Ik las gisteren dat Cubillas Matxin heeft afgewezen ten faveure van Movistar.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:41 schreef Koffieplanter het volgende:
Eerste juniorenrace van het jaar, alle tweedejaars Spanjaarden leveren. Enaut Urcaregui, Enrique Maranchon en Javier Cubillas. Alle drie overigens staand op mijn lijst van Spanjaarden die Eus gaat mislopen dit jaar. Maranchon is hij al kwijt, die gaat naar Israel.
Potverdikke, daar gaat de 100% score.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:36 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik las gisteren dat Cubillas Matxin heeft afgewezen ten faveure van Movistar.
Van die vijf dagen is er dan ook nog één dag de proloog.quote:Op maandag 17 maart 2025 14:14 schreef Sjoerd102 het volgende:
Volgende week ook Olympia's tour.
Toch altijd een redelijke kweekvijver gebleken.
Jammer dat deze wedstrijd nog 'maar' 5 dagen duurt.
Vorig jaar met Rasmus Søjberg, TT Teutenberg, Matthew Brennan, Steffen de Schuyteneer en Jelte Krijnsen in de top-10. Ontzettend kutweer toen, dus een goede graadmeter voor wie er uit klassieker-hout is gesneden.quote:Op maandag 17 maart 2025 14:14 schreef Sjoerd102 het volgende:
Volgende week ook Olympia's tour.
Toch altijd een redelijke kweekvijver gebleken.
Jammer dat deze wedstrijd nog 'maar' 5 dagen duurt.
Rijden liever in Taiwan!quote:Op dinsdag 18 maart 2025 14:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wel laf dat Tietema hier verzaakt. Hadden prima mee kunnen doen.
En moeten een hoop Franse koersjes rijden als Franse ploeg.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 14:15 schreef franklop het volgende:
[..]
Rijden liever in Taiwan!
En in Belgie
Niemand haalde de eindstreepquote:Op dinsdag 18 maart 2025 14:48 schreef Halcon het volgende:
[..]
En moeten een hoop Franse koersjes rijden als Franse ploeg.
Of ze prima mee kunnen, is altijd maar de vraag bij deze lui. Volgens mij was het vorig jaar niet zo denderend als enige Pro-team.
Dat is een halve waarheid, want drie van de zes finishten wel degelijkquote:Op dinsdag 18 maart 2025 14:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Niemand haalde de eindstreep
Ik vergiste me. Dat was het jaar er voor inderdaadquote:Op dinsdag 18 maart 2025 15:09 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Dat is een halve waarheid, want drie van de zes finishten wel degelijk
Ashlin Barry is daar.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:14 schreef Koffieplanter het volgende:
Dit weekend rondjes om de kerk in Damme, met wat het internationale debuut gaat zijn voor o.a. Enzo Hincapie, Josh Johnson en Julius Birkedal. Het is nog wachten op Visma, maar ik hoop toch een glimp van Ashlin Barry en Kristian Haugetun te krijgen.
Benjamin Noval is vorige week direct begonnen met Spanje te domineren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |