SPOILER: LET OP! Dit is vooral géén DTS - ajb. Want:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:10 schreef SwJ het volgende:
Na een tijdelijk slotje en een duidelijke waarschuwing gaat dts gewoon door: gemiddeld 15 tr's per dag. De meest klik ik met een facepalm gewoon weg: lange tenen, niemand kan meer iets hebben, overal wordt een sneer in gezocht, slachtofferrol, enz.
De rest zijn terechte tr's: users die het spel te serieus nemen, niet slapen om de puntjes, anderen niet kunnen negeren, overal op moeten reageren.
Eén groot toxisch wespennest. Zeker als je er niet middenin zit en het van buitenaf bekijkt. Ongezond en onwenselijk.
Maar goed. Een gewaarschuwd bolker telt voor 2: DTS gaat op 1 september weer open, als ik t niet vergeet. En nee, geen andere sc's overnemen met gebolk aub.
Vlak over de grens in Duitsland bij winkels welkom worden geheten met "Welkom" is toch wel leukquote:Op maandag 19 augustus 2024 07:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Duits vind ik dus geen fijne taal. Komt denk ik doordat ik zowel in Winterswijk als in Enschede( waar ik woonde) steeds in de winkels en op de markt op zaterdag in het Duits werd aangesproken. Ik had daar zo hekel aan dat dat gebeurde. Zelfs de reclameborden(Enschede) waren in het duits
Dan welquote:Op maandag 19 augustus 2024 08:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Zul je je vizier wel open moeten klappen!
Morguh Stigquote:
Maar ze vertikken het een woord Nederlands te sprekenquote:Op maandag 19 augustus 2024 08:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Vlak over de grens in Duitsland bij winkels welkom worden geheten met "Welkom" is toch wel leuk
Mond wijd open houden :p Succesquote:
Ai, sterkte!quote:Op maandag 19 augustus 2024 08:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mond wijd open houden :p Succes
Zometeen worden mijn borsten geplet voor het bevolkingsonderzoek borstkanker
Morguh KWquote:
Thnx, ff jezelf gedeeltelijk laten pletten. Dat ze daar nu nog geen vriendelijker manier voor heeft gevonden.quote:
Doet dat pijn?quote:Op maandag 19 augustus 2024 08:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Thnx, ff jezelf gedeeltelijk laten pletten. Dat ze daar nu nog geen vriendelijker manier voor heeft gevonden.
Het is fijn dat het er is, maar lekker is anders
Ik zit hier ook weer aan een bakkie.quote:
Klopt ja, dat zou toch met gewone scans ook zichtbaar moeten zijn? Echo of zo?quote:Op maandag 19 augustus 2024 08:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Thnx, ff jezelf gedeeltelijk laten pletten. Dat ze daar nu nog geen vriendelijker manier voor heeft gevonden.
Het is fijn dat het er is, maar lekker is anders
Het zal niet het zelfde zijn als je ballen in een tosti-ijzer, maar geplet worden is uiteraard geen pretje.quote:
Haha ben je meteen goed wakkerquote:Op maandag 19 augustus 2024 08:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zit hier ook weer aan een bakkie.
De vorige is extra extra sterk geworden!![]()
Ik selecteer altijd "2 extra grote koppen", maar het water was bijna op dus kreeg ik een behoorlijk geconcentreerde mok!
Ik heb die halve mok nog aangevuld met nog een kop koffie, en zit nu weer aan een dubbele portie (maar dan neit zo geconcentreerd.quote:Op maandag 19 augustus 2024 09:00 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Haha ben je meteen goed wakker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |