Somsquote:
Klinkt als zorgfraude dit.quote:Op dinsdag 3 september 2024 13:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zorgarrangement van twee uur
Komt ze een uur te laat en gaat ze na een halfuur weg
Voel me er echt naar door
Even nog een keer aanzien. Dan al mijn moed bijeen rapen om er wat van te zeggen (heb wel aangesproken op te laat) en anders de instelling bellenquote:Op dinsdag 3 september 2024 13:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Klinkt als zorgfraude dit.
Goedzo. Als er 2 uur is afgesproken verdien jij 2 uurquote:Op dinsdag 3 september 2024 13:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Even nog een keer aanzien. Dan al mijn moed bijeen rapen om er wat van te zeggen (heb wel aangesproken op te laat) en anders de instelling bellen
Ja, voel me wel een enorme miepert nuquote:Op dinsdag 3 september 2024 13:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Goedzo. Als er 2 uur is afgesproken verdien jij 2 uur
Niet nodig. Gewoon claimen waar je recht op hebtquote:Op dinsdag 3 september 2024 14:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, voel me wel een enorme miepert nu
Ben je nietquote:Op dinsdag 3 september 2024 14:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, voel me wel een enorme miepert nu
quote:Op dinsdag 3 september 2024 14:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Niet nodig. Gewoon claimen waar je recht op hebt
Vrijdag met de begeleider bespreken hoe ik dit moet aanpakken (die van net is WMO en de ander is van psychiatrie)quote:Op dinsdag 3 september 2024 14:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ben je niet
TGND heeft gelijk, je hebt er recht op dus claimen
Goed planquote:Op dinsdag 3 september 2024 14:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
[..]
Vrijdag met de begeleider bespreken hoe ik dit moet aanpakken (die van net is WMO en de ander is van psychiatrie)
Kan wel, alleen even geen behoefte aanquote:Op dinsdag 3 september 2024 14:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Goed plan
Of kan je je begeleider niet even bellen hierover?
Hopelijk heeft het even liggen geholpen.quote:Op dinsdag 3 september 2024 14:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Kan wel, alleen even geen behoefte aan
Als ik over een kwartier nog steeds naar ben ga ik even lekker liggen.
Gewoon even mijn dag niet
Kan ook gebeuren
Jaquote:Op dinsdag 3 september 2024 18:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hopelijk heeft het even liggen geholpen.
Ik duik zo even de sauna in
Alleen geen leuke woordgrap deze keerquote:Op dinsdag 3 september 2024 06:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Toe maar. Niet alleen een freak in the sheets.
Je hebt geen nas, maar bent wel nas-ty.quote:Op dinsdag 3 september 2024 19:07 schreef Tegan het volgende:
[..]
Alleen geen leuke woordgrap deze keer.
Ik zei leuke woordgrapquote:Op dinsdag 3 september 2024 19:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hebt geen nas, maar bent wel nas-ty.
Deze woordgrap leverde een nare nas-maak op?quote:
Siquote:Op dinsdag 3 september 2024 19:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Deze woordgrap leverde een nare nas-maak op?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan doe je toch een TR.quote:Op dinsdag 3 september 2024 19:22 schreef Barbusse het volgende:
Slechte poging tot dad jokes? In dit topic? Er zijn er voor minder gebanned.
Dat zou ik in jouw geval nooit doen, maatquote:
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 3 september 2024 19:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hebt geen nas, maar bent wel nas-ty.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |