Maurice was in staat om een slecht elftal nog slechter te maken.quote:Op maandag 19 augustus 2024 15:07 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Het lach toch allemaal aan Maurice? Aldus het merendeel in dit topic.
Van NAC verliezen maakt het niet slechter, gelukkig.quote:Op maandag 19 augustus 2024 15:16 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Maurice was in staat om een slecht elftal nog slechter te maken.
Moppie van Ruganiquote:
de nieuwe trainer van ajaxquote:
Akpom verhuren aan Preston North End zonder koopoptie, Mannsverk verhuurd aan Lommel SK, Forbs naar Boavista vor 0,9m. Mooi man.quote:Op maandag 19 augustus 2024 16:04 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Pijnlijk dat we de komende weken moeten bidden dat clubs onze ALDI-voetballers komen ophalen.
AC Milan doet schijnbaar prijsbewust boodschappen. In de markt voor toptalent Vos.quote:Op maandag 19 augustus 2024 16:04 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Pijnlijk dat we de komende weken moeten bidden dat clubs onze ALDI-voetballers komen ophalen.
Het is mij om het even. Het blijft geen twee kantjes op NOS.nl waard alleen omdat je een bal goed binnen kopt op het WK.quote:Op maandag 19 augustus 2024 15:12 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Hij heeft 1 keer verloren 1 keer gelijk gespeeld
Wijndal in de Digros-winkelwagen naar Eindhoven rijden.quote:Op maandag 19 augustus 2024 16:08 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Akpom verhuren aan Preston North End zonder koopoptie, Mannsverk verhuurd aan Lommel SK, Forbs naar Boavista vor 0,9m. Mooi man.
Wijndal, is die er nu ook nog steeds? Mijn god.quote:Op maandag 19 augustus 2024 16:34 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Wijndal in de Digros-winkelwagen naar Eindhoven rijden.
Plastic wijf, neptietenquote:Op maandag 19 augustus 2024 15:59 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Bohh. Dat regelen die Italiaantjes toch altijd uitstekend.
Ja, tegen de 'andere Griekjes' in de voorbereiding een polsblezure opgelopen. Daardoor is hij even niet op het toneel te zien.quote:Op maandag 19 augustus 2024 16:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wijndal, is die er nu ook nog steeds? Mijn god.
#Fariolioutquote:Op maandag 19 augustus 2024 16:50 schreef Lt.Bookman het volgende:
Dit topic is nog lager van niveau dan Ajaxshowtime.
Jarenlange nog wel, in 22 nog kampioen, dat het nu echt beneden het vriespunt is, wel eens, al denk ik dat het dieptepunt al bereikt is. Maar ik zie de anderen ook niet echt weglopen wat kwaliteit betreft, dus binnen afzienbare zit Ajax er gewoon weer bij hoor.quote:Op maandag 19 augustus 2024 14:54 schreef Caland het volgende:
[..]
De jarenlange voortdurende shipwreck is toch ook gewoon uiterst vermakelijk om te volgen makker. Heb het vaker gezegd, het is een beetje alsof ik naar het Feyenoord onder @:wotte en de jaren erna aan het kijken ben. Nu hebben ze één of andere Italiaanse dwerg die elke wedstrijd een ander elftal opstelt weer uitgeroepen als de nieuwe Messias en vallen ze terug op bewezen oude middelmaat omdat die zo lekker veel ervaring toevoegen.
In een paar jaar tijd alles zo finaal verneuken heb ik echter nog nooit gezien , dat maakt het nou juist zo hilarisch. Gewoon even een miljoen of 200 laten verdampen in een paar jaar tijd is gewoon ontzettend knap.quote:Op maandag 19 augustus 2024 17:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jarenlange nog wel, in 22 nog kampioen, dat het nu echt beneden het vriespunt is, wel eens, al denk ik dat het dieptepunt al bereikt is. Maar ik zie de anderen ook niet echt weglopen wat kwaliteit betreft, dus binnen afzienbare zit Ajax er gewoon weer bij hoor.
Dat is zeker knap, ik heb dat ook nog nooit eerder meegemaakt, al denk ik dat het uiteindelijk ongeveer de helft is, maar dan nog.quote:Op maandag 19 augustus 2024 17:21 schreef Caland het volgende:
[..]
In een paar jaar tijd alles zo finaal verneuken heb ik echter nog nooit gezien , dat maakt het nou juist zo hilarisch. Gewoon even een miljoen of 200 laten verdampen in een paar jaar tijd is gewoon ontzettend knap.
Juist dan lijkt het me zaak om iets creatiever met de centen om te gaan dan uitgerangeerde troep als Henderson, Traore en Rugani te halen.quote:Op maandag 19 augustus 2024 17:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is zeker knap, ik heb dat ook nog nooit eerder meegemaakt, al denk ik dat het uiteindelijk ongeveer de helft is, maar dan nog.
Aan de andere kant is het ook wel weer fijn voor de rest, zo lijkt het nog wat onze league.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |