Daar verschilt men over van mening.quote:Op zondag 18 augustus 2024 17:06 schreef Bofjijff het volgende:
Dit zou gewoon de standaard moeten zijn in een land als de VS.
je kan daar over van menign verschillen idd. Ik ben van mening dat als je denkt dat je als vrouw deze keuze niet mag hebben je een complete idioot bent.quote:Op zondag 18 augustus 2024 17:08 schreef Za het volgende:
[..]
Daar verschilt men over van mening.
Maar ze inzetten als onderdeel van een campagne: Gratis abortussen en vasectomies!
Is bizar gewoon.
Misschien ook bussen inzetten voor gratis transities voor pubers? Beep! Beep!quote:Op zondag 18 augustus 2024 17:06 schreef Aberkullie het volgende:
Prima toch, allemaal door die gare conservatieve idioten die er een verbod op gooien.
Zou een goed idee zijn, alleen al om die domme rednecks en jou te zien schuimbekkenquote:Op zondag 18 augustus 2024 17:11 schreef Za het volgende:
[..]
Misschien ook bussen inzetten voor gratis transities voor pubers?
Daar vinden de conservatieven ook wat van nl.
Je lult uit je nek, het is geen onderdeel van de campagne van de DNC.quote:Op zondag 18 augustus 2024 17:08 schreef Za het volgende:
[..]
Daar verschilt men over van mening.
Maar ze inzetten als onderdeel van een campagne: Gratis abortussen en vasectomies!
Is bizar gewoon.
Ter ondersteuning van hun standpunten wordt dit ingezet door PP.quote:Op zondag 18 augustus 2024 17:14 schreef Tijger_m het volgende:
Je lult uit je nek, het is geen onderdeel van de campagne van de DNC
Anticonceptie pil en condoom's, desnoods tegelijktijdig gebruikt werkt prima.quote:Op zondag 18 augustus 2024 17:10 schreef Bofjijff het volgende:
je kan daar over van menign verschillen idd. Ik ben van mening dat als je denkt dat je als vrouw deze keuze niet mag hebben je een complete idioot bent.
Dat staat hele-maal nergens maar gefeliciteerd, je bent erin getrapt, FOX wekt de suggestie en jij gaat ermee aan de haal. Er is een naam voor dergelijke mensen.quote:Op zondag 18 augustus 2024 17:15 schreef Za het volgende:
[..]
Ter ondersteuning van hun standpunten wordt dit ingezet door PP.
niet 100%. Dikke middelvinger ook aan de verkrachte vrouwen die zwanger raken.quote:Op zondag 18 augustus 2024 17:19 schreef Za het volgende:
[..]
Anticonceptie pil en condoom's, desnoods tegelijktijdig gebruikt werkt prima.
De PP doet dit niet zonder reden tijdens de DNC, daar heb ik FOX niet voor nodig.quote:Op zondag 18 augustus 2024 17:19 schreef Tijger_m het volgende:
Dat staat hele-maal nergens maar gefeliciteerd, je bent erin getrapt, FOX wekt de suggestie en jij gaat ermee aan de haal. Er is een naam voor dergelijke mensen.
Blijkbaar wel want zonder FOX wist je er niets van.quote:Op zondag 18 augustus 2024 17:21 schreef Za het volgende:
[..]
De PP doet dit niet zonder reden tijdens de DNC, daar heb ik FOX niet voor nodig.
Bij een verkrachting denk je daar misschien niet altijd op tijd aan.quote:Op zondag 18 augustus 2024 17:19 schreef Za het volgende:
[..]
Anticonceptie pil en condoom's, desnoods tegelijktijdig gebruikt werkt prima.
Ik vind het een geweldig initiatief van planned parenthood, probeer eens niet zo zuur te doen op deze prachtige dag van de Heer.quote:Op zondag 18 augustus 2024 17:11 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
En rechtse debielen creren halfjes zoals jou zeker
De kans dat iemand die verkracht wordt zwanger raakt is gering, zelfs vrouwen die dolgraag zwanger willen raken, raken dat niet zomaar.quote:Op zondag 18 augustus 2024 17:20 schreef Bofjijff het volgende:
niet 100%. Dikke middelvinger ook aan de verkrachte vrouwen die zwanger raken.
het boeit allemaal niet hoe groot een kans is of wat dan ook. Jouw lichaam jouw keuze, niet van 1 of andere hillbilly redneck of wie dan ook.quote:Op zondag 18 augustus 2024 17:25 schreef Za het volgende:
[..]
De kans dat iemand die verkracht wordt zwanger raakt is gering, zelfs vrouwen die dolgraag zwanger willen raken, raken dat niet zomaar.
Je moet maar net op het moment dat je verkracht wordt vruchtbaar zijn, die kans is erg klein.
Uiteraard ben ik voor abortus voor vrouwen die door verkrachting zwanger zijn geraakt. Wie niet.
Ik las het op X, maar dat wordt hier als bron niet geaccepteerd, en heb er daarom een artikel bij gezocht. Ook van de PP.quote:Op zondag 18 augustus 2024 17:22 schreef Tijger_m het volgende:
Blijkbaar wel want zonder FOX wist je er niets van.
In de staten waar abortus verboden is, geldt dat vrijwel zonder uitzondering ook voor zwangerschap door seksueel misbruik.quote:Op zondag 18 augustus 2024 17:25 schreef Za het volgende:
[..]
Uiteraard ben ik voor abortus voor vrouwen die door verkrachting zwanger zijn geraakt. Wie niet.
Ook voor als het zeker is dat de moeder komt te overlijden of als het kind als kasplantje geboren wordt?quote:Op zondag 18 augustus 2024 17:29 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
In de staten waar abortus verboden is, geldt dat vrijwel zonder uitzondering ook voor zwangerschap door seksueel misbruik.
In 2022 zo'n 65.000 zwangerschappen door verkrachting waarvan alleen al 23.600 in Texas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |