SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste
Ja het is echt een genot om te zien hoe makkelijk hij aanvallers de baas is in één op één duels. Soms zo makkelijk dat gemakzucht op de loer ligt.quote:Op maandag 19 augustus 2024 13:50 schreef H.FR het volgende:
Het verbaast me toch dat Geert nog niet weg is. Gisteren kon hij het ook weer af met 2 vingers in z'n neus.
Geertruida is voor Feyenoord erg belangrijk, maar Europees gezien gewoon een subtopper.. te klein voor het tafellaken, te groot voor het servet. Waarom zou je als Europese topclub diep in de buidel tasten voor een speler die nergens echt in uitblinkt. Feyenoord moet iets beter presteren in Europa en / of Geertruida moet basisspeler worden in Oranje.. dat soort zaken wil nog wel eens helpen.quote:Op maandag 19 augustus 2024 14:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Misschien is ie zelf vrij kritisch op z'n volgende bestemming.
Wie zegt dat die wacht op de absolute top?quote:Op maandag 19 augustus 2024 14:53 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Geertruida is voor Feyenoord erg belangrijk, maar Europees gezien gewoon een subtopper.. te klein voor het tafellaken, te groot voor het servet. Waarom zou je als Europese topclub diep in de buidel tasten voor een speler die nergens echt in uitblinkt. Feyenoord moet iets beter presteren in Europa en / of Geertruida moet basisspeler worden in Oranje.. dat soort zaken wil nog wel eens helpen.
De Ligt hopt al tijden van de ene naar de andere Europese topclub en die is niet (veel) beter. Maar goed, wij hebben de halve finale van de CL niet gehaald dus Geertruida staat er minder goed op.quote:Op maandag 19 augustus 2024 14:53 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Geertruida is voor Feyenoord erg belangrijk, maar Europees gezien gewoon een subtopper.. te klein voor het tafellaken, te groot voor het servet. Waarom zou je als Europese topclub diep in de buidel tasten voor een speler die nergens echt in uitblinkt. Feyenoord moet iets beter presteren in Europa en / of Geertruida moet basisspeler worden in Oranje.. dat soort zaken wil nog wel eens helpen.
Precies dit ja. Feyenoord heeft het Europees gezien gewoon niet goed genoeg gedaan.quote:Op maandag 19 augustus 2024 15:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De Ligt hopt al tijden van de ene naar de andere Europese topclub en die is niet (veel) beter. Maar goed, wij hebben de halve finale van de CL niet gehaald dus Geertruida staat er minder goed op.
Het is ook nogal belachelijk hoe Man U haar spelers haalt, maar steeds minder PL-clubs geven op een onzinnige manier hun centjes uit heb ik het gevoel.quote:Op maandag 19 augustus 2024 15:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De Ligt hopt al tijden van de ene naar de andere Europese topclub en die is niet (veel) beter. Maar goed, wij hebben de halve finale van de CL niet gehaald dus Geertruida staat er minder goed op.
Chelsea vindt dit een leuke opmerking.quote:Op maandag 19 augustus 2024 15:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is ook nogal belachelijk hoe Man U haar spelers haalt, maar steeds minder PL-clubs geven op een onzinnige manier hun centjes uit heb ik het gevoel.
100 miljoen!quote:Op maandag 19 augustus 2024 15:47 schreef hhh38 het volgende:
Volgens Krabby komt er geen vervanger als Gimenez vertrekt. In dat geval hoop ik dat ie blijft
quote:Op maandag 19 augustus 2024 15:47 schreef hhh38 het volgende:
Volgens Krabby komt er geen vervanger als Gimenez vertrekt. In dat geval hoop ik dat ie blijft
Komt daarbij een beetje met een flutargumentatie dat het niet logisch zou zijn, maar iedereen ziet Ueda toch voetballen?quote:Op maandag 19 augustus 2024 15:47 schreef hhh38 het volgende:
Goed gekquote:Op maandag 19 augustus 2024 15:47 schreef hhh38 het volgende:
Ik heb 'm nog nooit iets zien doen dat op voetballen lijkt, eigenlijk.quote:Op maandag 19 augustus 2024 15:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Komt daarbij een beetje met een flutargumentatie dat het niet logisch zou zijn, maar iedereen ziet Ueda toch voetballen?
Hij kan wel echt heel hoog springenquote:Op maandag 19 augustus 2024 15:56 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik heb 'm nog nooit iets zien doen dat op voetballen lijkt, eigenlijk.
Zal best, maar denk dat meer dan de helft van de PL teams hem evengoed kan gebruiken, en met een eenjarig contract is het voor hun een koopje.quote:Op maandag 19 augustus 2024 14:53 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Op de training legt hij elke bal erin.quote:Op maandag 19 augustus 2024 16:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik snap sowieso niet zo goed dat Ueda niet in het wanhoopsrijtje komt met Pedersen, Lopez en Kasanwirjo. Op een gegeven moment mag je toch concluderen dat het niks meer gaat worden? Of ziet Priske er toch iets in?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |