
Ach, of je hem nou opzoekt of niet. Hij blijft toch wel zuigen hier, kan je het maar beter kwijt zijnquote:Op maandag 19 augustus 2024 22:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Waarom zoeken jullie elkaar toch steeds op.
Ik steun wel oprecht, daarom stel ik verdiepende vragen.quote:Op maandag 19 augustus 2024 22:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wij bashen Capu dan wel wat vaker maar zijn met advies richting hem wel een stuk oprechter dan jij ooit bent geweest over wat dan ook
In Nederland ben ik PSV fanquote:Op maandag 19 augustus 2024 22:09 schreef Solotovski het volgende:
Capu en ik hebben de Club en Simons band
Ik zuig helemaal niet, als je interesse hebt in de materie, kan je er zelf over gaan lezen.quote:Op maandag 19 augustus 2024 22:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach, of je hem nou opzoekt of niet. Hij blijft toch wel zuigen hier, kan je het maar beter kwijt zijn
quote:Op maandag 19 augustus 2024 21:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Het is geel en als je het mixt in de blender wordt het rood? Wat is het?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is blauw paars en als vrouwen het zien moeten ze vaak huilen, wat is het ??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dying whore's cancer heater!!!!!!![]()
Laten we ophouden en over leuke dingen hebben. Hebben jullie al de supermoon gezien?Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
quote:Op maandag 19 augustus 2024 22:13 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Het is blauw paars en als vrouwen het zien moeten ze vaak huilen, wat is het ??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Het staat je vrij mij te negeren, maar ik ben op dit moment echt niet aan het zuigen.quote:Op maandag 19 augustus 2024 22:13 schreef Fok-it het volgende:
Wat Capu leuk zou vinden is wanneer jij jezelf zou weggooien
Wij overigens ook
Jij bent je puur en alleen boos aan het maken, omdat ik hier post.
Dat doe je zelf, dat doe ik echt oprecht niet.
Of we moeten de regel gaan hanteren dat we geen verdiepende vragen mogen stellen als mensen daar zo'n aanstoot aan nemen.![]()
Het bad begint af te koelenIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Met dit soort temperaturen moet je ook lekker in de douche gaanquote:“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Soms moet je het even koud hebben, om daarna weer te realiseren hoe fijn het is, om het warm te hebben. Nu klagen mensen dat het te warm is, in de winter klagen mensen dat het te koud is, zo zal het altijd gaan.quote:![]()
Weet je wie ook goed kon zuigen?
Mijn hoer van afgelopen nachtIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Heb je fooi gegeven?quote:Op maandag 19 augustus 2024 22:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
Weet je wie ook goed kon zuigen?
Mijn hoer van afgelopen nacht![]()
jammer dat capu dit zelf niet doorheeftquote:Op maandag 19 augustus 2024 22:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wij bashen Capu dan wel wat vaker maar zijn met advies richting hem wel een stuk oprechter dan jij ooit bent geweest over wat dan ook![]()
Nu moet ik wel zeggen dat ik het jammer vind als @Mortaxx eerst mijn bericht gaat liken en vervolgens weer zal roepen hoe woest ik ben“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
zal m'n like weer intrekkenquote:Op maandag 19 augustus 2024 22:23 schreef Fok-it het volgende:
Nu moet ik wel zeggen dat ik het jammer vind als @:Mortaxx eerst mijn bericht gaat liken en vervolgens weer zal roepen hoe woest ik ben![]()
quote:
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Je probeert te vaak dezelfde post achter elkaar te liken en ont-liken. Dit kan een zware belasting leveren op de servers. Soms kan het even duren voordat je like zichtbaar wordt. Heb iets meer geduld en probeer zorgvuldig met de like-knoppen om te gaan alsjeblieft? Alvast bedankt!quote:![]()
P6 gepakt op Austin.
DAMN
Wat een heerlijke race. P9 begonnen. Het regende de hele race. Na de start al een positie gepakt. Vervolgens reed de auto voor 6 seconden weg (Red Bull), en de rest van de race steeds een Ferrari achter me, die het maar bleef proberen en het niet lukte
In ronde 13 de pit ingegaan voor nieuwe banden, Ferrari bleef buiten voor de overcut. Hij ging een ronde later naar binnen, hij komt naast mij weer de pits uit en ik kan net mijn positie behouden
Een paar rondjes later stak hij hem echter bij mij aan de binnenkant waarbij hij mijn positie pakte, waarop ik heb keihard volgde en in sector 2 P7 weer terug kon pakken. YES!
Op het einde won ik trouwens steeds meer tijd op de Red Bull voor me (degene die eerst van me wegreed dus), dus ik dacht, misschien zit er nog een P6 in! En nadat ik hem steeds dichterbij kon zetten, probeerde ik het na het rechte stuk aan de binnenkant (erg riskant omdat het daar nat was) maar ik kon de auto op tijd stoppen en had de positie vrij makkelijk.
WOW. Wat een prestatie.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
Letterlijk niemand moet jou hierquote:Op maandag 19 augustus 2024 22:04 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Tsja dat jij die indruk hebt, kan ik niks aan doen.![]()
Toen Rosa Parks niet opstond in de bus, mocht de hele bus haar ook niet. Wat is je punt?quote:Op maandag 19 augustus 2024 22:28 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Letterlijk niemand moet jou hier
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-08-2024 22:29:08 ]![]()
![]()
nee dit kan niet
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Lekker maat, ondanks dat je op P9 bent begonnen, en door moeilijke weersomstandigheden moest racen in de sim, heb je je toch nog weten te verbeteren. De Ferrari gast zal wel een slechte dag hebben, maar je hebt het toch weel lekker klaargespeeld beest.quote:Op maandag 19 augustus 2024 22:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
P6 gepakt op Austin.
DAMN
Wat een heerlijke race. P9 begonnen. Het regende de hele race. Na de start al een positie gepakt. Vervolgens reed de auto voor 6 seconden weg (Red Bull), en de rest van de race steeds een Ferrari achter me, die het maar bleef proberen en het niet lukte
In ronde 13 de pit ingegaan voor nieuwe banden, Ferrari bleef buiten voor de overcut. Hij ging een ronde later naar binnen, hij komt naast mij weer de pits uit en ik kan net mijn positie behouden
Een paar rondjes later stak hij hem echter bij mij aan de binnenkant waarbij hij mijn positie pakte, waarop ik heb keihard volgde en in sector 2 P7 weer terug kon pakken. YES!
Op het einde won ik trouwens steeds meer tijd op de Red Bull voor me (degene die eerst van me wegreed dus), dus ik dacht, misschien zit er nog een P6 in! En nadat ik hem steeds dichterbij kon zetten, probeerde ik het na het rechte stuk aan de binnenkant (erg riskant omdat het daar nat was) maar ik kon de auto op tijd stoppen en had de positie vrij makkelijk.
WOW. Wat een prestatie.
Ook fijn dat je nog net zo'n lekkere inhaalactie had op de Red Bull, ik weet niet of dat zo heet. Maar lekker maat dan komt toch zeker wat adrenaline vrij of niet dan?
Beest![]()
Op welke banden? Wets of intersquote:Op maandag 19 augustus 2024 22:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
P6 gepakt op Austin.
DAMN
WOW. Wat een prestatie.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Ja dat was lekker bro. Makkelijk om op te fokken, zeker met die gladde omstandigheden.quote:Op maandag 19 augustus 2024 22:30 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Lekker maat, ondanks dat je op P9 bent begonnen, en door moeilijke weersomstandigheden moest racen in de sim, heb je je toch nog weten te verbeteren. De Ferrari gast zal wel een slechte dag hebben, maar je hebt het toch weel lekker klaargespeeld beest.
Ook fijn dat je nog net zo'n lekkere inhaalactie had op de Red Bull, ik weet niet of dat zo heet. Maar lekker maat dan komt toch zeker wat adrenaline vrij of niet dan?
BeestFull wetquote:Op maandag 19 augustus 2024 22:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Op welke banden? Wets of inters
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Kan ik me voorstellen, wel een mooie prestatie zo aan het einde van de dag.quote:Op maandag 19 augustus 2024 22:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja dat was lekker bro. Makkelijk om op te fokken, zeker met die gladde omstandigheden.
[..]
Full wet
Lijkt me ook wel spannend om dan die keuze te maken, en dan die focus te houden om het gewoon goed te executeren.
Goed gedaan beest, lekker bezig. Wanneer is de volgende?
+ That's what she said.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 19-08-2024 22:40:14 ]![]()
WTF OUWE IK BEN ECHT ZO TROTS ALS EEN PAUW MET 9 DIKKE LULLEN !!!!!!quote:Op maandag 19 augustus 2024 22:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
P6 gepakt op Austin.
DAMN
WOW. Wat een prestatie.Dying whore's cancer heater!!!!!!![]()
Als je hier van video zou maken kijk ik altijdquote:Op maandag 19 augustus 2024 22:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
P6 gepakt op Austin.
DAMN
WOW. Wat een prestatie.Groot fan van User Wotte![]()
10583quote:Op maandag 19 augustus 2024 22:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Als je hier van video zou maken kijk ik altijd![]()
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Hij kijkt toch ook F1?quote:Op maandag 19 augustus 2024 22:42 schreef Abid-Meher het volgende:
Chevy je ondertitel F1-watcher, ik vind eigenlijk dat daar / Simracer bij moet.
Misschien kan jij onder je profiel "debiel maar soms ook aardig zetten".Groot fan van User Wotte![]()
even een sessie met de missesquote:Op maandag 19 augustus 2024 22:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
9.679
maar ik kom nog wel op de 10k!![]()
Ik heb toch al best vaak gezien dat men jou voor debiel uitmaakt.quote:Op maandag 19 augustus 2024 22:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hij kijkt toch ook F1?
Misschien kan jij onder je profiel "debiel maar soms ook aardig zetten".
Hij kijkt zeker F1, maar ik wierp enkel de suggestie op, of simracer er niet misschien ook bij moet.
Wat hij doet moet hij weten, dat is aan hem.![]()
9quote:I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel![]()
Ja klopt, maar neem jij @vrijgevochten (een incel) en @Solotovski (stuur maar dm voor meer info) en @onlogisch (een gescheiden vader met een kind) serieus?quote:Op maandag 19 augustus 2024 22:51 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Ik heb toch al best vaak gezien dat men jou voor debiel uitmaakt.
Hij kijkt zeker F1, maar ik wierp enkel de suggestie op, of simracer er niet misschien ook bij moet.
Wat hij doet moet hij weten, dat is aan hem.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte![]()
-
[ Bericht 99% gewijzigd door ChevyCaprice op 19-08-2024 23:15:17 ]Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Volgende keer is woensdag, maar misschien kan ik morgen ook ff meedoen als ik zin heb.quote:Op maandag 19 augustus 2024 22:40 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen, wel een mooie prestatie zo aan het einde van de dag.
Lijkt me ook wel spannend om dan die keuze te maken, en dan die focus te houden om het gewoon goed te executeren.
Goed gedaan beest, lekker bezig. Wanneer is de volgende?
+ That's what she said.Is random. In een ander simspel wat ik ken kan je ook de daadwerkelijke weersomstandigheden van het circuit instellenquote:Op maandag 19 augustus 2024 22:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
@:chevycaprice
Wordt het weer random gesimuleerd of word dat ingesteld?Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Idkquote:
Kan dit niet langer dan 30 seconden aankijken heel irritante kerel met een dikke vlek op zijn hoofdI think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel![]()
11156quote:Op maandag 19 augustus 2024 22:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
9.679
maar ik kom nog wel op de 10k!![]()
kijk al zijn videosquote:Op maandag 19 augustus 2024 23:29 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Idk
Kan dit niet langer dan 30 seconden aankijken heel irritante kerel met een dikke vlek op zijn hoofd![]()
Damnquote:Op maandag 19 augustus 2024 23:36 schreef Mortaxx het volgende:
Er is een nieuwe wereld voor me open gegaan. En dat is jonge vrouwen uit elkaar trekken
Dit is extreem geil.
Goed goonmateriaalGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
quote:Op maandag 19 augustus 2024 23:36 schreef Mortaxx het volgende:
Er is een nieuwe wereld voor me open gegaan. En dat is jonge vrouwen uit elkaar trekken
@Bezsen en ik zijn ook obsessedquote:“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Dat is ook maar tijdelijkquote:Op maandag 19 augustus 2024 23:36 schreef Mortaxx het volgende:
Er is een nieuwe wereld voor me open gegaan. En dat is jonge vrouwen uit elkaar trekkenGroot fan van User Wotte![]()
Wie?quote:“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Ohhh dat soort meiden.quote:
Ja zo kan ik het ook wel broGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Nee, ons laatste appje is alweer lang geledenquote:“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
doe danquote:Op maandag 19 augustus 2024 23:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ohhh dat soort meiden.
Ja zo kan ik het ook wel bro![]()
Waarom zou ik?quote:
Veel te makkelijkGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Ik heb een dramatische prestatie geleverd. Ik ben in slaap gevallen en heb nu 9.898.
Voor het eerst in 50 dagen onder de 10k.![]()
@Rozevla @Mortaxx @Bezsen @KingRoland (updates van de big5) @SEMTEX
Ik moet mij kapot schamenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte![]()
Leeft Ab Doderer nog?Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
🤨quote:Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Wat is die man een kneus zeg!Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Kan de slaap niet vatten pffIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Was ik maar een neger dan werd ik wel serieus genomen in de hiphop scène.Dying whore's cancer heater!!!!!!![]()
Was ik maar twee hondjes, dan kon ik samen spelen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 09:20 schreef Rozevla het volgende:
Was ik maar een neger dan werd ik wel serieus genomen in de hiphop scène.
Goeiemorgen
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
- Ik zit mij voor het vensterglas onnoemlijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was, dan kon ik samen spelen. -quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Was ik maar twee hondjes, dan kon ik samen spelen.
Goeiemorgen
Godfried BomansRule of acquisition #214. Never begin a business negotiation on an empty stomach.![]()
Je kent je klassiekers. Trouwens....'Had mijn vrouw maar één zo'n been.'quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:34 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
- Ik zit mij voor het vensterglas onnoemlijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was, dan kon ik samen spelen. -
Godfried Bomans
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Morgen meneer van Tongerloquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je kent je klassiekers. Trouwens....'Had mijn vrouw maar één zo'n been.'![]()
Morgen. Net huisarts geweest. Assistente Els : '' Hé Herman.' Franka van de buurtzorg: 'Hé Herman.' Corina de apothekers assistente: 'Hé Heremke.' Leuk, maar ook een slecht teken.quote:Oh ja. Nu weer een kuurtje van week met prednisolon. Het houdt je van de straat zak maar zegge.
Een tosti met kaas, filet americain en pindakaas. Ja of nee?Denk aan het milieu voordat u deze post print.![]()
Misschien is dit een hele normale gedachtegang als je net een hersenbloeding hebt gehad.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 13:30 schreef Näsenbar het volgende:
Een tosti met kaas, filet americain en pindakaas. Ja of nee?Dying whore's cancer heater!!!!!!![]()
Hoi![]()
IK ben kapot man. IK heb afgelopen nacht precies 1 uurtje geslapen
Bro jij bent gewoon een ultrabeest.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hoi![]()
IK ben kapot man. IK heb afgelopen nacht precies 1 uurtje geslapenGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Hallo goedemiddag Nielsquote:
Moderator DIG
Oke.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hoi![]()
IK ben kapot man. IK heb afgelopen nacht precies 1 uurtje geslapen
SpannendDying whore's cancer heater!!!!!!![]()
Wat de fak lees ik nou weer.![]()
De Nederlandsche Cocaïnefabriek (NCF) was een in Amsterdam gevestigde fabriek die aanvankelijk in de 20e eeuw op grote schaal cocaïne produceerde voor medicinale doeleinden uit in Nederlands-Indië geteelde cocaplanten. Later produceerde de fabriek onder andere novocaïne, morfine, heroïne en efedrine.
Ik zat alleen even de wiki-pagina van AkzoNobel door te nemen.Rule of acquisition #214. Never begin a business negotiation on an empty stomach.![]()
Moet kunnenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:37 schreef Niels0Kurovski het volgende:
De Nederlandsche Cocaïnefabriek (NCF) was een in Amsterdam gevestigde fabriek die aanvankelijk in de 20e eeuw op grote schaal cocaïne produceerde voor medicinale doeleinden uit in Nederlands-Indië geteelde cocaplanten. Later produceerde de fabriek onder andere novocaïne, morfine, heroïne en efedrine.
Ik zat alleen even de wiki-pagina van AkzoNobel door te nemen.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
zag die ook drie dagen terugquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:37 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Ik zat alleen even de wiki-pagina van AkzoNobel door te nemen.born in the wrong generation
![]()
Heb je in nws weleens een discussie gehad met VEM? Mijn god wat een droevig gebeurenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:37 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Ik zat alleen even de wiki-pagina van AkzoNobel door te nemen.![]()
Nee. Ik zie die usernaam wel af en toe voorbijkomen, maar kan zijn standpunten niet zo voor me halen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 16:47 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Heb je in nws weleens een discussie gehad met VEM? Mijn god wat een droevig gebeurenRule of acquisition #214. Never begin a business negotiation on an empty stomach.![]()
Als je geen calorieën binnen wilt krijgen, omdat je het meteen weer uitkotst is het een prima idee.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 13:30 schreef Näsenbar het volgende:
Een tosti met kaas, filet americain en pindakaas. Ja of nee?![]()
Dat is echt een druif ja. Al heeft hij er nog wel 10 voor hem die nog erger zijnquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 16:47 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Heb je in nws weleens een discussie gehad met VEM? Mijn god wat een droevig gebeuren“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Precies.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 17:20 schreef Jacy-Jacy het volgende:
[..]
Als je geen calorieën binnen wilt krijgen, omdat je het meteen weer uitkotst is het een prima idee.
Het is tosti, toast met filet americain en uitjes, toast met pindakaas, komkommer en surinaamse sambal, paar tomaatjes met peper en zout erbij en je bent geregeld.Rule of acquisition #214. Never begin a business negotiation on an empty stomach.![]()
Straks trouwens krieltjes, kaasschnitzel, doperwten en koude sauzen.
Rule of acquisition #214. Never begin a business negotiation on an empty stomach.![]()
Wat zijn koude sauzen? Mayonaise?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 17:33 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Straks trouwens krieltjes, kaasschnitzel, doperwten en koude sauzen.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Onder andere, ook mosterd. Ik heb meestal Dijon, lekker pittig.quote:Rule of acquisition #214. Never begin a business negotiation on an empty stomach.![]()
Lekker maat. Laat het je smakenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 17:35 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Onder andere, ook mosterd.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Mosterd is voor de krekettequote:Op dinsdag 20 augustus 2024 17:35 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Onder andere, ook mosterd. Ik heb meestal Dijon, lekker pittig.![]()
Dat radicaaltje Pleun vond necrofilie ook wel onder de LGBTQ+ agenda vallen de laatste tijd. Echt woke om lijken neuken te stimuleren. Lekker deugen!quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 16:47 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Heb je in nws weleens een discussie gehad met VEM? Mijn god wat een droevig gebeuren“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Wtaf lees ikquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 17:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat radicaaltje Pleun vond necrofilie ook wel onder de LGBTQ+ agenda vallen de laatste tijd. Echt woke om lijken neuken te stimuleren. Lekker deugen!![]()
Dat is wel sick ja. Ik heb dat topic niet aangeklikt overigens.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 17:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat radicaaltje Pleun vond necrofilie ook wel onder de LGBTQ+ agenda vallen de laatste tijd. Echt woke om lijken neuken te stimuleren. Lekker deugen!Rule of acquisition #214. Never begin a business negotiation on an empty stomach.![]()
Je mag ook niks meer tegenwoordigquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 17:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
NWS / Man vermoordt vrouw en heeft seks met haar lijk.....![]()
Zullen we met zijn allen naar Walibi?Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
klassiek gevalletje van necrofiliequote:Op dinsdag 20 augustus 2024 17:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
NWS / Man vermoordt vrouw en heeft seks met haar lijk.....Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Heerlijkquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 17:42 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Anyway. We gaan een wat nattere periode in de komende 7 dagen. Dit is de situatie momenteel:
[ afbeelding ]![]()
Moet nog pakje ophalen in zo'n kluisje
Maar dan de Bpost versieIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
wat zit er dan in dat pakketje?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 17:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
Moet nog pakje ophalen in zo'n kluisje
[ afbeelding ]
Maar dan de Bpost versielol![]()
shirtjequote:Op dinsdag 20 augustus 2024 18:00 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
wat zit er dan in dat pakketje?Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Jammer, moet weer beginnen met werken. Woedt weer droge kleren meenemen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 17:42 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Anyway. We gaan een wat nattere periode in de komende 7 dagen. Dit is de situatie momenteel:
[ afbeelding ]Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Maar was vandaag de laatste dag bij RET. In goed overleg uit elkaar gegaan. Het was technisch niet interessant voor me en verveelde me. Dat merkten ze.Rule of acquisition #214. Never begin a business negotiation on an empty stomach.![]()
Nee gewoon basic T-shirtquote:Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Dat is degene die altijd extra moeilijke zinnen maakt om zo nog slimmer over te komen? Maar goed dan beschrijf ik ook een stuk of 40 users daar.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 17:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is echt een druif ja. Al heeft hij er nog wel 10 voor hem die nog erger zijn![]()
Heb je al iets anders op het oogquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 18:04 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Maar was vandaag de laatste dag bij RET. In goed overleg uit elkaar gegaan. Het was technisch niet interessant voor me en verveelde me. Dat merkten ze.![]()
En rare claims maakt om dan nooit met een bron te komenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 18:20 schreef Questular het volgende:
[..]
Dat is degene die altijd extra moeilijke zinnen maakt om zo nog slimmer over te komen? Maar goed dan beschrijf ik ook een stuk of 40 users daar.![]()
wie is datquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 17:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is echt een druif ja. Al heeft hij er nog wel 10 voor hem die nog erger zijn![]()
Ik ga ze niet alle 10 noemenquote:
Wij van de KLB-SC zijn TEGEN roddelen!“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
fake news!quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 19:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ga ze niet alle 10 noemen
Wij van de KLB-SC zijn TEGEN roddelen!![]()
Dat doen we in de app.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 19:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ga ze niet alle 10 noemen
Wij van de KLB-SC zijn TEGEN roddelen!Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Zo vandaag terug naar de Bilt terug verhuist. Dat wordt weer even pittig wennen“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Beter zo, ik heb soms ook nog spijt, maar soms werkt het gewoon niet. Zeker niet als het niet interessant genoeg is.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 18:04 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Maar was vandaag de laatste dag bij RET. In goed overleg uit elkaar gegaan. Het was technisch niet interessant voor me en verveelde me. Dat merkten ze.
We gaan gewoon voor iets beters maat, morgen ga ik ook weer sollicitatie de deur uit doen.![]()
Ja, geen zorgen.quote:Rule of acquisition #214. Never begin a business negotiation on an empty stomach.![]()
Moderator DIG
Oef dat komt wel heel dichtbijquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 19:36 schreef Fok-it het volgende:
Zo vandaag terug naar de Bilt terug verhuist. Dat wordt weer even pittig wennen![]()
misschien kun je langskomen bij z'n housewarmingquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:07 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Oef dat komt wel heel dichtbij![]()
Kan je meteen de nieuwe weerman worden HAHAHAquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 19:36 schreef Fok-it het volgende:
Zo vandaag terug naar de Bilt terug verhuist. Dat wordt weer even pittig wennenGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Kan je meteen de nieuwe weerman worden HAHAHA“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Ho ho. We doen alles remote hier. Je hoeft niet on site te zijn en Fok-It heeft er geen verstand van. Kun je er wel gaan wonen, maar zegt niks.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Kan je meteen de nieuwe weerman worden HAHAHA
Al die lui ook die op weerplaza zitten enzo snappen het gewoon niet. Bij mij krijg je up to date info.Rule of acquisition #214. Never begin a business negotiation on an empty stomach.![]()
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 19:38 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Beter zo, ik heb soms ook nog spijt, maar soms werkt het gewoon niet. Zeker niet als het niet interessant genoeg is.
We gaan gewoon voor iets beters maat, morgen ga ik ook weer sollicitatie de deur uit doen.![]()
![]()
@Aberkullie . Ik heb bevestiging nodig.
Rule of acquisition #214. Never begin a business negotiation on an empty stomach.![]()
Klopt helemaal makker. Ik loop gewoon in mijn shirtje de deur uit als de hel losbarstquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:13 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ho ho. We doen alles remote hier. Je hoeft niet on site te zijn en Fok-It heeft er geen verstand van. Kun je er wel gaan wonen, maar zegt niks.
Al die lui ook die op weerplaza zitten enzo snappen het gewoon niet. Bij mij krijg je up to date info.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Wat vind je van de weer reeks op FOK!?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:13 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ho ho. We doen alles remote hier. Je hoeft niet on site te zijn en Fok-It heeft er geen verstand van. Kun je er wel gaan wonen, maar zegt niks.
Al die lui ook die op weerplaza zitten enzo snappen het gewoon niet. Bij mij krijg je up to date info.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
die nobuddies snappen er niets vanquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat vind je van de weer reeks op FOK!?![]()
Ik heb er lol in alhier op de vroege ochtend wat plaatjes samen te stellen. Ik hoop echt dat jullie mede-KLB-ers er wat aan hebben.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt helemaal makker. Ik loop gewoon in mijn shirtje de deur uit als de hel losbarst
Volg ik niet. Frutsel weet wel wat en op de FP is er ook dagelijks een update. Ik maak mijn eigen zooi. Ik hoop dat je er wat aan hebt. Dat is mijn doel namelijk. Praktisch bruikbare zaken waar je wat aan hebt.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat vind je van de weer reeks op FOK!?Rule of acquisition #214. Never begin a business negotiation on an empty stomach.![]()
Gaaf man.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:21 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Volg ik niet. Frutsel weet wel wat en op de FP is er ook dagelijks een update. Ik maak mijn eigen zooi. Ik hoop dat je er wat aan hebt. Dat is mijn doel namelijk. Praktisch bruikbare zaken waar je wat aan hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
Forum Opties Forumhop: Hop naar: