SPOILER: Wedstrijdschema EredivisieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Legendarisch AJAX schrijft HISTORIE 💥 | Real Madrid vs Ajax |Champions League 2018/19| Samenvatting
https://www.facebook.com/(...)et=a.826131572213704![]()
Weer een half seizoen degradatievoetbal in het vooruitzicht.quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:53 schreef Parafernalia het volgende:
Jammer boys, maar tegen een promovendus spelen is altijd lastig!
Voetbalfilosoof.quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:53 schreef klaasweetalles het volgende:
Italiaanse trainer is geen wonderdokter
Het komt ook vooral omdat de creatieve of aanvallende spelers op Berghuis na er of niet zijn of totaal niet scherp, zoals Bergwijn en Brobbey. Traore was ook dramatisch, Godts ook niet gezien vandaag.quote:
Gifts leidde de 1-0 met knullig balverlies in, Bergwijn en Brobbey zitten met hun hoofd denk ik al bij hun volgende club ofzo.quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het komt ook vooral omdat de creatieve of aanvallende spelers op Berghuis na er of niet zijn of totaal niet scherp, zoals Bergwijn en Brobbey. Traore was ook dramatisch, Godts ook niet gezien vandaag.
godts erg jong die kan echt wel wat maar moet je rustig brengen. Alleen lastig als de andere linksbuitens echt niks kunnen behalve hard rennen (forbs) of met hun hoofd denk ik al ergens anders zitten (bergwijn).quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het komt ook vooral omdat de creatieve of aanvallende spelers op Berghuis na er of niet zijn of totaal niet scherp, zoals Bergwijn en Brobbey. Traore was ook dramatisch, Godts ook niet gezien vandaag.
ik zou lekker wat anders doenquote:Op zondag 18 augustus 2024 19:11 schreef WheeledWarrior het volgende:
Moet ik de samenvatting nog kijken of worden dat 5 minuten verspilling van levenstijd?
Kloptquote:Op zondag 18 augustus 2024 19:11 schreef WheeledWarrior het volgende:
Moet ik de samenvatting nog kijken of worden dat 5 minuten verspilling van levenstijd?
Fenomenaalquote:Op zondag 18 augustus 2024 19:14 schreef Caland het volgende:
Boys
Hoe speelde het buitenkansje Traore?
Luisterde van de week een van de voetbalpodcasts, weet even niet meer welke. Maar één van de analisten zei dat dit voor Nederlandse begrippen echt een topaankoop was. Dat moet echt op basis van 7 jaar geleden zijn. Want hij heeft de afgelopen jaren nauwelijks gespeeld.quote:
Die kan niet eens meer rennen.quote:Op zondag 18 augustus 2024 19:20 schreef CR7 het volgende:
[..]
Luisterde van de week een van de voetbalpodcasts, weet even niet meer welke. Maar één van de analisten zei dat dit voor Nederlandse begrippen echt een topaankoop was. Dat moet echt op basis van 7 jaar geleden zijn. Want hij heeft de afgelopen jaren nauwelijks gespeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |