Deze dame weetquote:
De scheet ken ik dan als wang-snee-pang-wang.quote:Op maandag 19 augustus 2024 17:47 schreef ToT het volgende:
Chinees voor een kont: wang-snee-wang
Chinees voor een scheet: wang-snee-wang-pang
Chinees voor een onderbroek: wang-snee-wang-pang-vang
Chinees voor een waslijn: wang-snee-wang-pang-vang-hang
Dan moet dat hele rijtje aangepast worden!quote:Op maandag 19 augustus 2024 17:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De scheet ken ik dan als wang-snee-pang-wang.
Er wordt al zoveel aangepast in dit land, daar kan dat lijstje ook nog wel bijquote:Op maandag 19 augustus 2024 17:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan moet dat hele rijtje aangepast worden!
quote:Op maandag 19 augustus 2024 17:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Er wordt al zoveel aangepast in dit land, daar kan dat lijstje ook nog wel bij
Je riep me?quote:
Oh hai Thierry!quote:Op maandag 19 augustus 2024 17:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja breek me de bek niet open!
Ik sta in NWS sowieso al als rechts-extremistje bekend!
Oplette jonge vriend. Ik zette een gedeelte in bold, en de rest niet.quote:Op maandag 19 augustus 2024 17:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh jee, heeft de wijn z'n sporen nagelaten?
Ja hee er zijn wel meer DJ's, maar je voelde je in dit geval geroepen!quote:Op maandag 19 augustus 2024 17:54 schreef DJMO het volgende:
[..]
Oplette jonge vriend. Ik zette een gedeelte in bold, en de rest niet.
Mijn oog viel tijdens het scrollen op DJ ja. De rest had ik niet gezien.quote:Op maandag 19 augustus 2024 17:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja hee er zijn wel meer DJ's, maar je voelde je in dit geval geroepen!
Ja vast!quote:Op maandag 19 augustus 2024 17:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
Mijn oog viel tijdens het scrollen op DJ ja. De rest had ik niet gezien.
En ik zeg mo en dat negeer jequote:Op maandag 19 augustus 2024 17:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
Mijn oog viel tijdens het scrollen op DJ ja. De rest had ik niet gezien.
quote:Op maandag 19 augustus 2024 17:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Volgende keer als je haar ziet rennen, gewoon "HO MO!" roepen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop