haha weet het, ik ben dan ook niet katholiek natuurlijk.quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Als je katholiek zou zijn, zouden de kardinalen in Rome tijdens een kerkdienst jou vervloeken tegenover God; da's toch al gauw 1% van een goeie fles wijn die ze op hun homoseks orgie feestjes nuttigen!
En ja: dit soort feestjes heb je daar echt!
Dat vat ik aan!quote:
Gevat Stig.quote:
Lubach heeft daar ook een interessant stukje over!quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:29 schreef kree het volgende:
[..]
haha weet het, ik ben dan ook niet katholiek natuurlijk.
En begin me niet over hoeveel mis is gegaan onder het mom van geloof, want weet het.
Mag hopen dat dat nu iig meer normaal is. Hoewel ben nog geen fan van katholiek
maar ook in pinkster gemeentes hoor, noem Hillsong. staat mooie docu over op HBO, zet je ook wel aan het denken.
link?quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Lubach heeft daar ook een interessant stukje over!![]()
![]()
Je had je helm op en struikelde en toen kreeg hij een kopstoot.quote:Op zondag 18 augustus 2024 17:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat kan
Als hij boven aan de trap staat en mij wil steken met een mes, en ik duw in reflex/zelfverdediging hem van de trap, dan is de kans groot dat dit onder noodweer exces valt.
Vond hem wel leukquote:
Ik zei ook niks. Beroep me op mijn zwijgrecht.quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:35 schreef maily het volgende:
[..]
Je had je helm op en struikelde en toen kreeg hij een kopstoot.
ach dat jongetje.... "die zullen wel dood gaan"quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah fuck, ik had het net gevonden!Jehova's idd!
quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:35 schreef maily het volgende:
[..]
Je had je helm op en struikelde en toen kreeg hij een kopstoot.
Van die van mij kom je niet zo snel terugquote:
Inkoppertje.quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Van die van mij kom je niet zo snel terug
Meer koppig.quote:
Zonder horten of stoten.quote:
Gewoon hard erin!quote:
moet zeggen het eerste stukje is dan nog ok en redelijk kritisch en terecht, vond dat laatste dan weer ff jammer ervan.quote:
Valt wel meequote:Op zondag 18 augustus 2024 18:46 schreef Pinnenmutske het volgende:
Oh jee ik ben in een orgie beland![]()
Geniet er van!quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:46 schreef Pinnenmutske het volgende:
Oh jee ik ben in een orgie beland![]()
Wel mee eens!quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:46 schreef kree het volgende:
[..]
moet zeggen het eerste stukje is dan nog ok en redelijk kritisch en terecht, vond dat laatste dan weer ff jammer ervan.
Oh ik dacht dat ze hier bedoeldequote:
Check deze maar eens.quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:46 schreef kree het volgende:
[..]
moet zeggen het eerste stukje is dan nog ok en redelijk kritisch en terecht, vond dat laatste dan weer ff jammer ervan.
Ow dan heb ik het verkeerd opgevat!quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat ze hier bedoelde
Pakkende titel.quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Check deze maar eens.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |