Denk dat jij de eredivisie wat overschat en hebben alledrie geen transfersom gekost, dus dat lijkt me juist creatief.quote:Op maandag 19 augustus 2024 17:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Juist dan lijkt het me zaak om iets creatiever met de centen om te gaan dan uitgerangeerde troep als Henderson, Traore en Rugani te halen.
Het lijkt er vooral op dat Farioli de eredivisie wat onderschat eigenlijk. Die jongens zullen vast geen summier salaris ontvangen.quote:Op maandag 19 augustus 2024 17:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Denk dat jij de eredivisie wat overschat en hebben alledrie geen transfersom gekost, dus dat lijkt me juist creatief.
Kan blijkbaar, er is al aardig gesneden in het budget, geen idee of er verder nog wat komt of iemand vertrekt die je zou willen houden.quote:Op maandag 19 augustus 2024 17:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Het lijkt er vooral op dat Farioli de eredivisie wat onderschat eigenlijk. Die jongens zullen vast geen summier salaris ontvangen.
Geen Barca gevolgd dus laatste jarenquote:Op maandag 19 augustus 2024 17:21 schreef Caland het volgende:
[..]
In een paar jaar tijd alles zo finaal verneuken heb ik echter nog nooit gezien , dat maakt het nou juist zo hilarisch. Gewoon even een miljoen of 200 laten verdampen in een paar jaar tijd is gewoon ontzettend knap.
Hele andere case dan Ajax.quote:Op maandag 19 augustus 2024 17:47 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Geen Barca gevolgd dus laatste jaren
Chelsea is ook wel een aardig voorbeeld, maar in NL is het niet eerder voorgekomen denk ik.quote:Op maandag 19 augustus 2024 17:47 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Juist in een schijtcompetitie als de eredivisie als Ajax met meer dan een straatlengte voorsprong opeens met een selectie van het niveau Utrecht zitten is, ja, vrij bizar.quote:Op maandag 19 augustus 2024 17:47 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja een tijdje geleden werden veel grappen gemaakt over Sana en Atouba. Nu zouden ze bijna niet misstaan. Is nog steeds onwerkelijk hoe snel het is gegaan. Je ziet ook bij Feyenoord hoe lang het kan duren om terug te komen op niveau.quote:Op maandag 19 augustus 2024 17:21 schreef Caland het volgende:
[..]
In een paar jaar tijd alles zo finaal verneuken heb ik echter nog nooit gezien , dat maakt het nou juist zo hilarisch. Gewoon even een miljoen of 200 laten verdampen in een paar jaar tijd is gewoon ontzettend knap.
Op eigen kracht was het PSV en Feyenoord niet gelukt waarschijnlijk om maar langzij te komen, laat staan er voorbij.quote:Op maandag 19 augustus 2024 17:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Juist in een schijtcompetitie als de eredivisie als Ajax met meer dan een straatlengte voorsprong opeens met een selectie van het niveau Utrecht zitten is, ja, vrij bizar.
Vandaar dat psv de meeste landstitels heeft gepakt de laatste 50 jaar. J3 draait de zaken omquote:Op maandag 19 augustus 2024 17:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Op eigen kracht was het PSV niet gelukt waarschijnlijk om langzij te komen, laat staan er voorbij.
En de afgelopen 8 jaar wie heeft er dan de meeste?quote:Op maandag 19 augustus 2024 18:34 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Vandaar dat psv de meeste landstitels heeft gepakt de laatste 50 jaar. J3 draait de zaken om
Ajax profiteerde toen van een zwak PSV. Of werkt dat alleen andersom ..quote:Op maandag 19 augustus 2024 18:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En de afgelopen 8 jaar wie heeft er dan de meeste?
Ik denk dat je niet zo goed kan lezen.quote:Op maandag 19 augustus 2024 18:34 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Vandaar dat psv de meeste landstitels heeft gepakt de laatste 50 jaar. J3 draait de zaken om
en Ajax heeft de meeste landstitels de laatste 30 jaar gepakt, cherrypicken kunnen we allemaal.quote:Op maandag 19 augustus 2024 18:34 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Hopelijk niet tegen te hoge salarissen.quote:Op maandag 19 augustus 2024 19:03 schreef TheVulture het volgende:
Qua vastleggen van de jeugd draait Beukers wel erg lekker
Moet dat allemaal nog zien, krijg toch een beetje de kriebels van dat "AZ heeft de betere jeugdopleiding" terwijl er daar minder jeugd doorstroomt dan bij Ajax.quote:Op maandag 19 augustus 2024 19:05 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Hopelijk niet tegen te hoge salarissen.
ajax komt er wel weer. Duurt alleen eventjes.quote:Op maandag 19 augustus 2024 17:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is zeker knap, ik heb dat ook nog nooit eerder meegemaakt, al denk ik dat het uiteindelijk ongeveer de helft is, maar dan nog.
Aan de andere kant is het ook wel weer fijn voor de rest, zo lijkt het nog wat onze league.
Ik snap al niet waarom veel van dat soort debiele trolletjes hier zo serieus genomen worden ....quote:Op maandag 19 augustus 2024 19:29 schreef Bofjijff het volgende:
Wappie pcvcl moet men sowieso niet serieus nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |