Want je bent een expert ofzo?quote:Op maandag 19 augustus 2024 23:56 schreef inslagenreuring het volgende:
Zo ziet het er wel uit namelijk.
Die filmpjes die nep waren.quote:Op maandag 19 augustus 2024 23:57 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ah je hebt de filmpjes gemist.
Niet eens, moet je nagaan. Die zijn met paint nog te fabriceren. Voorts ontbreekt iedere aanwijzing dat dit soldaten zijn of Russen zijn. Behoudens wellicht een donkergroen mutsje.quote:
Lijkt me een hele gezonde houding.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 00:01 schreef ExTec het volgende:
[..]
Die filmpjes die nep waren.
Zo zag het er wel uit namelijk.
wtfquote:Op maandag 19 augustus 2024 23:56 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
En dit zijn geen goedkope photoshops?
Tenzij het uit het kremlin komt. Want dan is het natuurlijk waar.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 00:10 schreef inslagenreuring het volgende:
Lijkt me een hele gezonde houding.
quote:Op maandag 19 augustus 2024 23:57 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ah je hebt de filmpjes gemist.
Kun je die andere ook ff wegverklaren?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 00:10 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Niet eens, moet je nagaan. Die zijn met paint nog te fabriceren. Voorts ontbreekt iedere aanwijzing dat dit soldaten zijn of Russen zijn. Behoudens wellicht een donkergroen mutsje.
Overheidsverklaringen zijn net zo onbetrouwbaar als die twitter/x-meuk.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 00:13 schreef ExTec het volgende:
[..]
Tenzij het uit het kremlin komt. Want dan is het natuurlijk waar.
[..]
En dit baseer jij op een tweet? Of heb je documenten gezien of beelden van een erkende militaire raming van Russische kindsoldaten?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 00:13 schreef skysherrif het volgende:
Ik zou zeggen of volg het zelf een beetje actief, of doe het niet, maar ga dan niet verkondigen dat zeer goed gedocumenteerde krijgsgevangenen die zeer jonge dienstplichtigen zijn photoshop is.
Maar welke "filmpjes" had ik dan precies gemist?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 00:18 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Overheidsverklaringen zijn net zo onbetrouwbaar als die twitter/x-meuk.
Dus nee.
Wat de Russen zelf ontkennen of bevestigen kun je toch niets van op aan.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 00:17 schreef skysherrif het volgende:
Het is ook niet alsof de russen zelf ontkennen dat er jonge dienstplichtigen zijn gevangengenomen, ik heb geen idee wat inslagenreuring hier wil bereiken behalve zichzelf als debiel voor te doen.
Dit baseer ik door elke dag zon 2000 berichten op telegram te lezen van met name Russische bronnen? Wellicht moet je dat ook eens doen voor je zoveel onzin hier gaat spuiten.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 00:20 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
En dit baseer jij op een tweet? Of heb je documenten gezien of beelden van een erkende militaire raming van Russische kindsoldaten?
Nee we kunnen alleen uitgaan van jouw hersenkronkels zekerquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 00:22 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Wat de Russen zelf ontkennen of bevestigen kun je toch niets van op aan.
Tenzij ze stupide filmpjes publiceren waar "oekrainers" geronseld worden, maar het pijnlijk zichtbaar is dat een voertuig rus nummerplaten heeft.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 00:22 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Wat de Russen zelf ontkennen of bevestigen kun je toch niets van op aan.
Dat waren filmpjes tijdens de laatste wijziging van dienstplichtige leeftijd naar 25 jaar.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 00:20 schreef ExTec het volgende:
[..]
Maar welke "filmpjes" had ik dan precies gemist?
En welke misstanden had je het dan precies over?
Hier het filmpje:quote:Op maandag 19 augustus 2024 23:56 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
En dit zijn geen goedkope photoshops?
Dus als het hier gepost is, door wie dan ook, dan is het waar?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 00:24 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat waren filmpjes tijdens de laatste wijziging van dienstplichtige leeftijd naar 25 jaar.
Mannen in Oekraïens uniform die mannen op straat van het gezin scheiden en het busje in sleuren.
Ook in dit topic gepost gewoon.
Daar staan gasten van 30 tussenquote:
Ah, daar gaan de doelpalen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 00:26 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Daar staan gasten van 30 tussen
quote:Op maandag 19 augustus 2024 23:38 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Geen idee, heb alleen maar gevangen volwassenen Russen gezien en een paar dode. Maar die waren allemaal ouder.
Absoluut niet per definitie. Maar zulke incidenten zijn niet zulke populaire content om te delen of maken dus sla ik iets hoger aan.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 00:26 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dus als het hier gepost is, door wie dan ook, dan is het waar?
Aaah, nu ga je van: het is een goedkope fotoshopquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 00:26 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Daar staan gasten van 30 tussen
Prima, had echt even een inkijkje in de lokale groep 8 verwacht.quote:
Ja, ik snap dat het delen van het plaatje geprefereerd wordt.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 00:30 schreef Delenlill het volgende:
[..]
Aaah, nu ga je van: het is een goedkope fotoshop
Naar: Daar staan gasten van 30 tussen.
Het is duidelijk te zien dat het broekies zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |