Nee Ajax zal iets stabieler zijn ook dit seizoen. Maar Feyenoord verwacht ik vandaag wel een stuk beter dan vorige week, de drie namen die er nu instaan scheelt al een slok.quote:Op zondag 18 augustus 2024 13:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Feyenoord oogt ook nog niet optimaal. Denk dat het wel mee zal gaan vallen. Het zal in ieder geval geen 6-0 worden
Wat is er nou werkelijk aangekocht dat een beetje relevant is ook? Bueno/Smal bij Feyenoord (waarom die 5 linksbacks hebben snap ik ook niet), Traore ofzo bij Ajax is ook maar een gokje, Flamingo bij PSV vind ik ook niet denderend, Parrott bij AZ evenmin en dan heb je nog Lammers bij Twente. Allemaal bord op schoot schouting ook. Het is bij alle vijf best rustig, met ook niet bijzonder veel vertrekkende spelers.quote:Op zondag 18 augustus 2024 13:20 schreef fetX het volgende:
[..]
De aankopen in de top 5 van de Eredivisie vind ik sowieso wat tegenvallen.
Hartman is stuk en Lopez gaat weg.quote:Op zondag 18 augustus 2024 13:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is er nou werkelijk aangekocht dat een beetje relevant is ook? Bueno/Smal bij Feyenoord (waarom die 5 linksbacks hebben snap ik ook niet),
Nee, eens. Maar ik verwacht bij alle 3 de teams (Ajax, PSV, Feyenoord) nog wel een aantal mutaties.quote:Op zondag 18 augustus 2024 13:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat is er nou werkelijk aangekocht dat een beetje relevant is ook? Bueno/Smal bij Feyenoord (waarom die 5 linksbacks hebben snap ik ook niet), Traore ofzo bij Ajax is ook maar een gokje, Flamingo bij PSV vind ik ook niet denderend, Parrott bij AZ evenmin en dan heb je nog Lammers bij Twente. Allemaal bord op schoot schouting ook. Het is bij alle vijf best rustig, met ook niet bijzonder veel vertrekkende spelers.
Ik mis vast nog 1 of 2 namen, maar ik word hier niet warm van.
Luisterde deze week een podcast met Ritchie De Laet, die onder Van Bommel de dubbel won met Antwerp, en die vond Priske een tactisch onbenul.quote:Op zondag 18 augustus 2024 13:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee Ajax zal iets stabieler zijn ook dit seizoen. Maar Feyenoord verwacht ik vandaag wel een stuk beter dan vorige week, de drie namen die er nu instaan scheelt al een slok.
Mja maar als Hartman weer fit is (geen idee hoe lang die eruit ligt tov een Dest) dan is die gewoon weer nummer 1 natuurlijk. Dat Lopez weggaat heb ik wel gemist, maar mist feyenootd sowieso niks aanquote:Op zondag 18 augustus 2024 13:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hartman is stuk en Lopez gaat weg.
Zo natuurlijk lijkt mij dat niet maar hij is er ook nog geruime tijd uit.quote:Op zondag 18 augustus 2024 13:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mja maar als Hartman weer fit is (geen idee hoe lang die eruit ligt tov een Dest) dan is die gewoon weer nummer 1 natuurlijk. Dat Lopez weggaat heb ik wel gemist, maar mist feyenootd sowieso niks aan
1-1
Nouja je weet nooit hoe iemand terugkomt van een blessure, dat zekerquote:Op zondag 18 augustus 2024 13:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zo natuurlijk lijkt mij dat niet maar hij is er ook nog geruime tijd uit.
Bueno was ook een halve basisspeler in de PL, daar verwacht ik echt wel wat van.quote:Op zondag 18 augustus 2024 13:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja je weet nooit hoe iemand terugkomt van een blessure, dat zeker
En het is ook niet de eerste zware blessure van Hartman. Idealiter hadden we die afgelopen zomer verkocht. Hij had een prettige hype mee, maar ik vind Hartman ook weer niet zó goed.quote:Op zondag 18 augustus 2024 13:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja je weet nooit hoe iemand terugkomt van een blessure, dat zeker
Wordt wel lastig om die jongens allemaal tevreden te houden dan.quote:Op zondag 18 augustus 2024 13:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bueno was ook een halve basisspeler in de PL, daar verwacht ik echt wel wat van.
Een ontevreden Bueno ben je na een half jaar toch weer kwijt, dat zou niks uitmaken.quote:Op zondag 18 augustus 2024 13:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wordt wel lastig om die jongens allemaal tevreden te houden dan.
Vd Looi geel, altijd terecht.
Hartman is een lieve jongen en ik neem aan dat Smal zelf ook wel begrijpt dat hij niet voor de basis is gehaald.quote:Op zondag 18 augustus 2024 13:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hartman ligt er geloof ik sowieso tot de winter uit en ik denk wel wat langer, die kan daarna mooi wat minuten maken weer. En Bueno gaat weer weg. Smal is puur voor de breedte. (lol)quote:Op zondag 18 augustus 2024 13:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |