Dealquote:Op woensdag 21 augustus 2024 10:38 schreef Tegan het volgende:
[..]
Gaan we die kop koffie drinken dan?
Jij wel hoor.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 11:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mag ik met mijn (huidige) vrolijke hoofd hier nog wel komen dan?
Houden zoquote:Op woensdag 21 augustus 2024 13:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]Jeeeeeeej!!!!
Het gaat de laatste anderhalf week zo goed met me
Mij wel toch?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 11:03 schreef Tegan het volgende:
Ik zie het leven ook niet meer zitten.
Wat fijn voor je ❤️ hopelijk slaap je daarna extra lekkerquote:Op woensdag 21 augustus 2024 15:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik slaap op een tweedehandsmatras, in een tweedehandsbed.
Ik slaap al vijftien jaar met dezelfde dekens en kussen
En nu heeft mijn moeder alles nieuw voor me gekocht...
Maandag komt het bed, dinsdag wordt hij gemonteerd.
Zondag het oude bed slopen en grofvuil regelen. En als het zondag niet lukt om alles naar de schuur te krijgen (drie hoog naar BG) helpt donderdag een vriend me ermee. Bed slopen lukt wel, het naar beneden brengen weet ik niet
Ben zo ontzettend dankbaar en blij
Zo, dat is een mooi cadeau.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 15:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zondag het oude bed slopen en grofvuil regelen. En als het zondag niet lukt om alles naar de schuur te krijgen (drie hoog naar BG) helpt donderdag een vriend me ermee. Bed slopen lukt wel, het naar beneden brengen weet ik niet
quote:Op woensdag 21 augustus 2024 16:49 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Wat fijn voor je ❤️ hopelijk slaap je daarna extra lekker
Ja echt geweldig! Weet niet waaraan te danken, alleen zo fijn!quote:
Uitslapen en niks doen is beterquote:
Dat laatste wordt men op fok nooit zo blij van.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 19:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
Kwam mijn ex tegen
nu gaat het niet oké
Schaam me zo voor wie ik ben geworden en hoe ik eruit zie
en het haalt zoveel zeer op
'k wil niet meer
quote:Op woensdag 21 augustus 2024 15:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hij is niet zomaar je ex meis. Maak jezelf niet minder waard op dit moment. Jouw uiterlijk zegt helemaal niets over jou als persoon. Die emoties daar zou ik wel de tijd voor pakken. Voel ze maar en krijg inzicht over waarom je hierop reageert zoals je nu doet.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 19:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
Kwam mijn ex tegen
nu gaat het niet oké
Schaam me zo voor wie ik ben geworden en hoe ik eruit zie
en het haalt zoveel zeer op
'k wil niet meer
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 09:46 schreef DrMarten het volgende:
De twee installateurs die op zolder aan het werk zijn staan mee te zingen met Pokerface van Lady Gaga
Echt hoor, het is een partij vrolijkheid daarboven die niet echt samengaat met de 5,5 uur slaap die ik heb gehadquote:
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 09:46 schreef DrMarten het volgende:
De twee installateurs die op zolder aan het werk zijn staan mee te zingen met Pokerface van Lady Gaga
Ach, ze genieten ervan en jij hebt straks werkende apparatuurquote:Op donderdag 22 augustus 2024 09:48 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Echt hoor, het is een partij vrolijkheid daarboven die niet echt samengaat met de 5,5 uur slaap die ik heb gehad
2 jonge knapen van midden twintig tot begin 30 gok ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |