Sorry,maar dit was echt bizar.De koe had duidelijk geen zin.quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:58 schreef hemarookworst het volgende:
Wat voor rare shit kijk je allemaal FF
Ditquote:Op zondag 18 augustus 2024 20:58 schreef hemarookworst het volgende:
Wat voor rare shit kijk je allemaal FF
No money no honey,quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Sorry,maar dit was echt bizar.De koe had duidelijk geen zin.
En door.
Ow, die heb ik nog op videoband gekeken. Was echt ook wel ziek.quote:Op zondag 18 augustus 2024 21:01 schreef kree het volgende:
facesofdeath weet ik nog wel. en nog aantal, liveleak nu nog trouwens.
maarja damn heb er aantal gezien met isis ook, maar werd er serieus misselijk van.
quote:Op zondag 18 augustus 2024 21:02 schreef HappyCharly het volgende:
Happy sigh![]()
![]()
Food helps
*geeft pannenkoek met poedersuiker aan @:loveyoulongtime
ja is het ook, en echt met verbazing gezien toen. en afschuw ook wel. nu was er nog een verschil tussen ongelukken en echt met dat ISIS wat die mensen aan doen, heb er geen woorden voor eigenlijk en wilde eigenlijk dat ik het liever niet had gezien.quote:Op zondag 18 augustus 2024 21:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ow, die heb ik nog op videoband gekeken. Was echt ook wel ziek.
Ze is een DJ.quote:Op zondag 18 augustus 2024 21:03 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Huh, ben alles alweer vergeten van net.
Ja.quote:
Ja meneer.quote:
Staat me vaag iets van bij.De meest Shocking die ik heb zijn toch wel : Irreversible en Ichi the killer.quote:Op zondag 18 augustus 2024 21:06 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
dirty sanchéz the movie was ook wel redelijk goor wel.
Klopt, en ja. Vroegah vond bijna iedere jonge gast dat leuk om te kijken die ongein. Nu? Nee, snap het ook niet meer waarom lui die dingen doen.quote:Op zondag 18 augustus 2024 21:12 schreef HappyCharly het volgende:
Ik kijk en keek die dingen niet
Is toch smerig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |