Rob Nanninga was degene die dit ontdekte. Hij was schrijver en bestuurslid van Skepsis. User Stenny is Constantia Oomen, die is jarenlang lastig gevallen door Robbert van den Broeke maar kent hem daardoor als geen ander. Dit is ook Robbert van den Broeke die contact had met Joran van der Sloot en beweerde te weten waar het lichaam van Natalee Holloway is.quote:Op maandag 19 augustus 2024 10:50 schreef Shii het volgende:
[..]
Sh0g in TRU / Het medium Robbert van den Broeke (deel 7)
De vraag is nu of Skepsis het van FOK heeft gehaald en ten onrechte met de eer van het ontmaskeren aan de haal is gegaan.
Ahh meer infoquote:Op maandag 19 augustus 2024 12:03 schreef engine het volgende:
[..]
Rob Nanninga was degene die dit ontdekte. Hij was schrijver en bestuurslid van Skepsis. User Stenny is Constantia Oomen, die is jarenlang lastig gevallen door Robbert van den Broeke maar kent hem daardoor als geen ander. Dit is ook Robbert van den Broeke die contact had met Joran van der Sloot en beweerde te weten waar het lichaam van Natalee Holloway is.
Ik heb mij hier vorig jaar in verdiept en ik denk nog steeds dat Constantia gelijk kan hebben over de begraafplaats van Natalee Holloway. Veel te ingewikkeld om uit te leggen en niemand neemt het serieus maar ik heb geen reden waarom het niet zou kunnen kloppen.
Gewoon lekker kraken Schoofquote:
Same.quote:Op maandag 19 augustus 2024 12:24 schreef pullup het volgende:
Ik heb sowieso nog steeds niet het idee dat dit een blijvertje is, hij is net te anders
Slappe hap volgens Wilders.quote:Op maandag 19 augustus 2024 12:24 schreef pullup het volgende:
Ik heb sowieso nog steeds niet het idee dat dit een blijvertje is, hij is net te anders
Yep.quote:Op maandag 19 augustus 2024 12:24 schreef pullup het volgende:
We zijn teveel verwend met Ruttequote:Op maandag 19 augustus 2024 12:24 schreef pullup het volgende:
Die heeft hem uitgekozen.quote:
Ja,dat was ook nogal een dingetje.quote:Op maandag 19 augustus 2024 12:37 schreef 88-4 het volgende:
[..]
Die heeft hem uitgekozen.
Sowieso Wilders.
Meneer radio Genoa
Oh dat heb ik wat gemistquote:Op maandag 19 augustus 2024 12:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja,dat was ook nogal een dingetje.
Dat laatste zegt mij nietsquote:Op maandag 19 augustus 2024 12:37 schreef 88-4 het volgende:
[..]
Die heeft hem uitgekozen.
Sowieso Wilders.
Meneer radio Genoa
Wtfquote:Op maandag 19 augustus 2024 12:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
https://pointer.kro-ncrv.(...)io-genoa-dan-wilders
Is een account op Twitter.quote:
Hoe durf jij de handpop van wilders zo te kwalificerenquote:Op maandag 19 augustus 2024 12:24 schreef pullup het volgende:
Anders kan veel dingen betekenenquote:Op maandag 19 augustus 2024 13:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe durf jij de handpop van wilders zo te kwalificeren
Gaat weer lekkerquote:Op maandag 19 augustus 2024 13:36 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.rtvnoord.nl/m(...)t-om-op-vrije-voeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |