SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
Nee gewoon de KSC planning natuurlijkquote:Op zondag 18 augustus 2024 20:52 schreef Ama het volgende: [..] Wat heeft dat met jouw planning te maken? Ik snap het niet. 😂
Jij denkt dat ballie jou laat slapen?quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik na de bruiloft in staat ben om iets anders te doen dan slapen?
Gewoon niet nemen. 100% kortingquote:Op zondag 18 augustus 2024 20:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Had je maar HBO moeten nemen toen het er net was. 50% korting
YouTube premium is wel een genot. Maar is alleen leuk als je het deelt haha.quote:
ja tuurlijk wel. ga denk ik ook slapenquote:Op zondag 18 augustus 2024 20:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij denkt dat ballie jou laat slapen?
*Telefoon op stil zetquote:Op zondag 18 augustus 2024 20:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij denkt dat ballie jou laat slapen?
Eens.quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:55 schreef Nattekat het volgende:
Uit principe zal ik nooit en te nimmer Youtube premium nemen.
Solo heeft het dus daarom ik nu ook.quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:55 schreef Nattekat het volgende:
De derde is nog erger.quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:56 schreef Nattekat het volgende:
Die tweede Fantastic Beasts schijnt afschuwelijk te zijn. Nog nooit gezien, dus dit is mijn kans.
De eerste was al kut. Maar 2 en 3 zijn echt een cringefestquote:Op zondag 18 augustus 2024 20:56 schreef Nattekat het volgende:
Die tweede Fantastic Beasts schijnt afschuwelijk te zijn. Nog nooit gezien, dus dit is mijn kans.
Ik wel; geen zin in 67 advertenties per filmpje.quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:55 schreef Nattekat het volgende:
Neem een adblockerquote:Op zondag 18 augustus 2024 20:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik wel; geen zin in 67 advertenties per filmpje.
quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja tuurlijk wel. ga denk ik ook slapen
Klinkt verdacht dit ...quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
*Telefoon op stil zet
*Oordoppen in doet
Uhm, ja?
Wij serpenten houden niet van reclamequote:Op zondag 18 augustus 2024 20:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Depp en Madsquote:Op zondag 18 augustus 2024 20:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
De eerste was al kut. Maar 2 en 3 zijn echt een cringefest
Ik moet nu een nieuwe adblocker vinden.quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ublock met scriptjequote:Op zondag 18 augustus 2024 20:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Die werkt niet meer op youtube
alsof je steeds moet wachten met doorslidderen omdat iemand aambeienpillen wil verkopenquote:Op zondag 18 augustus 2024 20:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wij serpenten houden niet van reclame
Mads had prima vanaf de eerste film in die rol gekund. Depp niet echt.quote:
Slangen poepen gewoon hoorquote:Op zondag 18 augustus 2024 20:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
alsof je steeds moet wachten met doorslidderen omdat iemand aambeienpillen wil verkopen
en we hebben geeneens een kont
ILLEGALquote:
quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
alsof je steeds moet wachten met doorslidderen omdat iemand aambeienpillen wil verkopen
Slapenquote:Op zondag 18 augustus 2024 20:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja tuurlijk wel. ga denk ik ook slapen
Ik krijg foundation reclame elke keerquote:Op zondag 18 augustus 2024 20:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ublock wel gewoon hoorquote:Op zondag 18 augustus 2024 20:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Die werkt niet meer op youtube
Waar staat GC CS voorquote:Op zondag 18 augustus 2024 20:58 schreef Mikeytt het volgende:
waar staat KSC eigenlijk voor en waarom heet het geen GC CS?![]()
huh?quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben heel serieus aan het kijken of ik m'n vader mee kan nemen naar de F1 in Oostenrijk eind juni, dus dat is alvast de eerste flex als het door gaat
Dat is wel mijn favoriete tijd van het jaar om op vakantie te gaan, dus wordt nog wat. Maar verder heb ik geen idee wat ik kan doen. Solo trok me eerst wel, maar dat is niet echt de echte vakantie.
Wat is dat ook alweerquote:Op zondag 18 augustus 2024 21:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik krijg foundation reclame elke keer![]()
Dat spul heb ik nog nooit gebruikt
Spul wat je op gezicht smeert.quote:
Is helemaal geen ramp hoor skatjuhquote:Op zondag 18 augustus 2024 21:00 schreef datismijnmening het volgende:
Net een oude mensen dutje gedaan na het eten![]()
General Chat Centraal Stationquote:
Spiegeltje aan de muurquote:
Ok mijn lijf zegt nu dat ik een wijntje nodig hebquote:Op zondag 18 augustus 2024 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is helemaal geen ramp hoor skatjuhGewoon luisteren naar je lijf en geven wat het nodig heeft.
Zal er wel weer vertraging zijnquote:
Oh dat moet een bekend geluid zijnquote:Op zondag 18 augustus 2024 21:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ok mijn lijf zegt nu dat ik een wijntje nodig heb
Ja wat verwacht je anders van een SlowChat?quote:
Oh dacht dat dit het Centraal Station wasquote:Op zondag 18 augustus 2024 21:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja wat verwacht je anders van een SlowChat?
dagje afzien dus, veel plezierquote:Op zondag 18 augustus 2024 21:16 schreef Koen66 het volgende:
Slapen, wekker om 2 uur, zoonlief ff op Schiphol afzetten
luxe taxiquote:Op zondag 18 augustus 2024 21:16 schreef Koen66 het volgende:
Waar gaat de reis naartoe?quote:Op zondag 18 augustus 2024 21:16 schreef Koen66 het volgende:
Truste en succes.quote:Op zondag 18 augustus 2024 21:16 schreef Koen66 het volgende:
Ja dit is de GC CS SCquote:Op zondag 18 augustus 2024 21:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh dacht dat dit het Centraal Station was
Lloret de Marquote:Op zondag 18 augustus 2024 21:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waar gaat de reis naartoe?
succes met opstaanquote:Op zondag 18 augustus 2024 21:16 schreef Koen66 het volgende:
Adblocker, gratis.quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Vannacht wel een goed moment voorquote:Op zondag 18 augustus 2024 21:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oei. Heb je HET gesprekje al gehad?
Meh hij is 19 dus dat komt wel goed, en heeft nog geen ambitie vader te wordenquote:Op zondag 18 augustus 2024 21:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oei. Heb je HET gesprekje al gehad?
Is het 14 euro pm?quote:Op zondag 18 augustus 2024 21:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Adblocker, gratis.
En ¤14 per maand betalen voor een adblocker, je bent niet goed.
Ik had ooit wel graag een meisje gewild maar ben nu stikblij dat het niet zo isquote:Op zondag 18 augustus 2024 21:22 schreef datismijnmening het volgende:
wdb is het wel fijner om zoons te hebben denk ik
Klimmen Ali en Mo dagelijks langs de regenpijp omhoog.quote:Op zondag 18 augustus 2024 21:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik had ooit wel graag een meisje gewild maar ben nu stikblij dat het niet zo is
Als ik ooit kinderen zou nemen dan sws meidenquote:Op zondag 18 augustus 2024 21:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik had ooit wel graag een meisje gewild maar ben nu stikblij dat het niet zo is
quote:Op zondag 18 augustus 2024 21:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als ik ooit kinderen zou nemen dan sws meiden
quote:Op zondag 18 augustus 2024 21:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klimmen Ali en Mo dagelijks langs de regenpijp omhoog.
Zelfs lite versie die nergens anders toe diende dan advertenties afkopen was 7¤ oidquote:Op zondag 18 augustus 2024 21:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is het 14 euro pm?Ik dacht 2,50 ofzo
quote:Op zondag 18 augustus 2024 21:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als ik ooit kinderen zou nemen dan sws meiden
Je staat op het punt om alleen te reizen , maar je denkt "wat als er nu een bloedmooi meisje uitgerekend mijn hulp nodig heeft"?quote:
Waddequote:Op zondag 18 augustus 2024 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je staat op het punt om alleen te reizen , maar je denkt "wat als er nu een bloedmooi meisje uitgerekend mijn hulp nodig heeft"?
Nee. Dat gebeurt 10.000/10.000 niet in jouw lifetime. Echt niet.
Nou ja breng jij anders maar een meer waarschijnlijk scenario upquote:
Als ze YouTube Premium Family account heeft zou je die dan wel gebruiken?quote:Op zondag 18 augustus 2024 21:29 schreef Nattekat het volgende:
Ik moet gewoon dating app inschakelen, iemand vinden en daarmee een vakantie doen. Probleem opgelost
Ja ik moet ook gewoon 10M winne, een hoer kopen en een bakkie bier. Niks aan t slappe klauwtjequote:Op zondag 18 augustus 2024 21:29 schreef Nattekat het volgende:
Ik moet gewoon dating app inschakelen, iemand vinden en daarmee een vakantie doen. Probleem opgelost
Nee, dat is basis om er meteen een einde aan te maken.quote:Op zondag 18 augustus 2024 21:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ze YouTube Premium Family account heeft zou je die dan wel gebruiken?
Ik snap hem niet in deze contextquote:Op zondag 18 augustus 2024 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja breng jij anders maar een meer waarschijnlijk scenario up
quote:Op zondag 18 augustus 2024 21:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, dat is basis om er meteen een einde aan te maken.
Ik ken 3/7e van die meiden persoonlijkquote:
Hier zitten wat technische jeweetzellefjes tussenquote:
Of #ikenmijnvogelzijndolopcupcakesquote:Op zondag 18 augustus 2024 21:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
Je moet wel uitkijken voor #trotsetante. Dan ben je binnen een half jaar ook vader waarschijnlijk.
quote:Op zondag 18 augustus 2024 21:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
Je moet wel uitkijken voor #trotsetante. Dan ben je binnen een half jaar ook vader waarschijnlijk.
Okee ik weet niet of dit de richting is waar we vanavond naartoe wilden, maar okee.quote:Op zondag 18 augustus 2024 21:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik ken 3/7e van die meiden persoonlijk
Zo maak je geen kinderen hoorquote:Op zondag 18 augustus 2024 21:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je komt er vast nog achter.
Dat wordt een swipe naar links.quote:Op zondag 18 augustus 2024 21:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je komt er vast nog achter.
De eeuwige singles van FOK!quote:Op zondag 18 augustus 2024 21:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
We zijn er altijd om je te helpen in ieder geval.
ChadGPT even vragen.quote:Op zondag 18 augustus 2024 21:46 schreef Nattekat het volgende:
Moet alleen nog even denken wat ik in m'n bio ga zetten en dan is de boel wel af. Hoef ik alleen maar het schuifje over te zetten van inactief naar actief. Eng
Gaat dit over Tinder ofzo.quote:Op zondag 18 augustus 2024 21:46 schreef Nattekat het volgende:
Moet alleen nog even denken wat ik in m'n bio ga zetten en dan is de boel wel af. Hoef ik alleen maar het schuifje over te zetten van inactief naar actief. Eng
'Hoi ik ben Nattekat, ik ben supercool want ik heb een airco'quote:Op zondag 18 augustus 2024 21:46 schreef Nattekat het volgende:
"als je snel bent kunnen we nog samen een serie op HBO kijken"quote:Op zondag 18 augustus 2024 21:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'Hoi ik ben Nattekat, ik ben supercool want ik heb een airco'
Gegarandeerd succes.quote:Op zondag 18 augustus 2024 21:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit gaat niet werken, dat snapt een kindquote:Op zondag 18 augustus 2024 21:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zoiets is wel een beetje seizoensgebonden.quote:Op zondag 18 augustus 2024 21:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja weet ik veel welke dating apps er tegenwoordig allemaal zijn.quote:
Ik heb ook geen idee. Weet niet eens meer hoe ik hierbij kom.quote:Op zondag 18 augustus 2024 21:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja weet ik veel welke dating apps er tegenwoordig allemaal zijn.
Oh je hebt geen verwarming?quote:Op zondag 18 augustus 2024 21:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zoiets is wel een beetje seizoensgebonden.
Als je hem het hele jaar door aan laat dan wordt je vanzelf superkoelquote:Op zondag 18 augustus 2024 21:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zoiets is wel een beetje seizoensgebonden.
Tuurlijk wel, maar dan maakt het hebben van een airco geen indruk meer.quote:
Forum.fok.nlquote:Op zondag 18 augustus 2024 21:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja weet ik veel welke dating apps er tegenwoordig allemaal zijn.
Hij slaat uit onder de 17 graden.quote:Op zondag 18 augustus 2024 21:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als je hem het hele jaar door aan laat dan wordt je vanzelf superkoel
Natte kat zoekt vochtig poesje om VS reizen mee te maken. INTJ/waterpolo/MOD.quote:Op zondag 18 augustus 2024 21:46 schreef Nattekat het volgende:
We hebben al gemeetquote:Op zondag 18 augustus 2024 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik wil echt binnenkorg eens met dimmy meeten
Ja. Nee je zat niet naast mequote:Op zondag 18 augustus 2024 22:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
We hebben al gemeet![]()
Ik zat naast je
Ja oké @Pheno zat er tussen maar close enoughquote:Op zondag 18 augustus 2024 22:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Nee je zat niet naast meDan was het wel echt heel andeers gelopen
And I'll repeat this when I'm soberquote:Op zondag 18 augustus 2024 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoe dan ook het lijkt me geweldig om een dagje met Dimmy rondom Asd of Hlm of Zvt een beetje onze natuurlijke habitat te vieren
Inclusief bloot voetje vrijen?quote:Op zondag 18 augustus 2024 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoe dan ook het lijkt me geweldig om een dagje met Dimmy rondom Asd of Hlm of Zvt een beetje onze natuurlijke habitat te vieren
Geen idee wat hier allemaal staat.quote:Op zondag 18 augustus 2024 21:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Bumble? Breeze? Happn? Feeld? Raya?
Whatever.quote:Op zondag 18 augustus 2024 22:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Inclusief bloot voetje vrijen?
Lijkt me duidelijk.quote:Op zondag 18 augustus 2024 22:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
And I'll repeat this when I'm sober![]()
man = man
word = word
quote:Op zondag 18 augustus 2024 21:53 schreef Nattekat het volgende:
Het is echt onmogelijk om de verleiding van die muffins op m'n bureau te weerstaan
Tijd voor een gezamenlijk FOK! accountquote:Op zondag 18 augustus 2024 22:27 schreef UitStraling het volgende:
Geloof dat de liefde wederzijds is
geeen idee waar ditover gaatquote:Op zondag 18 augustus 2024 22:27 schreef UitStraling het volgende:
Geloof dat de liefde wederzijds is
Ik ook van jou hoor.quote:Op zondag 18 augustus 2024 21:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar daar zitten alleen tweedehandsjes en vogeltjes met gebroken vleugels.
Sterktequote:Op zondag 18 augustus 2024 22:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga denk ik maar slapen ofzo. Morgen uurtje eerder beginnen, want ook nog naar de tandarts...
Het is al een boorafspraak, dus bedankt...quote:
Die heb ik vrijdag.quote:Op zondag 18 augustus 2024 22:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Het is al een boorafspraak, dus bedankt...
Can't even run, let alone hidequote:Op zondag 18 augustus 2024 22:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Dus, ik ge binnekort een keertje met Dimmy meeten
quote:Op zondag 18 augustus 2024 22:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Dus, ik ge binnekort een keertje met Dimmy meeten
Maken we er ook een thema meet van.quote:Op zondag 18 augustus 2024 22:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Mss dat ik naar de Hudsonmeet kom als ik niet naar Wasteland kan met mijn been
Iedereen een ledemaat in het gips.quote:Op zondag 18 augustus 2024 23:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Maken we er ook een thema meet van.
Iedereen in een rolstoel?quote:Op zondag 18 augustus 2024 23:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Maken we er ook een thema meet van.
Met of zonder vlinder?quote:Op zondag 18 augustus 2024 23:13 schreef datismijnmening het volgende:
Ettorollade maken met een cranberryport saus en gnocchi met zeezoutboter en salie
Hele baai morgen vol Fokkers.quote:Op zondag 18 augustus 2024 23:07 schreef Lospedrosa het volgende:
https://www.nu.nl/opmerke(...)ij-japanse-kust.html
Je zal maar verkracht worden door een eenzame geile dolfijn.
quote:Op zondag 18 augustus 2024 23:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gaat aan de muur ter decoratie
Ik snap deze nu pasquote:Op zondag 18 augustus 2024 20:56 schreef datismijnmening het volgende:
Gelukkig zijn we hier allemaal universitair!!
Hahaatjes![]()
@:haags kijk deze giller
Het is zondagavond okequote:Op zondag 18 augustus 2024 23:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oei. Duidelijk niet wo geschoold
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op zondag 18 augustus 2024 23:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gewoon zo tussen de andere fladderaars
Nog nooit gehad en dat wil ik graag zo houdenquote:Op zondag 18 augustus 2024 23:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Iedereen een ledemaat in het gips.
quote:Op zondag 18 augustus 2024 23:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is zondagavond okeDat wist ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-XOXO-
Je kunt ook gipsen zonder een breuk te hebben. Gwn hip voor een avondjequote:Op zondag 18 augustus 2024 23:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nog nooit gehad en dat wil ik graag zo houden
Ik wil niet hip zijnquote:Op zondag 18 augustus 2024 23:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je kunt ook gipsen zonder een breuk te hebben. Gwn hip voor een avondje
Ohquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Wij hadden vroeger wel van die mallen waar je gips in moest gieten en dan maakte je van die beeldjes die je kon schilderenquote:Op zondag 18 augustus 2024 23:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je kunt ook gipsen zonder een breuk te hebben. Gwn hip voor een avondje
quote:Op zondag 18 augustus 2024 23:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
OhWil je het liever over Pinguins of de Napoleonse oorlogen hebben?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
Pinguīns hebben de Napoleonse oorlogen ingezet in hun meerjarige planning voor werelddominantie, dus dat is eigenlijk hetzelfde onderwerpquote:Op zondag 18 augustus 2024 23:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wil je het liever over Pinguins of de Napoleonse oorlogen hebben?
WHAT!quote:Op zondag 18 augustus 2024 23:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Pinguīns hebben de Napoleonse oorlogen ingezet in hun meerjarige planning voor werelddominantie, dus dat is eigenlijk hetzelfde onderwerp
Alles valt te herleiden naar Pinguīnsquote:Op zondag 18 augustus 2024 23:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
WHAT!![]()
Dus daarom is Egypte zo makkelijk veroverd
Napoleontische.quote:Op zondag 18 augustus 2024 23:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wil je het liever over Pinguins of de Napoleonse oorlogen hebben?
allebei op de lijstquote:Op zondag 18 augustus 2024 23:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Dat is de juiste vertaling voor Napoleonic.
Napoleon en de pinguīns denk ikquote:
Iedere 10 minuten op de klok kijken ook.quote:Op maandag 19 augustus 2024 01:50 schreef Koen66 het volgende:
Geen oog dicht gedaan die paar uur, lijkt wel of ik zelf op vakantie ga dan slaap ik ook altijd beroerd
ja die moet k straks missenquote:Op maandag 19 augustus 2024 06:45 schreef dud0r het volgende:
Vakantie weer voorbij.
Tijd om naar het echte leven terug te keren
Werkse! Niets overhaast doen, je moet langzaam weer wennen aan de automatenkoffie.quote:Op maandag 19 augustus 2024 06:45 schreef dud0r het volgende:
Vakantie weer voorbij.
Het echte leven missen?quote:
Ieuwliedepeelie koffiequote:Op maandag 19 augustus 2024 06:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Werkse! Niets overhaast doen, je moet langzaam weer wennen aan de automatenkoffie.
Oh, lekker man.quote:Op maandag 19 augustus 2024 06:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het echte leven missen?
[..]
Ieuwliedepeelie koffie
oh verkeerde quotequote:Op maandag 19 augustus 2024 06:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het echte leven missen?
[..]
Ieuwliedepeelie koffie
Kom je weer hier posten dan?quote:Op maandag 19 augustus 2024 06:45 schreef dud0r het volgende:
Vakantie weer voorbij.
Hebben ze daar ook wel toch. En anders eet je daar wel een bakje met fruit.quote:Op maandag 19 augustus 2024 07:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh verkeerde quote![]()
Bedoelde de krezanten
Nee, nu moet ik weer hard aan het werk dus heb ik geen tijd door de dag heen.quote:Op maandag 19 augustus 2024 07:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kom je weer hier posten dan?
crispy porkbellyquote:Op maandag 19 augustus 2024 07:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hebben ze daar ook wel toch. En anders eet je daar wel een bakje met fruit.
Of iedere dag crispy pork.
Goh wat onverwachtquote:
Wij zijn toch ook hard aan het werk en kunnen gezellig meeposten?quote:Op maandag 19 augustus 2024 07:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee, nu moet ik weer hard aan het werk dus heb ik geen tijd door de dag heen.
Dus even in de ochtend hier en vrijdag waarschijnlijk.
[..]
crispy porkbelly
Iemand moet de bv Nederland draaiende houdenquote:Op maandag 19 augustus 2024 08:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wij zijn toch ook hard aan het werk en kunnen gezellig meeposten?
Warme browniesquote:Op maandag 19 augustus 2024 08:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En in sushi. Of spare ribs. Ramen. Appeltaart. Flap. Eigenlijk in alles wel
Brotha ewwwwquote:Op maandag 19 augustus 2024 08:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Iemand moet de bv Nederland draaiende houden
Handig. Wel fijn dat je nog wel in het systeem kan om een ticket in te dienen.quote:Op maandag 19 augustus 2024 08:20 schreef Elvi het volgende:
Ik mag vandaag ook weer aan de slag. Ik start meteen met het indienen van een ticket zodat ik weer in systemen kan
Oh goed punt. Dat weet ik eigenlijk nietquote:Op maandag 19 augustus 2024 08:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Handig. Wel fijn dat je nog wel in het systeem kan om een ticket in te dienen.
quote:Op maandag 19 augustus 2024 08:26 schreef Elvi het volgende:
[..]
Oh goed punt. Dat weet ik eigenlijk niet
Gaat zich geestelijk voorbereiden voor dit weekendquote:
Bellen kan altijd.quote:Op maandag 19 augustus 2024 08:26 schreef Elvi het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 augustus 2024 08:26 schreef Elvi het volgende:
[..]
wachtwoord vergeten?quote:Op maandag 19 augustus 2024 08:20 schreef Elvi het volgende:
Ik mag vandaag ook weer aan de slag. Ik start meteen met het indienen van een ticket zodat ik weer in systemen kan
quote:
Zo erg was het vorig jaar toch niet?quote:Op maandag 19 augustus 2024 08:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Gaat zich geestelijk voorbereiden voor dit weekend
4 over 10quote:Op maandag 19 augustus 2024 10:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met van die glazige snotstukken.
Ik neem aan dat geen reactie betekent dat je geen interesse hebt?quote:
Ze wordt echt per dag meer unhinged.quote:
Gaan ze ook BBQ-enquote:Op maandag 19 augustus 2024 10:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
En allemaal bagger muziek veel te hard.
Guus Meeuwis, Marco Borsato.
Klinkt gezelligquote:Op maandag 19 augustus 2024 10:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mag dit nog, dit is toch een door fascistisch links veroordeelde pedofiel?quote:Op maandag 19 augustus 2024 10:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hier in de polder bestaat links niet.quote:Op maandag 19 augustus 2024 10:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mag dit nog, dit is toch een door fascistisch links veroordeelde pedofiel?
Que?quote:Op maandag 19 augustus 2024 10:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik neem aan dat geen reactie betekent dat je geen interesse hebt?
Wat een afschuwelijk lelijke tafelquote:Op maandag 19 augustus 2024 10:34 schreef Ama het volgende:
Vet (maar dan alle kanten dicht van de salontafel).
[ afbeelding ]
Oke en een iets mooiere tafel maar gaat om het idee.
Het gaat om het idee.quote:Op maandag 19 augustus 2024 10:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat een afschuwelijk lelijke tafel
Mensen hebben massaal hun tanden gebroken tijdens het barbecueën.quote:Op maandag 19 augustus 2024 10:41 schreef Ama het volgende:
Het is te merken dat de tandarts op vakantie was, dikke wachtrij aan de telefoon.
Of zijn ook allemaal hun afspraak vergeten.quote:Op maandag 19 augustus 2024 10:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mensen hebben massaal hun tanden gebroken tijdens het barbecueën.
Maar da's toch het hele idee van een afspraak plannen? Als je al wat anders hebt, plan je het op een ander moment.quote:Op maandag 19 augustus 2024 10:56 schreef Ama het volgende:
Kreeg al halve paniek van dat plannen met vrienden terwijl ik dacht nog naar de tandarts te moeten deze week maar wist niet wanneer maar ik moet volgende week pas heen.
Staken massaal de spies van Saté in een gaatje ergens in het gebit. Lullig.quote:Op maandag 19 augustus 2024 10:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mensen hebben massaal hun tanden gebroken tijdens het barbecueën.
Ik krijg van die kaartjes.quote:Op maandag 19 augustus 2024 11:10 schreef CherryLips het volgende:
Ik krijg altijd een mailtje als ik een afspraak maak bij de tandarts.
quote:De incel-beweging is uitgegroeid tot een geradicaliseerde internetcultuur, waarbij vrijuit gefantaseerd wordt over massamoord en massale verkrachtingen.
4th dimension genotquote:Op maandag 19 augustus 2024 10:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zo erg was het vorig jaar toch niet?
Pure chaos, het kon alle kanten op en uiteindelijk wint Max met 20 seconden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |