Behoorlijkquote:
De schurken!quote:Op zondag 18 augustus 2024 16:23 schreef ToT het volgende:
[..]
En dan nog waren ze niet echt tevreden he!
Ik had onderboden in oktober 2020 (niet veel) en ik denk dat de vorige eigenaar nu wel spijt heeft. Want begin 2021 gingen de huizenprijzen fors omhoog hier.quote:
Een link op die pagina (helaas achter een paywall) https://www.telegraaf.nl/(...)ond-voor-38-000-euroquote:Op zondag 18 augustus 2024 16:28 schreef Koen66 het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)n-tegen-de-eigenaren
Man man man de wereld op z'n kop
Doet me denken aan een nieuwsbericht van vele jaren geleden; een inbreker stapte op een lichtkoepel van iemands dak die vervolgens brak waardoor de inbreker naar beneden viel en net als die ene in het bovenstaande bericht ook verlamd raakte.quote:Op zondag 18 augustus 2024 16:28 schreef Koen66 het volgende:
6,5 jaar geleden heb ik ietsjes onderboden, terwijl de markt al weer omhoog ging.quote:Op zondag 18 augustus 2024 16:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik had onderboden in oktober 2020 (niet veel) en ik denk dat de vorige eigenaar nu wel spijt heeft. Want begin 2021 gingen de huizenprijzen fors omhoog hier.
Aan de andere kant, mijn eerste huisje had ik in 2007 gekocht, vlak voordat de markt instortte en ik pas 10 jaar later met een klein beetje winst kon verkopen.
En hoeveel inkomstenbelasting hij betaaldequote:Op zondag 18 augustus 2024 16:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Doet me denken aan een nieuwsbericht van vele jaren geleden; een inbreker stapte op een lichtkoepel van iemands dak die vervolgens brak waardoor de inbreker naar beneden viel en net als die ene in het bovenstaande bericht ook verlamd raakte.
Hij klaagde de eigenaar van het huis aan omdat die lichtkoepel niet afgezet was met een hekwerk om te voorkomen dat hij er overheen zou gaan lopen, en nu kon hij door die nalatigheid zijn beroep als inbreker (ja, serieus!) niet meer uitoefenen en had hij een inkomstenderving.
Ik neem aan dat hij een mooie berekening had gemaakt van hoe veel inbraken hij per week pleegde en wat de gemiddelde buit opbracht!
Ik neem aan dat die rechter enkele keren heeft moeten onderbreken omdat hij zijn lach niet in kon houden?quote:Op zondag 18 augustus 2024 16:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Doet me denken aan een nieuwsbericht van vele jaren geleden; een inbreker stapte op een lichtkoepel van iemands dak die vervolgens brak waardoor de inbreker naar beneden viel en net als die ene in het bovenstaande bericht ook verlamd raakte.
Hij klaagde de eigenaar van het huis aan omdat die lichtkoepel niet afgezet was met een hekwerk om te voorkomen dat hij er overheen zou gaan lopen, en nu kon hij door die nalatigheid zijn beroep als inbreker (ja, serieus!) niet meer uitoefenen en had hij een inkomstenderving.
Ik neem aan dat hij een mooie berekening had gemaakt van hoe veel inbraken hij per week pleegde en wat de gemiddelde buit opbracht!
Ik heb geen idee. Ik heb het toen alleen als platte tekst gelezen en ik weet ook niet hoe het is afgelopen.quote:Op zondag 18 augustus 2024 16:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik neem aan dat die rechter enkele keren heeft moeten onderbreken omdat hij zijn lach niet in kon houden?
Tja, eigen schuld.quote:Op zondag 18 augustus 2024 16:37 schreef ToT het volgende:
Maar eerder dit jaar was er ook iets soortgelijks in het nieuws, alleen weet ik daar de details niet meer van.
Was ook iets met een inbreker die een ongeluk had gekregen.
Maar toch klagen die ratten de huiseigenaren aan voor hun letsel die ze tijdens hun illegale bezigheden opgelopen hebben.quote:
Precies dit.quote:Op zondag 18 augustus 2024 16:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar toch klagen die ratten de huiseigenaren aan voor hun letsel die ze tijdens hun illegale bezigheden opgelopen hebben.
Dus je ziet een huis, forceert zonder dat de eigenaar er van af weet en uiteraard ook absoluut tegen de wens van de eigenaar in een weg naar binnen, krijgt daar een ongeluk terwijl de eigenaar er juist alles aan heeft gedaan jou buiten te houden, en je vindt dat de gevolgen van je ongeluk de verantwoordelijkheid van de huiseigenaar zijn, die alles op slot heeft gehad om inbrekers buiten te zien te houden?
Het moet totaal niet relevant zijn in wat voor staat het huis van binnen is en of je daar binnen bijvoorbeeld door een verrotte vloer heen zakt en zo een dwarslaesie oploopt; het feit dat je buitengesloten wordt met ramen en deuren die op slot zijn zou de eigenaar van het pand genoeg moeten beschermen tegen rechtszaken hierover.
Zo is het ook verboden om op de snelweg te lopen.quote:
Ik las het daarstraks in de krant. Het moet niet gekker worden.quote:Op zondag 18 augustus 2024 16:28 schreef Koen66 het volgende:
Ik lees ook dat het nog maar de vraag is of de rechter hierin meegaat. We zullen zien.quote:Op zondag 18 augustus 2024 16:28 schreef Koen66 het volgende:
quote:Op zondag 18 augustus 2024 16:28 schreef Koen66 het volgende:
Exactquote:Op zondag 18 augustus 2024 16:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar toch klagen die ratten de huiseigenaren aan voor hun letsel die ze tijdens hun illegale bezigheden opgelopen hebben.
Dus je ziet een huis, forceert zonder dat de eigenaar er van af weet en uiteraard ook absoluut tegen de wens van de eigenaar in een weg naar binnen, krijgt daar een ongeluk terwijl de eigenaar er juist alles aan heeft gedaan jou buiten te houden, en je vindt dat de gevolgen van je ongeluk de verantwoordelijkheid van de huiseigenaar zijn, die alles op slot heeft gehad om inbrekers buiten te zien te houden?
Het moet totaal niet relevant zijn in wat voor staat het huis van binnen is en of je daar binnen bijvoorbeeld door een verrotte vloer heen zakt en zo een dwarslaesie oploopt; het feit dat je buitengesloten wordt met ramen en deuren die op slot zijn zou de eigenaar van het pand genoeg moeten beschermen tegen rechtszaken hierover.
Als mensen dit soort rechtszaken gaan winnen is het einde zoekquote:Op zondag 18 augustus 2024 16:49 schreef ToT het volgende:
Inbreker die in het huis aangevallen werd door honden heeft de huiseigenaar aangeklaagd voor $850.000.
Er zijn echt heel veel voorbeelden te vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |