abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214746097
quote:
NOS Nieuws

gisteren, 09:30
Frans filmicoon Alain Delon (88) overleden

De Franse filmster Alain Delon is op 88-jarige leeftijd overleden. Dat hebben Delons kinderen laten weten aan persbureau AFP. In de verklaring staat dat hij "thuis in Douchy vredig is gestorven, in het bijzijn van zijn drie kinderen en zijn familie".

Delon was een van de beroemdste acteurs en societyfiguren in Frankrijk. Met zijn knappe uiterlijk, kenmerkende starende blik en zijn vele rollen als zwijgzame antiheld werd hij ook wel beschouwd als de Franse tegenhanger van de Amerikaanse acteur James Dean.

De filmster was bekend van titels als Il Gattopardo (1963), Le Samouraï (1967), La Piscine (1969) en Un Flic (1972). Hij werkte met gerenommeerde regisseurs als Visconti, Malle en Melville. In zijn leven waren vele vrouwen, onder wie de Duitse actrice Romy Schneider en het Nederlandse model Rosalie van Breemen, met wie hij eind vorige eeuw veertien jaar samen was.

AFP
Delon op een foto uit 1976
Gedragsproblemen
De in 1935 in Sceaux geboren acteur had een ongelukkige en eenzame jeugd als kind van gescheiden ouders. Hij woonde een tijd bij pleegouders en na hun overlijden zat hij op verschillende kostscholen waarvan hij iedere keer wegens onhandelbaar gedrag werd weggestuurd.

Op zijn veertiende ging hij van school en ging hij werken in de slagerij van zijn stiefvader. Drie jaar later meldde hij zich bij de Franse marine en werd naar Indochina gestuurd, het huidige Vietnam, Laos en Cambodja. Ook hier kwam hij door zijn gedrag in de problemen. Hij zat elf maanden in een militaire gevangenis omdat hij ongedisciplineerd was. Uiteindelijk werd hij oneervol ontslagen uit de marine.

Spreek zoals je tegen mij praat, staar zoals je naar mij staart.

Yves Allégret, regisseur
Het keerpunt in zijn leven kwam toen een vriendin, actrice Brigitte Aubert, hem voorstelde aan regisseur Yves Allégret, die hem een rol gaf in Send a woman when the devil fails.

"Ik had geen idee wat ik moest doen", zei Delon in een interview in GQ. "Allégret keek me aan en zei: 'Luister naar mij, Alain. Spreek zoals je tegen mij praat. Staar zoals je naar mij staart. Luister zoals je naar mij luistert. Acteer niet. Leef.' Het veranderde alles."

Het bleek inderdaad een goed advies want een jaar later al stond Delon tegenover de wereldberoemde actrice Romy Schneider in Christine.

Naar Amerika
Met hoofdrollen in Plein Soleil, een verfilming van Patricia Highsmiths boek The talented Mr. Ripley en Visconti's Rocco e i suoi fratelli (Rocco en zijn broers) was in 1960 ook zijn internationale doorbraak een feit. Delon maakte de grote oversteek, maar trok in Amerika weinig bezoekers naar de bioscoopzalen.

Na zes mislukte Hollywoodfilms keerde hij terug naar Frankrijk om in gangsterfilms als Le Clan des Siciliens (1969) en Borsalino (1970) te spelen.

Ook produceerde en regisseerde hij films waarin hij zelf speelde, zoals Pour la peau d'un flic (1981) en Le battant (1983), die het goed deden in Frankrijk. Daarna werden zijn verschijningen op het witte doek minder frequent en eind jaren 90 stopte hij met acteren.

Politiek schandaal
Eind jaren 60 raakte Delon betrokken bij een groot politiek schandaal. Onder zijn beste vrienden bevonden zich criminele Joegoslaven en Corsicanen. Een van hen, Stevan Markovíc, organiseerde seks- en drugsfeestjes die bezocht werden door beroemdheden, onder wie Delon. Markovíc zou op die feestjes stiekem foto's van de gasten hebben genomen en ze daarmee hebben gechanteerd.

Toen Markovíc in 1968 dood werd gevonden in een container en er in zijn auto compromitterende foto's werden aangetroffen van de vrouw van presidentskandidaat Georges Pompidou werd Delon opgepakt en verhoord door de politie. Hij kwam al snel weer vrij omdat hij toen de moord gepleegd werd op de filmset van La piscine was.

Vanwege zijn reputatie als vrouwenverslinder heeft Delons privéleven altijd erg in de belangstelling gestaan. Tussen 1959 en 1963 was hij verloofd met Romy Schneider. Hij zou de actrice, die in 1982 overleed, later "de liefde van mijn leven" noemen.

Tijdens hun verloving had hij een relatie met de Duitse zangeres Nico, die samenwerkte met The Velvet Underground. Volgens Nico was hij de vader van haar zoon, maar Delon heeft dat altijd ontkend. Het kind werd tegen zijn wil in geadopteerd en opgevoed door zijn moeder en haar man.

'Paroles paroles'
In 1964 trouwde Delon met Nathalie Barthélémy, met wie hij ook een zoon kreeg. Tijdens dat huwelijk had hij een korte relatie met de Franse zangeres Dalida met wie hij later een grote hit zou hebben met het duet Paroles paroles.

Na hun scheiding in 1969 was hij vijftien jaar samen met actrice Mireille Darc. In 1987 ontmoette hij het Nederlandse model Rosalie van Breemen met wie hij veertien jaar samenbleef. Ze kregen twee kinderen, Anouchka en Alain-Fabien.

AFP
Delon en Rosalie van Breemen in 1992
"Ik ben gemaakt voor het succes, maar niet om gelukkig te zijn", zei Delon over de vele vrouwen in zijn leven. Volgens Van Breemen leed de acteur aan zware depressies en had hij zelfmoordgedachten. "Het is voor hem en zijn omgeving heel erg. Maar niemand kan hem helpen", zei ze na de scheiding begin deze eeuw in een interview in De Telegraaf.

Brigitte Bardot
Een goed bewaard geheim bleef het al die jaren of Delon ook een amoureuze relatie had met Brigitte Bardot, met wie hij in 1961 in Les amours célèbres te zien was. Uiteindelijk onthulde hij dat dat niet het geval was. Wel waren ze goed bevriend en waren ze allebei aanhanger van de extreemrechtse politieke partij Front National. Delon was ook goed bevriend met Jean-Marie Le Pen, de voormalige leider van die partij.

In 2019 kreeg hij op het filmfestival van Cannes een ere-Palme d'Or voor zijn gehele oeuvre. Daar kwam van tevoren kritiek op van #MeToo-activisten, die de acteur vanwege opmerkingen uit het verleden bestempelden als vrouwenhater, homofoob en racist. Ondanks een petitie met 20.000 handtekeningen tegen het uitreiken van de prijs, kreeg Delon hem toch.

In 2022 interviewde Delon de Oekraïense president Zelensky voor een televisieprogramma over de oorlog in Oekraïne. Daarin sprak hij zijn steun uit aan Oekraïne en Zelensky nodigde de 86-jarige acteur uit om naar Kyiv te komen.

https://nos.nl/artikel/25(...)n-delon-88-overleden

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 22% gewijzigd door sp3c op 19-08-2024 03:50:10 ]
pi_214746111
Iets voor SHO wellicht.
pi_214751375
Heropend na overleg.
  maandag 19 augustus 2024 @ 08:38:38 #4
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_214751437
RIP!
Indrukwekkende lijst aan rollen. Een groots acteur is heengegaan.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  maandag 19 augustus 2024 @ 08:44:49 #5
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_214751457
Le Clan des Siciliens, een prachtige crime film
  maandag 19 augustus 2024 @ 08:50:42 #6
65846 Bocaj
47th President.
pi_214751477
Heb ooit eens een Duitse reportage gezien over Rosalie.
Volgens mij was ze toen al met die brillenkoning en niet meer met Delon.
Ik meen dat ze toen op Sylt woonde.
Hij was er eigenlijk nooit en zij (moest of was) altijd 'klaar' (gereed ervoor) dat hij langs zou kunnen komen.
Vond dat vrij komisch en triest dat zij altijd maar alleen was en dat hij er eigenlijk nooit was...
pi_214751547
Alain Delon en de ingewikkelde relatie met zijn kinderen: de oorlog om de erfenis

De aankondiging van de dood van Alain Delon werd gedaan door de drie kinderen van de acteur: de gecompliceerde relatie met het gezin als gevolg van de erfenis

Anthony, Anouchka en Alain-Fabien, de drie kinderen di Alain Delon kondigde de dood van de Franse acteur aan. De relaties tussen broers en hun vader waren ingewikkeld en stormachtig: de belangrijkste reden was erfenis.

De oorlog tussen de kinderen van Alain Delon
De drie erfgenamen zijn geboren uit verschillende liefdesrelaties en hebben lange tijd ingewikkelde relaties met elkaar gehad vader. De afgelopen jaren is de relatie echter verzwakt nadat Alain een beroerte kreeg polsslag waardoor zijn gezondheid ernstig in gevaar kwam.

De relaties tussen de kinderen zijn echter altijd stormachtig geweest. In januari dit jaar sprak Anthony Delon, gast van Verissimo, over de conflicten met zijn halfzus Anouchka:

“Ik wilde de wensen van mijn vader respecteren, die besloot op het platteland te sterven en daar begraven wil worden. Mijn zus Anouchka wilde hem in plaats daarvan naar Zwitserland brengen."

Als hij dicht bij hem wil zijn, kan hij naar Frankrijk komen, zei de man geboren uit de relatie tussen Alain Delon en zijn vrouw Francine Novas. Anouchka en Alain-Fabien zijn echter het resultaat van de relatie die in 1987 begon met het Nederlandse model Rosalie van Breemen.

De klacht van de kinderen tegen de verzorger van Alain Delon
De drie broers besloten toen, in onderling overleg, dit te doen opzeggen voor het omzeilen van een incompetent persoon, de verzorger, die de laatste metgezel van de acteur werd, Hiromi Rollin.

De vrouw werd beschuldigd van "het ontvoeren van een kwetsbaar persoon", evenals van "fysiek en psychologisch geweld". Begin 2024 beschuldigde de vrouw haar drie kinderen echter van "poging tot vrijwillige doodslag".

De belangrijkste reden voor conflicten in het gezin is de nalatenschap: de twee zonen beschuldigden hun zus en de verzorger ervan een verzekering te hebben afgesloten een groot deel van de bezittingen. De nalatenschap van Delon is naar schatting miljoenen waard: op een veiling in juni 2023 verkocht hij zo'n 80 kunstwerken voor ruim acht miljoen euro.

De zoon heeft het nooit herkend
Christian Aaron Boulogne, geboren in 1962 uit verhouding met Romy Schneider probeerde hij dat meer dan eens erkenning verkrijgen zonder dat het ooit lukt. In 2021 werd het verzoek afgewezen door de rechtbank van Orléans.

https://www.notizie.it/nl(...)e-over-zijn-erfenis/
pi_214751599
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 08:44 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Le Clan des Siciliens, een prachtige crime film
In films en series loopt er ook een draad over Alain. En le clan des Siciliens is inderdaad een meesterstuk ook in combinatie met de muziek en andere Franse grootheden in die tijd zoals Gabin.

Maar ook zijn rol as Zorro was gaaf. En dan nog de vele andere films zoals Un Flic, Le Cerle Rouge en nog veel meer. Wat mij betreft een van de beste acteurs ooit. Kenmerk. Gitanes in de bek. Ook een apart privé leven maar daar hebben meer acteurs last van.

Moet erbij zeggen dat mijn voorliefde naar Franse films gaat.

RIP
pi_214751620
La Piscine.
Sinds die film wil ik ook zo op vakantie. Liefst met de toenmalige cast. O+
Hoofdrollen:
Romy Schneider
Alain Delon
Maurice Ronet
Jane Birkin
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_214751627
quote:
mooiste man ooit, overleden
Nepnieuws, Abid is nog springlevend :{w
pi_214751839
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 09:02 schreef Mylene het volgende:
Alain Delon en de ingewikkelde relatie met zijn kinderen: de oorlog om de erfenis

De aankondiging van de dood van Alain Delon werd gedaan door de drie kinderen van de acteur: de gecompliceerde relatie met het gezin als gevolg van de erfenis

Anthony, Anouchka en Alain-Fabien, de drie kinderen di Alain Delon kondigde de dood van de Franse acteur aan. De relaties tussen broers en hun vader waren ingewikkeld en stormachtig: de belangrijkste reden was erfenis.

De oorlog tussen de kinderen van Alain Delon
De drie erfgenamen zijn geboren uit verschillende liefdesrelaties en hebben lange tijd ingewikkelde relaties met elkaar gehad vader. De afgelopen jaren is de relatie echter verzwakt nadat Alain een beroerte kreeg polsslag waardoor zijn gezondheid ernstig in gevaar kwam.

De relaties tussen de kinderen zijn echter altijd stormachtig geweest. In januari dit jaar sprak Anthony Delon, gast van Verissimo, over de conflicten met zijn halfzus Anouchka:

“Ik wilde de wensen van mijn vader respecteren, die besloot op het platteland te sterven en daar begraven wil worden. Mijn zus Anouchka wilde hem in plaats daarvan naar Zwitserland brengen."

Als hij dicht bij hem wil zijn, kan hij naar Frankrijk komen, zei de man geboren uit de relatie tussen Alain Delon en zijn vrouw Francine Novas. Anouchka en Alain-Fabien zijn echter het resultaat van de relatie die in 1987 begon met het Nederlandse model Rosalie van Breemen.

De klacht van de kinderen tegen de verzorger van Alain Delon
De drie broers besloten toen, in onderling overleg, dit te doen opzeggen voor het omzeilen van een incompetent persoon, de verzorger, die de laatste metgezel van de acteur werd, Hiromi Rollin.

De vrouw werd beschuldigd van "het ontvoeren van een kwetsbaar persoon", evenals van "fysiek en psychologisch geweld". Begin 2024 beschuldigde de vrouw haar drie kinderen echter van "poging tot vrijwillige doodslag".

De belangrijkste reden voor conflicten in het gezin is de nalatenschap: de twee zonen beschuldigden hun zus en de verzorger ervan een verzekering te hebben afgesloten een groot deel van de bezittingen. De nalatenschap van Delon is naar schatting miljoenen waard: op een veiling in juni 2023 verkocht hij zo'n 80 kunstwerken voor ruim acht miljoen euro.

De zoon heeft het nooit herkend
Christian Aaron Boulogne, geboren in 1962 uit verhouding met Romy Schneider probeerde hij dat meer dan eens erkenning verkrijgen zonder dat het ooit lukt. In 2021 werd het verzoek afgewezen door de rechtbank van Orléans.

https://www.notizie.it/nl(...)e-over-zijn-erfenis/
Wat een gate tekst.
  maandag 19 augustus 2024 @ 10:07:49 #12
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_214751902
RIP
Mijn vader was een groot fan van Simone Signoret en Alain Delon
Vroegah, 100 jaar geleden, al die films op TV gezien
  maandag 19 augustus 2024 @ 10:18:33 #13
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_214751986
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2024 09:59 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Wat een gate tekst.
Dit ja.
Vage tekst.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  maandag 19 augustus 2024 @ 10:18:57 #14
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_214751989
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 09:20 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Nepnieuws, Abid is nog springlevend :{w
Die is dan spuuglelijk
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  maandag 19 augustus 2024 @ 10:19:35 #15
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_214751992
quote:
84s.gif Op maandag 19 augustus 2024 08:38 schreef Starhopper het volgende:
RIP!
Indrukwekkende lijst aan rollen. Een groots acteur is heengegaan.
Voor mij kan hij niet tippen aan Louis de Funes en Jean-Paul Belmondo.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  maandag 19 augustus 2024 @ 11:47:35 #16
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_214752581
quote:
9s.gif Op maandag 19 augustus 2024 10:18 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Die is dan spuuglelijk
:+
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  maandag 19 augustus 2024 @ 11:48:08 #17
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_214752585
quote:
84s.gif Op maandag 19 augustus 2024 11:47 schreef Starhopper het volgende:

[..]
:+
[ afbeelding ]
Spuuglelijk idd :X
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Moderator maandag 19 augustus 2024 @ 11:55:29 #18
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_214752631
wie?

rip aan de naabestaanden!
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_214752860
Een icoon is heengegaan.

twitter
There is a name for it:
We call them Poor"
  maandag 19 augustus 2024 @ 12:35:00 #20
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_214752926
Wat is ‘poging tot vrijwillige doodslag’?
pi_214753180
twitter

Ik kan me eigenlijk niet veel films met hem herinneren die ik heel goed vond. Le Cercle Rouge misschien, hoe dan ook het was een enorm icoon, een stijlicoon ook. Het is toch een beetje zoals je wil worden als je als 15-jarige al die ouwe Franse traagheid zit te kijken.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_214753283

of

#nohommo
  maandag 19 augustus 2024 @ 13:56:47 #23
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_214753366
Monobrow vind ik lombrozo
pi_214753552
>>NIET MIJN OP!!!<<<

VAAG, BELEDIGEND, SENTIMENTEEL EN OVERBODIG PERSOONLIJK GELEUTER, DAT BOEIT GEEN HOND.
pi_214753558
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2024 09:59 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Wat een gate tekst.
Ja erg hė.

Mijn OP is verwijderd, en ondanks 3 verzoeken dat niet te doen hebben de mods deze troep er in gezet.
pi_214753566
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 10:18 schreef Puzzie het volgende:

Dit ja.
Vage tekst.
Nogal ja, mijn OP is totaal verruiineerd met bagger. :r
pi_214753570
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2024 14:31 schreef Za het volgende:

[..]
Ja erg hė.

Mijn OP is verwijderd, en ondanks 3 verzoeken dat niet te doen hebben de mods deze troep er in gezet.
Wtf? _O-
pi_214753573
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2024 16:29 schreef Pizzakoppo het volgende:
Iets voor SHO wellicht.
Of voor VER.

Ik wil deze OP niet, zie feedback.
pi_214753577
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 14:32 schreef Mr.Baashaas het volgende:

Wtf? _O-
Ik ga deze sentimentele roddelshit toch niet posten.
  maandag 19 augustus 2024 @ 14:33:27 #30
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_214753578
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2024 14:32 schreef Za het volgende:

[..]
Nogal ja, mijn OP is totaal verruiineerd met bagger. :r
Die post heeft helemaal niets met jouw OP te maken :?
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  maandag 19 augustus 2024 @ 14:34:22 #31
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_214753586
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2024 14:32 schreef Za het volgende:

[..]
Of voor VER.

Ik wil deze OP niet, zie feedback.
Oh jouw OP is verneukt begrijp ik, door wie dan?
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_214753591
quote:
88s.gif Op maandag 19 augustus 2024 11:55 schreef sp3c het volgende:
wie?

rip aan de naabestaanden!
Kun je de OP aanpassen?

Het is mijn thread, dus mijn OP, dit is uitvoerig besproken in Feedback.
  maandag 19 augustus 2024 @ 14:35:12 #33
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_214753592
Maar goed , los daarvan had het niets met die post te maken
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_214753600
quote:
11s.gif Op maandag 19 augustus 2024 14:34 schreef Puzzie het volgende:

Oh jouw OP is verneukt begrijp ik, door wie dan?
Door de mods, bewust, omdat ze weten dat ik het niet wil. Zie FB.
  maandag 19 augustus 2024 @ 14:36:21 #35
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_214753603
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2024 14:35 schreef Za het volgende:

[..]
Kun je de OP aanpassen?

Het is mijn thread, dus mijn OP, dit is uitvoerig besproken in Feedback.
Als hij veranderd is dan snap ik dat ook niet helemaal , Hij was prima
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_214753604
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 14:35 schreef Puzzie het volgende:
Maar goed , los daarvan had het niets met die post te maken
Dezelfde troep.
  maandag 19 augustus 2024 @ 14:37:21 #37
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_214753611
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2024 14:36 schreef Za het volgende:

[..]
Dezelfde troep.
Ik zou het wel erg onterecht vinden als jouw OP verneukt is
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_214753614
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 14:36 schreef Puzzie het volgende:

Als hij veranderd is dan snap ik dat ook niet helemaal , Hij was prima
Natuurlijk was hij dat.

Vrij van sentimenteel gedoe, beledigingen aan zijn adres, roddels over zijn leven.

Alleen zijn indrukwekkende filmografie, die nu in spoiler staat.
  maandag 19 augustus 2024 @ 14:38:55 #39
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_214753619
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2024 14:38 schreef Za het volgende:

[..]
Natuurlijk was hij dat.

Vrij van sentimenteel gedoe, beledigingen aan zijn adres, roddels over zijn leven.

Nou ja zo natuurlijk is dat ook weer niet , maar in deze geef ik je gelijk.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_214753622
quote:
14s.gif Op maandag 19 augustus 2024 14:37 schreef Puzzie het volgende:

Ik zou het wel erg onterecht vinden als jouw OP verneukt is
Dat is het ook, belachelijk gewoon.
pi_214753626
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 14:38 schreef Puzzie het volgende:

Nou ja zo natuurlijk is dat ook weer niet , maar in deze geef ik je gelijk.
Thanks O+
  maandag 19 augustus 2024 @ 14:44:13 #42
311622 Bargehassus
Hoogst merkwaardig
pi_214753651
Er staan in de huidige OP gewoon zaken die TS niet welgevallig zijn. _O- _O- _O-
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.
  maandag 19 augustus 2024 @ 15:08:24 #43
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_214753812
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2024 14:38 schreef Za het volgende:

[..]
Natuurlijk was hij dat.

En die TT, die was wel van jou?

Of stond daar eerst heel neutraal ‘Alain Delon, Franse acteur, overleden’?
The love you take is equal to the love you make.
pi_214753889
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2024 15:08 schreef Lienekien het volgende:

En die TT, die was wel van jou?

Of stond daar eerst heel neutraal ‘Alain Delon, Franse acteur, overleden’?
Plus een foto uit zijn glorietijd en zijn ontzagwekkende staat van dienst.
  maandag 19 augustus 2024 @ 15:16:49 #45
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_214753899
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2024 15:15 schreef Za het volgende:

[..]
Plus een foto uit zijn glorietijd en zijn ontzagwekkende staat van dienst.
En dat vind je geen ‘sentimenteel gedoe’? Die kritiekloze aanbidding?
pi_214753916
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 14:44 schreef Bargehassus het volgende:

Er staan in de huidige OP gewoon zaken die TS niet welgevallig zijn.
Waarom moet iemand die die dag is overleden worden uitgemaakt voor racist, crimineel, vrouwenhater, participerend aan vermeende seks en drugs feesten, ongedisciplineerd, delinquent, whatever.

Men mag het doen, maar niet onder mijn username.
  maandag 19 augustus 2024 @ 15:20:50 #47
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_214753932
Beetje dertien in een dozijn hoofd.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  maandag 19 augustus 2024 @ 15:21:53 #48
311622 Bargehassus
Hoogst merkwaardig
pi_214753939
Dit is NWS. Daar is het gebruikelijk om nieuwsartikelen te plaatsen. Niet om een of ander fantopic aan te maken. En of de in het artikel genoemde zaken daadwerkelijk hebben plaatsgevonden, ik was er niet bij. Maar de NOS zal niet zomaar iets plaatsen.
pi_214753944
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2024 15:16 schreef Lienekien het volgende:

En dat vind je geen ‘sentimenteel gedoe’? Die kritiekloze aanbidding?
Bv, waar hij geboren is, op welke leeftijd hij begon met acteren, dat hij een natuurtalent was, wat zijn bekendste films zijn.

Gewoon rustige info, zonder hem uit te maken voor van alles.

Zeg mij in welke thread mbt het een overlijden van een bekend persoon, in de OP diezelfde persoon wordt uitgemaakt voor van racist, crimineel, vrouwenhater?
pi_214753959
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 15:21 schreef Bargehassus het volgende:

Dit is NWS. Daar is het gebruikelijk om nieuwsartikelen te plaatsen. Niet om een of ander fantopic aan te maken. En of de in het artikel genoemde zaken daadwerkelijk hebben plaatsgevonden, ik was er niet bij. Maar de NOS zal niet zomaar iets plaatsen.
Er zijn ook andere nieuwsartikelen dan deze bagger.

Men kan alles verder posten nog veel meer rotzooi indien gewenst, maar een rustige en beetje waardige OP vind ik niet meer dan normaal, en was ook mijn keuze.
  maandag 19 augustus 2024 @ 15:24:21 #51
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_214753964
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2024 15:22 schreef Za het volgende:

[..]
Bv, waar hij geboren is, op welke leeftijd hij begon met acteren, dat hij een natuurtalent was, wat zijn bekendste films zijn.

Zeg mij in welke thread van een overleden persoon, in de OP diezelfde persoon wordt uitgemaakt voor van alles?
Er stond alléén een foto in + een opsomming van zijn films.

Nu een nieuwsartikel. Lijkt me prima ^O^

Nu kunnen we weer fijn on topic.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_214753971
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 14:44 schreef Bargehassus het volgende:
Er staan in de huidige OP gewoon zaken die TS niet welgevallig zijn. _O- _O- _O-
Wellicht.

Ik zou het ook nogal not done vinden als je een topic opent en deze wordt gekaapt door een moderator maar nog wel onder mijn naam zichtbaar zou zijn.

Hele vreemde praktijken.
  maandag 19 augustus 2024 @ 15:27:55 #53
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_214753984
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2024 15:22 schreef Za het volgende:

[..]

Zeg mij in welke thread mbt het een overlijden van een bekend persoon, in de OP diezelfde persoon wordt uitgemaakt voor van racist, crimineel, vrouwenhater?
En als hij dat nou gewoon was? Dat was allemaal al ruim bekend over Delon. Al jaren.

En hier een voorbeeld: Berlusconi.
  maandag 19 augustus 2024 @ 15:32:42 #54
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_214754013
Za gaat niet meer reageren.

RIP Za.
pi_214754023
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2024 15:27 schreef Lienekien het volgende:

[..]
En als hij dat nou gewoon was? Dat was allemaal al ruim bekend over Delon. Al jaren.

En hier een voorbeeld: Berlusconi.
En stel nu dat die OP vervangen zou worden door een lofzang waar de TS zich niet per se in kan vinden.

Dat zou erg vreemd zijn toch?
  maandag 19 augustus 2024 @ 15:37:12 #56
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_214754034
Laatst had ik een topic geopend, en Za 3 minuten later over hetzelfde onderwerp. Toen werd die van hem gesloten en reageerde hij ook zo boos.

Aparte man. Of vrouw.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_214754041
Za was het blijkbaar Zat.
  maandag 19 augustus 2024 @ 15:39:27 #58
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_214754044
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 15:34 schreef Mr.Baashaas het volgende:

[..]
En stel nu dat die OP vervangen zou worden door een lofzang waar de TS zich niet per se in kan vinden.

Dat zou erg vreemd zijn toch?
Ik vind het vreemd dat Za het zich zo aantrekt.
pi_214754046
Huh, een ban heeft ze.
pi_214754048
Toch hoop ik dat @Za terug komt.
There is a name for it:
We call them Poor"
  maandag 19 augustus 2024 @ 15:40:43 #61
311622 Bargehassus
Hoogst merkwaardig
pi_214754051
Perm. Zelf om gevraagd.
  maandag 19 augustus 2024 @ 15:41:17 #62
311622 Bargehassus
Hoogst merkwaardig
pi_214754053
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2024 15:39 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Ja, dit dus vooral.
pi_214754059
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2024 15:40 schreef capricia het volgende:
Toch hoop ik dat @:za terug komt.
Ja, emotie zit haar kennelijk hoog.
pi_214754060
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2024 15:39 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Dat kan, ik ook op basis van het onderwerp an sich.

Maar een OP, of in principe iedere willekeurige post, vervangen door iets anders is gewoon not done. En al helemaal als het gaat om iets wat je als TS of poster zelf nooit zou hebben gepost.

Zoals ik al zei, best wel erg vreemd dit.
  maandag 19 augustus 2024 @ 15:45:11 #65
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_214754072
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 15:43 schreef Mr.Baashaas het volgende:

[..]
Dat kan, ik ook op basis van het onderwerp an sich.

Maar een OP, of in principe iedere willekeurige post, vervangen door iets anders is gewoon not done. En al helemaal als het gaat om iets wat je als TS of poster zelf nooit zou hebben gepost.

Zoals ik al zei, best wel erg vreemd dit.
Het is wel een OP in NWS. Als die OP kennelijk nogal summier is, zie ik het probleem niet als die OP wordt aangevuld met een nieuwsbericht.
pi_214754084
En dit allemaal op de dag dat Robert jarig is. :{

twitter
There is a name for it:
We call them Poor"
  maandag 19 augustus 2024 @ 15:47:13 #67
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_214754086
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 15:42 schreef Mylene het volgende:

[..]
Ja, emotie zit haar kennelijk hoog.
Artikel dat jij postte vond ik trouwens een merkwaardige keuze, gezien de stuitend slechte vertaling.
pi_214754087
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2024 15:45 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Het is wel een OP in NWS. Als die OP kennelijk nogal summier is, zie ik het probleem niet als die OP wordt aangevuld met een nieuwsbericht.
Maar dat was het niet.

En daarbij zijn er talloze voorbeelden hier in NWS waarbij een zeer summiere OP geen enkel probleem is. Vreemd om dan bij een onderwerp zoals dit daar opeens een groot probleem van te maken, als het al waar zou zijn.
  maandag 19 augustus 2024 @ 15:48:03 #69
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_214754089
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 15:47 schreef Mr.Baashaas het volgende:

[..]
Maar dat was het niet.

En daarbij zijn er talloze voorbeelden hier in NWS waarbij een zeer summiere OP geen enkel probleem is. Vreemd om dan bij een onderwerp zoals dit daar opeens een groot probleem van te maken, als het al waar zou zijn.
Wat was het niet?
pi_214754100
doei za, ga je missen :*
pi_214754106
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2024 15:48 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Wat was het niet?
Summier. De OP.

Ik zag deze voorbij komen als voorbeeld hoe het blijkbaar ook kan en mag: NWS / Matthew Perry (54) overleden
  maandag 19 augustus 2024 @ 15:55:14 #72
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_214754132
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 15:51 schreef Mr.Baashaas het volgende:

[..]
Summier. De OP.

Ik zag deze voorbij komen als voorbeeld hoe het blijkbaar ook kan en mag: NWS / Matthew Perry (54) overleden
Alleen een rijtje met zijn films noem ik summier.

En omdat andere OP’s soms ook weinig informatie bevatten, wordt het ineens een principezaak als een mod besluit wél een nieuwsbron toe te voegen met een uitgebreidere biografie?
pi_214754135
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2024 15:47 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Artikel dat jij postte vond ik trouwens een merkwaardige keuze, gezien de stuitend slechte vertaling.
Mee eens, maar wat betreft het onderwerp allemaal premium artikelen. Achteraf gezien had ik beter zelf kunnen verwoorden met wat in het artikel staat. Ik was gewoon lui.
pi_214754154
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2024 15:55 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Alleen een rijtje met zijn films noem ik summier.

En omdat andere OP’s soms ook weinig informatie bevatten, wordt het ineens een principezaak als een mod besluit wél een nieuwsbron toe te voegen met een uitgebreidere biografie?
Jij begon over hoe een uitgebreide OP zogenaamd de standaardwerkwijze is in NWS, dat is dus niet waar. Helemaal prima hoor overigens.

Het wordt een principezaak zodra je een post gaat wijzigen zodat het niet meer de woorden van de originele poster zijn. Ongeacht het onderwerp. Dat ik dit moet uitleggen is al vrij bijzonder.
  maandag 19 augustus 2024 @ 16:00:49 #75
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_214754163
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 15:59 schreef Mr.Baashaas het volgende:

[..]
Jij begon over hoe een uitgebreide OP zogenaamd de standaardwerkwijze is in NWS, dat is dus niet waar. Helemaal prima hoor overigens.

Het wordt een principezaak zodra je een post gaat wijzigen zodat het niet meer de woorden van de originele poster zijn. Ongeacht het onderwerp. Dat ik dit moet uitleggen is al vrij bijzonder.
Ja, ik vind het ook bijzonder dat je jezelf zo opwerpt als de hoeder van NWS, aangezien je account nog geen week oud is.
pi_214754170
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2024 16:00 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Ja, ik vind het ook bijzonder dat je jezelf zo opwerpt als de hoeder van NWS, aangezien je account nog geen week oud is.
Als de argumenten op zijn gaan we het op de persoon spelen, bedoel je?
  maandag 19 augustus 2024 @ 16:02:27 #77
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_214754171
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 16:01 schreef Mr.Baashaas het volgende:

[..]
Als de argumenten op zijn gaan we het op de persoon spelen, bedoel je?
Nee hoor, gewoon stomme fout van mij.
pi_214766046
Heb vroeger wel een paar films met hem gezien. De mysterieuze uitstraling van Delon vond ik fascinerend. Net zoiets als bij de jonge Brando.

En er stond ook wel eens een foto van Alain Delon in een paardentijdschrift, omdat hij eigenaar was van twee hele goeie harddravers: Equiléo en Fakir du Vivier. Vooral Equiléo reisde de hele wereld af, en dan ging Delon - als-ie tijd had - wel eens mee.

Er stonden uiteraard ook vaak pikante en pittige verhaaltjes over hem in kranten en tijdschriften.
Schneider, Dalida, Nico, Bardot, et cetera.

Ik las vanochtend nog het verhaal van zijn hond.
Pikant vond ik het niet. Pittig wel.
(Gelukkig wordt niet iedere laatste wens ingewilligd.)

Een rare vogel. Maar uiteindelijk blijft hij vooral een acteur met een indrukwekkende nalatenschap.

Hieronder: Alain Delon als stuntman op het Normandische strand, met Fakir du Vivier.

Ik doe het ff rustig aan.
  woensdag 21 augustus 2024 @ 08:56:40 #79
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_214766057
quote:
88s.gif Op zondag 18 augustus 2024 16:28 schreef Za het volgende:

Hij is 88 jaar geworden.
Jammer weer van die zwaar bewerkte foto. Zo zag de beste man eruit, niet zoals op dit maffe beautyfilter shot.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  Trouwste user 2022 woensdag 21 augustus 2024 @ 09:35:13 #80
7889 tong80
Spleenheup
pi_214766274
Als je zo knap bent hoef je niet te kunnen acteren. De Franse cinema leefde en leeft vooral van karakters met specifieke uitstraling. Jean Gabin, Jean Paul Belmondo, Gérard Dépardieu etc. Moet er natuurlijk ook een mooi boy tussen zitten.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_214766332
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 09:35 schreef tong80 het volgende:
Als je zo knap bent hoef je niet te kunnen acteren. De Franse cinema leefde en leeft vooral van karakters met specifieke uitstraling. Jean Gabin, Jean Paul Belmondo, Gérard Dépardieu etc. Moet er natuurlijk ook een mooi boy tussen zitten.

Nou, hij had ook een bepaalde uitstraling en karakter op de set. Net zoals dat bijvoorbeeld Al Pacino ook heeft. En knap? Tja, mogelijk vinden vrouwen dat dan en vinden dan zijn films goed. Want ook zijn latere films zijn goed en dan ziet hij er wel anders uit.
Ik zie ook vaker zeer knappe actrices maar dat wil niet zeggen dat ik die films dan ook goed vind.
  woensdag 21 augustus 2024 @ 09:47:09 #82
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_214766356
quote:

Wat is in godsnaam de meest actuele Franse film die jij hebt gezien, Tong?
  Trouwste user 2022 woensdag 21 augustus 2024 @ 09:53:40 #83
7889 tong80
Spleenheup
pi_214766385
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 09:43 schreef Cherni het volgende:

[..]
Nou, hij had ook een bepaalde uitstraling en karakter op de set. Net zoals dat bijvoorbeeld Al Pacino ook heeft. En knap? Tja, mogelijk vinden vrouwen dat dan en vinden dan zijn films goed. Want ook zijn latere films zijn goed en dan ziet hij er wel anders uit.
Ik zie ook vaker zeer knappe actrices maar dat wil niet zeggen dat ik die films dan ook goed vind.
Al Pacino is het tegendeel van Delon. Kijk maar eens naar deze geweldige documentaire......

https://en.wikipedia.org/wiki/Looking_for_Richard

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 21 augustus 2024 @ 09:54:55 #84
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_214766388
Gaspard Ulliel kwam een beetje in de buurt van dat soort acteurs, maar die heeft zichzelf te pletter geskied.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  Trouwste user 2022 woensdag 21 augustus 2024 @ 09:55:37 #85
7889 tong80
Spleenheup
pi_214766397
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 09:47 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Wat is in godsnaam de meest actuele Franse film die jij hebt gezien, Tong?

Groetjes aan God.

Trouwste user 2022 woensdag 21 augustus 2024 @ 09:56:11 #86
7889 tong80
Spleenheup
pi_214766400
quote:
15s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 09:54 schreef SEMTEX het volgende:
Gaspard Ulliel kwam een beetje in de buurt van dat soort acteurs, maar die heeft zichzelf te pletter geskied.
[ afbeelding ]
Ook geen typische schoonheid idd.

woensdag 21 augustus 2024 @ 09:56:54 #87
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_214766407
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 09:55 schreef tong80 het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Groetjes aan God.

Ook al weer 50 jaar oud
  Trouwste user 2022 woensdag 21 augustus 2024 @ 10:01:28 #88
7889 tong80
Spleenheup
pi_214766432
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 09:56 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Ook al weer 50 jaar oud
Dan heb ik z'n verjaardag gemist.

pi_214766444
Alain was in ieder geval een van de fav. acteurs. Maar ook de andere Franse acteurs die je zo benoemd(@Tong) zijn geweldig. Lino Ventura trouwens ook. Allen de Franse films van Louis de Funès vond ik dan bagger(kwestie van smaak) vanwege te veel ADHD gehalte.

Een mooie Franse komische film is
Le Placard. Daar speelt Depardieu ook een rol in.
pi_214766459
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 09:55 schreef tong80 het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Groetjes aan God.

Merde.

Ik zat met spanning op je antwoord te wachten en ik hoopte stiekem op...

;)
pi_214766462
quote:

Punt bewezen.
There is a name for it:
We call them Poor"
  Trouwste user 2022 woensdag 21 augustus 2024 @ 10:07:40 #92
7889 tong80
Spleenheup
pi_214766466
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 10:05 schreef Toby56 het volgende:

[..]
Merde.

Ik zat met spanning op je antwoord te wachten en ik hoopte stiekem op...

[ afbeelding ]

;)

;)

pi_214766472
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 10:03 schreef Cherni het volgende:
Alain was in ieder geval een van de fav. acteurs. Maar ook de andere Franse acteurs die je zo benoemd(@:Tong) zijn geweldig. Lino Ventura trouwens ook. Allen de Franse films van Louis de Funès vond ik dan bagger(kwestie van smaak) vanwege te veel ADHD gehalte.

[...]
Louis de Funès was een genie.

Trouwste user 2022 woensdag 21 augustus 2024 @ 10:09:24 #94
7889 tong80
Spleenheup
pi_214766479
quote:
1s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 10:06 schreef capricia het volgende:

[..]
Punt bewezen.
[ afbeelding ]
Dit is de Steve Seagal van de France cinéma. Eén trucje en er mee wegkomen. :D Wel mooie heinneringen aan de zondagmiddagbioscoop voor 2 gulden 50. :)

pi_214766488
quote:
Universeel deze humor. _O-
There is a name for it:
We call them Poor"
  Trouwste user 2022 woensdag 21 augustus 2024 @ 10:11:37 #96
7889 tong80
Spleenheup
pi_214766489
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 10:03 schreef Cherni het volgende:

Een mooie Franse komische film is
Le Placard. Daar speelt Depardieu ook een rol in.
Deze is ook geweldig. Ook succesvol gekloond in Amerika.

Trouwste user 2022 woensdag 21 augustus 2024 @ 10:12:05 #97
7889 tong80
Spleenheup
pi_214766491
quote:
Die scene is legendarisch. _O_

pi_214766508
quote:
Begrijp mij niet verkeerd. Het was mijn smaak niet. Dat hij verder een uitstekend acteur was ontken ik ook niet. Mijn moeder vond hem immers ook geweldig. Voor mij iets te veel ADHD gehalte.
  woensdag 21 augustus 2024 @ 10:18:56 #99
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_214766530
Franse humor
Geweldige serie
pi_214766532
Het is begrijpelijk dat mensen in het geval-Delon melding maken van zijn... uiterlijke kenmerken. Persoonlijk heb ik helemaal niets tegen mooie mensen op het witte doek. En ook niet tegen acteurs of actrices met een specifieke uitstraling.

quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 10:14 schreef Cherni het volgende:

[..]
Begrijp mij niet verkeerd. Het was mijn smaak niet. Dat hij verder een uitstekend acteur was ontken ik ook niet. Mijn moeder vond hem immers ook geweldig. Voor mij iets te veel ADHD gehalte.
Nee joh. Dat is prima. Ik kon het gewoon ff niet laten. ;)
  woensdag 21 augustus 2024 @ 15:17:21 #101
420862 uitkeringsgenieter
Dat moet in je aard liggen
pi_214768589
Je bent een waardeloze agent.
pi_214769225
quote:
Gelukkig gaan de kinderen hier niet in mee. We zullen nooit weten of ze het wel hadden gedaan als er geen ophef was.
  woensdag 21 augustus 2024 @ 16:43:46 #103
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_214769292
‘Mooiste man ooit’. :')
  woensdag 21 augustus 2024 @ 16:53:25 #104
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_214769368
quote:
1s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 16:43 schreef Lienekien het volgende:
Ik dacht ook al. . . .
  woensdag 21 augustus 2024 @ 17:00:57 #105
438527 MissButterflyy
pi_214769434
quote:
Nou inderdaad, de hond kan later toch altijd nog in het graf worden bijgelegd. Hoeft ie niet nu al voor dood.
  woensdag 21 augustus 2024 @ 17:01:49 #106
438527 MissButterflyy
pi_214769442
quote:
Dacht ik ook al. Hij was knap toen hij echt jong was, werd niet echt mooi ouder.
  woensdag 21 augustus 2024 @ 17:07:38 #107
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_214769485
quote:
1s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 17:01 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Dacht ik ook al. Hij was knap toen hij echt jong was, werd niet echt mooi ouder.
Het was eigenlijk bedoeld in reactie op dat verhaal over zijn laatste wens. Fysiek ‘mooi’ is maar heel betrekkelijk.

En eens, hij was ooit best mooi, maar hij werd niet mooi oud.
  Trouwste user 2022 donderdag 22 augustus 2024 @ 06:41:26 #108
7889 tong80
Spleenheup
pi_214773037
quote:

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')