abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214753332
Hier verder
pi_214753414
quote:
2s.gif Op zondag 18 augustus 2024 21:40 schreef Troel het volgende:
Jongste is inmiddels ook weer hier :D

Alleen extrapuber testte negatief en is dus bij zijn moeder thuis voor het geval dat.
Beterschap, hopelijk niet al te ziek :*
Fake it till you make it...
pi_214753523
@oh-oh dit is een nieuw topic he... cliffhanger ;)
pi_214753545
Jeez, een naam-topic! *O* :D
pi_214753680
*Is heel niet nieuwsgierig :+

Oh, ik fixte net de richtingaanwijzerhendel met papier, een tissue en tape. Of er ooit een nieuwe komt is nog maar de vraag :') maar voor nu schieten de lichten niet meer bij elke hobbel heen en weer aan en zijn ze niet meer uit te krijgen. Ze knipperen zelfs 3x voordat ze vanzelf uitgaan :D
Zoon noemde me een genie O-) Minl keek me aan alsof ik gestoord was toen ik zei dat die kutrichtingaanwijzers nog steeds kut doen want bij hem doen ze niet zo raar. Tuurlijk :') 8)7
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  maandag 19 augustus 2024 @ 14:59:07 #6
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_214753730
:D 8-)

Ik zal proberen het kort te houden maar ik vind het echt best een duivels dilemma.
Mijn nichtje vertelde gisteren tussen neus en lippen door twee dingen die ik best wel zorgwekkend vind, maar ik wil niet lopen snitchen naar mijn zus, want dan vertelt ze me natuurlijk nooit meer wat he.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan het tweede...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het echt heel moeilijk, ik denk dat ik het er sowieso eerst nog maar eens met mijn nichtje over ga hebben maar als ik te belerend ga doen ben ik natuurlijk niet meer die coole tante tegen wie je alles kan vertellen...
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  maandag 19 augustus 2024 @ 15:00:49 #7
176471 oh-oh
pi_214753747
En ik ben zo weer offline want Hannah komt zo uit school hier heen, ook raar, beide ouders zijn thuis , eerste schooldag, nee ga maar gewoon lekker daar heen :')
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_214753794
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 15:00 schreef oh-oh het volgende:
En ik ben zo weer offline want Hannah komt zo uit school hier heen, ook raar, beide ouders zijn thuis , eerste schooldag, nee ga maar gewoon lekker daar heen :')
Een warm welkom. -O-
  maandag 19 augustus 2024 @ 15:08:14 #9
176471 oh-oh
pi_214753810
Ja dat is toch wel een beetje raar of niet?
( Groucho Marx )
pi_214754660
@oh-oh
SPOILER
pi_214754672
Het tweede lijkt me redelijk normaal.
Voor het eerste zou ik de baas van je neefje aanspreken, die moet daarop toezien.
Carpe diem, quam minimum credula postero.
  maandag 19 augustus 2024 @ 17:10:47 #12
35189 Troel
scherp en bot
pi_214754674
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 14:59 schreef oh-oh het volgende:
:D 8-)

Ik zal proberen het kort te houden maar ik vind het echt best een duivels dilemma.
Mijn nichtje vertelde gisteren tussen neus en lippen door twee dingen die ik best wel zorgwekkend vind, maar ik wil niet lopen snitchen naar mijn zus, want dan vertelt ze me natuurlijk nooit meer wat he.
SPOILER
En dan het tweede...

SPOILER
Ik vind het echt heel moeilijk, ik denk dat ik het er sowieso eerst nog maar eens met mijn nichtje over ga hebben maar als ik te belerend ga doen ben ik natuurlijk niet meer die coole tante tegen wie je alles kan vertellen...
Afgelopen vrijdag deed ik de bar in ons pittoreske grensdorpje bij de volksfeesten. Ook daar gewoon straalbezopen minderjarige dropjes. Ook als ze overduidelijk minderjarig zijn. Ze keijgen het van vrienden, kennissen en soms ook gewoon van hun eigen ouders.

Wellicht een keer tussen neus en lippen door vragen of nichtje van bijna 18 ook een wijntje mag als jij een wijntje pakt ofzo? Zul je zien dat je een 'ow maar ze drinken allemaal' reactie krijgt ofzo :@
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_214754707
SPOILER
pi_214754711
@oh-oh
SPOILER
If they say
  maandag 19 augustus 2024 @ 17:20:01 #15
35189 Troel
scherp en bot
pi_214754739
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 14:06 schreef Nijna het volgende:

[..]
Beterschap, hopelijk niet al te ziek :*
Nog niet beter, maar wel met de schuur bezig. Ik wat minder fanatiek dan de kerel des huizes. Maar die heeft ook minder last.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_214755429
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 17:15 schreef hilliebillie het volgende:
SPOILER
Als je daar goed mee omgaat is het imo niet per se schadelijker dan het veel meer geaccepteerde je elk weekend lam zuipen.
Maar goed is dan ook bij bijvoorbeeld een pilletje (er vanuit gaande dat dat mdma is) het zeker niet elke week doen, maar met mate. Officieel is dat eens per drie maanden.
Ik vind het daarbij wat wonderlijk dat ze in de therapeutische trials eens per maand doen, alsof dat dan niet opeens vaak is.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  maandag 19 augustus 2024 @ 19:11:02 #17
176471 oh-oh
pi_214755744
Thnx, mijn zus en ik drinken beiden niet hoor.
Maar goed, als degene die met een elektrische vliepenmepper naar het park gaat zich hier niet druk om maakt zal ik het maar gewoon laten.
De achtergrond van dat groepje 17 jarigen vind ik dus wel een dingetje waarbij je iets voorzichtiger zou mogen zijn met dat roekeloze gedrag en ik heb echt het idee dat die ouders niks doorhebben.
Tbh, ik deed andere dingen toen ik die leeftijd was maar ik dronk niet en dronken de weg op vind ik echt een heel groot issue, maar daar zal ik haar nog wel een keer op aanspreken hoor.
Je zal ze dronken onder je auto krijgen ...
Ik zal ook nog eens doorvragen over mijn neefje, ze had hem wel een uitbrander gegeven maar aangezien ze altijd ruzie hebben zal dat sowieso niet veel indruk maken.

[ Bericht 0% gewijzigd door oh-oh op 19-08-2024 22:36:00 ]
( Groucho Marx )
pi_214755921
Sorry :+
Ik denk dat het belangrijk is dat je hun vertrouwen niet beschaamd, dat ze je straks niks meer vertellen. Ik begrijp echt dat je je zorgen maakt. Je kunt wél met hen erover praten en hopen dat ze het van je aannemen. Of toch gaan snitchen en dan ben jij de gebeten hond.
Ik begrijp alleen niet wat de achtergrond van dat ene meisje ermee te maken heeft? Dat is toch echt iets voor de ouders om daar iets mee te doen. Of maak je je zorgen om kopieergedrag?
If they say
  maandag 19 augustus 2024 @ 19:34:05 #19
176471 oh-oh
pi_214755955
Ik maak me wel zorgen om hun roekeloosheid, die zelfmoord heeft een hele grote impact op ze gehad, logisch ook, ze waren altijd met zijn vijven.
Maar ik vind het eerlijk gezegd ook shocking dat iedereen dat dronken fietsen ( en dan een heel pokkeeind ook nog ) maar normaal vindt hoor.
Goed dat ik geen kinderen heb denk ik dan maar weer :D
( Groucho Marx )
pi_214756094
Ik denk nu 'het is maar goed dat mijn ouders niet wisten wat ik op die leeftijd uithaalde'.

Drinken als 15 jarige op je werk vind ik overigens echt not done. Maar daar zou ik als moeder zijnde de manager flink op aanspreken. Als tante die het via via hoort is het een stuk lastiger natuurlijk. Het gesprek met je neefje proberen op te starten denk ik. Open en nieuwsgierig, vissen hoe het op zijn werk gaat en hoe dat is als jongste in zo'n team.
pi_214756121
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 19:34 schreef oh-oh het volgende:
Ik maak me wel zorgen om hun roekeloosheid, die zelfmoord heeft een hele grote impact op ze gehad, logisch ook, ze waren altijd met zijn vijven.
Maar ik vind het eerlijk gezegd ook shocking dat iedereen dat dronken fietsen ( en dan een heel pokkeeind ook nog ) maar normaal vindt hoor.
Ik kan echt niet op 2 handen tellen hoe vaak ik dronken heb gefietst. Zelfs een x op een 80 kilometer weg omdat we dachten dat een fietspad is.
Slim? Nee!
Dom? Enorm.

Maar ik was jong en vond het toen echt hilarisch. Een standje had dat echt niet veranderd.
pi_214756124
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 19:34 schreef oh-oh het volgende:
Ik zou ook niet willen dat mijn kinderen zo dronken op de fiets gaan, maar dat zijn wel dingen die gebeuren.
Dat ze dan met zn allen samen zijn vind ik dan wel "ok-er".
Maar ik hoop dat mijn kinderen nog lang zo ver niet zijn.

Nou heb ik er 1 die zich voornamelijk isoleert op haar kamer, die zie ik niet zo snel met vrienden in de kroeg zitten...
De ander is denk ik wel eerder in staat zulke dingen te doen, maar heeft nog niet de leeftijd dat ze de kroeg in mag binnenkort ;). Maar heeft wel een fijn vriendinnengroepje waarvan ik hoop dat ze nog lang op elkaar zullen passen O+ fijne meiden.

Ik ben zelf nog nooit dronken geweest, na een paar slokken gaat het me tegen staan over het algemeen. Ideaal.
Ook nooit de behoefte gevoeld om mee te doen met anderen die wel flink doordronken.
Ik had een paar klasgenoten die elke maandag weer op school kwamen met verhalen over wie er de sloot in was gefietst, hoeveel tanden pietje nu weer kwijt was, wat ze allemaal vergeten waren door hun benevelde toestand enzovoort. Maakte totaal geen indruk ;) .
pi_214756180
Ik zou niet weten hoe ik vroeger thuis had moeten komen als ik niet mocht fietsen met alcohol op :D
  maandag 19 augustus 2024 @ 19:57:57 #24
176471 oh-oh
pi_214756202
Ik heb echt vrienden die enorm kunnen tanken maar rijden, nope, zelfs niet op de fiets hoor.
Maar goed die laat ik gaan dan maar, young and wild and free.
Wij dronken nooit, ik ben twee keer in mn leven dronken geweest en ik ben nu 50 _O-
De eerste keer was met scholierencarnaval, toen had ik niet eens meer op een fiets kunnen stappen en ben ik thuisgebracht door mijn aardrijkskunde juf.
De tweede keer is een aantal jaar geleden en wat er toen gebeurde ga ik hier niet eens neerzetten.
Only Venco knows _O- _O- _O-
( Groucho Marx )
pi_214756321
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 19:11 schreef oh-oh het volgende:
Thnx, mijn zus en ik drinken beiden niet hoor.
Maar goed, als degene die met een elekrtische vliepenmepper naar het park gaat zich hier niet druk om maakt zal ik het maar gewoon laten.

Waarom doen jullie zo raar tegen elkaar :?
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')